Auteur Topic: Finale eilandraad!  (gelezen 37018 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #220 Gepost op: 21-12-2012, 01:27:57 »
Mijn stem komt morgen ook.
oh is goed ja, maar van jou verwacht ik dat je hem op het laatste moment stuurt ;). Vieffan is het al wel eens eerder vergeten ::).

Ik moet op dit moment nog 4 stemmen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #221 Gepost op: 21-12-2012, 01:29:04 »
Ycaris, het is een prachtresultaat dat je in de finale staat! Het had na de samensmelting ook anders kunnen lopen gezien de stemmen die je soms tegen je kreeg. Wat is jouw motivatie om je aan te sluiten bij Nieky terwijl er in mijn ogen groepjes waren die sterker stonden en jou meer bescherming konden bieden op komende eilandraden?
Ha, bedankt voor de herinnering Molcrazy  ;)

Ik wist heel slecht hoe de verhoudingen lagen, maar had wel het idee dat er in ieder geval twee grotere groepen waren. Nieky leek samen met NextGP apart te staan. Naar mijn idee zou ik bij een andere groep de onderste in de pikorde zijn geweest en dus het eerste gelost worden als het gelukt was 'de vijand' te elimineren. Bij Nieky had ik dat idee niet. Ik dacht en denk nog steeds dat hij uiteindelijk mij gekozen zou hebben om mee naar de finale te nemen (wishful thinking  ???)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #222 Gepost op: 21-12-2012, 01:30:44 »
Ik moet op dit moment nog 4 stemmen!

Vier stemmen nog maar  :( Loop ik zo mijn best te doen alle vragen te beantwoorden, heeft het bijna geen invloed meer  :-\\
Of mogen mensen hun stem nog wijzigen als ze vinden dat ik me zo geweldig door deze finale eilandraad heensla? ;)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #223 Gepost op: 21-12-2012, 01:34:21 »
Vier stemmen nog maar  :( Loop ik zo mijn best te doen alle vragen te beantwoorden, heeft het bijna geen invloed meer  :-\\
Of mogen mensen hun stem nog wijzigen als ze vinden dat ik me zo geweldig door deze finale eilandraad heensla? ;)
hey denk maar zo: Het zijn 4 cruciale stemmen ;). en nee mensen mogen hun stem niet wijzigen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #224 Gepost op: 21-12-2012, 01:35:17 »
... maar ik wist wel dat Ycaris ongeloofwaardig was en dat het voor mij ook totaal geen nut had haar weg te stemmen omdat ik haar niet als gevaar zag.
::heks:: ::boogie::
Of heeft Hillo nog niet gestemd en moet ik even wachten met deze reactie  ::rofl::

hey denk maar zo: Het zijn 4 cruciale stemmen ;). en nee mensen mogen hun stem niet wijzigen :P.
::) Het is nog spannend dus?  ::hyper::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #225 Gepost op: 21-12-2012, 01:39:25 »
::) Het is nog spannend dus?  ::hyper::
Er kan nog van alles gebeuren :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #226 Gepost op: 21-12-2012, 01:40:26 »

Of heeft Hillo nog niet gestemd en moet ik even wachten met deze reactie  ::rofl::
 ::) Het is nog spannend dus?  ::hyper::

In de eilandraad waar 3 stemmen op jou kwamen (toen we nog met 7 waren), was het niet zo dat jij persé moest gaan maar aangezien Nieky toen immuniteit had en de anderen deel uitmaakten van de afspraak, bleef jij als enige over ...

Dank voor je antwoord ::ok:: Ik snap je punt dat je 'onderaan' in de groep zou staan maar in een latere ronde zou je altijd van kant kunnen wisselen of het winnen van immuniteit zou je ook beschermen (al is gokken op immuniteit uiteraard gevaarlijk).
2024: wie is de Mol?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #227 Gepost op: 21-12-2012, 01:40:32 »
Precies, en dat er toen op Ycaris werd gestemd was puur omdat ze als enige 'overbleef': jij had immuniteit en op dat moment dachten we dat hillo aan Robbie 'hing' en Jann aan Lukie dus was er niemand anders meer over.
Hè, heerlijk om als 'restproduct' gezien te worden  ;)

Het kwam voor ons dus prima uit dat Nieky zowel de immuniteit als de munt had gewonnen. Niemand verwachtte nog dat hij de munt zou inzetten en daarom was hij extra effectief  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #228 Gepost op: 21-12-2012, 01:45:11 »
Hè, heerlijk om als 'restproduct' gezien te worden  ;)

Dit is vanuit ons perspectief bekeken, voor Nieky bv was dat heel anders ;)

Citaat van: Ycaris
Het kwam voor ons dus prima uit dat Nieky zowel de immuniteit als de munt had gewonnen. Niemand verwachtte nog dat hij de munt zou inzetten en daarom was hij extra effectief  ::ok::

Tuurlijk, achteraf gezien was het slim geweest om de munt in te zetten omdat alles zo meer in balans kwam te liggen. Hij kon de munt houden voor een latere ronde maar als al de rest dan op hem zou stemmen, zou zo'n munt niet veel verschil maken. Echter speelde op dat moment het idee dat er vier of vijf stemmen op jou zouden komen en zou zelfs het inzetten van de munt niet uitmaken maar jah, Jann en hillo deden vervelend ::)
2024: wie is de Mol?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #229 Gepost op: 21-12-2012, 01:46:47 »
Ik dacht nog steeds dat jij de andersstemmende was, maar nam het je niet kwalijk omdat ik dacht dat we nu elkaars vertrouwen wel hadden ;) Hier mijn antwoord op de vraag of ik jou verdacht:


 :( Oh, ik dacht je echt om de tuin geleid te hebben  ::hypocriet::. Twijfelde je niet op zijn minst een heel klein peitepeuterig beetje?

Tuurlijk, achteraf gezien was het slim geweest om de munt in te zetten omdat alles zo meer in balans kwam te liggen. Hij kon de munt houden voor een latere ronde maar als al de rest dan op hem zou stemmen, zou zo'n munt niet veel verschil maken. Echter speelde op dat moment het idee dat er vier of vijf stemmen op jou zouden komen en zou zelfs het inzetten van de munt niet uitmaken maar jah, Jann en hillo deden vervelend ::)
Foei, wat een nare jongens toch!  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #230 Gepost op: 21-12-2012, 01:53:29 »
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden als de finalisten juist een reden geven waarom ze niet de finalestem verdienen  ::)
Ik ben zeker niet de sterkste van de drie. Ik heb echt respect voor hoe Lukie zich elke keer in de proeven bewees. Ik deed mijn best en heb een aantal keer ook best aardig gescoord, maar aan het  constante hoge niveau van Lukie kan ik niet tippen. Als Lukie aan de eerste finaleproef had mogen meedoen, vrees ik dat niet ik hier had gestaan, maar Hillo. Lukie had dan namelijk denk de eerste proef gewonnen en Hillo de tweede.

Mijn officiele vraag dan aan Ycaris: Op wie van je twee medefinalisten zou jij hebben gestemd?
Geen twijfel over mogelijk: Tdietz. Hij heeft mij het hele spel door achter de schermen gesteund en ik heb erg genoten van zijn humor. 
« Laatst bewerkt op: 21-12-2012, 01:55:24 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #231 Gepost op: 21-12-2012, 01:55:33 »
Wat een lange vragen en antwoorden toch allemaal, zo krijg ik die aflevering natuurlijk nooit af ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #232 Gepost op: 21-12-2012, 02:12:02 »
Ik ga toch ook maar even een vraag stellen.

@Tdietz en Ycaris:  Ik krijg veruit de meeste vragen hier, wat concluderen jullie daaruit ?
Dat is een makkelijke  :D Dat mensen het veel leuker vinden om jou door het stof te zien gaan dan mij of Tdietz  ;D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Niet geschikt voor onze jongere deelnemers.

Ik geloof dat ik nu eindelijk klaar ben. De wekker gaat weer om 6.30 uur, dus ik kruip mijn bedje maar eens in. Eens kijken of ik nog een beetje wakker en zinnig over kan komen als er morgen weer 33 koters voor mijn neus zitten  :-\\

Ik weet niet of ik voor 20.00 uur nog online kom, dus wens ik hierbij de mensen die nog moeten stemmen veel sterkte met het maken van hun keuze en bedank ik bedank ik alvast iedereen die op mij gestemd heeft. Ik vind het stiekum best wel spannend  ::hyper::
« Laatst bewerkt op: 21-12-2012, 02:22:58 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #233 Gepost op: 21-12-2012, 07:59:20 »
Dankjewel voor je antwoorden Ycaris! ::bravo:: Je bevestigt eea voor mij ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #234 Gepost op: 21-12-2012, 10:19:49 »
Ycaris ik zou ook op jou stemmen!!

En hoop dat als ik niet win jij het wel bent ::bravo::

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #235 Gepost op: 21-12-2012, 13:01:02 »
Ik zal Vieffan wel even een pmétje sturen want die gaat dit nog vergeten straks ::).
Kuch ik heb weer eens niet op zitten letten ::rofl::

Ok. Ik zie dat er al veel vragen gesteld zijn en oa op een paar van mijn vragen al antwoord is gegeven.

Mijn vraag is aan Lukie. En ik zou het waarderen al de anderen hem ook zouden beantwoorden.

Hoe lang duurde het voordat je eerste complotje / stemafspraak (als je helemaal geen complotjes had) was gemaakt?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #236 Gepost op: 21-12-2012, 14:18:04 »
Ik wil nog even zeggen dat ik voor deze vragenronde m'n stem al klaar had liggen, maar dat ik nu aan het twijfelen ben tussen alledrie en eigenlijk stiekem het meest tussen de twee die ik eerst niet op het oog had. Dit wordt waarschijnlijk een last minute beslissing!
Nieky grab a life vest!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #237 Gepost op: 21-12-2012, 14:42:28 »
Ik ben door de antwoorden op de vragen van de finalisten ook veel van voorkeur geswitched.
Ben sinds ik gister gestemd heb wel bij die keuze gebleven.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #238 Gepost op: 21-12-2012, 14:43:03 »
Jullie maken het wel spannend voor ze zeg  ;D
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #239 Gepost op: 21-12-2012, 14:44:25 »
Klopt, des te leuker straks :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.