Auteur Topic: De Forum-Awards-Uitreikingen  (gelezen 24693 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #160 Gepost op: 14-06-2003, 14:44:09 »
Wees blij dat je genomineerd en gewonnen hebt ik heb niks








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #161 Gepost op: 14-06-2003, 14:49:17 »
Ooooooooooohhhh  :'( Ik ben helemaal geemotioneert! (zo schrijf je het toch, Annemieke?) Dank U Dank U


Ik wou graag eerst mn vader en mn moeder (*snif*) bedanken, voor het aanschaffen van (*snif*) deze computer, en daarna de Avro, voor het maken van Wie is de Mol, en daarna Compuart, voor het maken van de (*snif*) site, en daarna iedereen die dit mogelijk (*snif*) heeft gemaakt, en in het speciaal Cora Bora (*snif*) voor het helpen om mij van het roken (*snif*) af te krijgen. Ook wil ik Cora van harte bedanken voor het juiste inzetten bij een mooi, oud-nederlands liedje, iets met een (*snif*) vader ofzo. ooohhh, ik raak helemaal sprakeloos... Oh ja, Cora ook gefeliciteerd hoor (*snif*) en alle andere winnaars ook (*snif*) hoor! Annemieke is al aan het feesten geloof ik? En Julien, sorry dat ik je (*snif*) van je prijs af heb gehouden. Ik hoor van de regiseuze dat ik (*snif*) van het podium af moet, dus ik (*snif*) ga weer. OOOooooooohhhh, iedereen hartelijk bedankt, en natuurlijk: nog vele jaren!  ;D

(*snif*) groeten, Abeltje (*snif*)

het is je gegund hoor!  :-*








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #162 Gepost op: 14-06-2003, 14:52:48 »
Wees blij dat je genomineerd en gewonnen hebt ik heb niks


Ik ben ook heel blij!!! en Intikker en Annuh, ik ben trots op jullie. Echt sjoeper gedaan!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #163 Gepost op: 14-06-2003, 15:30:26 »
en jp dan?? das een stuk lulliger hoor  ??? ::)
Lullig? Cora wil jij eens even op je woorden passen ja.
Schande om onze geweldige premier zo te beledigen.

 ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #164 Gepost op: 14-06-2003, 18:00:48 »
beste allemaal,

helaas kon ik niet live op de forum-awards-uitreikingen aanwezig zijn, maar ik heb net de herhaling bekeken  ;)

ik ben uiteraard heel blij met m'n 2 awards :D

ik ben sprakeloos  :-X ....

maar wil toch iedereen bedanken die op mij gestemd heeft!  ;)

ik maak van de gelegenheid ook gebruik om woestijnvis en compuart te bedanken, zonder hen was dit hier nooit geweest.....

vooral aan de award van meest gemiste user hecht ik heel wat waarde, heel ontroerend is dat om zo'n award te mogen ontvangen :'( en ik beloof dan ook plechtig dat ik zal proberen om hier wat vaker langs te komen!

ik wil ook nog de organisatoren en presentatoren bedanken van deze uitreikingen, annuh en intikker - ik vind dat jullie het prima gedaan hebben. ik heb in ieder geval genoten van de herhaling van de show!

ik geef mijn awards een mooi plaatsje, beloofd  ;)


ik bedank tot slot iedereen die ik hierboven nog niet bedankt heb!  ;)

vele groetjes van een (tot tranens toe) ontroerde vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #165 Gepost op: 14-06-2003, 21:48:57 »
Zoals de meesten van jullie weten kan dit maar een ding betekenen. De liefste user van het hele forum is geworden: D**n. Gefeliciteerd!
:o :o :o :o :o :o
Achjee... verw8en jullie nu alsnog een speech van mij? Ik ben verbaasd en geschokt dat ik hier alleen al voor genomineerd ben, laat staan dat ik die prijs heb gewonnen. Er zijn op dit forum nog zoveel lievere mensen. Ik ben hartstikke blij met mijn Award, ik zal hem blijven koesteren en als ik tijd heb komtie in mijn avatar.

Liefste user: Goed, dan stel ik me ook even voor. Ik ben de liefste user
Even voor de duidelijkheid: dat heb ik nooit gezegd :P

Iedereen die met mij een prijs heeft gewonnen: gefeliciteerd: je hebt hem vast en zeker verdiend!Nog even in het speciaal: comp: geweldig dat jij die 2 hebt gekregen! Als geestelijke vader van WIDM.Com ben je gewoonweg geweldig! Annemieke: Het was te voorspellen maar toch van harte gefeliciteerd met je Award :-*
Ron V.D. Vliet: je zult wel begrijpen dat ik niet voor je heb gestemd, maar toch: proficiat. Vlaming: wat hebben we je gemist! Toch een mooi teken dat we je niet allemaal zijn vergeten, want je bent en blijft de leukste Belgische user. Pino: tja, wat kan ik zeggen: je bent gewoon domweg grappig :p ;D Lowprofile: dit is wel een van de keuzes waar ik het het meeste mee eens ben.
Abeltje: van harte met je prijs! Chriz: veel suc6 en veel plezier met je poedel! Dopey: Ik hoop dattie een beetje aardig is voor je! Dat besturen van het land komt later wel ;)
Joki: het is een mooie avatar. Je hebt hem terecht gewonnen! Die Stitch foto is ook erg leuk (Y)! rougekappje: ook jij van harte met je prijs! Robbie: je signature is toppie! Niets meer aan doen! CeeBee: je bent gewoon leuk! Die prijs is voor jou gemaakt!
Zo, ik ben heel bang dat ik er 1 ben vergeten, als dat zo is,Sorry, het zijn de emoties enne: geef het ff door dat becomplimenteer ik jou ook.

Ik presenteer mol-series (ja, ik heb wat ervaring) het liefst met de harde hand a la Michiel DeVlieger, "de host is je vijand, niet je beste vriend".
Veel suc6 kandidaten, en natuurlijk... mol! [/i]
Met de harde hand, maar toch de liefste user!

*snif* bedankt jongens! Het was ge-wel-dig!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #166 Gepost op: 14-06-2003, 21:52:12 »
Och, wat stom: ik vergeet jullie natuurlijk te bedanken! Iedereen die op mij heeft gestemd: bedankt, en iedereen die dat niet heeft gedaan: volgende keer beter :P

Natuurlijk wil ik Annuh en Intikker nog eens bedanken voor de presentatie van dit gala:van jullie duopresentatie kunnen Annemieke en ik nog wat leren ;).

*snif* nogmaals: [size=8]HARTELIJK BEDANKT![/size] Ik verdien het niet!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #167 Gepost op: 14-06-2003, 21:55:25 »
geweldig he daantje???  :) lievielief! ;)








Lowprofile

  • Gast
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #168 Gepost op: 14-06-2003, 22:00:54 »
Tjonge van een terugkeer uit vakantie gesproken.
Ga ik even twee weken naar Frankrijk en wordt er een hele Award-toestand opgezet.
En stel je voor krijg ik nog een award ook voor ..... "slimste" forumlid.
Ik ben sprakkeloos.
Ik dacht even dat "slim" stond voor eigenwijs. want dat had ik nog kunnen begrijpen.
Maar nee hoor : Verdi en Compuart ook genomineerd en die zijn niet eigenwijs. Dus het onvoorstelbare is gebeurd. Daar zit ik nu  met het schaamrood op de kaken bovenop de troon te blinken.
Lowprofile: what's in a name ?

Ik dacht net 'piano piano'. Genoeg lawaai gemaakt. En dan dit.
Jongens: dit raakt me echt. Ik ben sprakkeloos. Heel veel erg zeer bedankt.
En iedereen bedankt voor de felicitaties.
Ik vind het jammer voor de forummers voor wie ik een boontje heb, dat ze geen award gewonnen hebben:
Verdi, Alive & Kicking (maar natuurlijk alweer superedelmoedig bezig: zo kennen we haar), Elmar, Amiesh, Han13, Ovide.
Dan zal ik nu maar eens 'rap' alles beginnen lezen om hier en daar iets eigenwijs te plaatsen.









Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #169 Gepost op: 14-06-2003, 22:42:30 »
Ik ben meer blij met mijn 5 nominaties dan zou ik een award gewonnen hebben maar dat zal wel met mijn ego te maken hebben  :-[ ;D anyway Lowprofile, je hebt het verdiend hoor, dat schaamrood moet niet op je wangen staan ! En je hebt heeeeel wat bij te lezen  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #170 Gepost op: 15-06-2003, 09:09:05 »
Lieve mensen,

Bedankt voor deze schitterende prijs!!!
Zo jammer dat ik niet bij de prijsuitreiking kon zijn, maar ik was een weekendje op lach-meditatie.

Ik wil graag de volgende mensen bedanken: pap, mam, bedankt voor alle steun *slik*
Compuart en Malcolm: jullie geloofden in me en hebben me de kans gegeven mezelf hier te profileren *snif*
Alle andere users hier: jullie zijn allemaal geweldig!!! *snik snik*
En tot slot: de tekstschrijvers van Sesamstraat: zonder jullie had ik hier nooit gestaan!!! *brul*

Bedankt allemaal!!!!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #171 Gepost op: 15-06-2003, 17:48:13 »
Eheu! Nu ik eindelijk tijd heb gevonden de herhaling eens goed te bekijken na mijn feest van vrijdagavond, hebben bijna alle prijswinnaars reeds hun speech gehouden, waardoor die van mij natuurlijk nooit meer origineel, grappig, verrassend of ontroerend kan zijn... Hierbij speelt echter ook mee dat ik waarschijnlijk toch wel de minst verbaasde prijswinnaar was; het spijt me, maar dat kan ik niet ontkennen... ;) Ach, het is een imago hè, en ik wist dat ik dat had.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet iedereen heel erg hartelijk wil bedanken die op mij gestemd heeft, integendeel! Allen die het mij gegund hebben dat ik een award zou krijgen, heel erg hartelijk bedankt!! :')

Waar ik meer verbaasd over was, was het feit dat ik in een aantal andere categorieën ook genomineerd was...! Ook daarvoor wil ik al mijn 'aanhangers' hartelijk bedanken ;).

Verder wil ik graag toevoegen dat jullie de presentatie erg leuk hebben gedaan, Annuh en Intikker!! Ook vind ik het een juiste beslissing dat een aantal categorieën uiteindelijk toch verwijderd is.

Tot slot wens ik alle andere winnaars veel geluk met hun award! Dat het jullie zelfvertrouwen maar flink mag vergroten! En aan alle users die geen prijs of zichtbare nominatie hebben gekregen: ga er niet om treuren, want jullie worden ook echt wel gewaardeerd, daar ben ik van overtuigd. Zelf heb ik ook gestemd en bij vele categorieën getwijfeld. De users voor wie ik uiteindelijk gekozen heb, zag ik niet altijd terug in de lijstjes met genomineerden, dus het kan best zijn dat je toch genomineerd was, ondanks dat dit niet vermeld werd! Hopelijk was deze awarduitreiking voor alle users alleen maar hartstikke leuk! En hopelijk heb ik in deze speech voldoende correct Nederlands gebruikt om te bewijzen dat ik mijn award of toch in elk geval de nominatie ervoor enigszins waard ben ;).

Iedereen bedankt en ik ben er blij mee :).

P.S.: Sorry Abeltje, het was niet goed geschreven...;)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #172 Gepost op: 12-12-2003, 23:04:46 »
Nou Annemieke... nu is jouw post niet meer de laatste ;D .

* stapt over de berg stof heen.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #173 Gepost op: 13-12-2003, 08:32:24 »
en toch vergeef ik je die fout nooit meer Annuh  >:( :P :P :P

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #174 Gepost op: 13-12-2003, 10:18:02 »
en toch vergeef ik je die fout nooit meer Annuh  >:( :P :P :P

Ik hou ook van jou hoor :P .
En nu gooi ik dit topic dicht, zodat het mooi in de vergetelheid wegzakt ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Forum-Awards-Uitreikingen
« Reactie #175 Gepost op: 21-12-2003, 18:41:05 »
A&K, ik was het topic aan het zoeken, maar het staat helemaal vooraan nu, in de relaxhoek, dus. Ik wilde het opzoeken mar die zoekfunctie doet het nu even niet zoals het moet.