Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 22815 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #20 Gepost op: 21-12-2012, 23:09:30 »
Ycaris is terug, dus ook haar biechten:
Beste geheime biechtstoel,

De vorige keer dat ik met survivor meedeed viel ik vanaf het begin van mijn (biecht)stoel. Ik werd direct in allerlei complotten meegesleept en móest dus wel mijn hart luchten.

Dit keer ben ik op het afvallerseiland begonnen en dan staan de zaken er toch heel anders voor  ::jaja::

Goed; een klein biechtje had ik meteen al wel kunnen doen: ik zei wel dat ik er zelf voor koos om op afvallerseiland te beginnen omdat dat me wel een relaxte plaats leek, maar eigenlijk had ik gewoon te lang lopen twijfelen. Maar ja, om nu meteen zo negatief te beginnen.....

De afgelopen tijd begint er echter wat reuring te komen.

Allereerst moet ik opbiechten dat ik bij het opdracht in 3-en (code kraken, foto's spotten en kaartje puzzelen) druk aan het rond pb-en ben geslagen om om hulp te vragen. Die Kromowijojo ofzo had ik echt nóóit zelf herkend. Van een paar mensen kreeg ik een reactie, waardoor ik ineens wél wist dat die Kromowidinges was. Maar ik kreeg óók hulp uit onverwacht hoek: Nieky verklapte me dat zij Ibung representeerde. Hij was blijkbaar al helemaal klaar en had besloten dat hij het leuk zou vinden als ik met hem mee naar de samensmelting zou gaan  ::love::

Ik behaalde een derde plaats en had mezelf al een plaatsje aan de samensmeltingsmaaltijd toebedeeld. Maar D*N toverde weer allerlei spelletjes uit zijn hoge hoed: de creatieve, de puzzel- en de tactische battle. Mijn keuze was een negatieve; ik drufde niet tegen Pac-mol en ook niet tegen Nieky, dus het werde tactische battle. Die was al gekozen door Bjorrn en Tdietz voegde zich gezellig bij ons.

Na wat gepuzzel kwam ik er uit achter dat degene die op een gegeven moment met 5 appels in het mandje geconfronteerd zou worden zelf uit het spel lag, maar wel de beslissing mocht maken wie er zou winnen.

Bjorrn had die rekensom ook gemaakt. Hij stuurde mij een pb met deze bevinding.
Citaat van: Bjorrn op 15.11.2012, 16:50:25
Kortom, degene die aan de beurt is bij 5 appels over kiest wie er doorgaat.

Ik denk dat ik jou dan kies en hoop dat jij dan mij kiest.
Wij zitten allebij op kelapa sinds het begin,
(ik iets later dan het begin, maar ik heb bijna geen kans gehad om mezelf te redden).

Ik denk ook dat ik het veel erger vind dan tdietz als ik het spel moet verlaten.
Ook hoop ik dat wij kelapa'ers elkaar helpen zodat teminste een van ons doorgaat.
Ik heb geantwoord dat ik wel akkood wilde gaan met zijn voorstel om elkaar de overwinning te gunnen. De afspraak was: degene die op 5 appels komt, zorgt dat de ander wint. Met pijn in het hart, want eigenlijk vond ik Tdietz minstens net zo sympathiek en wilde ik liever geen complotje tegen hem smeden. Maar ja, je moet soms wat om verder te komen.

Maar al gauw besefte ik mijn enorme rekenfout. Bjorrn zat vlak voor mij en zou er dus met gemak voor kunnen zorgen dat ik op 5 uitkwam, waarna ik hem de ovewrwinning verplicht was. Niet zo handig dus. Dat heb ik hem ook direct bericht. De nieuwe afspraak was dat je de ander alleen de overwinning hoefde te gunnen als diegene buiten de anders schuld op 5 kwam.




And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #21 Gepost op: 21-12-2012, 23:09:48 »
Ycaris wint haar battle:
En toen kwam er een grote verrassing!!
Ik kreeg een pb-tje van Tdietz dat hij benaderd was door Bjorrn!

Citaat van: tdietz op 16.11.2012, 16:23:20
nou ycaris, ik wil dat jij de samensmelting haalt en waarschijnlijk heb je een vergelijkbare pm van bjorrn gekregen als ik

Citaat van: Bjorrn op 16.11.2012, 15:59:24
Hee tdietz,

Het spel van de appels is volop bezig en Ycaris is aan de beurt.
Ik denk dat je ookwel ontdekt hebt dat degene die aan de beurt is wanneer er nog 5 appels over zijn
niet meer kan winnen en ook de winnaar bepaalt.
Er zijn nog 10 appels en als Ycaris maar 1 appel pakt zorgt ze dat ze zelf afvalt.
Ze pakt er dus 2 of 3 en er blijven dan 8 of 7 appels over.
Dan is het jouw beurt en kun je mij op 5 appels zetten, maar als je dat doet kies ik de winnaar.
Dan kies is niet jouw en val je af
einde citaat van Bjorrn

je weet wat je moet doen
ik zorg dat bjorrn kan bepalen wie er van ons wint
dan wens ik je veel succes bij de samensmelting
(er moet toch minimaal 1 vrouw de samensmelting halen en bovendien had d*n mij verteld dat jij altijd leuke biechten hebt, die wil ik op het eind van het spel graag horen wanneer je hebt gewonnen)

Supertof van Tdietz natuurlijk  ::ok:: En ik ben zo vals geweest om niet te zeggen dat ik niet een soortgelijk bericht van Bjorrn had gekregen, maar een afspraak met hem had staan. En daar voel ik me best schuldig over  :-[ Maar anderzijds: ik heb niemand gechanteerd, wat Bjorrn natuurlijk wel een beetje deed.

Resultaat was dat ik zorgde dat Tdietz op 7 kwam, zodat hij Bjorrn op 5 kon zetten die mij vervolgens de overwinning bezorgde. Bedankt jongens  ::bravo::

En toen was het nog niet klaar  :o
Tdietz gaf me ook nog eens zijn neutraliseermunt cadeau, omdat hij toch niet dacht de samensmelting te halen (of er recht op te hebben  ??? ??? ???)

Leuk om zo'n supporter te hebben. Maar als hij er toch in blijft, dan krijgt ie lekker zijn munt terug!

Daaaaaag biechtstoel  ::joehoe::, misschien tot snel,

Ycaris
 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #22 Gepost op: 21-12-2012, 23:15:20 »
Jurylid belaagd, jurylid belaagd!
Oei, nu krijg ik dus Pac-Mol op me af  :o

Ik zei toch dat ie het niet lang zou volhouden ::hypocriet::
Tja, ik wou complotloos verdergaan.... plan gefaald..

Ten eerste, de battle tegen Swifty... Echt dit spel is slecht voor mijn hart, hierna moet ik echt minder fanatiek spellen gaan doen xD
Maar ik heb gelukkig lemmyfan, Lukie en NextGP die een heldendaad hebben verricht door mij te helpen. ZOnder hem had er ik echt uitgelegen. Als Swifty zonder hulp dit binnen 22 minuten heeft gedaan heeft ze dat echt goed gedaan :). Ik kon er 2 van de verticale niet vinden, maar gelukkig heb ik een gezond stel hersens wat daar nog opkwam :D

En eindelijk heb ik wraak op Swifty. Was na BBUS en Time warpers wel nodig ook, nu vind ik dr weer heel lief zoals altijd :D

Goed, er is nog een eilandraad.... Ik kan het niet laten toch wat contact te zoeken. Ik hoop dat bjorrn en pacmol op Vieffan stemmen want ik denk dat Tdietz dat ook wel doet. Maar er kunnen nog gekke dingen gebeuren, mss is het wat dat betreft gunstig dat de tijd zo kort is ( en ik veel online ben ). De andere groep kan me niet zoveel schelen. Ik stem niet op Tdietz, want die heeft me geholpen. Verder is pacmol inactief en bjorrn af en toe irritant ( en vertrouw ik hem niet ). Maarja Swifty heeft mij er natuurlijk uitgeknikkerd, dusja dat vraagt om nog meer wraak....

Ik hoop dat Ycaris mijn hulp bij de kaartopdracht niet is vergeten en dus op Vieffan stemt...

Nog even nadenken wat dat betreft dus... Maar iig heb ik mijn duel gewonnen :D

NextGP en Lukie ga ik echt niet verraden na deze hulp. Normaal gesproken kan ik soms nogal onverwacht uit de hoek komen, maar deze 2 ga ik nooit op stemmen. Dan ga ik er nog liever uit dit maal ;). Als ik eenmaal op het eiland zit ga ik het wel rustiger aan doen met complotten denk ik

Hopelijk tot ziens biechtstoeltje

Lukie4 helpt per ongeluk de concurrentie en denkt dat ik ben gaan organiseren omdat niemand me vertrouwt ( dat is natuurlijk niet zo ::hypocriet::)
Beste geheime biechtstoel

oeps ::schaam::

zit ik in een complot met swifty.
Doe ik slijmen met nieky.
Geef ik hem een paar goede antwoorden. Is hij door met 3 minuten verschil. Als ik hem niet de goede antwoorden had gegeven ?

Ik ben allang blij dat Swifty mij de cryptogram niet heeft gestuurd en dat ik daar antwoorden van gekopieerd heb. Dan zou het wel dubbel oeps zijn.

maar goed, een enkele oeps is nu genoeg om me schuldig te voelen.
Ik probeer nu Niek uit te horen over zijn stemmingen. maar die gozer heeft nog geen normaal antwoord gegeven.

ow trouwens, pacmol,nextgp en lemmy hebben hem ook geholpen.
Wat op zich wel weer grappig is om te weten.
Volgens mij zijn er nog maar 1 of 2 deelnemers waar ik nu nog geen contact mee heb gehad.

Het is een wonder dat ik nog geen pm verkeerd heb gestuurd.
Ow en dit is natuurlijk voor mij het einde met spelletjes op RN. Niemand vertrouwt me ooit. Nu wacht me hetzelfde lot als D*N. Zelf organiseren ::ohno::

::zwaai::

Lukie4


De munt word over en weer gegooid. Vieffan word de samensmelting ontnomen en Pac-mol verlaat nipt de expeditie voor de samensmelting:
Hoi D*N

Tdietz wil graag zijn munt terug en ik had beloofd dat ik hem de munt terug zou geven als hij hem zelf nog kon gebruiken. Hierbij dus.

Mijn negatieve stem in de winnaarsgroep gaat naar Vieffan (wat een verrassing hè? eindelijk kan ik proberen die rekening te vereffenen  ;D)
In de verliezersgroep weet ik het nog niet 100% zeker, maar mocht ik morgen niet on-line kunnen komen, dan alvast een voorlopige stem voor Pac-mol.

Hoe vond je trouwens mijn geheime biecht? Wist je alles eigenlijk al, of zater er verrassingen in?

 ::joehoe::
Ycaris

Kijk wat Swifty eens doet met die stem van Nieky ( vooral bjorrn moet opletten hier)
Op het gevaar af dat ik eigenlijk te vroeg stem omdat mensen toch weer met me willen overleggen...

Ik stem op Ycaris en op Pac-Mol. En ik zet mijn stokermunt in op de stem van Nieky op het tweede eiland. Zijn stem wordt dus gewijzigd in een stem op Pac-Mol

Ok dan hier mijn zwarte stemmen

Ik stem op vieffan en op bjorrn
Daarnaast zet ik ook mijn munt in
Op de stem van bjorrn, als ik een specifieke moet noemen van zijn 2 stemmen dan ga ik voor de stem van de verliezersgroep (dus naar mijn verwachting die op mij)



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #23 Gepost op: 21-12-2012, 23:22:36 »
Swifty heeft goed gekozen:
Ik kan wel blijven wachten maar dat heeft toch geen zin...

Ik stem zozo op Vieffan, niet omdat ik iets tegen dr heb of wraakgevoelens heb ofzo, maar omdat ik denk dat Ycaris erg populair is en dit dus t beste voor me is ;)

Ik stem dan maar in de andere groep op Swifty. Sorry Swifty, maar op Tdietz ga ik niet stemmen. De anderen zit ik tussen te twijfelen, maar Pacmol en Bjorrn hebben wel contact gehad met me ( in positieve zin denk ik ) tijdens dit spel, en jij niet. Dit is dus geen actie meer uit wraak, maar om mijn eigen positie nog ietsjes meer te versterken. Ik denk trouwens wel dat je het haalt hoor :)

Groetjes

Alle 4 de kandidaten gaan in op het aanbod van Devil Island:
Ik ga lekker verhongeren op Devil Island. Waar is de boot?  ;D
Ik geef nooit op  ::ohno::
Ik neem je aanbod aan :)

Ycaris je zit niet op Devil, wel leuke poging natuurlijk maar niet helemaal juist:

Ik weet het!
 ::cheerleader:: ::cheerleader::
Aanvaller  ;D

Bjorrn ligt zijn stemmen toe:
Hier komt nog even mijn motivatie voor mijn eilandraadstemmen.
Ik heb al een tijdje contact met Nieky en sinds kort ook goed contact met Ycaris.
Ik heb met hun overlegt over op wie we gingen stemmen.
Bij het winnaarsgroepje werd het natuurlijk Vieffan.
Bij het verliezersgroepje viel de twijfel op Swifty en tdietz.
Ik heb de beslissing bij Nieky en Ycaris gelegd en het werd Swifty.

Maar niet alles ging zoals hij wou:
Beste biechtstoel,

De eilandraad pakte voor mij gelukkig goed uit,
maat wel anders als dat ik verwachte.
Ik had verwacht dat er 4 stemmen op Swifty zouden zijn, aangezien Pac-mol ook op Swifty zou stemmen.

Ycaris stemde niet op Swifty maar op tdietz.
Ook stemde Pac-mol op mij ipv op Swifty.
Hey D*N,

Wat is de functie van Pemenang Island?

 ::zwaai::
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen ::).

Mij houd je niet stil:
sst je verpest mijn hele taktiek
ik hoopte dat de rest maar daar bleef posten en ik dan ruim met de winst weg kan gaan

mijn score die ik je gemaild heb (heb je kunnen openen?) lijkt mij ruimschoots genoeg

zeker als ik naar vieffan der record kijk
hoewel het mij ook wel iets voor haar lijkt om net als mij te acteren alsof ze veel lager heeft gescoort dan dat ze werkelijk gedaan heeft
tss, je kon ook zwijgen ::jaja::
jaa euh.....nee ::)

Jann begint al met twijfelen:
Een eilandraad komt eraan, dus weer tijd voor een biecht. Ik denk dat ik er erg goed voor sta op het moment. Ik hou het nog steeds vol met Hillo als grootste bondgenoot. Jammer dat Tdietz, mijn andere (en enige zekere) steunpilaar weg is. Maar Next heb ik ook nog in mijn broekzak zitten. Vanaf het begin af aan hebben we elkaar al eeuwige trouw beloofd, maar een echt bondgenootschap is nooit van de grond gekomen. Ik hoorde net wel dat ie bereid is Niek te belazeren, dus dat is goed nieuws. Niek kan helaas niet weggestemd worden en ik hoorde al van Lukie, de woordvoerder van Oud-Zuid (Lukie, MC en Robbie) dat zij hun pijlen richten op Next. Ben benieuwd of Nieky Hillo nog te grazen wilt nemen, want ik zit ook al te overwegen een van de Lukie-3 weg te stemmen. En dan zou je haast vergeten dat Ycaris ook nog meedoet. Hmm, misschien eens banden met haar aanhalen..

In ieder geval lijkt mijn positie veilig, mede omdat ik geen spellenbedreiging vorm. Als het qua vriendjes maar goed zit, ben ik blij.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #24 Gepost op: 21-12-2012, 23:27:16 »
Nieky probeert nog steeds rustig te blijven ( met nadruk op probeert ;))
ten eerste........

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ IK HEB IMMUNITEIT... Dat leek echt mijn enige redding, maar wat ik hoopte is niet helemaal waar. IK dacht dat mensen mij gingen benaderen en dat gebeurd niet :(...niemand vindt me lief denk ik :(

Maar NextGP gelukkig wel, en ik laat hem nu het vuile werk opknappen en mensen benaderen, en ik zeg dat ik meestem ( doe ik ook ). En dan hoor ik toch ergens een beetje bij enzo :) en ben ik een keer niet de aanstichter xD

Maarja NextGP had dat wel een beetje door geloof ik, maarja aan de andere kant moest ik voor de samensmelting steeds t vuile werk doen, dus mag hij nu stoppen met floaten

Ik mag iig nog een rondje blijven. Nu maar hopen dat hillo gaat :). Ben bang van niet :(

Maar Nextgp zijn leven op Pantai kan hij er niet mee redden:
Mijn stem gaat naar nextGP. Sorry, next  ::sorry::

Jann is idd onpeilbaar: ( afzender, de peiler van 2010)
Hopelijk hopelijk hopelijk gaat Ycaris met mij en Next samenwerken......

Jann vind ik weer eens niet te peilen, maar anders zouden we er een mooie 4-4 van kunnen maken en op hillo stemmen en dan gaat ie er door min leuke tegenstempjes van die bewuste eilandraad mss wel uit

Maar ik juich zeker niet te vroeg, ik blijf iig :)

Stemt ie nou alleen op Next om een slechte woordgrap te kunnen maken?
Mijn stem: Next is de Next one voted out

Nieky ziet dat het fout gaat:
Tja jammer NextGP... Je was een erg leuke speler

Ik zie geen mogelijkheid meer om hem te redden.... Op wie ik dan zelf moet stemmen ? Geen idee....Maar de enige manier lijkt alle proeven winnen om dit spel te kunnen winnen  ;D

Leuk geprobeerd Next ::)
Die neutraliseermunt, is die slechts voor één stem of voor alle stemmen?  ::hypocriet::

Nextgp voelt het einde naderen:
Ik voel het einde naderen... Ik dacht dat het zo goed ging...

Dolblij dat ik die neuteraliseermunt heb gewonnen en Niek de immuniteitsopdracht, moest ik gaan bedenken op wie ik wilde gaan stemmen. Ik ging met mijn complotpb's om raad vragen bij Nieky en Jann, twee mensen die ik dacht te kunnen vertrouwen.

Niek wilde eigenlijk 'niet zo veel complotten' maken, wat er dus op neer kwam dat ik moest gaan lobby-en om zo te zorgen dat hij niet weggestemd zou gaan worden. Daar had ik echt geen zin in, maar goed, Niek staat aan mijn kant, dus ik kan 'm wel vertrouwen.

Ik vraag Jann of er nog een samenwerking bestaat tussen mij en hem, en hij zegt vrolijk dat dat het geval is. We besluiten om op Hillo te stemmen, ik in angst dat Lukie, Robbie, MC en Hillo samen op mij of Jann zouden stemmen. Ycaris hadden we overgehaald om mee te stemmen. Ik zou geen munt inzetten, want dan zou het gelijkspel worden...

Toen kwam Ycaris plots dat ze benaderd werd door Jann om (samen met oud-Zuid+Hillo+Jann) om op mij te stemmen... Ze vertelde dat ze dit niet wilde doen en dat is natuurlijk hartstikke aardig van haar, maar zo plaatst ze zichzelf bij de minderheidsgroep, wat ik niet snap, maar goed. Het belangrijkste is dus dat Jann tegen mij gelogen heeft  ::oink:: Dat had ik niet verwacht, in ieder geval niet zo vroeg in het spel. Toen schoot de stress erin, wat moest ik doen?

Ik heb dus besloten om mijn stem op hillo uit te brengen en mijn neutramunt in te zetten. Ycaris en Niek stemmen ook mee op Hillo, wat dus zou betekenen dat het 4-3 wordt en dat ik het spel moet verlaten (incl. neutramunt). Maar ik heb hoop... Ik heb hoop dat Jann een dubbeldubbelrol speelt en dat ik nog niet weg moet, want ik wil nog niet weg, het spel is d'r te tof voor  ::ok:: Al ben ik bang dat het gedaan is met mij  :\'(

Groetjes,
NextGP

----
 
Mijn stem gaat naar Hillo en ik zet mijn neutraliseermunt in.

Die Ycaris liegt me toch wat af:
Hoi D*N,

Hoewel velen nu vermoedelijk denken dat ik op NextGP stem (waarom zouden ze dat toch denken  ::hypocriet::) wordt het er één voor Hillo. Niet dat we Next daar nog mee kunnen redden, maar ik heb mijn best gedaan.

 ::joehoe::
Gegroet
Ycaris

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #25 Gepost op: 21-12-2012, 23:31:18 »
Bjorrn scherpt zijn tactieken weer aan:
Oww biechtstoel, alweer een tactisch spel.
Ik denk dat Swifty en tdietz mij en nextgp er het eerst uit willen werken zodat zij de 3 en 4 punten kunnen verdelen.
Swift en tdietz hebben tenslotte ookal samengewerkt op onze laatste eilandraad, waarbij ze bijde op pac-mol stemde zonder mij bij het complot te betrekken.
Ik heb al wat contact gehad met nextgp en heb hem benadert en ingelicht hierover:

Nu is het wachten op zijn antwoord en hopen dat hij instemt.

Jann denkt dat hij misschien de verkeerde beslissing heeft gemaakt:
Pff, totaal geen idee of ik de juiste beslissing heb gemaakt. Het lag helemaal aan mij of Next of Hillo eruit zou gaan, beiden hebben grote vertrouwen in mij. Uiteindelijk toch voor het grotere spelletjesgevaar gekozen (denk ik). Ben er trouwens ook achter dat Robbie en Hillo ook al een final 2-afspraak hebben, maar volgens Hillo is dat natuurlijk niet echt.. Ik ga op zeker spelen en proberen Robbie eruit te jassen. Ik heb Ycaris als het goed is nu ook aan mijn zijde. Alleen, hoe krijg ik een meerderheid? Hillo zal niet op Robbie stemmen en met Niek heb ik nog nooit een stemafspraak gemaakt. Anders moet MC er maar aan geloven. Of Lukie  :o

Ycaris komt erachter dat er meer leugenaars onder hun zijn:
Ja hoor, nu ik in de samensmelting zit, merk ik weer wat er allemaal aan gekonkel speelt in de pb's! De eerste eilandraad en meteen 3 berichtjes in mijn inbox. Eén van Nieky, maar dat lijkt me logisch. Eén van NextGp en één van Jann.

Omdat ik nog geen idee had hoe de verhoudingen lagen, heb ik me eerst wat op de vlakte gehouden en de één niet verteld van de ander. Alleen met Nieky ben ik helemaal eerlijk. En dat allemaal op grond van zijn steun bij een opdracht. Dat heeft die jongen slim gedaan  ::ok::

En dan kom je dus nog eens ergens achter. Het bleek dat Nieky en Next samenwerkten en dat Jann hun had wijsgemaakt met ze mee te willen stemmen op Hillo. Ondertussen vroeg Jann mij om met de rest mee te stemmen op NextGP. Het werd ons (NextGP, Nieky en ik) duidelijk dat zelfs de neutraliseermunt geen soelaas meer zou bieden. Toch stemden we alle drie op Hillo, in de hoop dat er toch nog iemand zou zijn die dit stiekum ook zou doen. Helaas.....

Ondertussen had ik Jann wijs gemaakt dat ik ook op NextGP zou stemmen en direct na de bekendmaking heb ik geschrokken gereageerd of hij toch maar niet zou denken dat ík me niet aan de afspraak had gehouden. Zijn antwoord was dat hij dat eerst wel dacht, maar nu naar een nieuwe schuldige op zoek ging. Heerlijk, twijfel stoken in de groep  8). Ik vind het maar niks als iedereen al van te voren weet hoe de kaarten geschud zijn.

En nu zou het plan volgens Jann moeten zijn om te gaan proberen het trio Lukie/MC/Robbie te breken. Ik ben benieuwd.

Sorry Jann voor mijn onoprechtheid. Vanaf nu zal ik braaf doen wat ik zeg en zeggen wat ik doe  ::hypocriet::
Anders vrees ik dat in volgende spelletjes echt niemand mij meer ooit gaat geloven bij wat dan ook  :-[

 ::joehoe::
Ycaris

Nieky kan niet meer slapen ( en het is jouw schuld Jann)
Gekke jann...

Heel fijn dat ie ons ( Ycaris en mij ) nu wilt helpen hoor, maar dat had wat mij betreft ook wel een rondje eerder gemogen.... Dan was het allemaal gewoon gelukt, nu moeten we koste wat kost die stokermunt winnen met een potje kwartet :(

Dat worden weeeeer slapeloze nachten  ;D

Ycaris is eerlijk over valsspel dat er gepleegd kan worden:
Ho D*Nnieboy,

Ik ga je iets heel vervelends vertellen: er kan valsgespeeld worden bij het kwartetten. En ik had het nog bijna gedaan ook  :-[

En dan heb ik het niet over samenwerken met andere survivors, maar écht valsspelen. Als je op het plaatje klikt van de je toegezonden kaartjes, wordt je doorgelinkt naar imageshack, en daar staan alle kaarten keurig netjes per viertal op volgorde van spelen (dat laatste denk ik althans).

Ik vrees dat je opnieuw zult moeten delen en een andere manier van toezenden zult moeten bedenken.

 ::joehoe::
Ycaris


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #26 Gepost op: 21-12-2012, 23:36:07 »
Nieky is on fire met de opdrachten:
It is my lucky day....

seriously, hoezo gok ik iedere keer goed... Natuurlijk wist ik beste kandidaatjes die dit achteraf lezen, de kaarten van Ycaris en Jann, Jann ja :)

Ik wist dus 3 naaldbomen en 3 katachtigen te zitten, maar ik moest bij beiden 1 gokken. Molcrazy pakte janns fijnspar af, dus ik gokte erop dat hij de laatste naaldboom had, en hillo's jachtluipaard was echt een compleet grote gok, maar ook die bleek juist :D

jann gaat ook nog gemeen doen met lukie trouwens, Jann gaat zeggen dat ik nu echt niet weeeer mag winnen. En dan gaat lukie hopelijk zijn kaarten aan hem vertellen waardoor ik nog makkelijker win en ons complotje kan slagen ;D

Sweet sweet revenge:
oja zal ik even zoals hillo deed bij BBUS de bitch uithangen ?

in dat geval : Seriously hillo, de piranja was al gevraagd door Robbie aan Ycaris. Ook al is het een afleidingsmanouevre dan is het echt een hele slechte..... Je zag in de Amazone zeker net een piranja en dacht, die ga ik vragen..

Mss heb je hem zelf, dat kan natuurlijk, maar dan kom je nog steeds heel dom over  ;D

En hij bitcht nog even door met arrogantie:
Ik heb eigenlijk pas 2 opdrachten niet gewonnen  ::)

Tdietz kijkt even terug naar eerdere eilandraden:
oke, ik heb even terug gekeken

het begon met ik en hillo al over executie pratend, ik zei dat ik twijfelde om op pac-mol te stemmen

daarop deze reactie van hillo
tegelijkertijd kreeg ik ook deze 2 pms binnen
 Op de pms van swifty en Jann had ik gereageert dat ik Jann ging steunen, niet zeggende op wie ik ging stemmen

mijn conversatie met hillo echter:

Ik:
ik ga Jann steunen, sowieso
Zullen we nieky eruit stemmen?
Wil eens een keer verder dan hem komen

Hillo:
Ja ik doe mee! Vertrouw jullie 100x meer dan Niek namelijk. Ik heb Swifty ook voorzichtig gevraagd om op Niek te stemmen en zo zijn munt eruit te werken en ze vond het wel een cool idee, dus ze ging erover nadenken  Weet niet of we Next ook moeten vragen, want hoorde geruchten dat hij en Niek samenwerken (wat niet heel gek zou zijn vanwege Big Brother US toen...)?

Ik:
Ja, nieky eruit, dat wil ik echt heel graag

nextGP vertrouw ik idd niet
Jann, jij en swifty vertrouw ik wel ja

Hillo:
Hopen dat Swifty meedoet dan! *fingers crossed*



Vervolgens kreeg ik zowel van Jann en vervolgens swifty deze pms
met mijn reactie op swifty der pm:



Dus eigenlijk samengevat was ik diegene die over nieky zelf begon, en hillo heeft het jann en swifty voorgesteld
die twee wisten echter niet dat ik contact had met hillo, waardoor die twee denken dat hillo de schuldige was

ik had er wel oprecht spijt van, had achteraf liever pac-mol eruit gespeeld

Nieky moet hierna even snel zijn bloeddruk laten checken, kan niet goed voor je zijn:
Los van dit hele superidiote regel gebeuren

Ik ga weer verder in de bitchy modus.... Wat is ycaris een geit zeg, hillo had ook nog moeten raden dat ik de sijs had en dat lukie alle vogels had. Met 3 kwartetten zaten we vrij safe denk ik

Maar ik had nooit janns en ycaris kaarten afgepakt enzo als ik deze regel in het begin wist.... Vind het echt belachelijk

Heei Nieky, toch nog een haat lukie4 biecht:
Beste biechtstoel,

wat loopt die Lukie soms irritant te doen nu opeens zeg, alsof ik er iets aan kan doen dat ik zo vaak win. En zo fanatiek ben ik toch niet, op het kwartet gedeeltetje na, hij vind me altijd te lief voor deze wereld.

Nou beste Lukie, als het moet kegel ik je er dalijk gewoon uit hoor met jann en ycaris... Princiepes overboord hoppa... Denk ook niet dat je mij nog blijft steunen  ::ohno::

nog eentje, nu is ie echt pissig ::)
Jeezus wat is lukie irritant zeg,

gaat ie eerst zeggen dat ik voorgetrokken wordt, nou er is er hier maar 1 die voorgetrokken wordt deze game en dat is hij  ::niet-ok::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #27 Gepost op: 21-12-2012, 23:37:24 »
en ontlading:
pfff ik moet even ontladen, dus tijd voor de langste biecht ever... Ik ga even over iedereen wat ( gemeens ) zeggen

- Ycaris : Topwijf, prima te vertrouwen, maar wel een beetje geiterig hoor... Eerst met dat kwartet mij eruit gooien, en nu gooit ze zo Lukie naar immuniteit  ::ohno::

- Lukie : pfffffffffffffffffffffffffff nooit geweeten dat ie zoo irritant kan zijn, ik gun hem wel een keer een spelletje trouwens, maar als ie deze wint is het niet terecht. Er wordt echt met twee maatstaven gemeten hier. Dus als hij degene is die vind dat de spelleiding mij teveel bevoordeeld moet ie echt niks zeggen  ::jaja::

- Molcrazy : Eigenlijk is ie best aardig. Misschien zit er nog wel een leuk complotje in  ::vergroot::

- Jann : Gaat het ver schoppen. Hopelijk is ie echt te vertrouwen en kunnen we iemand eruitschoppen dalijk... Robbie MC en Lukie mogen van mij allemaal weg, net als hillo trouwens, maar die zouden we nog weleens nodig kunnen hebben.

- Hillo : Zo vervelend is ie niet... Misschien kan ik me wel bij hem aansluiten als we een gezamenlijk doel hebben

- Robbie : heel aardig, maarja een tegenstander van mij in het spel. Dus die moet helaas weg...

- Ikzelf : Ik zit serieus te twijfelen om op te stappen. Ik moet minder fanatiek gaan worden, want t houdt me teveel bezig en dalijk gaat school eronder leiden. T is toch tegen beter weten in dat ik doorga, iedereen wil me weghebben, en vind me irritant lijkt wel. Een eventuele finale zal ik dan ook nooit winnen, dus waarom nog deze energie hierin steken. Bovendien wordt er gedacht dat ik zwaar bevooroordeeld ben wat volgens mij niet zo is. Maar om dit beeld weg te ruimen kan ik best opstappen.... Wie weet wie weet....

Maar ach ik word er toch wel uitgestemd

Maar als ie immuniteit wint kan ie weer lachen:
Ook al heb ik al heel veel gebiecht vandaag.... Ik wil nog even zeggen dat dit een enorme grap is... ::rofl::

Ik al allemaal mensen ( lees hillo ) benaderen met gevaar voor eigen leven, haal ik immuniteit xD

Wat een grap

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #28 Gepost op: 21-12-2012, 23:43:09 »
Robbie praat ons bij en denkt dat hij word weggestemd, zoo close!
Laat ik nog es wat biechten, want het is lang geleden.

Dus: helemaal in den beginne vroeg hillo of we samen zouden spelen en ik heb toegezegd. Hillo was dus eerste. Later vroeg molcrazy of ik met hem. Lukie, Swifty en LDH wilde meedoen. Dat was nog vóór de kampen waren ingedeeld en als bij wonder kwamen we alle vijf in hetzelfde kamp terecht!
LDH vonden we gaandeweg niet echt betrouwbaar meer (zowel op gebied van dat hij connecties zou hebben met "de vijand" als dat hij niet altijd online kon zijn en we daardoor mogelijk opdrachten konden verliezen) en Swifty was naar het andere kamp gegaan en miste nét de samensmelting (hopelijk komt ze nog terug). Dus zijn Lukie, molcrazy en ik nog over van dat complot. MAAR... Nu met de samensmelting werd ook de draad met hillo terug opgenomen. De oorspronkelijke allereerste draad dus. Ik heb tegen Lukie en MC gezegd dat ik met hillo contact heb en hem vertrouw. Ze weten niet dat ik er een final 2 deal mee heb. Nextgp waren we allemaal over eens om op hem te stemmen toen op nieky stemmen niet ging. Maar nu wil hillo op molcrazy stemmen, want hij is bang dat MC en Lukie anders met nieky en Jann op hem gaan stemmen. Ik denk echter dat we dat niet moeten doen, want als ik nu al mee op MC stem, weet Lukie dat ik niet meer te vertrouwen ben en gaat hij sowieso met Ycaris en nieky stemmen. En als Jann dan meegaat, ligt hillo er nog steeds uit. Of erger nog: ik zelf!

Gisteren ben ik iets gaan drinken met MC. Toch handig om in dezelfde stad als een van je complotgenoten te wonen. Hij wil uiteraard met ons drie naar de finale (Lukie, hij en ik). Ik heb mee gepraat en zie het eigenlijk ook wel zitten, maar mijn allereerste belofte/alliantie is met hillo. In ieder geval  heb ik MC verteld dat hillo op hem wil stemmen. Misschien niet zo slim maar ik hou wel van een beetje drama in deze spellen. Ik heb hem ook verteld dat ik hillo wel zou overtuigen om Ycaris te stemmen ipv MC. Zo kan ik me ten opzichte van hem nog wel bewijzen.
Zo gezegd zo gedaan, hillo heb ik overtuigd om toch Ycaris te stemmen. Daardoor begon ie blijkbaar wel aan me te twijfelen, want ik moest hem beloven dat het echt hem en ik till the end zou zijn. En dat is ook zo wat mij betreft. Vanmorgen dacht ik, als ik hem nou met kwartet help winnen en zeg welke kaarten ik heb, zal hij me geloven, plus heeft ie een munt en ik ook, dus staan we sterker. Maar dan zie ik dat hij intussen al zo'n beetje al mijn kaarten heeft gevraagd! Dit terwijl ik hem nog niks had verklapt over welke kaarten ik heb. Maar hierdoor lopen we volgens mij wel énorm in de gaten. Lukie reageerde al iets van twee handen op één buik. Bovendien ook omdat MC me had verklapt dat hij de guppy had en hillo die ook ineens wist te pakken, zonder dat ik hem dat verteld had! Om de schade te beperken heb ik vanmorgen naar hen gepmd dat wat ze ook denken, ik geen kaarten aan hillo heb doorgegeven. Maar daar heb ik tot nog toe totaal geen reactie op gehad, terwijl Lukie anders wel snel antwoordt.
Dus ik ben nu helemaal paranoïde en vrees dat Lukie met MC en nieky of Jann een plannetje aan het beramen is om mij of hillo weg te stemmen.

Time will tell...

Kreeg ik een pm van lukie4:
ycaris
Dus ik vraag: wat is er met Ycaris?
::rofl::

daar stem ik op bij de eilandraad.

::schaam::



Knorrige Lukie4 gaat mensen zeggen wat ze moeten doen:
Ik stem op Ycaris. Vooral omdat nieky niet kan en zij vorige keer met nieky meestemde. En Lukie was er ook knorrig op omdat ze nogal zeurde bij Jeopardy blijkbaar.  ;D

En ik zet mijn munt voorlopig nog maar niet in.

Het kwartettrio werd geboren:
Ha, mijn vorige biecht eindigde ik met het idee om met Ycaris te praten. Dat heeft uiteindelijk geleid tot een stevig pact met haar en Niek. Met zijn drieën het kwartet gewonnen en daarmee de stokermunt. Daarnaast is mijn complot met Hillo ook nog steeds ongebroken. >:D Eerst vielen mijn plannen nog te rijmen met Hillo zowel als N&Y; voor nu was dat Lukie eruit. Maar waarschijnlijk zullen we toch onze zinnen zetten op Robbie, dus de band met Hillo zal wat aangetast worden, aangezien dat zijn maatje is. Ik heb geen idee of ik Niek er nog uit wil stemmen als ie een keer geen immuniteit wint. Maar dat zien we de volgende keer wel weer.

Robbie werd geblindsided:
Ik stem op Robbie

En zet mijn stokermunt in op hillo zodat hij ook op Robbie stemt

Biecht volgt en hopelijk lukt dit geniale plan :)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #29 Gepost op: 21-12-2012, 23:50:49 »
De enige die Lukie4 stemde maar die door de munt niet te zien was:
Ik vind deze ronde maar niks met stemmen, maar ik hoop dat deze verrassende blindside gaat lukken, dus ik stem bij deze op Lukie ::jaja::

't bokkie staat in de wei ja ::trots::
en, wat zijn de complotten en wei is er het bokkie?

Kwartetten, dat is het helemaal nieky!
Poe poe , wat een aflevering en wat een geniaal plan van mij ::) ( sorry Robbie , je was wel de sympathiekst overgebleven concurrent )

Allereerst, Jann is dus te vertrouwen....

Ten tweede... Lukie mag me eeuwig dankbaar zijn.. Want hillo-jann-ycaris wouden je eruit hebben.

De stemming was dus al begonnen en toen kreeg ik opeens een paniekaanval... De volgende stemming zou het 3-3 worden wss maar zou RObbie nog een vervelende munt hebben.... Dus was dit het ideale moment om met mijn stokermunt robbie te backstabben..

Dus ik snel jann en ycaris gepmt, jann deed nog even moeilijk vanwege hillo, maar ging ook snel akkoord. Robbie - Lukie-Ycaris 4-2-1 ging ik dus vanuit.....

Maar hebben die BELGEN dus weeeeeer gewoon ycaris gestemd, dus nu weet Lukie niet zeker wie hem nou echt gered heeft, en dat is wel jammer bij een volgende stemming ,want ik had gehoopt een 4-2 situatie te creeeren

Oja en hillo doet nu heel vervelend, alsof ik de meest onbetrouwbare persoon op aarde ben. Zegt ie dat we het tegen hem hadden moeten vertellen dat ie dan ook gerust ook Robbie had gestemd, nou hillo daar geloof ik dus helemaal niks van...

Verder wil ik wel heel graag dat die vete een keer ophoudt, zo gaat dat volgend online spel weer precies hetzelfde :(

En tenslotte, deze aflevering wordt kneiterspannend.....

en ik vergeet vast nog wat...

Volgens luuk ( zo mag ik hem noemen ::)) overspeelt Nieky zijn pokerkwartetkaarten
Hallo geheime biechtstoel.

Het is echt een puinhoop aan het worden.
De spelleider wil mij doodschieten, men noemt mij vervelend, ik word gewaarschuwd voor een fatale eilandraad en wat gebeurd er. Geen enkele stem op mij en voor de tweede keer een maatje eruit :(

Laat ik bij het begin beginnen. We gingen kwartetten, hartstikke leuk spel maar dan moet je van alles bij gaan houden en daar ben ik niet zo goed in. Dus ondanks een paar keer protest roepen (dat is nu eenmaal mijn rol in deze expeditie) gewoon een beetje mee gedaan. Vooral toen ik door kreeg dat het toch niet om immuniteit ging. Alles op het grote spel van Schulz. En wat een geweldig spel was dat. Heerlijk af en toe een beetje knorren en ik heb helemaal dubbel gelegen om de reacties.  Toen nog even doorgegaan en misschien wel iets te ver ::sorry:: maar ter mijn verdediging had ik allang aan Schulz laten weten dat het allemaal spel was. ::joehoe::

Maar goed toen kwam de eilandraad. Jann had mij al gevraagd op wie we gingen stemmen,  nou dat was best makkelijk.
Vorige eilandraad waren er 3 stemmen op Hillo. Namelijk van Niek, Ycaris en NextGP. NextGP was al weg, Niek kon nog steeds niet weg, dus gaan we naar ycaris. Ik gaf dit door aan Jann en hij beloofde me op haar te stemmen. Zijn letterlijke tekst was: En toen dus de eilandraad. 5 tegen 2 had het moeten worden. Zelfs met de stokermunt was het nog 4 tegen 3.
Jann is niet meer te vertrouwen,goh wat een verrassing.
Maar ook nog grappig, alle pm's van Niek, die mij heel graag wil redden. Zo schreef hij gisteravond. Want iedereen gaat op jou stemmen!!!! Grote paniek, want ik haal wel 0 stemmen. Niek overspeelt zijn hand en heeft nu wel een heeeeeeeel groooooooot target op zijn rug staan. Of gaan we toch eerst voor Jann.
Eerst maar eens zien wie immuniteit haalt en me iets netter gaan gedragen ::zwaai::



sorry robbie, dat mag niet ::ohno::. Read tha rulez!
Hoi  ::zwaai::
Ik ben blij dat er nog Devil island is, want vind de opdrachten heel leuk!
Ik vroeg me af of ik mijnmunt door mag geven aan iemand? Tdietz mocht dat blijkbaar ook, al herinner ik me dat niet zo goed meer.

Als het mag geef ik hem aan Lukie.  ::ok::

ben je shakira
Sorry, mijn heupen zijn niet zo soepel ::).

Mijn Erik is de weg kwijt ( ik kan beter een Tomtom nemen) hij wil opeens weer stemmen:
Hmm, helemaal vergeten mijn stem door te geven. Ik neem aan dat hij naar jou moet? Mijn stem gaat in ieder geval naar Nextgp, heeft hij in ieder geval een stem...


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #30 Gepost op: 21-12-2012, 23:57:27 »
Sorry als ik zeurderig overkom, maar je had het echt niet gezegd

Daarbij vind ik je reden dat ik het bericht wel had moeten gelezen voor die verandering in het plaatje maar kinderachtig! Alsof jij een heel bericht weer opnieuw leest om een plaatje te kopiëren
Als er geen melding komt dat de opdracht iets is gewijzigd ga je de opdracht niet opnieuw lezen!!

Maar jij blijft stug volhouden dat het er al in stond, dus dat moet ik maar geloven. Wil alleen melden dat je argument zuigt

:)

Sorry als ik moeilijk doen, maar is niet de eerste keer dat ik op zo'n manier een fout maak in een opdracht van jou
Voor de volgende keer, geef elke verandering aan met een edit in dat oorspronkelijke bericht en post een bericht in dat topic om iedereen erop te wijzen
Is meer voor jezelf dat je geen moeilijkheden krijgt
neej joh komt helemaal niet zeurderig over hoor ::pinokkio::.

en daarom moet je een bitch zijn:
Hee biechtstoel tijd voor een biechtje

Wat was ik een keer lief een aflevering lang, en meteen verknal ik een proef :D
Lukies leven gered, jann en ycaris lijken me trouw te blijven....

en zelfs MC zoekt nu contact met me, nou als meneer complottenmaker nummero uno hillo er al uit wil met mij en Ycaris, moet dat toch lukken.... Toch ?

Ben benieuwd en toch wel een beetje zenuwappig

1 punt, nu ben ik chagrijnig  ::jaja::
Alweer ::)

Jann is wel blij:
YES, GEWONNNEN ::tandpastasmiley::

Niet dat ik me bedreigd voel om eruit gestuurd te worden, hoor. Hoewel ik niet weet wat ik nu met Hillo moet doen. Het bondgenootschap met Ycaris en Nieky staat nog erg sterk, maar Nieky wil Hillo eruit omdat dat bij een 3-3 stemming het gunstigste is, aangezien Hillo al een paar stemmen heeft gehad. Het voelt alleen niet zo fijn om Hillo weer te verraden na de blindside op Robbie. Daarnaast zie ik Lukie Zoetemelk als een grotere bedreiging. Dus pfff, ik moet hier nog even over dubben.

Het kwartet trio wil Lukie4 weghebben:
Goed, de biecht der biechten

Het kwartettrio had een discussie... Hillo of Lukie weg....

Nou nu kunnen we het allebei doen... In stemming 1 Lukie wegstemmen met zijn munt, en dan met een meerderheid in stemming 2 Hillo wegstemmen

Lukie gaat me haten, maar door deze twist moet het wel :(

Dus bij deze : Heel heel heel heel heel heel erg veel sorry lukie, maar ik doe alles om te blijven... En dit is de enige redelijk veilige optie denk ik. Als ik dat ene puntje meer had gehad en immuniteit had gehad was het anders geweest. Maar dit gaat zo de rotste stem ooit worden :(



Inderdaad te mooi om waar te zijn Niek:
Oh oh oh, ik hou het nou al niet meer van de spanning....

Gaan lukie en MC en hillo erintrappen...

Het is te mooi om waar te zijn  ::ohno:: zou zomaar kunnen dat ik binnenkort op dat duivelseiland zit.
\Nee hoor Lukie4, jok jij maar een eind weg!
Hoi Dennis,

Stel ik schrijf  "gestemd" terwijl ik nog helemaal niet gestemd heb.
Ga jij dan zeggen dat ik jok ?

Lukie4
hahahaha

mooi ::ok::

rotspel is het zeg ;D
ik weet het echt niet.

Nieky op zijn liefst:
Ik moet echt beter leren lezen

Maargoed, hierbij mijn stemmen

Stem 1 : Lukie4 ( Met 10000 sorry's en knuffels )
Stem 2 : Hillo ( Met 0 sorrys en 2 knuffels )

En nu bidden  ;D
Zwart op wit hier, maak een foto!
Ik voel me slecht

Ik beloof plechtig dat ik hierna nooit meer zo vals een spel speel
Niek zijn vrouwelijke intuïtie speelt weer op:
Ik heb het alweer door geloof ik, dit zal wel mijn laatste biecht worden

Dan weet ik ook weer dat Lukie net zon kreng is als ik

Stomme jann met dat ene puntje  >:(
Nee hoor Jann, jij kan van twee walletjes eten:
Hey d*n, worden de stemmen voor de tweede ronde bekend gemaakt als je eerste stem nog geldt omdat die persoon er niet uit is gevlogen?
Dan zijn dit mijn stemmen ;)

1. Lukie4
2. Hillo




And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #31 Gepost op: 22-12-2012, 00:05:08 »
Leugentje om bestwil toch Jann? Niemand komt erachter.
Ha, ik weet me er (als alles goed gaat) weer mooi als een aal tussen te glijden deze eilandraad. Het kwam nu echt aan op kiezen tussen loyaliteit aan Nieky of Hillo, maar aangezien Hillo, MC en Lukie met de munt allemaal al voor Nieky gaan, kan ik daar toch niets meer tegen inbrengen, maar doe ik nog wel vrolijk met Nieky's plannetje mee. Wij stemmen op Lukie in de eerste ronde, maar Nieky zal er dan uitgaan. Hillo gaat in de tweede ronde op Lukie stemmen, dus zo zijn er 3 tegen 2 stemmen voor Lukie. In een klap 2 grote spelers geraakt! En Nieky en Ycaris zullen denken dat ik hen trouw ben gebleven en ook Hillo kan niet boos op me worden. Mijn tweede stem gaat wel naar Hillo, maar die komt ie toch niet te weten, omdat mijn stemmen naar Lukie nog gelden in de tweede ronde.  ;D

Alleen Lukie lieg ik nu voor (die wou mij zonodig even spreken nadat Hillo hem had verteld dat hij het target van Niek was). Maar de grote vriendelijke reus die hij is kan toch niet boos blijven op mij?  ::hypocriet::

Even dacht ik nog dat Niek me had doorgekregen nadat ie een pm naar Ycaris en mij had gestuurd waarin ie zegt afscheid van ons te nemen. Een pm later bleek gelukkig dat ie gewoon vreest er te worden uitgestemd door de anderen. Niet door mij hoor, Niek  :)

Ah en daar komt Lukie4 met zijn enge munt:
Stem 1:  Nieky  met verdubbelmunt!

Stem 2:  Hillo


man man wat is het spannend.
Ik heb contact met te veel mensen en iedereen liegt ;D

groeten,
Lukie4
Lukie4 heeft medelijden en voelt zich schuldig:
oooooooooh

ik hoop bijna dat ik er uit ga.

Ik heb zo medelijden met Nieky.

Laat het plan van Molcrazy maar mislukken.

jeetje ik voel me gewoon schuldig van al die pb'tjes die hij met het laatste uur gestuurd heeft. Ik heb ook gewoon keihard gelogen tegen hem........

pfffff stom spel. Ik ben hier niet geschikt voor.

Hoi D*N,

Echt leuk die twists. Dat zouden ze ook bij ER moeten doen. Ik heb nu écht geen idee meer hoe de stemming gaat uitpakken. Ik zou het wel heel jammer vinden als ik er uitvlieg. Je wilt zeker niet een beetje vals spelen bij de telling mocht ik onverhoopt veel stemmen krijgen hè?  ;) ::rofl::

Hier mijn stemmen:
Stem 1 : Lukie
Stem 2 : Hillo

Succes met tellen en met je verhaal enzo.


::joehoe::
Ycaris

Hallo Peggy ::zwaai::
Beste geheime biechtstoel,

Het is al weer een tijdje dat ik gebiecht heb. Maar dat komt denk omdat er ook niet echt opzienbarende dingen zijn gebeurd. De vorige keer schreef ik dat ik me gecommiteerd had aan het driemanschap Nieky, Jann en ik. En dat we vermoeden Lukie, Robbie en MolCrazy tegenover ons te treffen.

In de spellen verwierf Nieky immuniteit en wisten 'we' een stokermunt te winnen. Het was weliswaar Nieky die hem won, maar dat was toch echt een gezamelijke inspanning. Heel oneerlijk hadden we namelijk elkaar in onze kaarten laten kijken  :P. Het doel was één van ons drie te laten winnen en de munt ter voordeel van ons allen in te zetten. En dit heeft gewerkt!

Met zijn drieen stemden we op Robbie. Nieky zette bovendien de munt in op Hillo om zijn stem om te buigen naar Robbie. Het bleek dat er 3 stemmen op mij vielen en het zou ons niets verbazen als dat er vier zouden zijn geweest zonder de stokermunt. Gered door het 'vals spel' dus.

Inmiddels zijn we weer een ronde verder. Er is heel wat pb-verkeer tussen de heren. Hoe het precies gaat, weet ik niet, maar Nieky en Jann hebben voortdurend nieuwtjes over wat Mc van plan zou zijn en of Hillo zich nou wel of niet over de vete met Nieky heen kan zetten. Reuze handig natuurlijk, maar ondertussen lopen ze wel risico. Soms beloven ze iets wat ze niet na gaan komen en daarmee maak je vijanden natuurlijk.

En ik hou me onderussen op de achtergrond. Ik hoop maar gewoon dat ze me een beetje vergeten en hoop zo als een Peggy richting finale te gaan  ;D Ik heb net gelezen dat er in de finale een stemming komt, dus geen vijanden maken is best belangrijk  ::jaja::

Maar nu is D*N dus met een twist gekomen: een dubbele stemming. Dit maakt het allemaal extra spannend. We hebben er voor gekozen alledrie onze eerste stem op Lukie te zetten in de hoop dat hij er meteen uitvliegt en dat daarmee zijn munt ook meteen onschadelijk is gemaakt. De tweede stem is voor Hillo. We zullen zien wat het oplevert. Voor hetzelfde geld is er straks nog maar 1 van ons over.....


 ::joehoe::
Daaaaaag biechtstoel. Tot biechts.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #32 Gepost op: 22-12-2012, 00:16:41 »
Nieky krijgt het aanbod van devil island:
Ik ben zat dis ik zeg ja
Lukie4 mag het verhaal niet kunnen terug lezen als moderator, maar uiteindelijk mag ie niet meedoen. Grappig hé Dolfie?
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

wel een beetje sneu toch?   ;)

Ycaris gaf toe slimme vrienden te hebben:
Hoi D*N,

Leuke quiz.
Ik en mag dan zelf niet zo slim geweest zijn om hem op te slaan, gelukkig heb ik slimmere vrienden  :)

Ik heb alleen een probleem met vraag 15 (Welke survivor heeft er het langst safe gezeten en hoelang was dat?). Ik snap hem niet namelijk. Eerst dacht ik dat je bedoelde dat er iemand was die heel lang niet naar een eilandraad hoefde, of alleen met immuniteit, maar daarbij eingdigt de hele eerste ploeg van kamp Noord gelijk. Dus: wat bedoel je nou eigenlijk  ???

::joehoe::
Ycaris
Robbie luistert ookal niet naar tdietz:
We hadden afgesproken om met z'n drie op nieky te stemmen. Maar... Tdietz kan dat El leuk afspreken ja, hij heeft die ene opdracht al gewonnen! Dus ik twijfel... Misschien toch maar tdietz met pijn in het hart verraden als ik zelf nog kans wil maken om door te gaan...

Mijn eerste stem gaat dus naar tdietz. Mijn tweede naar nieky.

Ik zet mijn neutraliseermunt in. En ik zet mijn verdwijnmunt in op nieky. Gelden ze voor beide rondes aangezien het één eilandraad is? Of moet ik zeggen in welke ronde ik wat in zet? If so: neutraliseermunt in ronde 1, verdwijnmunt op nieky in ronde 2.
Nieky gaat hier in mee:
Tja, ik heb een vete gehad met Swifty en Robbie, op wie gaat Niek stemmen.... Op tdietz

Ook al was hij altijd heel lief voor me, als ik niet op hem stem gaat ie winnen... Hij staat al voor, kan goed snake en heeft het verhala ook gekopieerd tot de samensmelting en heeft tacktisch de figuren van na de samensmelting aan ons gegeven

Dus sorry Tom, ik wil mijn eigen kansen toch nog een klein beetje levend houden daarom is stem 1 op jou en stem 2 op eeeuh even nadenken.....

Swifty omdat Robbie toch onoverwinnelijk is met zijn munten ;)


Hillo heeft wel wat van het verhaal:
Even een note vooraf: ik had dus het hele verhaal opgeslagen, tot ik naar Brazilië ging ongeveer. En toen had ik nog in m'n herinneringen gezet dat ik de rest snel moest opslaan als ik terug was. Maar dat was dus 1 dag te laat ongeveer :( Dus de vragen over de latere afleveringen heb ik helaas moeten gokken. Bluh. :P

Swifty vergeet de deadline ( oftewel ze doet een vieffantje)
Kan ik nog wel 1 stem uitbrengen eventueel? Alsjeblieft? Ik dacht dat de deadline morgen was  >:(
Arme Niek begint te laat:
pfff de volgende keer ga ik eerder reclame maken, iederene heeft al gestemd

Tdietz wat een slijmbal ben je zeg.... Als jij en hillo dalijk finale staan wat ik denk ga ik denk ik neutraal stemmen  ;D
Ycaris haalt de finale en Nieky is blij:
Oh toch Ycaris dus

Even heel veel boogies maken

 ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie::

Als die wint , win ik ook een beetje  ::)
Tdietz is boos:
ik heb je (ga nu) weer een nieuwe snakescore sturen

ik ben zo boos op nieky en robbie (snap hun wel) dat ik even zeker moest zijn van mijn snake overwinning

het koste een uurtje om die score te halen (dat ene spelletje dus een uur, maar dan voel ik me wel wat zekerder)

ik ben iig diep teleurgesteld in robbie :(


Molcrazy heeft iets geleerd:
Hey D*N,

Tijd voor een korte biecht:

Als er iets is dat ik geleerd heb tijdens het spelen van dit spel - een spel met uitdagende challenges, verrassende twists, tactische eilandraden, strategische overwegingen en fantastische games - dan is het wel dat Nieky en hillo niet te vertrouwen zijn ::tandpastasmiley::

 ::zwaai::
MC
Lukie4 denkt dat de sudoku niet klopt. Ik zeg: laat hem eens zien dan:
tja dan zie je dat ik cheat met een sudoku solver :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #33 Gepost op: 22-12-2012, 00:26:11 »
Nieky vind het hilarisch:
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wat een grap, Lukie wil dat ik hem help XD

En ik kom langzaam terug op Devil :D

Anagrammaker kent 'm niet :P
Dan klopt ie niet hillo ::)

Het is niet de gele maar...
Bastard :P

Lukie is vast al binnen :\'(
Lukie is nog niet binnen hoor.

Daar doet is het voor:
Staat voor : vertrouwen, onafhankelijkheid en een sterke identiteit ; de kleur van de heelmaker.

Positieve eigenschappen : een warm, helder oranje duidt op het vermogen verschillende aspecten van het leven te integreren en te assimileren wat van waarde is. Ook is het een teken van creativiteit, artistieke vaardigheid en een ruimhartige, enthousiaste en optimistische aard

doe ik het voor ;D

bedankt voor de spannende avond

::zwaai::

en welterusten.
Hij is binnen ::bravo::

Ik was mooie jongens kijken en hillo komt weer met zijn derde foute gok:
Haha, nou hand uit je broek dan mister, want ik ga weer gokken, het halfuur is voorbij ;D

Ik gok op lila...
Iemand die het kerstspel wel leuk vond:
ik vind het kerstpel leuk. Juist idd vanwege de kerst.
Jann zat nog steeds vast bij de sudoku:
Zouden er geen hulp/tips komen als een onderdeel te lang zou duren? ;D
Iemand die mijn muzieksmaak kan waarderen ::bravo::
D*N,

Wou toch nog even wat zeggen: je hebt me dankzij het zoeken naar het juiste liedje van Nicky Minaj wel een fan gemaakt  ::ok::, maar het is je ook gelukt het enige rotnummer er juist uit te kiezen voor in de mix  :P  :-X

Dat moest ik even kwijt  8)

 ::zwaai::
Ycaris
Niets hotel jij!
Dat was het dan 8e...

Slechtste resultaat ooit... Maarja ik durf te zeggen dat ik als ik 1 stom puntje meer had gehad bij de lieratuurquiz ik mss wel gewonnen had. Social test had ik alles en in de finale hadden ze me met al mijn overwinningen wel gegund

Achja het was te leuk en nu ga ik slapen in een luxe hotel... Doeidoei

En moge ycaris winnen
Lukie4 ziet de vraag van Nieky en wil het liefst wegduiken:
paar vraagjes ;D

1.  moet ik antwoord geven ?
2.  moet ik eerlijk antwoord geven ?
3.  komt er nog een opdracht of is die stemming beslissend?

::zwaai::
Nieky heeft nog een achteraf biecht:
Nou even een aantal foutjes op een rij ::)

- Ik had natuurlijk een sterker complot moeten zoeken in het begin... Addie was inactief en Next was de enige met wie echt samen te werken was.

- Ik had me niet zo moeten laten leiden door BBUS

- Niet moeten denken dat Tdietz geen complotjes heeft

- Dat hele expres eruit schieten gebeuren sloeg natuurlijk nergens op.. Maar denk niet dat het heel veel uit had gemaakt. In het andere kamp was ik ook weggestemd door Lukie/Robbie en MC ( mss LdH/Vieffan ) denk ik...


- 2 puntjes meer moeten halen met de literatuurquiz  :\'(

Maar eigenlijk was ik al heel snel een target en vind ik het eigenlijk nog best knap hoe ver ik gekomen ben  ::bravo::

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #34 Gepost op: 22-12-2012, 00:27:09 »
Na een misverstand moet Swifty heel wat biechten inhalen:
Sorry Dennis, dat ik was gestopt met biechten ::sorry:: Dat kwam echt door het smoesje van Nieky over dat hij het jou ontfutseld had via msn, dat hij werd weggestemd. Ik vertrouwde jou wel, maar ik vertrouwde Nieky niet. Ik had echt de overtuiging dat Nieky jou op een handige manier wist te bevragen soms, waardoor jij beslissingen nam of per ongeluk info loste waar hij dan zijn voordeel mee deed. Ik heb dit naar een aantal anderen geuit, met daarbij wel de vermelding dat ik zeker wist dat jij je van geen kwaad bewust was. Allemaal gebaseerd dus op dat smoesje van Nieky.

Ik weet niet goed maar waar mijn laatste biecht mee eindigde. Het zal ergens bij de herindeling zijn geweest. Ik pik hem daar dus maar op.

Ons grote verbond van 5 had voor mij niet veel nut meer na de herindeling. Ik kwam op een eiland waar ik geen van die bondgenoten bij me had. Wel had ik hillo, waarmee ik samen met Vieffan in een verbond zat, maar waarbij ik het gevoel had dat dit niet hillo's belangrijkste complot was. En ik had af en toe contact met tdietz.
Gelukkig hoefden wij bijna nooit te stemmen. Alleen die ene keer, toen we Nieky wegstemden, en die stemming verliep heel erg mooi, dankzij mijn contacten met hillo en tdietz.
Verder heb ik het idee dat het geen toeval was dat ik nooit een andere Eilandraad meemaakte  ::hypocriet::

Binnen ons verbond van vijf liet ik zo min mogelijk los over mijn contact met hillo en Vieffan, en met tdietz. Robbie vertelde daar wel dat hij ook contact had met hillo. LdHmolletje vertrouwde ik niet binnen ons complot, en ik vond vijf teveel. Daarom pushte ik de anderen om hem eruit te stemmen ipv Vieffan. Helaas kon ik niet te hard aandringen, en moest Vieffan er blijkbaar eerst uit voor LdHmolletje.

Voor de samensmelting moesten we in koppels strijden, en nog voor ik contact kon opnemen met hillo of Robbie bleek dat zij samen een koppel vormden. Dat was voor mij het sein dat ik Robbie, mijn main alliance, misschien toch nog maar eens tegen het licht moest houden.
Ik vertrouwde in die fase niemand echt, en besloot dat ik het op eigen kracht moest doen.
Helaas verloor ik van Lukie4 en moest ik in de herkansing bij een puzzel, tactische of creatieve battle.

Mijn kracht ligt in principe bij het puzzelen. De enige battler waarvan ik echt tegenstand verwachtte was Nieky. Het was dan ook erg spijtig dat hij juist de puzzel koos. Ik heb even getwijfeld, maar besloot het toen toch gewoon te proberen. Als ik verlies, dan maar van iemand die echt beter is, dacht ik. Denk dat Nieky had kunnen inschatten dat ik wou puzzelen, ook hij ging de confrontatie dus niet uit de weg.

Ik was niet ontevreden over mijn crypto, die ik helemaal zonder hulp vrij snel wist op te lossen. Er was mij wel hulp aangeboden, maar dat had ik niet benut, omdat ik eventjes niemand meer vertrouwde. Robbie en hillo hadden een sterkere band dan ik had gedacht, en ineens vreesde ik ook sterkere banden bij Lukie en MC met mensen buiten ons complot.
Toen Nieky sneller bleek te zijn, wist ik eigenlijk wel zeker dat hij hulp gehad moest hebben. Gelukkig kreeg ik een herkansing op Devils Island.

De eerste ronde daar speelde ik alleen, zonder contacten. Vieffan moest weg, op zich niet erg, was toch geen belangrijke complotgenote meer voor me.
De tweede ronde benaderde tdietz me en wisten we vrij gemakkelijk Bjorrn weg te werken.
De derde ronde besloot ik om Robbie bij onze samenwerking te vragen. We moesten die ronde NextGP wegspelen, want als Nieky niet weer immuniteit haalde zou hij de volgende op Devils Island zijn. En met NextGP daar zou het dan 2 tegen 2 worden, te risky.
Gelukkig wilden ook tdietz en Robbie wel met z'n 3en samenwerken, en mikten we NextGP er mooi uit bij het kamertje verhuren.

Toen kwam zoals verwacht Nieky. Helaas begon die ronde al het finalespel. Ik had graag met z'n drieën Nieky weggespeeld, om het dan in het finalespel tegen elkaar op te nemen. Maar zowel Robbie als tdietz bleken het net als ik het belangrijkste te vinden dat Nieky niet won, en zo gunden we elkaar wat puntjes. Waar tdietz dan uiteindelijk van profiteerde.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #35 Gepost op: 22-12-2012, 00:31:48 »
Swifty geeft ook een conclusie:
Ik vond dat ik op basis van mijn spel (deze keer geen enkele complotgenoot zelf het mes in de rug gestoken en veel op eigen kracht gehaald, confrontaties met sterke tegenstanders niet uit de weg gegaan, etc) best een finaleplaats had verdiend. Maar ik kreeg vier punten cadeau voor de finaleronde, tdietz niet, dus terecht dat hij doorging. Nieky probeerde nog wel wat te stoken die laatste dag, maar dat kreeg hij niet voor elkaar. Wel zaaide hij even wat twijfel bij mij over Lukie4, waardoor het voor mij duidelijk was dat ik daar nog wat moest ophelderen.

En dan de finale Eilandraad, waarin er wat verrassende dingen naar voren kwamen. Ik moest kiezen tussen 2 mensen waar ik een goed contact mee had, en een derde waar ik nooit een eiland mee deelde, en waar ik dus ook geen contact mee had gehad. Uiteindelijk gaven de antwoorden op de vragen, plus de inzet die ik gedurende het hele spel had gezien de doorslag.
Molcrazy past op zijn woorden na het bekvechten van een dag eerder:
Hey D*N,

Ik wil nog even toevoegen aan mijn vorige biecht dat het niet vertrouwen van Nieky en hillo slaat op een eilandraad.

Dit maar even zodat er straks weer geen taferelen aankomen waarin er ruzie gemaakt wordt ::)

 ::zwaai::
MC
Ook de spelleider moet eraan geloven: de finale spelleider raad? ???
Hey D*N,

Twee vragen:

- waarom vond je dat ik me tijdens het spel op de achtergrond hield?

- stel dat jij een kant moet kiezen tussen hillo en Nieky, wie kies je dan? ;D

 ::zwaai::
MC

Nieky is blij met Ycaris haar overwinning:
Eind goed al goed,

Ycaris wint, dan win ik ook een klein beetje :D

Supergegund en supergefeliciteerd :D
Een laatste Lukie4 biecht:
Beste Biechtstoel,

wow wat een finale en wat een stemming.
Toen ik de jury zag, zag ik mijn kansen nogal somber in.  Ik hoopte op de stemmen van Swifty, Robbie en Molcrazy, maar dat was het dan wel.  Heel stiekem dacht ik een klein kansje te maken bij Bjorrn, maar Ycaris had meer vrienden gemaakt. Dat bleek al snel. Ik vond het tof dat ik tijdens het juryberaad nog even alles mocht en kon vertellen. Daarom is deze eindbiecht niet zo heel spannend meer. Ik ben daar totaal eerlijk en open geweest over alles. Heb ik daar mensen overtuigd of juist afgestompt? Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat ik genoten heb van dit spel en diep mijn hoed af neem voor D*N en Schulz en natuurlijk Ycaris van harte feliciteer!

nog één voor het laatste topic.

Een pm die ik van Nieky kreeg ;D
Citaat van: Nieky op Gisteren om 20:53:52
Jammer lukie,

Ik zat eerlijk gezegd echt nog te twijfelen of ik niet toch op jou ging stemmen. Je hebt voor mij de opdrachten gewoon het best gespeeld en tacktisch ook goed gespeeld.

Maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen niet op Ycaris te stemmen, ze is zo lief geweest en heeft altijd achter me gestaan. En daarbij dacht ik zo, als Ycaris zou winnen, win ik zelf ook nog een klein beetje omdat ze aan mijn kant stond

Wie weet volgend jaar een nieuwe kans

Complotje ?   
en mijn antwoord :)
 too little too late ;) ::zwaai::
Lukie 4

Nou dat waren de biechten. Allemaal super bedankt voor het schrijven en sturen van deze leuke biechten ::bravo::. Jullie mogen nu gaan discussiëren ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Alle biechten!
« Reactie #36 Gepost op: 22-12-2012, 01:39:03 »
Zo nu wel alles gelezen... Wordt er toch een beetje verdrietig van  :\'(

Niemand vind me lief..... :(

Op de  ::love:: van ycaris na  ::jaja:: ... En eigenlijk is hillo best een schatje

Oja waar is de megafoon voor het veranderen van Swiftys stem ? ::)
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Alle biechten!
« Reactie #37 Gepost op: 22-12-2012, 09:00:29 »
::megafoon::  alstublieft  mijn grote kleine vriend.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #38 Gepost op: 22-12-2012, 09:20:08 »
Oke, mijn resume, ik stap blind in een online spel waarvan het gros vd spelers elkaar al kennen uit eerdere spellen, ik snap uiteraard mijn zwakke positie in deze en begrijp nu ook uit de biechts dat ik eigenlijk van meet af aan geen schijn van kans heb gehad. Zo was er al een BBUS complot gesmeden ontstaan uit een spel waar ik niet eens weet van heb.   Hilarisch

In opdrachten worden vragen gesteld over vorige edities waar ik uiteraard geen notie van heb en ik ben nog steeds zoekende naar iemand die ik kan vertrouwen, dat bleken al snel Tdiezt en Jann te zijn, iets ze wat ze tot op de dag van vandaag niet geschonden lijken te hebben.

Intussen werd het me door de reacties in mijn pm's duidelijk dat het spel net zo hard werd gespeeld als in ER waar ik erg aan moest wennen.

Ik was dan ook reuze blij dat maatje Jann bereidt was om samen met mij de geschiedenis test te doen, op dezelfde dag dat Paul uit de expeditie stapte kwam echter ook de switch door waaruit bleek dat ik niet met maar tegen Jann moest spelen, dat ging mij dan weer net even te ver en dus besloot ik een Paultje te doen.

Ik begreep uit de reacties op het forum dat mensen dat zwak vonden, zo be it, ik ben wie ik ben en ga dat niet veranderen voor een spel, wat mensen daar van vinden heb ik eerlijk gezegd poep aan, ik ben wie ik ben, klaar!

Dit gezegd hebbende is dan ook de conclusie dat ik nooit meer aan een dergelijk spel mee zal doen als kandidaat, wel heb ik ongelooflijk genoten van de intriges en complotten die nu, door de biechts naar voren zijn gekomen, misschien een beetje krom maar het komt er dus op neer dat ik, zolang ik er zelf geen deel van uit hoef te maken echt kan genieten van dit spel.

Samengevat zou ik dus een volgende keer graag betrokken worden bij het spel, niet als deelnemer maar als sidekick, jurylid, voor mijn part als kapitein om types als Yolanthe rond te varen, whatever, iets tussen de coulissen lijkt me geweldig, maar als kandidaat deelnemen, never, nooit weer.

Met dank aan Tdiets en Jann op wie ik heb kunnen en mogen vertrouwen en aan Ycaris die zo maar out of the blue een ode aan mijn wijdde die mij heel veel goed heeft gedaan.

 ::ok:: ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #39 Gepost op: 22-12-2012, 09:30:34 »
Miek, ik vond het juist superleuk dat er niet alleen maar oud-gedienden meededen. Ik vond het persoonlijk niet zwak maar wel erg jammer dat je opgaf, al was het alleen maar omdat nu achteraf blijkt dat de grootste intrigant hiermee een free ticket kreeg...  >:D  Nee grapje, ik had je er gewoon nog graag bij gehad later, juist als frisse wind. Ik denk dat je niet bij voorbaat kansloos was. Volgens mij had Ycaris ook nog nooit van BBUS gehoord en zie het resultaat. Juist alle vooroordelen over ons zitten ons dwars in zo'n spel, wat voor mensen die voor het eerst aan een spel meedoen een groot voordeel kan zijn. Lees maar eens terug wat er over bijvoorbeeld Vieffan, Nieky of mij gezegd is, wij zullen blijkbaar nooit meer aan een spel mee kunnen doen zonder dat er op voorhand al gedacht wordt dat we het bikkelhard spelen.

Ik heb van iemand anders, die de laatste weken van dit spel een heel klein beetje volgde ook al te horen gekregen dat het ons-kent-ons gehalte erg hoog leek, wat het voor hem als nieuwe buitenstaander erg lastig en minder leuk maakte om te volgen. Ik denk dat we ons dat allemaal iets meer moeten doen.

Ik hoop van harte dat je een volgend spel weer je gezellige inbreng, je nuchtere kijk en je humor met ons deelt. Dankjewel voor je deelname, en ook Bjorrn, Lemmyfan en Bassteijns, super dat jullie het aandurfden ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!