Auteur Topic: Meeschrijfverhaal  (gelezen 14290 keer)

maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #60 Gepost op: 25-06-2003, 17:17:36 »
gestruikeld over de lijn van schaapie die net voorbij liep. "wat een zootje wordt het hier!" riep romario. Die








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #61 Gepost op: 25-06-2003, 17:19:50 »
ghostbuster maakte zich intussen uit de voeten. Het werd echter toch nog drukker, want daar kwam








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #62 Gepost op: 25-06-2003, 17:22:08 »
de vriendin van Geert Jan aan! "He? hoe kom jij nou hier, Laura Miep? Ik dacht... ik dacht... oh dit wordt me allemaal te veel.. ik ga dood geloof ik!" Laura Miep barstte in huilen uit bij haar vriend en








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #63 Gepost op: 25-06-2003, 17:23:30 »
verloor een van haar 10 hoofden (zij had er toch nog genoeg over). Schaapie greep








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #64 Gepost op: 25-06-2003, 17:25:29 »
het hoofd, want hij had wel zin in nog zo'n smakelijk alien hoofd. ondertussen greep laura miep geert jan, en zei tegen hem: " ik heb geen ruimteschip, ik ben hier heen komen vliegen, ik was in de ruimte verdwaald, weet je nog? " Maar geert jan wist niets meer en liep als een sukkeltje achter haar aan. Toen








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #65 Gepost op: 25-06-2003, 17:27:17 »
begon Laura Miep hem gepassioneerd te zoenen, want ze had hem zo gemist toen ze alleen door de ruimte zwierf. Romario vond al deze groene en paarse zoenende alienhoofden maar








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #66 Gepost op: 25-06-2003, 17:28:50 »
vreemd en sloeg ze ruw uit elkaar. "EN NU DE DEUR UIT!" riep hij. "STA NIET ZO KLEF TE DOEN. IK WIL JULLIE HIER NOOIT MEER ZIEN!" Toen begonnen de aliens hard te huilen. en renden weg. Schaapie het hondje








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #67 Gepost op: 25-06-2003, 17:41:41 »
rende hen achterna, zodat hij








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #68 Gepost op: 25-06-2003, 17:42:32 »
hen op den duur ingehaald had. Wat er toen gebeurde is nog nooit gebeurd: De twee aliens versmolten in elkaar. Dit betekend dat








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #69 Gepost op: 25-06-2003, 17:43:33 »
er opeens een stuk minder hoofden waren! Gelukkig maar, want dat scheelde maar weer een hoop








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #70 Gepost op: 25-06-2003, 17:45:30 »
de hoofden zwengelden ook zo. dit was een hypnotiserend gezicht. Gelukkig maar. Nu was er nog een alien, en die moest doodgebeten worden, vond schaapie. Daarom








Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #71 Gepost op: 25-06-2003, 20:34:49 »
...HAP







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #72 Gepost op: 25-06-2003, 21:45:36 »
zei schaapie








Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meeschrijfverhaal
« Reactie #73 Gepost op: 8-02-2004, 19:01:08 »
en na al deze avonturen vond schaapie dat ze een vakantie had verdiend en ze vertrok naar schiphol
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meeschrijfverhaal
« Reactie #74 Gepost op: 8-02-2004, 19:18:43 »
Op Schiphol kocht ze een ticket voor de eerste de beste vlucht naar Timboektoe, alwaar ze eens bij zou gaan komen
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Meeschrijfverhaal
« Reactie #75 Gepost op: 7-07-2004, 19:30:24 »
Dik 5 maanden later was het dan zover eindelijk ging er een vlucht naar Timboektoe. Schaapie was eindelijk onderweg.

Maar Schaapie was zo dom om met 'Rikka-Rikka Airlines' te gaan vluchten, binnen de korste keren was er turbelentie en het vliegtuig stortte neer in een oerwoud. Het vliegtuig vatte vlam en ondanks dat Schaapie al naar shoarma begon te ruiken kon hij vluchten. In pure wanhoop rende Schaapie het oerwoud in op zoek naar hulp. Uit een boom kwam een zwaarbehaarde man aanslingeren: 'Me Compuart, You Jane?' 'Zout toch op' zei Schaapie: 'Ik heb hulp nodig. Hier dichtbij is een vliegtuig dat op het punt staat te verbranden.' 'Oegaoega' zei Compuart en samen gingen ze op zoek naar hulp. Compuart leidde Schaapie mee naar een rivier en Schaapie vulde zijn emmertje (die hij altijd bij zich had voor noodgevallen) met water. Compuart nam hem in zijn armen en al slingerend bereikten ze het vliegtuig. Helaas te laat, het vliegtuig was volledig in vlammen opgegaan. Net toen Schaapie en Compuart ervandoor wouden gaan hoorden ze een stemmetje 'Laat me niet alleen hier achter'. Het was...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meeschrijfverhaal
« Reactie #76 Gepost op: 7-07-2004, 19:40:49 »
......de baron.... ::oink::
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Meeschrijfverhaal
« Reactie #77 Gepost op: 7-07-2004, 19:57:02 »
'Heb je je nou alweer niet geschoren, Japie? Drommels Jullie zijn B2 en Vlugge Japie helemaal niet. Nou ja, ik moet er vandoor. Ik voel dat die clown en die acrobaat hier in de buurt zijn en inderdaad vanuit de bosjes kwamen Verdi en Adriaan aangelopen. Adriaan: 'Hallo vriendjes en vriendinnetjes, leuk dat jullie er allemaal weer zijn.' Verdi: 'Houd toch eens je kop, kutacrobaat. Als je stopt, stop dan helemaal. Zo, wat maakte dat vliegtuig een crash. Ik denk dat ik een whiplash heb.' Schaapie: 'Jullie en de Baron zijn dus de enige overlevenden. Wat nu, we hebben geen eten hiero.' Verdi: 'Een lekker stukje schaap gaat er altijd in.' Schaapie: 'Maar ik ben geen schaap, ik ben een hond.' Verdi: 'Ja hoor en ik ben een 19e eeuwse componist.' Compuart nam Verdi en Adriaan mee naar zijn kamp waar ze heerlijk smulden van de shoarma gemaakt van Schaapie. Opeens ritselde er wat in de struiken. Compuart: 'Oegaoega!' Adriaan: 'Wat?' Compuart: 'Ik denk dat de grote opper-aap is, het is een vrouwtje en ze luistert naar de naam....'