Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 22693 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Alle biechten!
« Gepost op: 21-12-2012, 20:58:08 »
Hier komen straks alle biechten van de expeditie.

Graag niet posten hier tot alle biechten er staan zodat het overzichtelijk blijft! Daarna mogen jullie los gaan ::trots::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #1 Gepost op: 21-12-2012, 21:09:40 »
Het begin:

De inschrijvingen stroomden naar binnen. Maar niet alleen van potentiële kandidaten:
He Dennis!

Leuk dat er weer een nieuwe Survivor komt!!! Goed initiatief! ::ok::

Het lijkt mij helaas bijzonder onverstandig om daaraan mee te doen...  ;D ;)

Maar het lijkt me wel leuk om er op de een of andere manier toch bij betrokken te zijn. Kun je misschien nog wat hulp gebruiken? Kan ik als vorige winnaar niet nog iets doen? :D

Koen

Er waren twijfelaars:
Hoi :) ik heb het gezien, maar weet niet of ik nog meer tijd wil steken in pc. Heb ook geen idee of ik complotspelletjes leuk zal vinden.Ik kijk ook geen ER ofzo, dus weet ook niet wat er zich zoal afspeelt. Kortom, ik twijfel erg.Hebben jullie al genoeg spelers?
We hebben haar natuurlijk alsnog het verhaal ingekregen, dus misschien volgend jaar ::bravo::.

Kleine tegenslag. Slechts een paar dagen voor het begin word ons geheime forum gehacked door Indonezen. ( Wedden dat het Ibung was ::pinokkio::)
wat is er gebeurd?
Zijn er zaken weggeraakt?
Ik logte net in, en was al verbaasd dat er zoveel ingelogd hadden???

shit ja.
Ik word er nu ook uit gegooid  >:(

En toen begon Aflevering 1:

Nieky gaat de nieuwe D*N worden en ik moet zeggen, ik ben zeer vereerd ;D.
Hoihoi D*n

Ik ben hyper nu, en ga gewoon jouw plaats innemen qua complotten ( waarschijnlijk loopt het helemaal fout af maargoed )

Ik heb lukie benaderd voor een brabantcomplot samen met ibung.
Ik heb Pacmol addie, nextGP, LdHmolletje en Basstijns benadert voor een widmo9e complot
En ik heb ook maar meteen mijn aartsrivaal hillo benaderd... Stay close to your enemy. Ik ben op mijn hoede en sla wel een keer toe ;D

Nu maar kijken wie in mijn complotval trapt  ;D

De eerste opdracht legde gelijk de complotten en verhoudingen open. Eens kijken hoe iedereen echt stemde ::).
1. Swifty
2. Hillo
3. Molcrazy
4. Tdietz
5. Pac-mol
6. Robbieazerty
7. Lukie4
8. Bassteijns
9. Ibung
10. Miek37
11. Ldhmolletje
12. Nieky
13. Jann
14. NextGP
15. Addie
16. bjorrn

Hi D*N, hier mijn lijst... Een eerste biecht volgt zo...

1 Molcrazy
2 Nieky
3 Swifty
4 Bassteijns
5 Lukie4
6 NextGP
7 Pac-mol
8 Addie
9 Ibung
10 Robbieazerty
11 Miek37
12 Vieffan
13 Jann
14 Bjorrn
15 Tdietz
16 Hillo


Probeert Ldhmolletje nou de Vieffan van dit seizoen te worden?
Hi Geheime Biechtstoel,

Daar zitten we dan, gedropt op een of ander onbewoond (?) eiland, met allemaal andere kandidaten die we alleen maar qua naam kennen van een forum... Gelukkig wel een mooie mengeling van man en vrouw, en van jong en oud. Meteen ook al een eerste opdracht... Probeer elkaar maar eens op een rijtje te zetten qua populariteit. Lastig zo, de eerste dag.

Maar goed, ik ben reeds voor het spel al van 2 kanten (!) benaderd voor een samenwerking. Als eerste door Molcrazy, die ook Swifty en Lukie4 benaderd heeft. Op zich wel een interessante groep, als het ook allemaal door gaat. Natuurlijk eerst zien, dan geloven, dat heb ik wel uit het verleden geleerd met een of andere D*N en zijn compltjes... ::) Daarnaast is er door Nieky voorgesteld om met degenen die ook op wieisdemolonline.9e.nl zitten, samen te gaan werken. Ondertussen weet ik ook van Bassteijns dat die dat wel ziet zitten. Ik ben daar voorlopig ook maar positief op ingegaan. Dus, voorlopig eet ik eventjes van 2 walletjes, al moet ik nog maar afwachten hoe alles zich nog zal gaan ontwikkelen...

Wel een voordeel van dit alles was, dat ik in ieder geval wist wie ik bovenaan dit lijstje moest gaan zetten. Degenen met wie ik nog geen (indirect) contact heb gehad mochten van mij wel onderaan... En nu maar eens zien hoe populair ik wel niet ben... Al vrees ik daar wel een beetje voor...

Groetjes, je Erik

1. Ldhmolletje
2. Swifty
3. Lukie4
4. Vieffan
5. Jann
6. Molcrazy
7. Ibung
8. Pac-mol
9. Tdietz
10. Bassteijns
11. Nieky
12. Addie
13. Robbieazerty
14. hillo
15. NextGP
16. Bjorrn


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2012, 21:13:18 »
Jann heeft er goed over nagedacht:
Hier dan mijn ranking, misschien niet verrassend dat ik de actievere Relaxhoekers hoger heb geplaatst. Ik ken ze al en weet dat het gezellig met ze kan zijn, maar zijn ze ook bereid tot complotten? Van Nieky, Swifty, Vieffan en Molletje weet ik dat zeker. Met de laatste 2 heb ik die gehad in de vorige Survivor en de eerste 2 hebben zich bewezen in Big Brother. Van Lukie is het nog maar de vraag of hij zich daarin zou willen mengen. Wil hij als moderator zijn onderdanen wel voor het hoofd stoten door anderen voor te trekken? Miek37 lijkt me een harde werker, ook in teamverband, net als Molcrazy. Forummoeder Ibung zie ik ook als een fijne factor in het team, maar aangezien ze al moeite met deze opdracht heeft en zelf al zegt het niet zo op tactiek te hebben, heb ik haar wat lager gezet. De mensen die voor mij wat onbekender zijn staan onderaan, samen met Hillo, want wie kan hem nog vertrouwen na de vorige BB? Wel bereid voor complotten, dus ik sluit niet uit dat ik hem aan zijn jasje ga trekken voor dergelijke doeleinden. Ook Tdietz staat niet zo hoog, want volgens mij wil hij het liefst zo snel mogelijk van dit eiland af, om zijn eigen gel te gebruiken in plaats van kwallenslijm.

Lukie4
Nieky
Swifty
Vieffan
LdHMolletje
Miek37
Molcrazy
Ibung
Robbieazerty
NextGP
Tdietz
Hillo
Pac-Mol
Addie
Bjorrn
Bassteijns

En hij komt er later nog even op terug:
Hmm, misschien toch Robbieazerty onderaan zetten. Hij dacht dat ik een vrouw was..

Swifty heeft haar zaakjes natuurlijk in orde vanaf het begin:
Mooi, dan kan ik biechten  ;D Erg leuk om dat nu bij jou te doen trouwens, heb jouw biechts altijd zeer gewaardeerd, en denk dat ons spel ook wel een tikje overeenkomt  ::)

Biecht 1:

Zodra ik me had ingeschreven het eerste berichtje over een complot. Van Vieffan. Niet degene op wie ik direct hoopte, ergens vertrouw ik haar niet helemaal (resultaten in het verleden...) maar aan de andere kant wel een goeie speelster. Tuurlijk ga ik erop in meid  ;D

Kort daarna het berichtje waar ik op hoopte, Robbieazerty wil een complot aangaan. Hij is al in contact met Molcrazy, en die wil ook Lukie4 en LdHmolletje erbij betrekken. Met die laatste zijn Robbie en ik niet zo heel gelukkig, heel eerlijk gezegd. Weinig aanwezig waarschijnlijk, en tactisch minder sterk dan wij. Robbie en ik besluiten ervoor te gaan, voor deze samenwerking, maar we spreken allebei uit elkaar belangrijker te vinden dan de andere drie.

Dan schrijft ook hillo zich in, en jawel, direct een berichtje van hem aan Vieffan en mij. Ja tuurlijk, we gaan met z'n drieën samenwerken, deal ;D Ik heb nog wat tegoed van hen nav Big Brother, dus kom maar op ;)

Na het plaatsen van de eerste opdracht komt dan de eerste groeps-pm van MC. En ja hoor, LdH heeft al ingestuurd voor we hebben kunnen overleggen. Precies waarom Robbie en ik hem als zwakste schakel benoemden. Nogmaals bevestigen Robbie en ik elkaar een verbond van 2 binnen ons verbond van 5.

Enige lastige: het verbond van vijf vindt hillo en Vieffan de gevaarlijkste tegenstanders. En terecht. Deze opdracht nog niet zo'n probleem, lijstjes blijven geheim schijnt. Maar als het op stemmen aankomt kon het nog wel eens lastig worden voor mij in de nabije toekomst  ::)

Denk dat ik Robbie maar vooral te vriend moet houden, zal ik met die vier anderen vast wel meer aan hebben dan aan hillo en Vieffan  >:D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2012, 21:15:45 »
Nieky moest de bitch zijn en hij begint goed ::bravo::.
Hoi D*N hier mijn popularitietslijstje.Heb er speciaal voor jou motivaties bijgezet. T was een beetje kiezen tussen mijn 3 complotten maargoed  ::rofl::

1. Bassteijns ( Deze nieuweling moet gewoon op het eiland komen! )
2. Ibung ( topwijf, oma's op het eiland is gezellig, zit in complot, en zie ik niet als grote cuncurrent
3. LdHmolletje ( Die doet bijna altijd wat ik zeg, is weinig online dus ook geen superconcurrent, en betrouwbaar)
4. NextGP ( Die verraaad het widmo9e complot ook niet zomaar )
5. Pac-mol ( Onvoorspelbaar, maar moest wel een beetje hoog om erin te komen denk ik )
6. Addie ( hoop wel dat ie actief gaat worden )
7. Jann ( doet altijd leuk mee )
8. Lukie ( Onvoorspelbaar, vertrouw hem eigenlijk niet in het brabantcomplot, maartoch )
9. Miek ( die doet wel wat lukie zegt)
10. Robbieazerty ( lijkt me een sterke speler, zal wel samenwerken met MC )
11. Molcrazy ( doet ook nooit wat ik wil )
12. hillo ( vertrouwen doe ik hem nog steeds niet, maar we hebben tohc een complot dusja en er moet wel concurrentie blijven he )
13. bjornn ( who the f*ck is bjornn )
14. Swifty ( Komt er toch wel in, maar dit is een soort bb wraak xD )
15. Vieffan ( Die lijkt altijd wel complotten tegen me te hebben
16. Tdietz ( vind zichzelf zo goed ;D, en is sterk in opdrachten maar weigert complotjes)


Nextgp gooit het over een andere boeg ( HILARISCH, ik kwam niet meer bij ::rofl:: ::ok::)
Als er iemand is die ik niet vertrouw, zijn dat de twee spelleiders... Ik ga dus echt niet mijn echte volgorde opgeven, wie weet wat er dan gaat gebeuren. Ik heb trouwens ook geen voorkeuren. Daarom heb ik maar een willekeurige volgorde gedaan (lotjes getrokken). Benieuwd hoe dat tactisch uit gaat pakken, maar dat zien we later wel. En ik heb niet zo er een paar (beweren te) gaan doen , voor een widmo9-alliantie gekozen.

Mijn volgorde:
Robbieazerty
Ldhmolletje
Vieffan
hillo
Tdietz
Bassteijns
Miek3
Ibung
Bjorrn
Pac-mol
Nieky
Lukie4
Swifty
Addie
Molcrazy
Jann

Lukie4 kan niet kiezen tussen zijn complotjes, hij lijkt wel een vrouw ::)
Beste geheime biechtsstoel,

We zijn nog maar nauwelijks begonnen en ik probeer al drie complotjes in leven te houden.
Ik ben benaderd door Molcrazy of ik iets zie in een verbond met 4 personen. Hij dacht aan LDH en Robbie. Mijn antwoord was dat 5 personen beter zou zijn. Ik wil graag bij Swifty namelijk in een complot. Zij is zo intens gemeen bij spelletjes en niet te vertrouwen. (Keep your friends close en your enemies closer). Na wat heen en weer gepm blijkt het gelukt te zijn. Met z'n vijven in een complot, maar ja LDH verpest het al bijna. Die stuurt al gewoon in zonder even te overleggen met ons. Zucht.

Dan probeer ik Miek ook nog te verleiden. Heel opzichtig op het forum, maar daar zal niemand in trappen.......hoewel.......

Kreeg een pm van Nieky of ik in plaats van een Rotterdamscomplot, een Brabantscomplot wilde. Ach dat wil ik ook wel. Hij ging Ibung nog benaderen. Ik ben benieuwd ;D   Niek is volgens mij allang met wat anders bezig. Hij benaderde me wel heel laat.

::zwaai::



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2012, 21:19:52 »
Robbie twijfelt Swifty of hillo? Lijkt me een makkelijke keuze natuurlijk ::hypocriet::.

1. hillo
2. Swifty
3. bassteijns
4. Molcrazy
5. Jann
6. Lukie4
7. NextGP
8. LdHmolletje
9. Ibung
10. Miek37
11. bjorrn
12. Pac-mol
13. Tdietz
14. Addie
15. Niekypsv
16. Vieffan


Meteen ook maar een biecht er achter:
Molcrazy vroeg me 2 weken ofzo geleden of ik met hem Lukie4 en Ldhmolletje in een complot wou zitten. Ik heb ja gezegd, want je hebt gewoon mensen nodig. Maar zelf ben ik niet helemaal zeker van LdHmolletje, omdat hij zelf aan aangaf dat hij het druk gaat hebben maar af en toe nog wel online zou kunnen komen. Dat klinkt al niet als een goede complotgenoot. Ik liet dit dan ook aan Molcrazy weten, maar hij gaf er geen gehoor aan. We besloten ook dat we nog iemand nodig hebben en ik dacht aan Swifty. Ik heb haar dus aangesproken en gezegd dat zij wat mij betreft mijn hoofdcomplotgenoot is. Moest het ooit nodig zijn om de alliantie te verbreken zou ik eerder met Swifty meegaan dan met de andere drie.

En toen schreef hillo zich in. Hij speelt het spel oh zo goed en ik vind hem wel leuk (als in persoonlijkheid, denk nou niet dat er een romance op het eiland gaat ontstaan!) dus leek het me een super idee om hem ook nog als complot te hebben. Ik weet alleen nog niet wat te doen... als de keuze ooit zou komen om één van de 2 te volgen, of het dan Swifty of hillo wordt.
Eigenlijk beschouw ik Swifty en hillo als mijn hoofdcomplotten en het Molcrazy-Lukie4-MDH-Swifty complot meer als een zijcomplot.

Misschien moet ik Bassteijns ook eens aanspreken. Ik ben wel pro newbies.

Ibung is nu al dronken:
Nieky
Vieffan
Lucky
Bjorrrrrnnnn
Jann
Swifty
Ldhmolletje
Pacmol
Nextgp
Molcrazy
Bassssstijns
Hillo
Addy
Miek
Robbyaz
Tdietzzz

Hier mijn lijstje

1. LdHmolletje
2. Swifty
3. Molcrazy
4. Ibung
5. lukie4
6. Miek37
7. Robbieazerty
8. Bassteijns
9. Pac-mol
10. Vieffan
11. Jann
12. Nieky
13. Addie
14. NextGP
15 Bjorrn
16 Hillo

Van populair naar niet zo popiejopie:

1. Robbieazerty
2. Swifty
3. Vieffan
4. Molcrazy
5. Nieky
6. Miek37
7. Lukie4
8. NextGP
9. Addie
10. LdH
11. Jann
12. Pac-Mol
13. Ibung
14. Tdietz
15. Bjorrn
16. Bassteijns

Hier dan eindelijk mijn lijstje van populair naar minst populair:

1. Robbieazerty
2. hillo
3. Lukie4
4. Vieffan
5. Molcrazy
6. Bassteijns
7. Ibung
8. bjorrn
9. Miek37
10. Nieky
11. Pac-Mol
12. LdHmolletje
13. Jann
14. Addie
15. NextGP
16. tdietz

Mijn volgorde Survivor

Nieky   1
LdHmolletje   2
Addie   3
NextGP   4
Pac-mol   5
Robbieazerty   6
Molcrazy   7
Tdietz   8
Lukie4   9
Vieffan   10
Swifty   11
Jann   12
Ibung   13
Miek37    14
Hillo   15
Bjornn   16

Heej xD
Zou je mij kunnen uitleggen hoe dit spel precies in zn werk gaat?
Ik weet hoe Survivor en Expeditie Robinson werken,
maar aangezien we op het internet zitten ipv een eiland
zijn er vast wel wat verschillen.

Ik weet namelijk niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen.
Ik wil in ieder geval wel veel tijd erin steken!
en dat hebben we geweten ook ;D.

1. Bassteijns
2. Pac-Mol
3. NextGP
4. Nieky
5. Ldhmolletje
6. Molcrazy
7. Lukie4
8. Swifty
9. Jann
10. ibung
11. Vieffan
12. tdietz
13. RobbieAzerty
14. bjorrn
15. Miek37
16. hillo



De volgorde is Bassteijns, NextGP, Addie, Ldhmolletje, Nieky, Molcrazy, hillo, bjorrn, Lukie4, Jann, Robbieazerty, Swifty, Miek37, Vieffan, Tdietz en Ibung.

Hey D*N,

Bij deze mijn lijstje:

1. Robbieazerty
2. tdietz
3. LdHmolletje
4. Ibung
5. Lukie4
6. bjorrn
7. Swifty
8. Bassteijns
9. hillo
10.Pac-Mol
11.Miek37
12.NextGP
13.Jann
14.Addie
15.Vieffan
16.Nieky

Groeten ::zwaai::
Molcrazy

Net voor de deadline komt Bjorrn nog:
Ik heb het gelukkig optijd in de gaten.
Hier komt mijn lijstje.
Bij nummer 1 wil ik het liefst in het team, bij nummer 2 ietsje minder enz.

1. Molcrazy
2. Pac-mol
3. Bassteyns
4. NextGP
5. Tdietz
6. Addie
7. hillo
8. Nieky
9. Ibung
10. Vieffan
11. Lukie4
12. Miek37
13. Ldhmolletje
14. Robbieazerty
15. Swifty
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2012, 21:30:03 »
1. Robbieazerty
2. Bjorrn,
3. Swifty
4. Miek37
5. Molcrazy
6. Ibung
7. ldhmolletje
8. Nieky
9. Bassteijns
10. Jann
11. NextGP
12. Pac-Mol
13. Addie
14. Hillo
15. Vieffan
16. Tdietz
 

Hij is er klaar voor hoor!
Ben klaar voor het duel !

Wat zei je ook alweer over underdog positie lukie4?
kom maar op met die opdracht, iemand moet als eerst afvallen en ik denk dat ik dat ga zijn :)

De tweede opdracht begint en de leider moet gekozen worden. Al snel kregen we de stem van ( een nu al verliefde) Miek37:
Mijn stem gaat naar Lukie  ::jaja::

 ::zwaai::

Tdietz snapt het niet waarom zijn persoontje zo laag kon eindigen.
Hey dennis,

hier dan toch maar mijn biecht bij jou:

Dat ik laatste ben geeindigt snap ik nog niet, hoewel ik was misschien bij songfestival wel erg aanwezig met een uitgesproken mening die irriterend kon werken
ik had verwacht in de middenmoot van veel lijstjes te zitten aangezien er nu al veel complotjes zijn volgens mij
maar het kan ook zo dat ik laag ben geeindigt omdat ik toch geen complot materiaal ben en er nog gewoon niet zoveel complotten zijn, of nog geen 2 grote complotten

ach dat ik snel een goed antwoord had op de snelheidsproef is logisch
is waar ;) (Sorry moest opscheppen met mijn emoticons)

Ik probeer nu leider te worden, hoewel die kans mij sterk lijkt :)

Ycaris merkt op dat ik niet goed in schatten ben:
Nou dat was weer een lekkere inschatting van je D*N, dat de eerste afvaller pas maandag bij ons komt. Nu zitten we er al voor het weekend mee opgescheept en kan ik het hele weekend gaan zitten piekeren over de opdracht  >:(  ;)  ::rofl::

Tdietz blijkt misschien iets sneakier dan anderen misschien denken.
Hey D*n

ik breng mijn stem uit op robbie als leider :)

tactiek:
Ik heb geprobeerd om met mijn hele kamp op de naar mijn mening zwakste schakel van het andere team te stemmen
als leider zal je waarschijnlijk soms een sleutelfunctie moeten hebben in opdrachten
als daar de zwakste schakel zit moet dat kamp vaker naar de eilandraad

ik heb mijn hele kamp gemaild en helaas het miek al haar stem uitgebracht, maar ik hoop dat de rest mij steunt!
In dit onderdeel van het spel is het nog het best om als kamp gewoon niet naar de eilandraad te moeten

Ik heb door dit initiatief wel gelijk open kaart gespeeld met mijn kamp, dus mochten we naar de eilandraad moeten, dan verwacht ik dat ik de lul ben

maar ik gok graag :P

Ik stem voor Addie als leider van het andere team!

Vrouwen...altijd opstandig. Vieffan wil duidelijk niet luisteren naar Tdietz, net zoals in het verhaal ;D.
Mijn stem voor leider gaat uit naar Ldh!

Jann speelt gevaarlijk en benaderd als eerste hillo ::oink::
En ja hoor, mijn eerste complot-aanvraag is verstuurd. En wel naar Hillo of all people. Toen ik het rijtje kampgenoten doornam, staken in in tactisch oogpunt meteen Vieffan en Hillo er bovenuit. Als ik de laatste Big Brother noem, weet je al genoeg. Ik besloot Hillo te benaderen omdat wij denk ik een combinatie zullen leveren die anderen niet snel zullen verwachten. Ten eerste, omdat ik nooit contact heb gehad met Hillo en ten tweede omdat ik een vermoeden heb dat mensen mij niet als complottensmeder zien. Daarnaast heeft Hillo misschien wel hard partners nodig, omdat hij door anderen zal worden vermeden. Ik ben dus erg benieuwd wat zijn reactie zal zijn, of andere mensen hem al benaderd hebben en wie ik nog zou willen benaderen. Let the game begin..

Ibung...nog steeds dronken
Robby

Ik stem op Robbie


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2012, 21:36:55 »
Niet alleen Vieffan is opstandig:
Ook al beweert iedereen om op Robby te gaan stemmen, dat doe ik lekker niet. Ten eerste om verwarring te zaaien en ten tweede om de zogenaamde widmo9-alliantie in stand te houden of zo. Geen idee. Niet dat ik daar heilig in geloof, maar ja, ze moeten niet denken dat ik aan de andere kant sta. Ofzo. Ik heb geen flauw idee hoe ik tactisch moet gaan spelen. Dan maar random.

Mijn stem gaat naar: Pac-Mol

Ha die D*N, mijn leidersstem gaat naar RobbieAzerty.

Mijn stem gaat naar Tdietz!

Lemmy denkt dat ik een schrijfmachine ben:
Dag "D*N" ( weeral,sorry voor de overvloed aan mails ),
over het verhaal,komt er iedere dag een verhaal,of enkel na een gebeurtenis zoals een proef?

Ik stem alvast voor Tdietz.

Hey Dennis

ik stem op tdietz als leider

gr Marleen

Geloof me, die wraakgevoelens zijn er zeker Jann ;)
Nou, ik heb positief bericht teruggekregen van Hillo: hij ziet een samenwerking met mij wel zitten, vanwege mogelijke wrokgevoelens van ex-BBUS'ers. Althans, dat zegt hij, want tot in hoeverre kun je ooit Hillo vertrouwen? Vieffan schrijft hij daarentegen niet af en ziet in haar nog een mogelijke hulp, mocht het nodig zijn. Ik heb toch soms het gevoel dat ik al mijlenver achter lig en iedereen al lang allerlei complotten heeft gesmeed. Daarom besloot ik vandaag mijn kansen te vergroten en maakte ik contact met NextGP om te polsen hoe hij over een samenwerking met mij dacht. Ik zie NextGP wel als een betrouwbare potentiele partner. In BB speelde hij geen vuile spelletjes en daarnaast verwacht ik, net zoals met Hillo, niet snel verdenkingen van een complot tussen mij en Next. Nu maar wachten op een reactie.

Bjorrn heeft geen zin om stil te zitten. Hij duikt in de geschiedenis en maakt een complotje waar hij niets aan heeft.
Beste biechtstoel,

Ik zit dan wel op afvallerseiland, maar ik zit zeker niet stil.

Ik weet dat Molcrazy in 2005 dit spel heeft gewonnen door valse verbondjes aan te gaan in pms.
Ik en lemmyfan zijn een verbondje aan aant gaan omdat wij denken dat er misschien wel 2 afvallers terugkeren in het spel.
We zijn Miek en Lukie aan het informeren over Molcrazy en we willen hun bij het verbondje halen.
Mocht het zo zijn dat lemmy of ik de samensmelting halen zijn we daar dus met 3 mensen van ons verbondje.'
We wachten eerst af wat miek en lukie antwoorden en halen er daarna nog maximaal 2 bij.
dan zijn we met zn 5en en hebben we de meerderheid.

Nieky beloofd een stem aan Tdietz, maar ja hij is de bitch dus natuurlijk doet ie dat niet.
Hallootjes

Ik weet nu al niet meer wat te doen.... Ik heb dus een complot met Lukie en ibung. Met hillo en de bijbehorende BBUS alliance. En met wimdo9e alliance...
Vervolgens komt ook Tdietz met een slijmmailtje. Hij is wel sterk dus mss is hem te vriend houden ook niet zo erg.. Maarja ik hoop dat mijn allianties dat niet zo erg vinden.

Twijfel twijfel twijfel... Ik stem iig niet op Hillo, die rooit het zelf maar mooi. NextGP krijgt er toch niet genoeg denk ik of hee lwidmo9e moet op hem stemmen.

Ibung kan mijn steun mss wel gebruiken, maar ik denk dat ibung toch niet ver komt dus dat complotje is niet zoveel waard. Wat moet ik dan wel doen.....

Ik stem op NextGP als leider! Ik kan niet zo goed tegen geslijm ;D

Lukie4 krijgt geld terwijl Miek37 het allemaal met liefde doet, wat een kromme relatie ::).
Het geld is binnen.
Ik stem op Miek

::zwaai::

Lukie4

Hallo D*N,

Mijn stem voor het leiderschap gaat naar tdietz.

Groet,
Molcrazy

Miek37 is verstandig:
Beste biechtstoel,

De complotvoorstellen vliegen mij om de oren en ik ken maar zo weinig mensen, ik hou me dus maar aan het WIDM credo en vertrouw niemand!  ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2012, 21:47:08 »
Ik heb de indeling zo gemaakt dat de tegenstander nooit verwacht wie wie is.

5 --> LdHmolletje( Hij is natuurlijk onze grote leider )
4 --> Bassteijns ( Niemand verwacht dat hij een 4 is :P
4 --> Robbieazertey ( omdat het kan )
3 --> Lukie4 ( Iedereen verwacht hem als leider natuurlijk )
3 --> Nieky ( omdat t kan )
2 --> Pac-mol
2 --> Molcrazy
1 --> Swifty ( Omdat ze een rat was bij big brother :P )
Helder Nieky, je mag swifty nu al niet ::).

Omkopingen worden schulz en ik dagelijks mee geconfronteerd:
Ga ik (denk) niet vergeten hoor.

Overigens; mag jij als organisator ook stemmen in de popularitietspoll? Zo ja, dan toch wel op mij hè? Ik reken op je ::hug::

Mopperkont:
hey sorry d*n!!

sorry als ik je geirriteerd hebt, maar ik was het gewoon niet met jullie besluit eens
ik had nog niet eens de tijd gekregen om ons verhaal te vertellen
`
Nieky toch meer de Lodewijk aan het worden?
Heehoi

Nou, ik doe de komende dagen dus geen ruk meer.... zoals Lodewijk zou zeggen...

Wat een vuile rat is hillo, en ik ben naief natuurlijk dat ik er niet aan gedacht heb ( bovendien sliep ik ).... Maaaaar ik ben nu fanatieker en vuiler dan ooit van plan om dit spel te spelen. Hillo en Tdietz zijn gewoon te sterke spelers en tevens af en toe irritant met spellen ( sorry als jullie dit achteraf lezen , als persoon zijn jullie wel lief :P ).

Bij beide heb ik dus al geslijmd. Hillo denk mss wel dat ik met hem wil samenwerken. Maar wss is ie niet zo stom. Ik ga in ieder geval alles op alles zetten om hem eruit te krijgen. Voorlopig dan.... Misschien later komt ie wel van pas. Tdietz denkt mss ook wel dat ik op hem als leider heb gestemd... Nou daar is dus ook niks van waar....

Oke: Misschien ben ik een klein beetje te gemeen aan het worden, maar iemand moet D*Ns rol overnemen, en ik ga nu bewijzen dat ik deze pot stratego niet voor niks heb gespeeld. ALs we door het geluksspel naar de eilandraad moesten dan had ik het niet zo erg gevonden, had dan een belg eruit gestemd met mijn complotje... Maar of lukie wel te vertrouwen is weet ik niet, hij slijmt en is zooooo lief dat t bijna nep lijkt om mij om de tuin te leiden. ZOniet dan issie gewoon heel lief

Nou nu ga ik weer proberen te slapen zonder mezelf wakker te hoesten, nadat ik Addie, nextGP en ibung heb bespeeld... Ik denk dat er niet veel aan te doen valt. Maar Addie zal wel vertrekken...

Weltrusten

Het brabo complot ligt nu al onder vuur:
Heb even lukie ingeseind dat hillo ibung weg wil hebben...

Of het slim is weet ik niet, misschien werkt lukie wel samen met hillo, maar we zullen zien.

Daarnaast heb ik ook Addie en NextGP even benaderd om te vragen wat hun plannen zijn...

Ibung word unaniem weggestemd:
Mijn stem gaat helaas uit naar Ibung. Het lijkt erop dat de hele groep dit gaat doen.
Hey dennis

ik stem op Ibung!

het spijt me ibung, maar als ik de geluiden op het kamp hoor ben jij het makkelijkste doelwit
en als leider ga ik mee met het stemgedrag van het kamp




« Laatst bewerkt op: 22-12-2012, 01:33:56 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #8 Gepost op: 21-12-2012, 21:50:04 »
Leider Lukie, zoals hij zichzelf noemt, mag dan wel heel veel complotjes hebben, maar vertrouwd er geen enkele.
Mijn God wat een spel. Rond 1 is gespeeld maar hoe.
De spelleiding had een spelletje stratego bedacht. Op zich een goed idee. Binnen onze groep (MC, Swifty, LDH, Robbie en ik) kwam het idee om namens ons eiland Nieky te laten spelen.
Als hij zou winnen iedereen blij en als hij zou verliezen hadden we een goede reden om hem weg te sturen.
Na 5 dagen spelen en strijden voor het team vond ik dat eigenlijk wel heel zielig. Toen ik dat meldde bij het team, heeft er maar één gereageerd. Alleen LDH was het met me eens. De rest laat niets van zich horen.
De tactiek van robbie is volgens mij : NIKS ZEGGEN.  Swifty lijkt heel erg aanwezig maar zegt ook niks.
Molcrazy ligt onder vuur van het afvallers kamp. Ik heb dat aan hem doorgegeven, hij heeft gekozen voor de aanval t.o.v. de jongens. Die zijn nu in paniek. En denken dat ze verraden zijn door Tdietz  ::joehoe::

Ow ja ondertussen wonnen wij ook nog eens het spel. Met een geluksspel, maar wel terecht want Hillo maakte wel heel apart gelijk bij Stratego.  Ik heb dat hele Stratego trouwens niet gevolgd. Deed wel geïnteresseerd maar daar had ik niet helemaal de tijd voor. Toch complimenten voor Niek. Ben blij dat we niet op hem hoeven te stemmen.

Krijg ik opeens ook nog een pm van Niek, dat ons Brabant complot (bestond dat nog dacht ik...) lijkt te breken. Ibung ligt onder vuur bij de eilandraad. Hoe hij dat weet. Hij zegt dat hij geen andere contacten heeft. dat blijkt nu dus niet waar te zijn ::) Onbetrouwbaar jong is het ook ;D

Kortom, ik vertrouw mijn eigen complot niet. En mijn bij-complotjes stellen helemaal niets voor. Dan maar gewoon blijven winnen. Ondertussen hopen dat de spelletjes zo leuk blijven.

::zwaai::
Leider Lukie4

Ibung is nog steeds van de leg tijdens de eilandraad:
Mijn stem gaat naar nextgp. Reden: hij heeft me te veel over dat strategobord geschoven waardoor ik steeds erg schrok.

Ibung zou nog heel handig kunnen worden in volgende proeven maar de rest ziet het niet:
Biecht

Waarschijnlijk gaat mijn kop rollen bij de eerste eilandraad. Ik heb tot nu toe maar een pb gekregen over het stemmen en dat zegt natuurlijk wel iets over mijn positie in het team. Hoewel ik een onmetelijke feitenkennis heb, een gigantische  en de lokale taal spreek ziet het team natuurlijk ook wel dat mij tactisch spelinzicht en lichamelijke souplesse ontbreken. Het zij zo.



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #9 Gepost op: 21-12-2012, 21:53:56 »
Nextgp deed zijn best:
Biecht 1 (aflevering 1 en 2)
De eerste complotpb kwam al vroeg in het spel binnen. Niekypsv stelde voor om met leden van een andere site (Ldhmolletje, Addie, Basteijns, Pac-Mol, ik en Nieky zelf) een widmo9e-alliantie te beginnen. Iedereen leek veel te enthousiast, maar goed, ik hecht vrij weinig waarde aan dit complot. Nog een beetje meespelen en wel zien of ik er iets aan ga hebben. De populariteitsopdracht heb ik willekeurig ingevuld, omdat ik ten eerste de spelleiders niet vertrouwde en ten tweede omdat het mij niet uitmaakt bij wie ik me in het team voeg. Toen de indeling eenmaal bekend was, schrok ik wel even. Ik zat bij Addie. En dat is absoluut niets persoonlijks, maar ik heb met Addie samengewerkt (lees gevolgd) bij BBUS, dus het is maar hopen dat ze ons niet gaan verdenken van samenwerking en ons daarom zouden weg stemmen.

Want die samenwerking is er. Al gauw kreeg ik van Addie een pb waarin hij voorstelt dat ik meedoe met de BBUS-alliantie (Hillo, Addie, Vieffan en ik). Ik zei dat ik het wel een goed idee vond (je kunt namelijk niet zeggen dat het dom is, want dan lig je er zo uit). Dus ik doe wel gezellig mee en ik zie wel of ik er veel aan ga hebben.
Op datzelfde moment pb't Jann mij over een samenwerking, en hier zie ik wel iets in zitten. Als Jann natuurlijk de waarheid spreekt. Ik vertrouw 'm tot nu toe wel, hij loste voor mij ook de raadsels van ronde 2 allemaal op. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon vertrouwen winnen zijn.

Toen kwam het drama van aflevering 2: stratego. Ik dacht telkens weer dat ik gewonnen, maar dan zetten Niek z'n poppetje weer ergens anders neer, waardoor dat nog niet zeker was. En toen ging het verkeerd. Ik denk dat ik wilde dat Hillo naar rechts ging, maar ik zei per ongeluk dat hij naar links moest. In m'n paintbestand heb ik 'm dus wel naar recths gezet en daar ging het fout. Was dat niet gebeurd, hadden we niet naar de eilandraad gemoeten. Maar kom op, het is maar een eilandraadje. Wel is duidelijk er veel underdogs in ons kamp zitten, mensen die lekker niet te veel roepen in de hoop onopgemerkt te blijven en daar irriteer ik me een beetje aan. Zo was er bij het kiezen voor een afgevaardigde voor stratego niemand die echt opstand en zei: ja, leuk, ik wil wel. Snap ik ook wel. Ik had zoiets van: laat ik mezelf is bewijzen. Dat is half gelukt. Ik zou helemaal een soort godheid worden als ik gewonnen had, nu ben ik denk ik gedegradeerd van underdog naar gevaarlijke outsider. Ofzo. Geen idee.

Hoe ik het spel verder ga spelen, wacht ik nog even af. Ik wil eigenlijk het liefst zo snel mogelijk één van de BBUS'ers weghebben, zodat deze niet te veel macht krijgen. Tdietz zal er nog wel een tijdje inblijven en Jann wil ik ook aan mijn zijde hebben. Maar goed, alles kan volgende keer weer verandert zijn.

Mijn stem komt nog.

 ::zwaai::



Bjorrn vind uit hoe hij plaatjes op het forum krijgt, hij blijft ook maar leren hé:


ow vreemd, ik d8 dat ik dat al gedaan had,
maar nu werkt het:

Dankjewel!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Jann kijkt de kat uit de boom maar loopt ook te stoken:
Laat ik maar weer eens wat biechten. Dat begon al goed, het eerste spel vorige week. Stratego; wat een heerlijke chaos (waar ik zelf ook een beetje aan bijgedragen heb, omdat ik van de zijlijn riep dat er een hoop zetten geleden iets niet klopte). Ja, Next en Hillo hebben goed gespeeld, alleen kwam het allemaal helaas toch nog aan op een geluksspelletje. Naar de eilandraad, en over Next en Hillo gesproken; ik heb het gevoel dat ik met Hillo nog wel goed zit. We proberen onze alliantie zo lang mogelijk geheim te houden (maar misschien heeft ie het al lang aan Vieffan verteld en zit D*N nu smakelijk te lachen als ie leest hoe naïef ik ben.) Ik hoorde van Hillo, die contact heeft met zijn oude BBUS-medefinalist, dat Vieffan contact heeft met Addie en Next. De twee jongens zijn dus weer naar elkaar toe gekropen. Ik had vorige week best Addie eruit willen stemmen, omdat ik hem nog geen enkele keer heb gezien. Nu hij zich met Next verbindt, is die reden alleen maar groter. Maar Tdietz, Vieffan en de jongens hadden hun pijlen op Ibung gezet en voor de lieve vrede heb ik daar maar mee in toegestemd.

Wat ik me ook steeds afvraag: zouden er al lijntjes zijn tussen de verschillende kampen en zoja, wie met wie?

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #10 Gepost op: 21-12-2012, 22:01:54 »
En we hebben wat opgevers, na het plaatsen van de keyboard opdracht:
Hey Dennis

Hij is te moeilijk voor mij hoor, ik weet echt helemaal niets, ben zo slecht in liedjes herkennen... Ik sla m over, sorry!

Groetjes, Marleen
Geen inzending van mij, ik kom er niet meer uit, ben druk bezig geweest met de korte en lange versie van de eerste opdracht en ben nu eerlijk gezegd een beetje tureluurs van al die muziekfragmenten steeds weer.  ::rofl::

Addie word unaniem weggestemd, en stemt zelf niet...
mijn stem gaat uit naar addie

die heeft helemaal niets uitgevoerd in de opdracht!!
totaal geen enkele inbreng in het spel geleverd

eigenlijk hadden we hem de vorige keer er al uit moeten hebben gestemd
Jann heeft onze gasten al opgemerkt HDD en Jolanthe.
Hey D*N, hier mijn stem alvast: die gaat naar Addie. Dit mag geen verrassing blijken, want ik heb onze Songfestival-presentator nog geen enkele keer gezien, zelfs niet met deze liedjesopdracht. Ik hoop niet dat ie verdwaald is op dit eiland of ergens in een grot is gevallen. Misschien is ie naar de boot van HDD en Yolanthe gezwommen, je weet het niet. In ieder geval, mijn stem gaat naar Addie  ::zwaai::

Nextgp vind het complotten wel spannend!
Dag stoeltje ::zwaai::

We moeten weer naar de eilandraad, alleen ik denk eigenlijk dat ik dat niet heel erg vind - ik vind 't wel spannend het smeden van complotten, het sturen van complotpb'tjes en het niet vertellen van informatie tegen elkaar. Al zou ik het wel leuk vinden om een keer te winnen, als is het alleen maar om het zelfvertrouwen van  Team Onpopulair. 't Is trouwens wel gezellig in het team hoor, dus ben dik tevreden dat ik in Murine zit  ::ok:: De opdrachten zijn ook echt leuk, vind ik, al vond ik vorige aflevering ietsjes leuker en ik kon die ook beter, want muziek is een van mijn slechtste kanten. Ik dacht heel de tijd hetzelfde liedje te horen bij de intro's en ik snapte absoluut niet hoe ze liedjes konden horen in ronde 1 van de teamopdracht, sommige waren namelijk alleen een trommelslag ofzo. Ik heb trouwens me wat stiller gehouden deze aflevering, aangezien ik vorige keer nogal opgevallen ben.

Verder de complotten zijn een beetje hetzelfde gehouden. Met Vieffan en Hillo nog steeds in het vermeende BBUS-samenwerking en een samenwerking met Jann. Verder heb ik deze aflevering met tdietz contact gehad over het stemmen, maar dat is vrijwel onbelangrijk.

Ik zou natuurlijk Hillo en Vieffan (en eventueel Addie nog) over kunnen halen om iemand anders weg te stemmen, maar tactisch gezien lijkt me dat onverstandig. Er komt dan uit dat er een complot is - en tactisch gezien is dat nog niet handig. We kunnen beter geheim houden, lijkt mij, dan nu al open en bloot gaan vertellen dat we gezellig aan het samenwerken zijn. Als we al aan het samenwerken zijn, dat moeten we nog zien.


Laat het duidelijk zijn, mijn stem gaat naar Addie

We gaan de kampen herindelen!
Nou ik kies de twee die in mijn ogen de sterkste zijn in de opdrachten, maar die ook zo een mes in mijn rug kunnen sturen

ik kies voor Swifty en Nieky

 ::tandpastasmiley::

de twee die in mijn ogen de sterkste schakels zijn
Dat mag niet tdietz ::ohno::
en van mijn oude team kies ik Miek37

als die al gekozen wordt kies ik voor Jann
Miek37 is populair:
Hoi Dennis


Ik wil Miek en ik wil Robbie
tweede keuze van mijn eigen team:  Molcrazy.

::zwaai:: 
Lukie4

Bjorrn is eenzaam:
Beste biechtstoel.
Ik voel me een beetje eenzaam op het eiland.
De harde opmerkingen van Ycaris en Ibung naar lemmy en mij vind ik soms erg pijnlijk.
Maar ik geef niet op.

P.S. word er ook iets gedaan met de biechts in het verhaal?
In het verhaal maken Ibung en Ycaris wel eens een vervelende opmerking naar lemmy of mij, maar in het verhaal reageren we er eigenlijk nooit op :)
Misschien wel leuk als we dat wel doen :)



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2012, 22:05:46 »
Nou hier biecht ik weer...

Ik ga expres mezelf eruit laten schieten na lang wikken en wegen. Het gaat een enorm risico zijn , maar zo hebben ze mijn complot iig niet door en zien ze me hopelijk als minder groot gevaar. Dan ga ik lekker bij hillo en Swifty en Jann en Tdietz op een eiland zitten want die zijn goed in opdrachten. Mocht ik perongeluk toch in het andere team komen is het ook geen ramp omdat ik dan hopelijk onderscheidend kan zijn in de oprdachten.  Als het goed is komen er dan nog 2 complotmaatjes bij en trapt hillo in mijn schijncomplot en dan ben ik hopelijk veilig.

Op wie moet ik dan schieten ? Wel... Pacmol en NextGP schieten op mij, LdH zal wel op MC schieten en NextGP ook Dus dan moet er nog 1 iemand op mij schieten

Maar ik wil niet inactief lijken dus ga ik gewoon schieten. Ik ga schieten op LdHmolletje hopelijk doet Molcrazy diet neit dan. Anders is het 2-2-2 en heeft D*N een probleem  ;D.

Of het slim is weet ik niet, maar ach... Laat ik het eens gek spelen  ;D
Achteraf toch niet zo slim geweest ::).

Hij heeft het ook door:
Hoi

Hierbij even mijn wanhopige sogbiecht vooor het verhaal later ;D

Ik denk dat het helemaal fout gaat xD. Ons complot is gewoon niet sterk genoeg. Ik vrees dat ik dalijk niks anders kan dan met de 'gevaarlijke' speler complotten te gaan zoeken. Nu heb ik her en der een klein steuntje in de rug maar meer niet. Pacmol en Bassteijns en LdH kunnen er zomaar voor de samensmelting uitgemikt worden en dan zitten NextGP en ik met de gebakken peren. Ik zal hem er eens een pmmetje over sturen

Ik heb ook het idee dat ik aan alle kanten genaaid wordt...  Dat wordt vast leuk in de afleveringen

Nee hij heeft niets te zeggen hoor niek, misschien wat leugens enz.
Jaja, daar is hillo dan met zijn contact...

eens kijken of ie wat interressants verteld  ;D
Ik wil eigenlijk de stemmen proberen richting jannemann ( sorry ) te draaien. Of een klein wraakactietje op Swifty. Denk alleen niet dat hillo dit wil/of ik vertrouw hem niet ;D

En Swifty is jarig, dat zou ook wel sneu zijn

Citaat van: hillo op Vandaag om 17:33:12
Ik heb uiteraard een contactje met Swifty lopen  , maar ik durf daar niet te lang op te vertrouwen. Zij gaat mij sowieso vroeg of laat lozen als ze slim is, want ze weet dat ik in staat ben dat met haar ook te doen. Maar deze ronde zouden we wel nog goed samen kunnen werken aangezien haar positie anders ook zwak wordt tussen zoveel Murinespelers.

Weet niet of we nu al meteen een sterke weg moeten spelen... Dat is een beetje het lastige nu vind ik, want voor hetzelfde geld komen er nog 3 stemmingen aan daarna. Misschien nu nog safe houden en de zwakste doen. Maar wie is dat  Bas en Next zijn immuun, tdietz moet unaniem wat niet lukt. Blijven over Jann en Pac-Mol. En van Jann weet ik dat hij wel een hele goeie opdrachtenspeler is, maar van Pac-Mol weet ik vrijwel niks?

Citaat van Nieky :

Lekkere vertrouwensband....Maar Swifty is zeker vanwege haar stokersmunt een lastige klant. Ik durfde dr niet eens te pmmen omdat ik toch weet dat ze me vroeg of laat gaat verraden.

Ik durf nu opzich wel een sterke opdrachtspeler weg te stemmen met het idee dat jij Tdietz en ik ( en hopelijk NextGP ) sterk zijn in opdrachten, en mochten we er dan NOG een verliezen kunnen we altijd nog de misschien zwakkere pacmol lozen ( ik denk namelijk niet dat hij een complot heeft en wel met ons mee wil stemmen om zijn positie te handhaven ).

Ik vind het persoonlijk wel leuk ( en tijd worden ) om het spel op zijn kop te gooien, wordt D*N ook lekker vrolijk van. Dus ik durf Swifty of Jann wel weg te stemmen . Maar als jij Swifty nog niet weg wilt omdat je een bandje met haar hebt ( en dit hopelijk niet tegen haar verteld, en mocht je dat wel doen er even bijzeggen dat ik dr heel lief vind   ) dan kan ik met Jann ook wel leven.

Ik vind dat er wel genoeg zwakkeren zijn uitgestemd, die volgen later vanzelf... Lopen wij ook minder gevaar de volgende stemronde

Maarja vind jij dat ook ?

Commentaar van Nieky : Ik speel echt met vuur deze ronde, maar er moet gewoon even iets gebeuren, hopelijk doet hillo heel sociaal niks tegen die schildpad zeggen en gaat dalijk jann of Swifty naar huis. Kan ik pacmol altijd nog lozen als backupplan....

En mocht ik er nu uitgestemd worden, so be it.... Dan heb ik in ieder geval wat leuks gedaan  ;D
Dat gaan we zo zien Nieky ::)



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #12 Gepost op: 21-12-2012, 22:12:32 »
Nieky blijft maar niet stil!
Oke, als het goed gaat gaat Jann eraan...

Als het niet goed gaat ben ik de sjaak.....

Dus het kan twee kanten op. Of Jann gaat eraan waarna ik zo ongeveer een vrijgeleide heb hillo eruit te mikken   ;D ( moet nog even nadenken of ik dat wil :P )

Of ik ga er nu zelf uit  ;D

Swifty vreest voor Vieffan en stemt...
Hey D*N

ff korte biecht: ik ben best blij met mijn nieuwe team, had alleen graag Robbie (mijn main complotgenoot) graag hier gehad. Maar met hillo en Nieky is t een goed team, en we hebben alvast afgesproken met z'n 3en te stemmen, dus ik ben tevreden. Eerlijk gezegd vond ik de coalitie op het andere eiland met 5 personen te groot, dit is wel zo prettig. Vrees alleen wel voor Vieffan daar...

einde biecht, tijd om te stemmen:

mijn stem gaat naar Jann, is tactisch het slimst op dit moment, hoe gezellig ik hem ook vind als kampgenoot...

Maar komt er op terug en voor deze ene keer mocht het.
Ohoh, nieuwe samenzweringen nopen mij tot het herzien van mijn stem voor de eilandraad...

Jann en tdietz willen blijkbaar stemmen op Niek, en hillo en ik vinden Niek dan wel een interessanter target, ook vanwege zijn munt...

Hoop dat ik niet voor de gek wordt gehouden, en zij idd allemaal op Niek gaan (en dat de spelleider dit lekker onder ons houdt  ;) )

Mijn stem voor de Eilandraad gaat dus naar Nieky!

Jann denkt dat het spannend word:
Tjonge, nu wordt het spannend. Deze week moeten beide kampen iemand wegstemmen en ik hoorde van mijn informant Hillo dat ik het target was van onze nieuwe indringers kampgenoten Swifty, Niek en Pac-Mol. Dat vraagt natuurlijk om een tegenactie en ik heb gelijk Next en Tdietz opgetrommeld om als een blok van vier Niek of Swifty eruit te krijgen; is er gelijk zo'n enge munt minder in het spel. Tdietz staat 100 procent achter me, alleen weet ik niet of het wel zo verstandig was Next in te lichten, aangezien hij verdacht wordt van samenwerking met Nieky. Als Pac-Mol ook nog met hen is en Niek de stokermunt inzet, zijn de rapen gaar. Hoewel het laatste nieuws is dat Swifty misschien wel eens mee wil doen in onze actie. Oh, krijg net een pm van Hillo: het is zeker.  ::hyper:: Ober, 1 blindside voor de heer Nieky, astublieft.

En raakt een beetje in de war door alle complotjes:
Ik zit de boel door elkaar te halen. Nieky heeft een verdubbelaar, geen stokermunt. Dus in het ergste geval wordt het een gelijkspel van 4-4 deze week. (Hillo, Swifty, Tdietz, Jann vs. Nieky, Next, Pac en de verdubbelaar).

Als ik nu al stem, mag ik 'm dan later nog veranderen als dat nodig blijkt?
NEEE
Dan wacht ik nog even met stemmen op Niek :P

Swifty heeft het ook door, eenmalige actie:
Ok baas, dankjewel baas, zal t nooit meer zo doen baas!

::sorry::

Spreekt voor zich ::)
JAHOOORRRRRR DAARISSIEEEWEER

nee even serieus...

Op ons kamp hoop ik dat alles volgens plan verloopt en we Jann eruit kunnen stemmen. Dan kan ik de ronde hierna toeslaan.... Moet ik wel even uitkijken wie leider wordt...

Maar tot mijn grote verbazing pmt Robbie me opeens.... Of ik Bassteijns kon overtuigen met hem samen te werken omdat hij LdHmolletje niet vertrouwd en of ik dit niet op het andere forum wou zetten....LDHMolletje is dus stiekem een beetje een verrader, dit heb ik ook eventjes aan NextGP en Bassteijns doorgegeven. Dus Bassteijns krijgt hopelijk verstand en gaat met Robbie samenwerken ( die eigenlijk een BBUS-complot-wil ) en dan als LdHmolletje eruit ligt is niet zo'n ramp.

Hopelijk hopelijk hopelijk overleef ik de stemming ;D

groetjes

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #13 Gepost op: 21-12-2012, 22:17:46 »
Lukie4 is echt niet blij met de herindeling:
Geheime biecht:

Beste biechtstoel,

Opeens weet je het, je gaat eens wat verder kijken. Gewoon op een ander forum, even weer lid worden en ja hoor. Daar staat een topic met als titel "complotje survivor". Een hoop onzin maar wel bijzonder.

Ik heb contacten met ldhmolletje en Nieky gehad en die zijn beide actief op dat forum en hebben niets gezegd.  Niek vertrouw ik echt niet en is ook de opstarter van het topic daar. Owja ons slimpie heeft ook nog even de titel veranderd. Iets met badjassen of zo ::)

Hij had eerst een pm gestuurd of ik het leuk vond daar en nadat ik neutraal geantwoord had was opeens dat topic aangepast. Die jongen schat me iets te laag in.

Maar goed één ding ben ik nu achter en dat is dat ldhmolletje ook al niet te vertrouwen is. Waarom heeft hij nooit iets gezegd.
Nieky en NextGp werken hard samen. Niek gebruikt mij af en toe (en omgekeerd).

owja Miek wil ook wel met mij praten zo zegt ze...we hebben elkaar nogal geholpen met de opdracht van vandaag. Want we moesten iets over elkaar raden. Tja dat kun je dan maar beter eerlijk naar elkaar opbiechten dan.

Ik heb wel maar de helft verteld, want de uitspraak die ze moet raden is van mij. Maar ja daar komt ze zelf maar achter ;D

Complimenten trouwens voor de leuke spellen aan D*N en Schulz al ben ik met die herindeling niet echt (echt niet) blij.

::zwaai::

BBus complot is van de grond maar er is twijfel en het lijkt erop dat het complot ook weer gelijk met de grond gelijk word gemaakt:
Lang geleden, dus zal nog es biechten.

De muziekopdrachten waren erg leuk. Die 88 nummers heb ik volledig naar mijn hand gezet. Ik heb de meeste gevonden ( ::trots:: ) en lijsten gemaakt met nummers en welke seconde wat te horen is etc. Dus in mijn persoonlijke mening is een groot deel van onze overwinning aan mij te danken.  ;D

Maar nu... kampen heringedeeld en dubbele eilandraad!  :o
Er is achter de schermen al veel sprake geweest van hillo, Vieffan, Nieky en Swifty om een BBUS Alliance te vormen. Dat lijkt me wel gaaf, maar ik zit ook nog bij MC, Lukie en LDH. Van LDH weet ik nog steeds niet of dit een goede complotgenoot is, aangezien hij vaak niet online kan zijn en we zo meer risico hebben opdrachten te verliezen. Bovendien willen zij nu Vieffan wegstemmen, maar dat zou dus niet stroken met het idee van een BBUS Alliance.
Ik ben dus met Vieffan gaan praten om te vragen of ze het ziet zitten om Miek om te praten en dat ik Bas ga ompraten om met z'n vieren op LDH te stemmen. Vieffan wil daar in mee gaan. Bas heeft ook al toegezegd en als nieuwkomer in het kamp denk ik dat Miek het ook wel ziet zitten. Alleen twijfel ik nu of het niet te vroeg is om mijn andere alliantie al de rug toe te keren...
Bovendien kreeg ik net van Swifty te horen dat ze in het andere kamp van plan zijn om Nieky weg te stemmen!  :o Dat strookt helemaal niet met het BBUS Alliance plan. Daarbij vertelde bas me dat hij in een complot zit met Addie, LDH, Nieky, pac-mol... en nog iemand die ik even niet herinner, maar in ieder geval iemand die ook in het andere kamp zit. En die zouden dan ook ineens op hun complotgenoot nieky gaan stemmen ofzo? Hmm vraag me af of Swifty niet bespeeld wordt...

En zelf twijfel ik dus nog. Zowel Bas als Vief hebben mij geholpen met het beantwoorden van de vragen voor de opdracht. Ik heb hen volledig gevolgd, maar als mijn antwoorden nu fout zijn, weet ik dus ook al meteen of ik hen kan vertrouwen. Als ze gelogen hebben, is de knoop snel doorgehakt en blijf ik bij MC, Lukie en LDH. Als ze niet gelogen hebben, weet ik nog niet goed wat ik moet doen...

Ze hebben het andere forum ontdekt en het lopende complotje, wat zorgt voor argwaan:
Oh en nu heeft Lukie enkel naar Swift, MC en mij gepm'd dat hij LDH niet meer voor 100% vertrouwt, omdat LDH op een ander forum met nieky, bas, pac-mol etc lijkt samen te werken. LDH heeft dit eerder deze week al wel gemeld aan ons en zei dat hij doet alsof hij erbij zit om info in te winnen, maar dat lijkt de rest vergeten. Ik hou het even zo, misschien is het een goed iets om Lukie en MC te overtuigen op LDH te stemmen.

Nieky die voor Swifty gaat?
Hup Swifty dan maar #paniek


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #14 Gepost op: 21-12-2012, 22:19:48 »
Nextgp maakt eens een analyse:
Immuniteit na een veelbewogen aflevering ::cheerleader::

Het begon met de indelingsproef natuurlijk, waar wij als widmo9e-alliantie eerst iedereen er uit hebben gestemd en waarbij ik vervolgens met Pac-Mol afsprak om op één persoon te stemmen zodat de kans om te winnen voor ons groter was - bij mij is dat gelukt, bij hem helaas niet.

Ik ben trouwens wel blij dat ik in dit team zit, hier heb ik al contacten mee, met deze kandidaten, met de rest niet echt. Alleen stemmen is dit keer wel echt een tactisch superdilemma...

Wat dus het geval is: ik wordt (volgensmij) in vertrouwen genomen door oud-Murine en door Nieky. Pac-Mol heeft zelf weinig inbreng, naar mijn idee. Maar nu is dus het volgende het geval (zoals ik het meekrijg natuurlijk hè)

Nieky denkt dat hij Swifty, Pac-Mol, mij en Hillo heeft overgehaald om op Jann te stemmen. Van Pac-Mol en Swifty geloof ik het, van Hillo en mij absoluut niet. Nu wil het dus zo zijn dat Nieky mij en Pac-Mol een pb heeft gestuurd waarin hij vraagt om samen met hem op Hillo te stemmen - zodat 'er een tactische vieze speler uit gaat'.

Maar het klopt niet. Hillo is dus absoluut niet te vertrouwen en ik werk ook samen met hem en Jann. En ik zie Jann liever nog niet gaan, maar wat te doen? Ik weet het niet, ik vind het echt vervelend worden. Zo gaan de stemmen waarschijnlijk vallen:
- Swifty op Jann
- Tdietz op Pac-Mol
- Niek op Hillo
- Pac-Mol op Hillo

Dan blijven de stemmen van Hillo, mij en Jann over. Wij hebben een meerderheid en kunnen dus iemand wegstemmen wie we willen - vooral iemand weg stemmen die ik wil. Jann is sowieso onder mijn invloed bij deze stemronde, denk ik, omdat hij wel moet, anders gaat hij naar huis. En Hillo kan ik denk ik ook wel overtuigen om op X te stemmen. We zouden dus bijvoorbeeld Niek naar Kelapa kunne sturen  :o

Het probleem alleen dat ik niet weet of ik dat wil. Ik heb Niek een soort van beloofd, door hem af te schieten bij het indelingspel, dat ik niet op 'm zou stemmen. En afspraak is afspraak in mijn ogen. Er was toen alleen nog niet bekend dat er een widmo-9-alliantie was, en dat is ondertussen wel het geval. Ik denk door het verraad van Ldhmolletje. Lukie is vrolijk komen kijken en eigenlijk is het heel grappig maar aan de andere kant ook wel wat frustrerend. Die alliantie is dus eigenlijk weinig meer waard omdat het (in het andere team sws) snel bekend gaat worden. En dan zijn we de sjaak  ;D Kijk maar naar ER2012 met het pokercomplot.

Wat ik dus moet doen, ik heb geen flauw idee. Ik kan Hillo of Niek eruit werken - Hillo eruit is een sterke tegenstander weg, maar ook een sterk tactische meestemmer, en Niek eruit precies hetzelfde. Volgensmij ook elke andere speler een ticket naar Kelapa bezorgen, op Swifty na. Niet leuk, tactisch stemmen, 't is zo zielig voor die anderen, maar aan de andere kant ook weer ontzettend spannend.... Ik weet het niet  ::ohno::

Ik weet niet. Van de andere kant moet ik me ook weer niet te veel laten leiden door gevoel, dat schiet niet op. Maar op wie ik ga stemmen - geen flauw idee. Waarom is het niet makkelijk?

Ik kan Hillo natuurljik inlichten over het complot op hem, maar dat lijkt me niet handig, behalve als ik Niek weg wil stemmen. En ik kan Niek inlichten over het verraad van Hillo, maar dat lijkt me ook niet handig, behalve als ik Hillo weg wil stemmen....

Maar ik denk dat ik eruit ben.... Zeker ben ik alleen nog niet... Mijn stem komt dus nog

 ::zwaai::



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #15 Gepost op: 21-12-2012, 22:26:34 »
Zelfverzekerd laat Nieky zijn plan horen:
Nou de laatste biecht voor de eilandraad

Als mijn plannetje lukt dan vind ik dat best geniaal stiekem  ;D. Ben er vanaf de schietopdracht al mee bezig en heb bekant iedereen moeten manipuleren.

Hillo heeft gewoon in big brother bewezen niet te vertrouwen te zijn, dus geheel tegen mijn princiepes in ga ik hem vroeg in het spel backdooren, met als risico dat hij terug kan komen via Kelepa.

Het zit namelijk zo D*NNIE : Ik heb ( hopelijk ) Swifty en hillo overgehaald op jann te stemmen. Jann gaat wss op pacmol stemmen dus Tdietz was nog de onzekere factor. Maar die lieve duivel pmt me vanochtend over het leiderschapverlies. Swifty werd gelukkig leidster en ik besloot met Tdietz op de zwakste te stemmen ( pac-mol ). Tdietz was het hier volkomen mee eens en besloot mede dankzij mij op pacmol te gaan.

Nou, na expeditie robinson van gister weet ik gewoon dat tacktisch spelen veel te leuk is. Dus ipv eerst Jann er nu gewoon uit te stemmen en hillo de volgende ronde ga ik hem nu gewoon dumpen. NextGP was het er al mee eens, en nu is het nog wachten op pacmol. Als pacmol weigert stem ik hem er gewoon uit met NextGP dus wij vinden eigenlijk dat hij geen keus heeft. Dus ik verwacht de volgende stemmenverdeling

Hillo : 3
Jann : 2
Pac-mol : 2

Dus ik denk dat ik mijn munt niet eens in hoef te zetten. Stel hillo stemt stiekem toch pacmol dan is het 3-3 en beslist Swifty. Die kan ik dan nog overhalen. Als Swifty ook Pac-mol stemt dan heeft een munt inzetten toch geen zin. Enige risico is dat Pac-mol op Jann stemt. Maar ook dan is het 3-3 en gaat Jann eruit. Hopelijk heeft Pac-mol zijn stem nog niet opgestuurd ofzo, want hij reageert nog niet. Als hij dit wel heeft gedaan is het nog geen ramp, want dan vertrekt Jannemann gewoon

Gezellig kampje he :)

Tdietz wil verder dan Nieky komen:
even een kleine biecht:
ik trek op een rare manier in dit spel juist richting hillo, swifty en miek37
daarbij heb ik vanaf begin af aan met MC een soort complot, meer een dagelijkse brieving, maar die vertrouw ik absoluut niet
ik denk dat zodra er een samensmelting komt, ik hem eruit ga kicken, misschien vertrouw ik de verkeerde

op kamp zuid denk ik in jann, hillo en swifty personen te hebben gevonden die ik kan vertrouwen, ik hoop dat dat idd zo is en dat ze er niet massaal voor hebben gekozen om mij eruit te kicken
nieky probeerde een complot te maken om jann eruit te kicken, Jann kwam naar mij voor hulp (evenals hillo en swifty)
en aangezien ik altijd al verder in dit soort spelletjes wil komen dan nieky was het wel verleidelijk om hem zo vroeg in het spel te verassen :)
volgens mij had jij daar ook in meegedaan ;)
een wens die wij beiden delen dennis ;)

Jann begint gek te worden:
Hellup, ik weet niet meer wie ik moet geloven. Ik dacht veilig te zijn met Swifty, Hillo en Tdietz, maar nu komt Nieky die zegt dat Swifty en Hillo al tegen mij gestemd hebben. Maar misschien heeft ie enigszins door dat ie eruit gestemd gaat worden en is dit zijn dood-of-de-gladiolen-actie. Ik heb al gestemd op Nieky, dus veranderen kan ik het toch niet meer. Wat ga ik me genaaid voelen als Swifty en Hillo me eruit zwiepen. Dat wordt een slapeloos nachtje.

::rofl:: Ik ben echt dom bezig. Dat Hillo en Swifty tegen Nieky zeiden dat ze op mij zouden stemmen, hoorde gewoon bij ons plan. ::schaam::  Heerlijk verstrooid ben ik weer eens (of paranoïde) Nee, vooralsnog gaat Niek eruit en speel ik met Niek mee dat ik met Next en hem op Hillo stem. Pfoe, ik kan weer rustig slapen.

Trouwens, ik stem op Nieky. Had mijn stem eerder deze avond al naar die andere presentator gestuurd, maar het moest naar jou natuurlijk (zei ik al dat ik verstrooid ben?)  ::)

Beetje maar Jann ::)
::rofl:: Daar vreesde ik al voor. Nouja, hebben de lezers wat te lachen :P

Vieffan en nieky zijn de slachtoffers van de dubbele eilandraad:
Mijn stem gaat naar Vieffan.

trusten!   ::zwaai::

Vieffan heeft nog hoop:
Mijn stem gaat naar LdHmolletje, nou maar hopen dat iedereen zich aan zijn woord houd anders ben ik de pineut  ::zwaai::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #16 Gepost op: 21-12-2012, 22:32:58 »
Robbie moet kiezen:
Pfff ik wou dit eigenlijk niet doen, maar ik vrees dat ik geen keuze heb. Het is te vroeg om tegen mijn alliantie in te gaan en LDH weg te stemmen, al is het al wel goed gelukt om de rest wantrouwig tegenover hem te maken.
Miek, vief en Bas zeggen dat ze LDH gaan stemmen. LDH, Lukie en molcrazy zeggen dat ze op vief gaan stemmen. Maar miek zou ook tegen Lukie gezegd hebben dat ze vieffan stemt. Dus ik weet niet goed wat zij gaat doen.
Aangezien ze in het andere kamp blijkbaar nieky eruit gaan stemmen is er van het BBUS complot dus niet veel sprake meer. Daarom denk ik dat ik best trouw blijf aan mijn huidige complot met Lukie, molcrazy en LDH en dus gaat mijn stem jammergenoeg naar....



VIEFFAN :(

Bassteijns doet wel braaf wat vieffan zegt:
Ik stem op LdHmolletje. Rede: complotje met Robbie, Vieffan en Miek.

Hi biechtstoel,

Daar ben ik weer eens. Het was al even geleden, maar ik was zo druk door de opdrachten... Maar goed, biechtstoel, het gaat goed op dit moment. Het 'oudjes'complot loopt perfect, volgens mij heeft men het nog niet door. En mijn rol is nog eens interessanter, aangezien ik ook nog eens in het online-complot 'zit'... (Tja, daar houdt het voor mij op, ik zit er enkel in) Grappig om eens een dubbelrol te hebben. Mooi ook dat men bij online niet door heeft waar op dit moment mijn loyaliteiten liggen, en al helemaal niet dat ik Lukie had gewaarschuwd over het topic over dit forum daar... Met andere woorden: ik voel mij eens bij een onlinespel zeer belangrijk. Wel jammer is dat Swifty naar het andere kamp moest. Maar ach, voorlopig hebben we Miek ervoor terug gekregen.

In goed overleg hebben we overigens besloten om massaal voor Vieffan te gaan bij deze stemming... En daarna? Hopelijk massaal op onze nieuwe leider... Maar goed, dat is voor later zorg. Nu eerst deze stemming!

Groetjes, je Erik
je Erik?, jeej ik heb mijn eigen Erik ::bravo::

Het dringt eindelijk door:
Het zal wel mijn laatste zijn, maar ik ga er waarschijnlijk gewoon uit. Jann en Pacmol hebben allang gestemd en hillo en Swifty zijn natuurlijk niet te vertrouwen. Had ik een keer een geniaal plannetje, mislukt het nog...

Ik ga natuurlijk niet zomaar weg. Als ik D*N beloof dat ik vervangD*N ga spelen deze survivor dan ga ik dat ook doen ook. Ik ga een aantal bommetjes gooien richting een aantal personen....

Maar dat ga ik pas doen als Kelepa voorbij is ;)

Nextgp vind alles ook verwarrend:
Er is dus een complot tegen een complot, dat weer zelf in een complot zit, verhuld in een complot  ::jaja:: Volgens Niek hebben Hillo&Swifty Jann en Tdietz overgehaald om op Niek te stemmen omdat Niek hen eruit wilde. Er komen dus vier stemmen tegen Niek en ook vier tegen Hillo (Pac-Mol, ik en Niek2x)... Als iedereen zich aan de afspraken houdt. Dan vliegt Niekypsv er dus uit, omdat Swifty doorslaggevend is.

Achja, weet je wat het is... Ik snap het gewoon allemaal niet meer, al die complotjes, dus dan maar proberen om Niek te redden

Mijn stem gaat naar Hillo

Robbie en Miek hebben Bassteijns en Vieffan verraden:
Hoi Biechtstoel,

Ik ben niet blij met de eilandraad. Ik had namelijk (eigenlijk idee van Robbieazerty) een complot gemaakt met Robbie, Miek en Vieffan, we hadden besloten om op LdHmolletje te stemmen, iedereen was er mee eens, maar Miek en Robbie zijn niet hun afspraak nagekomen en ik vertrouw hun voor geen meter. Eigenlijk vertrouw ik niemand van mijn team meer en ben bang dat ik de volgende ben. Daarnaast begonnen we dit avontuur met een complot met Nieky, LdHmolletje, NextGP, Pac-Mol en Addie. En daarvan zijn Addie en Nieky op kelapa. En ik heb op LdHmolletje gestemd, omdat Vieffan, Robbie en Miek dat het liefste wouden. Maar nu weet ik ff niet meer wat ik moet doen!....

Jann voelt zich een beetje schuldig:
Ons plan is geslaagd, een schuldig gevoel is het resultaat. Volgens Tdietz had Nieky nooit het plan gehad op mij te stemmen, maar werd ie daar om gevraagd door Hillo en Swifty en wou ie eigenlijk Hillo eruit hebben. Nu heb ik net gedaan of ik helemaal met hem meeging daarin. Tdietz is deze spelletjes nogal zat en misschien gaan we met Pac en Next de volgende keer Swifty of Hillo eruit stemmen. Want zeker ben je nooit van je zaak, als zij nog in het spel zitten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #17 Gepost op: 21-12-2012, 22:45:25 »
Cijfers cijfers en nog meer cijfers, wat vind jij ervan Miek?
Haha, nee , ik snap er geen hol van  ::rofl::


Ldhmolletje is de volgende die unaniem word weggestemd:
Ik stem op LdHmolletje! rede: door hem zitten we bij de eilandraad!

het tweede woord is:

koekoe eiland
Nee tdietz, Koekoe komt pas later ::).

Er moet tegen één iemand hillo te slim af zijn ;D.
Yes, Tdietz heeft de neutraliseermunt te pakken. Ik stelde Hillo al voor om Tdietz hem te laten winnen omdat wij anders een sterkere bedreiging vormen voor de anderen. En op die manier zit hij toch nog in ons groepje van 4. Althans, dat vertelde ik Hillo, maar de enige met wie ik echt een groepje wil vormen, is Tdietz, om de reden dat ik hem veel meer kan vertrouwen. Hij is het tegengestelde van Hillo (die je voor welgeteld 0 % kunt vertrouwen) en wil na Niek niemand meer een mes in de rug steken, afgezien van Hillo misschien.

Ik had Hillo nog een beetje tegen zitten te werken in de laatste opdracht. Ik had mijn letters wel gegeven, maar in de verkeerde volgorde. Later zei ik toch de juiste volgorde, en deed ik of het een foutje van me was. Ben toch een beetje bang voor wanneer Hillo er zelf achter zou komen dat ik hem verkeerde informatie heb doorgestuurd.

Ook hier is ldh tegen bassteijns en denkt hij dat iedereen de leider gaat wegstemmen:
Mijn stem gaat naar.... Bassteijns!

Ja geheim dagboek, daar gaat mijn stem naartoe... Hopelijk gaan de anderen daarin mee, zoals ik vorige aflevering had voorgesteld...

Groetjes, je Erik

Pac-mol heeft een raar gevoel, hij is niet als tweede afgevallen :o.
Nee, ik vind het wel leuk hoor, maar ik ben zo gewend aan een spel van 2/3 weken, dat het vreemd aanvoelt :P Ik was serieus het spel ingegaan met dat idee.
Maar verder is het wel een leuk spel hoor :)

Bjorrn legt zijn plannen nog eens uit:
Beste biechtstoel,
Ik zit dan wel op kelapa, maar ik zit toch niet helemaal stil.
Alweer een lange tijd geleden begon dit alles toen lemmyfan mij pmde.

Hij dacht dat er misschien wel eens 2 kelapa'ers de samensmelting konden halen, en als dit zo was, wilde hij dit met mij doen.

Dit schudde mij een beetje wakker.
Ik stelde voor er een paar mensen die nog in het spel zaten bij te halen.
Met zn tweeën (waarschijnlijk alleen) begin je natuurlijk niks in de samensmelting.
Als eerste is Miek erbij gehaald,
en vrijwel meteen daarna (volgens mij in overleg met Miek) is ook Lukie erbij gehaald.
Met Miek, Lukie en Lemmy heb ik goed contact en ik vertrouw ze.

Recent pmde Miek mij ook iets wel belangrijks :)
Ze zij dat Lukie en zijzelf mij liever in de samensmelting wilden dan lemmyfan.
Ik ben blij dat het innitiatief van haar komt, hierdoor groeit mijn vertrouwen in haar (en Lukie) wel meer.
Lemmyfan word er nu slechts een beetje bijgehouden mochten we hem nog nodig hebben.
Stel dat er in het eindspel tussen de kelapa'ers wat er misschien komt wel een positieve stem en een negatieve stem gegeven moet worden, dan geeft lemmy mij een positieve stem.
Dat is slechts een voorbeeld van vele andere senario's waarbij lemmy handig kan zijn.

Recenter heb ik ook contact met NextGP:
Citaat van: NextGP op  6.11.2012, 16:05:40
Mij best, ik vind het een goed plan als we elkaar gaan helpen. Mijn stemmen heb je in ieder geval binnen  
Dit is het resultaat daarvan heel kort samengevat.
Of hij te vertrouwen is is nog een groot vraagteken,
verder weten Miek en Lukie hier niets vanaf.


Jaja Schulz, is het niet geweldig?
heerlijk veel twisten in jouw battles!
klopt maar je weet dat ik dus echt niet die opdracht ga doen heh  ;)

ik heb een godsgruwelijke hekel aan kruiswoordpuzzels!!!
sudoku's zijn appeltje eitje, maar ik weiger mijn avond te verpesten aan een kruiswoordpuzzel terwijl ik daar een godsgruwelijke hekel aan heb

okee okee rustig maar, het hoeft niet ::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #18 Gepost op: 21-12-2012, 22:55:24 »
De nieuwe leider word unaniem weggestemd, risky maar het is ze gelukt:
Mijn stem gaat op Bassteijns .
Het wordt spannend. Zoals geweten zitten Lukie, mc en ik in een complot. Maar ik heb de indruk dat Lukie meer met miek aan het aanpappen geweest is. Het plan is om unaniem onze leider weg te stemmen. Onder andere omdat we amper hulp gehad hebben van hem in de survivorproef. We hebben met vier, zonder de leider, de leiding genomen.

Maar, de leider kan enkel anoniem weggestemd worden. Als we allemaal beloven op Bas te stemmen, wil dat nog niet zeggen dat dat ook echt zal gebeuren. Het is de perfecte kans voor miek om in haar eentje mij eruit te stemmen bijvoorbeeld. Ik heb die bedenking naar Lukie en mc gestuurd, maar blijkbaar had zij identiek dezelfde redenering over mij naar hen gestuurd. Dus ik denk dat het wel te vertrouwen valt. En dus gaat mijn stem naar.... Bas!

En ik zet m'n munt niet in.

Arme Miek zat te puzzelen tijdens het eten:
Lieve biechtstoel,

Ik had de code nog binnen voordat D*N naar zangles ging, wat mij genekt heeft is de sudoku, omdat ik nog moest eten en ER wilde kijken had ik de sudoko uitgeprint.

Heb dus tijdens het eten en de reclames zitten puzzelen maar kwam er niet uit, bleek dat mijn (spiksplinternieuwe) printer de kleurtjes anders had geinterpreteerd als dat ze op het scherm te zien waren.  ::rofl::

Wel jammer dat zo'n, wellicht cruciale proef voor mij, komt op de avond dat ER wordt uitgezonden.   :\'(


Kijk uit Molcrazy en Tdietz, jullie zullen worden achtervolgd door Bjorrn en zijn gang:
Beste biechtstoel,

Ik ben weer vooruit aant denken voor het geval dat ik de samensmelting haal:

Ik zit denk ik wel goed bij Lukie en Miek,
die vertrouw ik wel.
2 mensen die ik niet vertrouw zijn Molcrazy en Tdietz.

Molcrazy vertrouw ik niet omdat hij een heel forum heeft waarop hij vertelt hoe hij een bepaald forumspel gespeeld heeft.
Bij dit spel heeft hij een heleboel mensen veraden die dachten dat ze Molcrazy konden vertrouwen.
Hem wil ik er het eerste uitkrijgen indien mogelijk.
Dit plan heb ik gedeeld met Lukie en Miek en die stemmen hiermee in.

Tdietz heb ik proberen bij het complot van Lukie Miek en mij te krijgen.
Hij wilde er niks van weten zij hij.
Dezelfde dag nog ontvang ik een bericht van Molcrazy waaruit duidelijk word dat hij weet van het complot.
Hij weet nogniet dat Lukie en Miek er ook bijhoren volgens mij.
Dit moet hij van Tdietz gehoord hebben,
Dus Tdietz en Molcrazy zijn samen niet te vertrouwen.

Dieptepunt, Miek geeft op voor de samensmelting:
Wat een mind fuck, die koppelkeuze, tegen Jann opnemen, die wil ik er toch helemaal niet uit hebben!

Ik doe een Paultje.
 
 ::zwaai::


Irritaties:
Posten maar D*N

Ycaris is lollig en haalt alles door elkaar:
Ho ho , dit was geen inzending hoor  :o. De nummering had niets met de foto's te maken, maar was gewoon een opsomming om aan te geven dat er 11 mensen op het eiland hadden gebivakeerd. Maar je hebt gelijk dat de zakeman hier helemaal niet gezeten heeft. Ik schaam me heel diep dat ik dit door de war heb gehaald  ::schaam::

Maar nogmaals: dit was dus niet mijn inzending. Dit komt zometeen. Ik weet inmiddels al wel wie nummer 3 is, nu nog er bij zoeken wie ze representeert.

 ::hug::
Ycaris

Nou ik ga maar eens biechten want de samensmelting komt dichterbij...

Het badjassencomplot is wat mij betreft BASTA.. Denk toch niet dat ik zomaar genaaid wordt door Next.
Verder ga ik me na een eventuele samensmelting wat op de vlakte houden. Ik had op Kelapa de tacktiek dat ik alles op hillo gooide, maar dalijk ga ik op Swifty stemmen denk ik nu. Hopelijk verwacht ze dat dan niet. Verder ga ik proberen met Jann en Tdietz iets te regelen als wraakactie. Daarnaast hoop ik dat er 2 van Kelapa naar de samensmelting mogen want die heb ik nu allemaal gevleid door wat antwoordjes door te sturen ;)

Hoezeee

Groetjes
Op de vlakte houden, eens kijken hoelang ie dat gaat volhouden ::).

Ycaris gaat iets langzamer maar het komt door de flessenpost natuurlijk:
Hoi D*N,
Ik ben lekker aan het puzzelen, maar vraag me eigenlijk wel af hoe ik het goede antwoord in moet sturen. Per flessenpost is zo traag. Moet ik een foto maken en uploaden ofzo?

 ::joehoe::
Ycaris


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #19 Gepost op: 21-12-2012, 23:07:11 »
En daar ging Lemmy ::zwaai::
Ik ga nu dus slapen xD
Tot morgen ofzo!

Ik stel echt zn domme vragen heh  ;D
Je meent het ::).

Ycaris krijgt een heldere ingeving nadat ze de champagnefles al open had getrokken:
:o Oh, ik besef me nu pas dat die geheimhoudingsvraag betekent dat het best zo kan zijn dat anderen de opdracht ook al hebben afgerond, maar het nog niet zeggen  :o

Ze begint laat maar gaat de hele nacht door, een echte bikkel:
Is de proef al voorbij *wil geen tijd verspillen aan het topic doorlezen*?
anders ga ik nu aan de opdracht beginnen :)

Ycaris kijkt nog eens naar de kaart die ze net in elkaar gepuzzeld heeft:
Oeh, Devil Island... Dat klinkt niet best  ::ohno::

het is een sgande:
Ik heb nog helemaal nooit niet gebiecht bedenk ik me ::oink::

Leuke naam, die van mij noem ik altijd door een kogelregen lopen met alleen een kogelvrij vest voor de edele delen:
Zal je binnenkort wel eens even wat gedachten opsturen bij mijn spel dat ik Russian Roulette met Natte Vingerwerk noem :P

Die quiz kan ik alleen bij Schulz spelen toch?

We nemen afscheid van Lemmyfan:
Bedankt voor dit spel te maken :)
Helaas lig i ker al uit,maar ik wil toch zeggen dat dit een superleuk was en ik hoop in het vervolg nog mee te doen met spelletjes :)
Als je misschien ooit hulp nodig hebt ( waarschijnlijk niet ),je kan mij altijd een seintje geven dan ;)

Van Lemmy :) ::zwaai::

Can we play some game? ;D
Zeg jij maar wat we gaan spelen dan ::wenkbrauw::

Nu heb je RN gesloopt >:(
Omygold, van al het F5'en stopte realitynet ermee :| Net op tijd zo te zien!

Nieky heeft nog niet door dat Swifty hem wil villen terwijl Swifty niet door heeft dat ze Nieky's pla verpest heeft:
Waarom moet Swifty nou in Godsnaam weer tegen mij...

Nu gaat mijn geniale : ik-doe-alsof-ik-hillo-haat-maar-stem-stiekem-op-Swifty-plan niet door want 1 van ons haalt de samensmelting niet :(

Niet alleen deelnemers protesteren aan de lopende band:
::rofl:: beetje serieus ook...

Ik dacht eigenlijk dat er zonder meer 2 deelnemers van het afvallerseiland door zouden gaan. En 1 van de verliezers van de koppeltjes.

Maar ik kan het nergens meer vinden, dus ik denk dat mijn protest ongegrond verklaard mag worden  ::schaam::

::zwaai::

Tactiek tactiek!
Beste biechtstoel,

Ik heb zitten rekenen over die appel opdracht.
Degene die aan de beurt is wanneer er 5 appels over zijn,
kan niet meer winnen en bepaald wie er wel wint.
Dit heb ik aan ycaris vertelt en zij was hier ookal achter gekomen.
We hebben afgesproken dat als een van ons de 5 appels heeft,
dat die het de ander gunt en niet tdietz.
Of ycaris te vertrouwen is weet ik niet,
maar ik heb dit moment geen keus.

Ik moet zorgen dat Ycaris de 5 appels heeft,
want als tdietz ze heeft, word Ycaris waarschijnlijk de winnaar.

ja, ik denk dat Yolanthe erachter zit  ::rofl::
Die zit overal achter, stiekem is zij die Indonees die ons forum heeft gehacked >:(

Appeltjes vallen in de smaak bij onze hongerige kandidaten:
Hee D*N,

Wat een geweldige opdracht is die appelopdracht.  ::bravo::

Ik denk dat jullie toen jullie de opdracht maakten  jullie je nog niet besefte hoe geweldig tactisch je dit spel moet spelen.

Tdietz laat zich niet chanteren:
bjorrn eruit en ycaris gaat winnen

hij probeerde mij te chanteren dat als ik 5 appels laat liggen hij ycaris laat winnen, tja ik ben koppig en heb ycaris gepmed dat ik haar laat winnen, dus als zij 2 of 3 appels pakt, ik de 5 ga maken

ach, misschien dat ycaris mij daarom ook de plaats gun
iig bjorrn uitgeschakeld!!

ik stuur straks zijn mailtje wel naar je op

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human