Auteur Topic: Perspresentatie 2013  (gelezen 12035 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Perspresentatie 2013
« Gepost op: 10-12-2012, 09:26:13 »
Vandaag is de perspresentatie! Alles wat daarmee te maken heeft kan hier!!



Twitter
@schemer (Arjen Lubach): Ik ga iets bijzonders doen voor Wie is de Mol...? 2013. Op de perspresentatie vandaag wordt er meer duidelijk. Hoi.
@KimCPieters (Kim Pieters): Ohh nee, dit trek ik niet. Nu weet jij voor het eerst meer dan ik! #widm 2013.
@schemer (Arjen Lubach): Yes! Ik dans door de kamer.

@artrooijakkers (Art Rooijakkers): Op naar de perspresentatie van Wie is de Mol 13. Zou ik deze nodig hebben? #widm
Spoiler: foto (ivm layout) (klik om te tonen/verbergen)

@ewoutgenemans (Ewout Genemans): Vandaag persdag voor Wie is de Mol. #WIDM13
@FritsHuffnagel (Firts Huffnagel): Veel plezier!!! #widm (Zie ook nog je DM).
Wie gaat ewout/frits z'n account hacken en die DM bekijken?
« Laatst bewerkt op: 10-12-2012, 09:55:07 door bartjel »

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2012, 09:40:42 »
Ik las het ook al :) Ik volg nu een heel aantal (ex-)Wie Is De Mol kandidaten.

Misschien dat diegene die vanavond naar de perspresentatie gaan, in een spoiler iets kunnen vertellen over de uitzending?
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #2 Gepost op: 10-12-2012, 09:57:34 »
Hoe laat begint het eigenlijk? Ik dacht dat het in de middag was?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #3 Gepost op: 10-12-2012, 10:54:01 »
Hoe laat begint het eigenlijk? Ik dacht dat het in de middag was?

't Is nu bezig van 10 tot 2. (Heinz is daar, terwijl ik op mijn werk zit  :\'( )
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #4 Gepost op: 10-12-2012, 11:41:53 »
@Vveerraak, gewoon nu al een plekje reserveren voor volgend jaar.

Ik zie op een foto die Arjen plaatste, 7 van de 10 kandidaten in een soort bioskoopzaal zitten.


Overigens zit ik er echt niet op te wachten om nu al, zij het onder spoilertags, iets van de eerste aflevering te weten te komen.

1 detail prijsgeven, geeft immers al snel aanleiding om te raden naar de rest van de aflevering, dus doe maar niet, zou ik zeggen. Het is immers gauw genoeg 3 januari.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #5 Gepost op: 10-12-2012, 12:09:41 »
@Vveerraak, gewoon nu al een plekje reserveren voor volgend jaar.

Ik zie op een foto die Arjen plaatste, 7 van de 10 kandidaten in een soort bioskoopzaal zitten.


Overigens zit ik er echt niet op te wachten om nu al, zij het onder spoilertags, iets van de eerste aflevering te weten te komen.

1 detail prijsgeven, geeft immers al snel aanleiding om te raden naar de rest van de aflevering, dus doe maar niet, zou ik zeggen. Het is immers gauw genoeg 3 januari.

Helemaal gelijk, ik wil het ook niet weten. Maar ik had wel meegekund hoor, als ik niet had hoeven werken.
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #6 Gepost op: 10-12-2012, 12:34:42 »
En laat ik nu net vandaag wel gekund hebben. Er was vrijwel geen post, en ik had makkelijk vrij kunnen krijgen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #7 Gepost op: 10-12-2012, 13:38:46 »
Geweldige eerste uitzending mensen!!  :D
Echt het beloofd wat dit seizoen!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #8 Gepost op: 10-12-2012, 14:58:46 »
Zullen we afspreken alle spoilers aan de media overlaten om ze te vertellen?
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #9 Gepost op: 10-12-2012, 15:12:59 »
Zullen we afspreken alle spoilers aan de media overlaten om ze te vertellen?

Hè ja, dan worden we morgen pas gespoilerd  ::)
Tell me what your telescope says

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #10 Gepost op: 10-12-2012, 15:25:56 »
Zonder iets prijs te geven, kan ik wel melden dat het een leuke aflevering is. Laat het maar gauw 3 januari worden!  ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #11 Gepost op: 10-12-2012, 15:43:08 »
Ook ik laat het wel uit mijn hoofd om hier iets te gaan spoileren over de eerste aflevering (die inderdaad geweldig was ::boogie:: ), maar een ander soort "spoiler" ga ik wel plaatsen. (Eigenlijk is dit helemaal geen spoiler, maar gewoon een nieuwtje.)

Komt ie. Het gaat over iets buiten de WIDM-afleveringen zelf. Het gaat om een aanvulling op de uitzendingen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Daarnaast wordt tijdens de afleveringen het tweede scherm uitgebreid met quizvragen die zo nu en dan even in beeld zullen verschijnen. Als variant op de test die eerst achteraf online te maken was.

@vveerraak: Als troost mag je mijn molboekje hebben dat ik vandaag kreeg met bijbehorende opdracht om er positieve recensies over op het net te zetten.

Dat boekje is overigens écht erg leuk! ;D
« Laatst bewerkt op: 10-12-2012, 18:29:46 door Heinz »

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #12 Gepost op: 10-12-2012, 15:46:24 »
@vveerraak: Als troost mag je mijn molboekje hebben dat ik vandaag kreeg met bijbehorende opdracht om er positieve recensies over op het net te zetten.

Dat boekje is overigens écht erg leuk! ;D

Inscannen!! :-)
« Laatst bewerkt op: 10-12-2012, 15:56:43 door bartjel »

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #13 Gepost op: 10-12-2012, 16:10:08 »
ik ben nieuwsgierig ...
Ik wil het weten   ::vergroot::
#teamamaimiljaarde

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #14 Gepost op: 10-12-2012, 16:13:42 »
Een paar pagina's inscannen zal wel oké zijn. Dat is misschien een mooie teaser om het boekje te kopen. Ga ik later vandaag doen.

Hier is een flard "achter de schermen bij de perspresentatie":



edit: Oh ja, nog een "nieuwtje" dat voor niemand een spoiler zal zijn: aan WIDM 14 wordt al weer gewerkt. ::feest:: (Met de quiz, die dus dit keer tijdens de uitzending gemaakt zou moeten worden is weer "de eerste dag mee op reis" te winnen.)



« Laatst bewerkt op: 10-12-2012, 16:46:34 door Heinz »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #15 Gepost op: 10-12-2012, 16:49:11 »
Ook ik was bij de perspresentatie. In de eerste seconden van aflevering 1 word je direct het seizoen ingezogen. Belooft veel goeds!

Vandaag heb ik overigens ook mijn eerste groepsfoto ooit gemaakt. ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #16 Gepost op: 10-12-2012, 17:16:41 »



edit: Oh ja, nog een "nieuwtje" dat voor niemand een spoiler zal zijn: aan WIDM 14 wordt al weer gewerkt. ::feest::



Dat liet Janneke, die Lautjuh ook nog wel kent van het brainstormen in februari, zich al ontvallen.

Ik vroeg haar na afloop of de AVRO die feedback echt alleen maar voor 1 seizoen wilde hebben. En Janneke wist even niet wat te zeggen toen ik door vroeg: ''mogen de mensen hieruit voorzichtig concluderen dat er na seizoen 13 ook minimaal nog een seizoen 14 geproduceerd gaat worden?" Janneke werd een heel klein beetje zenuwachtig toen ik dat vroeg. En toen: het zou zonde zijn om dit slechts voor 1 seizoen te doen, he?  Maar ik moest het wel stil houden.......


Ik ben benieuwd of mijn suggestie, de ''knip-oog naar de kijker toe'', in een van de afleveringen is verwerkt.

Die knip-oog hield in dat 1 van de kandidaten duidelijk in beeld tegen 1 of meer van de anderen zou zeggen: ''kijk, dit zou nou goud geld opbrengen bij de veiling in Amersfoort''. De suggestie werd zeer gewaardeer door zowel Rick als Janneke.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #17 Gepost op: 10-12-2012, 17:17:19 »
Op Facebook staan ook een aantal foto's  :

https://www.facebook.com/wieisdemol

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #18 Gepost op: 10-12-2012, 17:30:39 »
Die knip-oog hield in dat 1 van de kandidaten duidelijk in beeld tegen 1 of meer van de anderen zou zeggen: ''kijk, dit zou nou goud geld opbrengen bij de veiling in Amersfoort''. De suggestie werd zeer gewaardeer door zowel Rick als Janneke.
Da's er wel een met een risico. Want je kan kandidaten die de mol niet zijn, niet zomaar iets laten zeggen toch? In 2011 zei Patrick het - maar dat was dan ook gelijk de mol. Het moet wel spontaan zijn, anders kun je er misschien te veel uit afleiden.

Verder leuk om wat foto's en filmpjes te zien, en de enthousiaste reacties te horen? Is de opening van 2013 vergelijkbaar met die van 2011?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Perspresentatie 2013
« Reactie #19 Gepost op: 10-12-2012, 17:35:31 »
Zo'n knipoog moet je natuurlijk niet te serieus nemen, en OF helemaal aan het begin van de serie, als iedereen er nog in zit, of helemaal aan het eind, in de aflevering verwerken.


Men vraagt om feedback, men krijgt feedback, nietwaar?