Poll

Wie blijft er het langst wakker op Devil Island?

Tdietz
13 (44.8%)
Swifty
5 (17.2%)
Nextgp
6 (20.7%)
Robbieazerty
5 (17.2%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 9-12-2012, 15:44:15

Auteur Topic: De Slaapproef  (gelezen 19373 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Slaapproef
« Reactie #20 Gepost op: 5-12-2012, 22:34:04 »
Ik heb geen PM van Swifty of Rob gehad hoor, als je dat soms dacht... ;)

::fluit::   Ik heb mij zelf daar vroeger wel veelvuldig aan schuldig gemaakt...
🜃

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #21 Gepost op: 5-12-2012, 22:40:20 »
Ik heb het ook niet gedaan tdietz, een oproep per pm. Ik heb wel een paar mensen van wie ik vermoedde dat ze gestemd hadden de eerste ronde een bedankje gestuurd. En toen vroegen ze of ze dan nu niet hoefden te stemmen. Toen heb ik maar uitgelegd dat t zwaar verboden was om er om te vragen per pm ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #22 Gepost op: 5-12-2012, 22:42:59 »
Ik heb geen PM van Swifty of Rob gehad hoor, als je dat soms dacht... ;)

::fluit::   Ik heb mij zelf daar vroeger wel veelvuldig aan schuldig gemaakt...
haha :P

dat was wel waarom ik had me afvroeg ;)
haha maakt toch niets uit dat je dat wel ooit had gedaan :P
doet bijna iedereen en het is wel de beste manier om men erop te wijzen dat je in het spel wilt blijven en daarmee laat je ook andere forumleden kennis maken met dit leuke spel, waardoor er misschien meer lezers komen voor d*n en schulz
nog meer waardering voor hun werk ;)

Ik heb het ook niet gedaan tdietz, een oproep per pm. Ik heb wel een paar mensen van wie ik vermoedde dat ze gestemd hadden de eerste ronde een bedankje gestuurd. En toen vroegen ze of ze dan nu niet hoefden te stemmen. Toen heb ik maar uitgelegd dat t zwaar verboden was om er om te vragen per pm ::)
::ok:: dat had ik misschien ook moeten doen :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #23 Gepost op: 5-12-2012, 22:48:16 »
 ::) volgens mij is iemand zich hier zorgen aan het maken...

Wat het pm-en om stemmen betreft: ik wist niet eens dat dat niet mocht. Sinds welke fase is dat? Ik heb er op 20 november 1 gehad en vraag me nu af of de spelleiding ingelicht moet worden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #24 Gepost op: 5-12-2012, 22:51:17 »
::) volgens mij is iemand zich hier zorgen aan het maken...

Wat het pm-en om stemmen betreft: ik wist niet eens dat dat niet mocht. Sinds welke fase is dat? Ik heb er op 20 november 1 gehad en vraag me nu af of de spelleiding ingelicht moet worden.
hahaha nee het was bij de eerste popu poll van devil island gezegt dat je geen stemmen mocht werven via pm ;)
dat het gedaan wordt, wordt door de vingers gezien :P

geen spelregel maar een forumregel, iig was het dolfie die dat mededeelde


Ps) ik maak me inderdaad zorgen :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Slaapproef
« Reactie #25 Gepost op: 5-12-2012, 22:55:01 »
::) volgens mij is iemand zich hier zorgen aan het maken...

Wat het pm-en om stemmen betreft: ik wist niet eens dat dat niet mocht. Sinds welke fase is dat? Ik heb er op 20 november 1 gehad en vraag me nu af of de spelleiding ingelicht moet worden.
Het is een forumregel ;). Ik heb er zelf niets tegen maar als je zulke pm's krijgt en je waardeert dat niet dan kan je dat bij Dolfie aangeven. Mensen die er geen moeite mee hebben hoeven het niet aan te geven lijkt me. Ik doe het overigens met andere spellen ook ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #26 Gepost op: 5-12-2012, 22:57:09 »
Afgelopen nacht had ik best met je willen pm-en tdietz om je wakker te laten blijven,ik was toch wakker.Lekker over allerlei muziekjes kletsen.Nou, wie weet voor de volgende nachten die meetellen... ::zwaai::
...maar soms even niet :)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #27 Gepost op: 5-12-2012, 22:59:42 »
Afgelopen nacht had ik best met je willen pm-en tdietz om je wakker te laten blijven,ik was toch wakker.Lekker over allerlei muziekjes kletsen.Nou, wie weet voor de volgende nachten die meetellen... ::zwaai::
haha klinkt gezellig :D

deal ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #28 Gepost op: 5-12-2012, 23:01:41 »
Het is een forumregel ;). Ik heb er zelf niets tegen maar als je zulke pm's krijgt en je waardeert dat niet dan kan je dat bij Dolfie aangeven. Mensen die er geen moeite mee hebben hoeven het niet aan te geven lijkt me. Ik doe het overigens met andere spellen ook ::).

Ah oké. Ik had er geen moeite mee hoor. Het was een heel lief en persoonlijk pb-tje. Geen spam dus.
Ps) ik maak me inderdaad zorgen :P
Gewoon laptop/iPad/smartphone naast je bed, wekkertje zetten en posten maar! Je moet er wat voor over hebben  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #29 Gepost op: 5-12-2012, 23:06:39 »

Ah oké. Ik had er geen moeite mee hoor. Het was een heel lief en persoonlijk pb-tje. Geen spam dus.Gewoon laptop/iPad/smartphone naast je bed, wekkertje zetten en posten maar! Je moet er wat voor over hebben  :P
haha idd :P

sowieso is die regel idd in mijn voordeel, als student heb ik idd een dag en nacht ritme dat daar wel bij past :P
na het stappen denk ik alleen niet zo snel aan dit forum, maar aan mijn bed :p
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #30 Gepost op: 5-12-2012, 23:23:11 »
Hoef je geen student voor te zijn hoor, om constant je best te doen dag en nacht om te draaien   :-[
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #31 Gepost op: 5-12-2012, 23:25:41 »
Hoef je geen student voor te zijn hoor, om constant je best te doen dag en nacht om te draaien   :-[
doe jij dat dan ::rofl::

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Slaapproef
« Reactie #32 Gepost op: 5-12-2012, 23:33:27 »
Ik stuur nooit berichtjes om op mij te stemmen, omdat ik het zelf vaak ook irritant vond.

Maar hier mag ik dus wel oproepen? Nou, als je zo'n berichtjes ook irritant vindt: ik stuur ze expres niet om jou te sparen. Stem dus maar op mij. Bedankt!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #33 Gepost op: 5-12-2012, 23:40:56 »
Ik stuur nooit berichtjes om op mij te stemmen, omdat ik het zelf vaak ook irritant vond.

Maar hier mag ik dus wel oproepen? Nou, als je zo'n berichtjes ook irritant vindt: ik stuur ze expres niet om jou te sparen. Stem dus maar op mij. Bedankt!
haha ik vind ons allemaal goed :)
misschien dat we daarom hier allemaal zitten en niet meer op het samensmelt eiland ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #34 Gepost op: 5-12-2012, 23:49:51 »
Ik stuur nooit berichtjes om op mij te stemmen, omdat ik het zelf vaak ook irritant vond.

Maar hier mag ik dus wel oproepen? Nou, als je zo'n berichtjes ook irritant vindt: ik stuur ze expres niet om jou te sparen. Stem dus maar op mij. Bedankt!
Ik heb de vorige ronde al op jou gestemd; nu is een ander aan de beurt  >:D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #35 Gepost op: 6-12-2012, 00:03:48 »
doe jij dat dan ::rofl::
Nee hoor, alleen duren bij mij de avonden soms wat langer en begint de ochtend wat later. Daar kan ik toch ook niets aan doen ::hypocriet::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De Slaapproef
« Reactie #36 Gepost op: 6-12-2012, 00:11:38 »
Nee hoor, alleen duren bij mij de avonden soms wat langer en begint de ochtend wat later. Daar kan ik toch ook niets aan doen ::hypocriet::
::rofl:: haha, nee daar kan je niets aan doen
avonden zijn gewoon leuker dan ochtenden ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Slaapproef
« Reactie #37 Gepost op: 6-12-2012, 06:30:24 »
Ik heb de vorige ronde al op jou gestemd; nu is een ander aan de beurt  >:D
::hand::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De Slaapproef
« Reactie #38 Gepost op: 6-12-2012, 07:35:49 »
Wees maar niet bang dat ik 's nachts ga posten hoor, moet inderdaad gewoon nog naar school.  :( En ik ga trouwens hier ook geen oproep doen om op mij te stemmen, maar ik ben 1) daar niet zo goed in en 2) vind ik het eerder een teken van zwakte en wanhoop als je gaat bedelen 'omdat je nog in het spel wil blijven'  ;D

Maar ik wil natuurlijk wel heel graag door hoor  ::rofl::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Slaapproef
« Reactie #39 Gepost op: 6-12-2012, 08:16:11 »
Ik ben ook benauwd tdietz, we zijn allevier sterk en redelijk populair denk ik. En ik had de vorige ronde de meeste stemmen, grote kans dat mensen nu dan eens op een ander stemmen. En ik weet zeker dat Robbie een paar van mijn stemmers wegjat... :P
Keep calm and eat chocolates!