Auteur Topic: Mailinglijst VeiligheidsTheater  (gelezen 26910 keer)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #40 Gepost op: 26-06-2003, 12:22:27 »
Wat bedoelt pizzahut (Violet) met die zullen mijn situatie er niet beter op maken. Gaat het over het feit dat ze verdacht wordt?







Toch bedankt!

Lowprofile

  • Gast
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #41 Gepost op: 26-06-2003, 12:43:44 »
als je op de off. site klikt op de link GroenLinksOudzuid en je gaat naar bestuur, dan zal je zien dat Violet Dakdekker daar vermeld staat, doch tijdelijk gechrapt wegens 'lopend onderzoek'.
Ik heb geen tijd gehad om die site verder uit te pluizen. Amateurs ?








Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #42 Gepost op: 26-06-2003, 19:46:21 »
net weer mail gehad, dit keer van Taco Bell

'Jongens dit is niet de eerste keer dat ik zoiets doe, dus een beejte vertrouwen. Amsterdam is mijn terrein. Ik neem Ribbert wel mee en zorg dat hij zich gedraagt . Ik ben niet van plan ons te laten arresteren of stennis te schoppen, we doen het gewoon snel en zijn weg voor iemand ons in de gaten heeft. Een bliksemactie. Het is naar mijn menning juist belangirjk dat we ons nu laten zien want we zijn nu alleen maar verkeerd in het nieuws. We moeten de zaak Romeo achter ons laten, net als de zaak diepe keel naar mijn mening.

Ik ben trouwens niet lastiggevallen, mr. Cynicus.'



in een voorgaand mailtje vroeg Pizzahut wie er lastig was gevallen. In een eerder berichtje hier op het forum zei iemand dat Pizzahut een vrouw moest zijn...maar hier heeft Taco Bell het opeens over MR. cynicus....








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #43 Gepost op: 26-06-2003, 22:09:49 »
We moeten de zaak Romeo achter ons laten, net als de zaak diepe keel naar mijn mening.


Romeo was toch Diepe Keel? Althans, onder die naam heeft hij toch contact opgenomen met Bart? Dit stukje impliceert dat Diepe Keel 'n hele andere zaak als die van Romeo is. Zal 't dan toch iemand anders dan Romeo zijn geweest die contact met Bart heeft opgenomen via de mail? Maar waarom kwam Romeo vervolgens dan opdagen bij die afspraak?  

In plaats van dat 't steeds duidelijker wordt hoe 't verhaal in elkaar steekt, heb ik 't idee dat we steeds verder afdwalen. Volgens mij lossen we deze moord nooit op.  :-\








Lowprofile

  • Gast
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #44 Gepost op: 27-06-2003, 00:15:23 »
In plaats van dat 't steeds duidelijker wordt hoe 't verhaal in elkaar steekt, heb ik 't idee dat we steeds verder afdwalen. Volgens mij lossen we deze moord nooit op.  :-\
Tja, we moesten niet verwachten dat het de eerste week al op te lossen viel, natuurlijk.
We krijgen de puzzelstukjes door elkaar en stukje bij beetje.
Ik denk ook niet dat we hard moeten studeren/lezen/zoeken en dat we er dan gaan komen.
Ik neem gewoon de dingen in me op, laat het zinken, en lees het later nog een keer of ga eens terug naar een bron van een aantal dagen geleden.
Ach het is maar een spel. We kunnen dus wilde theorien of rare verhalen verzinnen. Wat geeft het dat het niet klopt.
Dit in tegenstelling met alle jullie examens/tentamens/eindejaarswerken/studies, enz. waar het MOET kloppen voor de heilige punten.
Dus gewoon maar ontspannen lezen en dingen spuien.

Wat een preek! maar het is niet alleen naar Han gericht hoor. Ik zie dat er wel meer mensen afhaken wegens te moeilijk en te verward. Ik denk dat jullie het absoluut allemaal nu willen begrijpen en tja dat zal de KRO nog niet toestaan. Even doorbijten zou ik zeggen. Het licht zal wel beginnen schijnen.








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #45 Gepost op: 27-06-2003, 10:38:31 »
Ik haak niet af hoor! In tegendeel: volgende week ben ik vrij en ik zal me er eens flink in vastbijten.   ;D

Maar dat ik volgende week vrij ben houdt in dat het deze week druk druk druk is, vandaar dat ik me ff gedeisd hou.








Offline slasausje

  • Forumlid
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #46 Gepost op: 27-06-2003, 15:24:18 »
Hoi allen,

Laten we i.p.v. naar daders eens naar motieven kijken.
Gisteravond laat over liggen denken, maar ben de helft dus weer kwijt maar goed, gewoon even wat spuien

- liefde (jaloers? vrouwelijke of mannelijke rivaal)
- geld (zwiterse bank, hoeveel zou er al op staan?)
- romeo als undercover journalist (wil info. openbaar maken)
- motief maas om zaak in doofpot te spotten (er is nog een andere agent undercover)
- informatie geeft macht (romeo chanteerde iemand)
- romeo deed zich voor als ex-journalist maar was eigenlijk informant van politie

Zomaar wat ideetjes, gewoon om de informatie die we hebben eens vanuit een ander standpunt te bekijken

Slasausje  ;D








Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #47 Gepost op: 27-06-2003, 15:41:01 »
Volgens een paar mensen die naar Adam zijn gegaan is er in iedergeval in het eggie niets gebeurt rond de dam..








Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #48 Gepost op: 27-06-2003, 15:45:58 »
Oeps, net te snel gepost...

sorry, er zijn dus wel twee mensen ingerekend, ribbert en ?








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #49 Gepost op: 27-06-2003, 15:47:02 »
Dat zal Harold van der Graaf wel zijn, die tweede?

P R O C E S – V E R B A A L


Verbalisant
Jan Feiss (16140), brigadierrechercheur regiopolitie Amsterdam-Amstelland.


Op vrijdag 27 juni 2003 om 14.33 uur, rapporteer ik, verbalisant, het arresteren van twee personen die opgeven te zijn;


Arrestant NN-1


Naam: Jongkind
Voornamen: Ribbert
Geboren te: Amsterdam, 25 december 1983
Geboorteland: Nederland
Adres: Czaar Peterstraat 319-sous
Plaats: Amsterdam


Arrestant NN-2


Naam: (geen opgave)
Kleur ogen: Blauw
Kleur haar: Blond
Huidskleur: Blank
Postuur: Groot, >1.90m


Redenen van arrestatie luiden:
1. Verstoring van de Openbare Orde (NN-1 en NN-2)
2. Verzet tegen arrestatie (NN-2)


Personen in kwestie hielden borden met leuzen op, en paradeerden langs de veiligheidscamera’s op de Dam in Amsterdam. (Leuzen hadden betrekking op aantal camera’s in Nederland en dergelijke.) Hierbij hinderden ze het verkeer en schreeuwden leuzen die de omstanders, vnl. toeristen en dagjesmensen, duidelijk intimideerden. Zowel NN-1 als NN-2 gebruikte het “fuck you”-handgebaar naar omstanders.


Herhaalde pogingen NN-1 en NN-2 tot orde te roepen leidden tot meer gerucht en verbale bedreigingen. Het moment dat NN-1 en NN-2 de McDonald’s aan de kop Nieuwendijk binnenstormden om de camera’s aldaar met obscene gebaren te bestoken, is het team tot arrestatie is overgegaan. Arrestatie van NN-1 ging zonder slag of stoot. Arrestatie van NN-2 kon pas plaatsvinden na fysieke interactie. NN-2 kan en wil zich niet identificeren.







« Laatst bewerkt op: 27-06-2003, 15:48:38 door pimwiz »

Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #50 Gepost op: 27-06-2003, 16:00:43 »
Martijn is in ieder geval blond, weten jullie iets van harold zijn uiterlijk???








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #51 Gepost op: 27-06-2003, 16:07:36 »
Euj, vergist, Martijn heeft idd lang blond haar.

Er staat me iets bij dat het Harold was die de aktie zou gaan doen, maar dan zit ik er misschien heel erg naast!
(kan maar mondjesmaat kijken)








Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #52 Gepost op: 27-06-2003, 16:12:01 »
Misschien heeft ie dat afgeknipt!

Heb hier trouwens de link van wat er allemaal niet is gebeurt

http://www.zoepie.com/detectivespel/










Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #53 Gepost op: 27-06-2003, 16:23:37 »

Heb hier trouwens de link van wat er allemaal niet is gebeurt

http://www.zoepie.com/detectivespel/

Best veel, wat er allemaal niet is gebeurd!  ;D








Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #54 Gepost op: 27-06-2003, 17:26:06 »
Harold is trouwens die ene kluizenaar, die zie ik voor zo'n rare actie nog niet naar a-dam komen, misschien 4 juli wel, maar voor zoiets kleins denk ik het niet.

Het is nu trouwens officieel martijn







« Laatst bewerkt op: 27-06-2003, 17:27:41 door henny huisman »

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #55 Gepost op: 27-06-2003, 20:38:30 »
OK, gelukkig dat er nog iemand oplet  ;)

Ik krijg trouwens opeens ook een nieuwsbrief van de VARA en kan me niet herinneren me daarvoor te hebben opgegeven... nog meer mensen 'last' van?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #56 Gepost op: 27-06-2003, 21:02:27 »
Ik heb ook die nieuwsbrief ontvangen Pim.  :-\

En verder nog 4 nieuwe mailtjes van 't VT:

Van McDonald's:

Ik hoor zojuist dat TB en R zijn opgepakt. Dit is bijzonder verontrustend, dit baart mij grote zorgen, vooral omdat het zo amateuristisch is, en R erbij betrokken is, zo’n jongetje dat vanalles gaat roepen als ze hem ondervragen. Ik wil de voorstelling van 4 juli absoluut uitstellen, laten we hierover stemmen. Ik zal zelf de komende tijd zo min mogelijk van me laten horen. KFC en PH, ik ga ervan uit de verantwoordelijkheden nemen.

Van Pizzahut:

Ik heb vrienden gesproken die erbij waren. Een enorme groep blauwent stond ze op te wachten. Dit kan geen toeval zijn, Grote Broer is vooraf getipt. Bij mijn weten zijn de acties alleen hier besproken. Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken. Domino’s, zullen we een nieuwe list opstarten?

Nog 1 van Pizzahut:

Dit zijn geen grappige grapjes nu, BK. Dit is ernstig. Ik zal iedereen rondgaan om dit te bespreken. Laten we inderdaad stemmen over 4 juli. 2004 blijft voor mij ook een optie, het draaiboek zal zijn impact niet verliezen. Ik moet ook aan mijn situatie denken. Domino’s en KFC, wat vinden jullie?

Van KFC:

Ik vind: Lekken moeten dicht, dit is niet hetzelfde als actie schuwen. 4 juli verplaatsen is altijd slechte zaak. Ik maak veel tijd hierin en concesies zijn geen goede symbolen. Denk aan het vredessymbool. Dit is geen toeval!! Wij moeten niet vergeten dat wij strijders zijn, niet politici!!!!!

Dit is de volgorde waarin ik ze ontvangen heb, maar ik krijg toch 't vermoeden dat ik wat mailtjes mis. 't verhaal loopt iig niet goed achter elkaar.  :-\








Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #57 Gepost op: 27-06-2003, 21:59:28 »
ik heb er idd een hoop meer han, zal ze hier even zetten.

Mc Donalds:
Ik hoor zojuist dat TB en R zijn opgepakt. Dit is bijzonder verontrustend, dit baart mij grote zorgen, vooral omdat het zo amateuristisch is, en R erbij betrokken is, zo’n jongetje dat vanalles gaat roepen als ze hem ondervragen. Ik wil de voorstelling van 4 juli absoluut uitstellen, laten we hierover stemmen. Ik zal zelf de komende tijd zo min mogelijk van me laten horen. KFC en PH, ik ga ervan uit de verantwoordelijkheden nemen. .

Pizza Hut:
Ik heb vrienden gesproken die erbij waren. Een enorme groep blauwent stond ze op te wachten. Dit kan geen toeval zijn, Grote Broer is vooraf getipt. Bij mijn weten zijn de acties alleen hier besproken. Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken. Domino’s, zullen we een nieuwe list opstarten? .

Burger King:
Lek jij? .

Pizza Hut:
Dit zijn geen grappige grapjes nu, BK. Dit is ernstig. Ik zal iedereen rondgaan om dit te bespreken. Laten we inderdaad stemmen over 4 juli. 2004 blijft voor mij ook een optie, het draaiboek zal zijn impact niet verliezen. Ik moet ook aan mijn situatie denken. Domino’s en KFC, wat vinden jullie? .

Pizza Hut:
We kunnen de voorstelling overigens ook naar Amsterdam verplaatsen, zoals TB oorspronkelijk plande .

KFC:
Ik vind: Lekken moeten dicht, dit is niet hetzelfde als actie schuwen. 4 juli verplaatsen is altijd slechte zaak. Ik maak veel tijd hierin en concesies zijn geen goede symbolen. Denk aan het vredessymbool. Dit is geen toeval!! Wij moeten niet vergeten dat wij strijders zijn, niet politici!!!!! .

Pizza Hut:
Waarom ben jij zo stil? .

dit was het.....die laatste van PZ heeft als titel Domino, dus ik neem aan dat de vraag aan hem/haar is.







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline slasausje

  • Forumlid
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #58 Gepost op: 27-06-2003, 23:19:37 »
oke,

we weten dus dat ribbert een zwakke schakel is en dat de 'voorstelling' van 4 juli niet plaats gebonden is.
Ze hadden het oorspronkelijk in A'dam gepland en zijn toen overgestapt naar andere plaats maar kunnen even gemakkelijk weer terug naar A'dam vlgns. info van joikivin.

Slasausje

p.s. hoop dat de politie ribbert goed aan de tand voelt en hij niet zijn  :-X.









Offline slasausje

  • Forumlid
Re:Mailinglijst VeiligheidsTheater
« Reactie #59 Gepost op: 27-06-2003, 23:33:17 »
 ???

Wat is dat toch die situatie van pizzahut (violet?) waar zij steeds aan moet denken.
Ik dacht zou ze soms zwanger zijn? maar heb even haar leeftijd gecheckt en ze is nu 41 jaar, beetje oud voor zwanger.

Slasausje