Poll

Wie wint de 3e forumquiz?

Cynneke
0 (0%)
D*n
0 (0%)
Fabiann
0 (0%)
Grasisgroen
0 (0%)
LdHmolletje
1 (7.7%)
Lukie4
0 (0%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molière
0 (0%)
Mollenvanger22
2 (15.4%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
2 (15.4%)
Robbieazerty
0 (0%)
Schulz
0 (0%)
Swifty
8 (61.5%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 18-01-2013, 20:26:41

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3  (gelezen 90441 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #560 Gepost op: 19-01-2013, 17:44:54 »
Bedankt voor de wisselbeker, Jann! :)

Even wat opmerkelijke dingen per vraag (voor mij dan):
1: Dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat Jann in Rome was geweest. ???

2: Kwam tegen dat Nieky een aflevering van WIDM had gemist, maar Pac-Mol blijkbaar ook.

3: Het WIDM spelen met medeforummers hoorde dus niet bij Pac-Mol maar bij Elise, waardoor ik Het 'gediskwalificeerd' worden uit een forumspel niet aan Pac-Mol had gelinkt.
Lukie4 die 3 tops bij top of flop noemt als forummoment. ::rofl::

4: Precies de antwoorden omgedraaid van degenen van wie ik dacht dat ze winnen niet belangrijk vinden.

5: Ycaris heeft een topic genoemd waar ze al wel in had gepost voordat dit spel begon. ::zweep::
Precies degenen omgedraaid die alleen in Het grote onzintopic nooit hadden gepost.

6: Had HDD aan het lange antwoord gekoppeld vanwege het woord 'random' dat hij regelmatig gebruikt, maar dat was dus Robbieazerty.
Ycaris die het Bikkels Topic noemt voor haar 100.000e post; wel één van de laatste combinaties die ik zou verwachten.
Vreemde antwoorden als Realitynet Forum ABC en Associatie String. ???

7: Feyenoorders LdH en Lukie4 omgedraaid omdat Lukie ergens het woord 'topjaar' gebruikte.
Niet Mloesje, die regelmatig in het Hardlopen-topic post, maar Grasisgroen met het hardloop-antwoord.
Nieky die geen wielernieuws noemt, maar de Elfstedentocht.

8: Dacht ik in ieder geval één Epke-antwoord goed te hebben met Schulz die het commentaar van Hans van Zetten geweldig noemde, hoort dat bij HDD.
Zilveren plak springruitersequipe niet bij Mloesje, die als één van de weinigen in het Paardensport-topic van de OS postte, maar bij Tdietz. ???
LdH had ik gevonden als James Bonds-liefhebber, maar het Filmpje van James Bond met the Queen hoort dan weer bij Ibung.

9: Niet HDD met The New York Times, maar Schulz.
Niet een student, maar MaikeMeisje die de Metro weleens leest.
De Morgen aan de verkeerde Belg gekoppeld. ::)
Robbieazerty leek mij in het Zapp-filmpje een typische krantenlezer, maar die leest geen krant.

10: Dacht ik Temple Run mooi gevonden te hebben bij Tdietz, hoort dat bij Ibung.
Idem dito voor Songpop bij Nieky, maar dat hoorde dus bij Daisy.

11: Nieky bracht me volledig op het verkeerde been door in dit topic te zeggen dat Het tietenlied zeker niet bij Robbieazerty hoorde, waardoor ik dat nummer en Meidengroep aan een aantal vrouwen en D*N heb gekoppeld. ::)
Dacht ik er in ieder geval één goed te hebben met Vakantie in de tent bij Elise vanwege het kamperen in Afrika, is die fout.
HDD die geen liedje inbracht; wel één van de laatsten van wie ik dat had verwacht.

12: 'Zet die plaat af' ook al aan de verkeerde Belg gekoppeld. ::)
HDD postte ergens een filmpje van een uitgebreide toespraak van Barack Obama, dus dacht dat die bij hem hoorde.
Wederom geen Schulz bij het Hans van Zetten-antwoord, maar ditmaal Lukie4.
Niet MV22, die in dat topic volgens mij een heel boekwerk postte, maar Pac-Mol bij WIDM afl. 1.

13: Ik kan SBS6 niet zien... wederom aan de verkeerde Belg gekoppeld. ::)

14: Kwam een post tegen van Nieky over dat hij Rat Race een briljante film vond, hoort die film bij NextGP.
LOTR wel goed bij Tdietz, maar hij moest zonodig een toevoeging doen. ::ohno::

15: Kwam ergens iets tegen van Biefstuk met pepersaus bij Daisy, maar dat hoort dan weer bij MaikeMeisje.
Het discussiëren met vegetariërs gekoppeld aan Swifty vanwege haar deelname in de uitgebreide discussie in het Vegetariër-topic, is het Schulz die dat invult.
Voor de vierde keer een antwoord aan de verkeerde Belg gekoppeld, maar nu puur toeval. ::regenboog::

16: Niet mokka maar caramel bij Ibung; leek me typisch iemand die wat anders zou invullen dan de veelgenoemde smaken.

17: Dacht ergens gelezen te hebben dat Grasisgroen al eens in Parijs was geweest, al was het maar voor even.
LdH had Cuzco ergens als één van z'n favoriete bestemmingen genoemd, maar dat antwoord hoorde bij Tdietz.
Bij MV22 kwam ik volgens mij iets tegen over een voorkeur voor Denemarken, maar die wil dan weer naar Reykjavik.

18: Indianapolis Motor Speedway niet bij Swifty, maar bij LdH.

19: Grasisgroen heeft opmerkelijk weinig schoenen voor een vrouw.

20: Dacht ergens gelezen te hebben dat Mloesje begonnen was aan een studie Rechten, maar dat hoorde bij Fabiann.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #561 Gepost op: 19-01-2013, 17:49:23 »
Oh en Maikemeisje, jij en Ycaris zitten qua leeftijd redelijk in mijn buurt (en Cynneke een paar jaar jonger), dat maakte het wat makkelijker voor me, dacht ik  ;D

Ik dacht ook dat dat een hulp was bij de KvK liedjes, maar dat was niet zo geloof ik :P
Overigens had ik D*n noooooooooooooooooooooit aan het tietenlied gekoppeld. Ik dacht: Als ik er 2 uit moet sluiten, zijn dat Robbie en D*n wel ;)

Overigens heb ik bij "een nieuwe boyfriend" nog aan D*n gedacht, maar ja.... toch aan een van de dames gegeven  >:D Dom dom dom!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #562 Gepost op: 19-01-2013, 18:02:00 »
ik vond boyfriend een typisch Robbie-woord :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #563 Gepost op: 19-01-2013, 18:20:53 »
Hier dan ook mijn antwoorden (zonder dat ik heb gezien wie wat bij mij had voorspeld...):

1: Tja, zoals ik volgens mij uitgebreid gemeld heb, ben ik dolblij dat ik eindelijk weer eens werk had, ook al is het maar voor 3 maanden...

2: Ik baalde als een stekker, dat ik dit jaar niet met vakantie heb kunnen gaan. Andere echte dieptepunten heb ik niet echt gehad...

3: Zeker (normaal gesproken) een van de makkelijkste aan mij te koppelen vraag. Ik heb immers in  het voorjaar Wie is de Mol hier gewonnen, en dat was mijn eerste winst in een groot spel hier.(okay, ik heb de voetbalpool gewonnen, maar die tel ik in dat opzicht natuurlijk niet mee)

4: Hoewel ik weet dat de kans dat ik het Songfestival zal gaan winnen uiterst klein is gezien mijn muzieksmaak, zou ik die toch wel heel graag willen winnen...

5: Ik moet wel heeeeel veel bladzijden voor ik een topic tegenkom waar ik nog niks in heb geplaatst. Daarom vroeg ik mij af: is die er dan?

6: Een topic speciaal geopend om mij met mijn 100.000ste bericht te feliciteren, dat lijkt mij werkelijk wel wat...

7: Tja, Feyenoord had een topjaar... En dit jaar zijn ze weer heel lekker bezig! Deze had toch niet al te moeilijk moeten zijn, zeker omdat het bij mij bij het voetbal eigenlijk vooral gaat om het spelletje en niet de feestjes erna...

8: Epke was leuk, de hockedames waren beter, en James Bond en wat mij betreft Mr bean bij de opening waren super, maar het met afstand mooiste moment van de Spelen was voor mij toch echt de fantastische overwinning van Marianne Vos op The Mall. Dit is een van de weinige momenten dat ik bij de Spelen op het puntje van mijn stoel heb gezeten.

9: Die zou toch ook niet al te veel fout mogen zijn gegaan. Als je even bij het +/- topic had gekeken had je al kunnen zien dat ik met hand en tand (voor zover het ging) het Algemeen Dagblad heb geplust...

10: Apps? Als ik heel eerlijk ben... ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wat ik ermee zou kunnen doen, dus zoals je al had begrepen doe ik niet aan apps...

11: Ik ben toch zeker Sinterklaas niet of Vakantie met de tent zijn ook supernummers, maar ze halen het niet bij Meidengroep... Ik had trouwens ooit Meidengroep bij een van de topics geplaatst. Het is echt zo'n verrekte leuk nummer, en ik vond vroeger die meisjes zoooo leuk...

12: Een lastige vraag, er was op zich veel gebeurd... WIDM? Ditmaal niet, iets met sport? Daar was een ander topic voor. Uiteindelijk ben ik gegaan voor de terugkeer van Peking Express. Het was al een topprogramma, en ook afgelopen seizoen was super leuk. Hopelijk komt er dit jaar weer een editie!

13: Op een paar uitzonderingen na, brengen ze geen zinnige programma's voort bij SBS...

14: Ik zat eerst te denken aan The Sound of Music, maar waar ik echt niet op uitgekeken raak zijn de James Bond-films. Spanning, sensatie, auto's, mooie vrouwen... Volgens mij heb ik ooit zoiets weleens gezegd...

15: Qua vlees an sich zal ik natuurlijk de kipcordonbleu het meest winnen, maar wat ik echt zal missen is de altijd weer lastige (maar ook leuke) keus wat ik dit keer uit het koelvak zal halen.

16: Hoewel ik het niet lekker vind een handsinaasappel te eten is de zelfgemaakte milkshake van verse sinaasappels werelds! Overigens, met wat zuurdere aardbeien is het ook lekker, maar dat terzijde. Hopelijk heeft niemand mij bij chocolade gezet, want als er iets is wat ik vies vind...

17: Berlijn, Boedapest, Kopenhagen, Londen, Parijs, Rome en Stockholm konden her al niet zijn aangezien ik die steden al bezocht heb. En zoals bekend zou moeten zijn zou ik dolgraag Europa uit willen, dus moest de grote stad die ik ooit zal willen bezoeken buiten Europa zijn. En alle genoemde steden van buiten Europa zou ik graag willen bezoeken. Ik ben dit maal echter gegaan voor een stad/land waar ik graag meer autofolders van zou willen hebben. Tokyo en New York? Dolgraag... Echter, In Hongkong hebben ze heel gave folders, dus mijn keuze was gevallen op Hongkong.

18: Ik had eerst een mooie foto van mijn gekozen plek naar Daisy gestuurd. Dat zij hem, als autosportfan niet herkende viel mij een beetje tegen...  ::hypocriet:: Tja, ik ben ook een autosportfan, dus ik zou Waldo best wel bij het circuit van Indianapolis willen neerzetten...

19: Ik had eerlijk gezegd geen flauw idee hoeveel paar ik had, maar het bleken er (toen ik telde) 5 te zijn. Later bleek nog dat ik in een gesloten kast nog een paar had liggen, en daarnaast heb ik ook nog 2 paar slippers, dus eigenlijk hadden het er 8 moeten zijn.

20: Hopelijk brengt jullie 2013 daadwerkelijk wat je ervan hoopt en verwacht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #564 Gepost op: 19-01-2013, 18:26:16 »
LdH had Cuzco ergens als één van z'n favoriete bestemmingen genoemd, maar dat antwoord hoorde bij Tdietz.
Klopt, ik had dan eerder Macchu Picchu neergezet. Ik kwam overigens bij Tdietz terecht, gezien zijn (toen) plannen om naar Peru te gaan.
Ich bin ein Bärliner!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #565 Gepost op: 19-01-2013, 18:29:36 »
De Morgen aan de verkeerde Belg gekoppeld. ::)
Robbieazerty leek mij in het Zapp-filmpje een typische krantenlezer, maar die leest geen krant.

Ik wou in dat filmpje als nieuwslezer van het journaal overkomen. Niet als nieuwslezer van een krant.  :)

Swifty, ik had al verwacht dat die boyfriend vaak naar mij zou gaan!  ;D

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #566 Gepost op: 19-01-2013, 18:30:52 »
Hadden we trouwens klompen moeten meetellen? ???
dat had ik bij jou wel gedaan, ja. Inclusief het zondagse paar.  :(
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #567 Gepost op: 19-01-2013, 18:44:12 »
Moliere, klopt, ik ben weleens in Parijs geweest, maar bezoeken kan je het niet echt noemen. We waren per ongeluk van de snelweg afgeraakt toen we op vakantie naar zuid-Frankrijk  gingen en hebben wat dezelfde rondjes door Parijs gereden, met tegenzin dus.... ::rofl::

Tja, ik vind veel schoenen mooi, maar hoef ze niet te hebben.Da's misschien wel opmerkelijk ja  ;D
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #568 Gepost op: 19-01-2013, 18:56:22 »
Swifty, ik had al verwacht dat die boyfriend vaak naar mij zou gaan!  ;D
Ik ook ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #569 Gepost op: 19-01-2013, 18:57:56 »
Lol, ik zie dat ik met Manneke Pis als mijn Waldo-locatie echt bijna iedereen op het verkeerde spoor heb gezet naar Robbie en MC.

Verder zien een stuk of wat mensen Tdietz blijkbaar als alcoholist, maar ik was het met de bieravondjes. (We doen wel meer op zulke avondjes, maar we omschrijven zulke avondjes wel zo).
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #570 Gepost op: 19-01-2013, 18:59:59 »
nouja aangezien ie de laatste tijd best vaak dronken hier ging posten had het best gekund :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #571 Gepost op: 19-01-2013, 19:28:09 »
Ik wou in dat filmpje als nieuwslezer van het journaal overkomen. Niet als nieuwslezer van een krant.  :)
Je had me daarmee in ieder geval mooi op het verkeerde been gezet. ;)

Moliere, klopt, ik ben weleens in Parijs geweest, maar bezoeken kan je het niet echt noemen. We waren per ongeluk van de snelweg afgeraakt toen we op vakantie naar zuid-Frankrijk  gingen en hebben wat dezelfde rondjes door Parijs gereden, met tegenzin dus.... ::rofl::
Ah nu weet ik het weer ja, iets met een verkeerde afslag. Ik had Parijs daardoor wel afgestreept bij jou.


Heb nog even gekeken wie ik blijkbaar het beste ken:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En er is één iemand die mij blijkbaar een stuk beter kent dan de rest:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #572 Gepost op: 19-01-2013, 19:38:37 »
Molière, ik had bij jou gewoon alles ingevuld wat met Frankrijk te maken heeft, vanwege je naam. Dat bleek dus niet heel voordelig  ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #573 Gepost op: 19-01-2013, 19:45:26 »
Ik had juist bij jou, Moliere, alles ingevuld wat overbleef...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #574 Gepost op: 19-01-2013, 19:53:47 »
dat had ik bij jou wel gedaan, ja. Inclusief het zondagse paar.  :(

Ja maar mijn zondagse klompen draag ik niet zo veel :-\\

--

Awwww Molière, heb je zo goed over me nagedacht - maar weet ik toch steeds de verkeerde antwoorden te geven :P
Hoewel de gedachten vaak niet heel vergezocht zijn.. en dan ook nog eens 8 goed..

Ik ben zowel onder de indruk als licht paranoïde van ::ok::

Goed, even kijken of ik kan verklaren waarom enkele van je aannames helaas verkeerd bleken:
- Gebruik ik vaak random? ??? Ik heb doorgaans een redelijk extensieve carousel van stopwoordjes [waaronder doorgaans], maar random was me nog niet opgevallen :P
- 8 & 9 verward met broer - ja dat kan de beste overkomen. Heb niet zoveel OS gekeken, maar vond het wel humor dat je zo uit je dak kan gaan met turnen ;D NYT lees ik inderdaad niet - ach, ik mis de tijd. Lees vnl NRC, vrij vaak Trouw, en zeldzaam FAZ. En dan zit mn tijd voor nieuws wel vol ;)
- 11; ja ik luister een hoop muziek, veel nieuw, ben vaak op zoek.. maar vrij weinig Nederlands. En ik heb gewoon eigenlijk niets met KvK.
- 12; Ja, wederom, niet onlogisch. Denk dat Obama een grandioos spreker is, maar heb hem niet live gezien. Denk dat ik rond de tijd vh Nederlands Dictee weleens heb gemeld dat ik denk dat Adriaan v Dis geweldig is - in welk geval dat een hint zou kunnen zijn geweest.


Dus zodoende.
Maar mijn respect hoe gegrond je dit hebt aangepakt ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #575 Gepost op: 19-01-2013, 20:44:14 »
Thanks, HDD! ::regenboog:: Heb de meeste vragen inderdaad wel grondig aangepakt, waaronder vooral vraag 5 zoals inmiddels bekend. Ik kon in dat opzicht alleen niks met de 100.000e post-vraag, de KvK-liedjes en de SBS-vraag. Heb bij de eerste vraag maar een beetje gekeken wie er regelmatig in een genoemd topic postte, bij de tweede met wie ik de titel het beste kon associëren en bij de derde beetje gekeken naar zinsconstructies. Alleen Cynneke (Junior Masterchef) en Lukie (NCIS) kon ik aan een antwoord koppelen. Heb verder ook het Favorieten Plus Minus-topic en D'r in en d'r uit gebruikt voor een aantal vragen; de kranten, de films, de milkshakes (via wat is je favoriete fruit of zoiets) en de steden. Vooral bij de kranten heeft dat geholpen.

Molière, ik had bij jou gewoon alles ingevuld wat met Frankrijk te maken heeft, vanwege je naam. Dat bleek dus niet heel voordelig  ::)
::rofl:: Niet echt, nee. Parijs vind ik wel een hele mooie stad, maar daar ben ik al eens geweest en de Franse voetbalcompetitie volg ik zijdelings. Stade Reims had Schulz volgens mij een keer bij D'r in en d'r uit genoemd.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #576 Gepost op: 19-01-2013, 20:57:26 »
Zo wist ik Schulz inderdaad ook bij Reims te plaatsen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #577 Gepost op: 19-01-2013, 21:15:58 »
 ::jaja:: Heb ik vroeger klein tijdje gewoond en mijn hart verpandt aan les Rouges et blancs.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #578 Gepost op: 19-01-2013, 21:20:13 »
Denk dat Obama een grandioos spreker is, maar heb hem niet live gezien.

Ik dacht, laat ik er eens een lekker HDD antwoord ingooien. ;D Maar slechts 4 mensen (geloof ik) hadden 'm bij jou gezet, maar iig niemand bij mij. Maar ik heb die speech 's ochtends op het journaal gezien en was zo onder de indruk dat ik te laat op m'n werk kwam omdat ik het einde wilde zien. :-[

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 3
« Reactie #579 Gepost op: 19-01-2013, 21:42:58 »
Lukie gaat naar Berlijn in voorjaarsvakantie. Ik geef het maar even door.  ::)

Mochten jullie info hebben over wat dan ook van de forummers, dan is dat welkom in mijn inbox.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”