Auteur Topic: De Forum-Awards-Uitreikingen  (gelezen 24694 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Forum-Awards-Uitreikingen
« Gepost op: 13-06-2003, 19:15:26 »
Ik klop op een grote deur. Een sleutel wordt omgedraaid en ik stap naar binnen. Achter me valt de deur weer in het slot. Jeej, wat is het al druk hier! Allerlei mensen zijn bezig met de laatste voorbereidingen. Er liggen overal kabels, stoelen staan al klaar voor de bezoekers, de barman is de muziek aan het uitzoeken en wat glazen aan het wassen. Op het podium staat een man in een microfoon te brullen: éen... twee... TEST!
De cameramannen zijn aan het kijken hoe ze het beste licht hebben en hoe m'n medepresentator en ik straks het best in beeld gebracht kunnen worden. En natuurlijk de winnaars, die vanuit de zaal naar het podium komen lopen voor hun speech. Als ze die kabels maar weghalen!
Ineens hoor ik in de verte mijn naam geschreeuwd, ik moet zo snel mogelijk naar m'n kleedkamer. Daar moet ik me even opfrissen en me klaarmaken voor de grimeur. Getver, moet ik make-up op!
Ik loop door een deuropening en zie in de verte Intikker staan. Ik roep hem, hij zwaait even, maar is ook druk bezig met het repeteren van de tekst. Owja, dat moet ik ook nog doen. Stomme NS, waarom laten ze nu net op mijn traject een trein uitvallen! Snel naar m'n kleedkamer.
Even rustig zitten hoor! Ik zie m'n kaartjes liggen met de teksten voor vanavond en pak ze op. Net als ik wil gaan lezen, gaat de deur open en komt er iemand binnen. Of ik naar de grimeur wil. Vooruit dan maar.








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #1 Gepost op: 13-06-2003, 19:25:07 »
Nadat al m’n make-up is opgebracht loop ik naar de grote zaal toe. Even kijken of het al wat toonbaarder is. De barman is in ieder geval al klaar. One down, many to go. Het podium is leeg, alles staat daar ook op z’n plek. Mooi! Ik loop naar de stoelen toe. Ze staan zowaar recht! En ik maar denken dat het op het laatste nippertje pas zou gebeuren. Ook de kabels zijn van de vloer. Knap dat die mensen zoveel werk kunnen doen in zo’n korte tijd.
Ad, de barman, heeft z’n bar net open gedaan voor de cameramannen. Ik mag vast ook iets drinken. Net als ik m’n glas ophef voor een laatste toost krijg ik commentaar dat ik niet mag drinken (denk aan je make-up!). Nou, sorry hoor! Dan niet.
Een man loopt met een sleutelbos naar de deur. Hij roept nog even naar achteren dat de crew maar even achter de schermen moet plaatsnemen, en dat Ad nog een leuk muziekje moet draaien. Hij gaat de deur opendoen, spannend! Dan kunnen de eerste mensen binnenkomen. Ik hoop toch zo dat alles goed gaat!
Ik hang om het hoekje van de deur naar 'achter de schermen' te kijken naar de zaal. Ja! De deur is open! Nu maar hopen dat de zaal snel vol zit!

Ik zie een klein tv-schermpje staan, met daarop de zaal. Dat is mooi, kan ik daarop bijhouden wat er allemaal gebeurt. Om acht uur moet ik op het podium staan, samen met Intikker. Waar is hij eigenlijk? We moeten misschien nog iets doorspreken.
Nog 34 minuten... spannend







« Laatst bewerkt op: 13-06-2003, 19:26:31 door Annuh »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2003, 19:29:34 »
Nog ff in de spiegel gekeken (ja, mijn haar zit echt goed) maar nu moet ik toch echt weg. Mantelpakje van de week nog ff naar de stomerij gebracht en ziet er weer perfect uit. Natuurlijk hoop ik op een prijsje, dat zal ik eerlijk toegeven. Maar ook om de anderen te zien is al erg leuk. Heb ik de uitnodiging wel? Oja, heb ik al in mijn tas gestopt. Op naar de uitreiking. Spannend hoor.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2003, 19:29:56 »
* Little_creep gaat in zijn stoel zitten zet zijn discman op en gaat zolang het duurt maar naar zijn eigen muziek luisteren








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2003, 19:33:14 »
*cora komt even achter de coulissen geslopen en vraagt aan annuh waar de skyboxen voor de vips zijn...   ::)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #5 Gepost op: 13-06-2003, 19:36:08 »
Achter de schermen wordt het ineens een drukte van belang. Iedereen schiet in de stress, omdat "over een half uur begint het al!" en dat soort redenen. Ikzelf begin toch ook wel gezonde spanning te voelen. Waar blijft Intikker nou?
Er zitten al mensen in de zaal! Intikker!! Ow gelukkig, daar komt hij al. We bespreken de verrassingsacts van vanavond nog even, hij is ook wel zenuwachtig. Gelukkig, ben ik niet de enige! We leggen samen de kaartjes met tekst nog even op de goede volgorde en kijken op de monitor. Er zit zelfs één of andere creep naar z'n discman te luisteren. Eventjes de deur naar de zaal open. Ja, Ad heeft toch echt muziek aanstaan! De producent komt ook nog even kijken en ons toy-toy-toy wensen. De cameramannen gaan alvast naar de zaal, even een paar shots nemen van het publiek.
Er heeft net al iemand de weg naar de coulissen gevonden, en diegene kwam vragen naar de skyboxen! Daar heeft niemand aan gedacht! Dan moeten ze maar twee stoelen op elkaar zetten, is ook hoger dan de rest.
Intikker en ik kijken elkaar aan. Nog 25 minuten. Spannend!








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #6 Gepost op: 13-06-2003, 19:38:08 »
Mijn muziek is een stuk beter








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #7 Gepost op: 13-06-2003, 19:42:34 »
Ik kom aan met de auto maar waar is die rooie loper? Ben ik dan zo erg te vroeg dat er nog geen loper is of zijn wij niet belangrijk genoeg :o Ik hoop op het 1e. Ook de jongen die mijn auto weg moet rijden moet ik eerst opzoeken. Zat gewoon de krant te lezen. En het duurt toch echt nog maar 20 minuten. Ik zal toch niet de 1e zijn. Nee, volgens mij zie ik Cora lopen...







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #8 Gepost op: 13-06-2003, 19:43:26 »
en LC die is er ook nog








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #9 Gepost op: 13-06-2003, 19:44:56 »
Eén van de geheime speciale verrassingsact gasten komt even naar ons toe. Het is leuk georganiseerd, zegt de gast. We bedanken hem en kijken zenuwachtig op de grote klok. Nog 20 minuten. Steeds meer mensen komen langsrennen. Zijn de lichten wel goed? Help, mijn camera doet het niet. We missen een microfoon.
Dan komt de grote baas achter dit alles langs. Hij vertelt ons allemaal dat we rustig moeten blijven. Natuurlijk is het spannend, zegt hij, maar dat is geen reden om te gaan rennen en helemaal zenuwachtig te worden. Iedereen doet het wat rustiger aan, maar sommige gezichtjes zijn toch wel heel rood aangelopen hoor!
Intikker vindt het allemaal wel grappig. Hij zit daar in z'n beste pak, ziet er best leuk uit eigenlijk. En ik heb zelfs een jurk aan! Was natuurlijk niet m'n eigen keuze, maar dat moest van de organisatie. Als ik maar niet van de trap val! Nog een reden om zenuwachtig te zijn dus.
Eindelijk mag ik wat drinken, maar wel met een rietje. Jeejtje, m'n make-up zou toch eens uitlopen zeg! Maar dan bedenk ik me dat heel veel mensen dat gaan zien en na het drinken controleer ik maar even of het nog goed zit. Ga voor de zekerheid nog even naar de grimeur, die alles nog even bijwerkt. Voor hem zit het werk er nu op, de geluksvogel. Hij heeft ook de speciale gasten al opgemaakt.
Nog iemand schiet in de stress. DE RODE LOPER! Snel rent de jongen naar buiten en de rode loper wordt uitgelegd. Weer een probleem minder.
Zucht.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #10 Gepost op: 13-06-2003, 19:45:19 »
maar dat had ik nog niet gezien omdat jij al in de zaal zat :-X







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #11 Gepost op: 13-06-2003, 19:47:55 »
* Doris komt de zaal niet in... kan iemand ff helpen ofzo?








Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #12 Gepost op: 13-06-2003, 19:48:24 »
Maar nu zie je me wel








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #13 Gepost op: 13-06-2003, 19:52:45 »
Nog maar 10 minuten! Waarom loopt de klok zo snel? Of zal dat aan mij liggen... Ik betrap mezelf op nagelbijten, iets wat ik altijd doe in stresserige periodes. Ik zal m'n schoenen maar vast weer aandoen, want misschien vergeet ik het zo nog! Weer een paar gasten zijn binnengekomen. Ad heeft een cdtje verwisseld en draait nu vrolijke muziek om nog meer mensen binnen te halen. De cameramannen zijn druk bezig om zich nog eens goed op te stellen voor de show. De man van het licht gaat vast op z'n plaats zitten, zodat hij op tijd kan beginnen. De mensen van het geluid gaan ook vast zitten. Van een assistent krijgen Intikker en ik alvast een oortje in, zodat we eventuele aanwijzingen van de regisseur kunnen horen. Intikker en ik spreken elkaar nog even toe en hij geeft me een belangrijke aanwijzing: Geniet ervan.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #14 Gepost op: 13-06-2003, 19:52:47 »
op welke chat zitten jullie eik?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #15 Gepost op: 13-06-2003, 19:54:38 »
zitten ze dan op een chat?








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #16 Gepost op: 13-06-2003, 19:55:55 »
*zow coor is nog even snel onder de douche gesprongen en zit er nu echt klaar voor ..








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #17 Gepost op: 13-06-2003, 19:55:58 »
we zitten niet op een chat, doen alles hier.

Intikker en ik gaan klaarstaan aan de zijkant van het podium. Bijna acht uur! Echt spannend. Zie dat publiek kijken! Ze zijn ook benieuwd. En terecht natuurlijk, want wij mogen al wel weten wie er hebben gewonnen, maar zij weten dat nog niet!
Nog 4 minuten, die heel lang gaan duren.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #18 Gepost op: 13-06-2003, 19:58:01 »
ahhh k d8 dat ik dat ergens gelezen had :D domdomdom

maar goed, k ga dus in de zaal zitten... alle genomineerden en natuurlijk de presentatoren succes zo!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #19 Gepost op: 13-06-2003, 19:58:54 »
en natuurlijk de optredende bands