Poll

Wie is het populairste in huis?

Intikker
3 (21.4%)
Tijgertje
11 (78.6%)

Totaal aantal stemmen: 12

Auteur Topic: Het spel: Mole Brother  (gelezen 58138 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Het spel: Mole Brother
« Gepost op: 23-06-2003, 14:38:22 »
(Personages zijn niet gebaseerd op uitspraken op het forum/foto's of andere zaken, de karakters zijn volledig fictief.)

Eindelijk is het dan zover. Mole Brother gaat van start. Na ellenlange selectierondes (topic: Bekendste Forummers) zijn er uiteindelijk 8 bewoners geselecteerd. 4 mannen en 4 vrouwen. Zij zullen straks aan u worden voorgesteld. Uit vele kandidaten zijn deze 8 het uiteindelijk geworden. Op het allerlaatste moment wisten mensen als Robbie de bosneger en Cora de Beatlefan het niet te redden. De kandidaten hebben zichzelf niet aangemeld, integendeel in 'real life' zou het gros van de kandidaten zich nooit voor een soortgelijk spel zich hebben aangemeld. 

De komende 6 weken zullen deze 8 het gezicht gaan bepalen van 'Mole Brother'. Mole Brother is een keihard spel dat het karakter kent van zijn grote broer 'Big Brother'. Elke maandag zal 1 van de mensen die in het huis zitten het huis moeten verlaten en zo zal er over 6 weken een zinderende finale ontstaan tussen de laatste 2 bewoners.

Hoe ga je door naar de volgende ronde?

Elke week worden de kandidaten getest op hun vaardigheden zoals Inzicht, Creativiteit en Techniek. Zij kunnen deze vaardigheden onder de knie krijgen door verschillende dingen te doen. Op de piano spelen bevordert je creativiteit, terwijl een potje schaak je inzicht verschaft. Voor elk 'stukje' gewonnen vaardigheid kun je 10 punten krijgen.
Maar dat is nog niet alles. Elke kandidaat moet elke week 2 andere kandidaten een stem geven. Een positieve stem en een negatieve stem. Een positieve stem levert 20 punten op en een negatieve stem kost je 20 punten. Daarnaast loopt ook nog de 'populairiteitsmeter'. De kandidaat die het minst populair is krijgt 0 punten, de kandidaat die daarna het minst populair is 10 punten, die daarna 20 punten etc. etc. 

Overzichtje:
Vaardigheden: 10 punt
Positieve stem: 20 punt
Negatieve stem: -20 punt
Populariteit (eerste ronde): van 70 tot 0 punten

Het huis:
Het huis wordt volledig zelf ingericht door de kandidaten. Vooraf krijgen de kandidaten 20.000 dollar om grond voor hun huis te kopen en om huisraad aan te schaffen. De redactie kan zaken verplicht stellen. (Zo is het in ieder geval verplicht om een radio/cd-speler aan te schaffen).

Dat waren in het kort de regels. Het is tijd om te beginnen en de kandidaten voor te stellen.



Hier zien we ze dan van links naar rechts: Teigetje, Han13, Malcolm, Intikker, Compuart, D**n, Pino en Annemieke. 


(Vanavond worden de 8 kandidaten voorgesteld en zien we hoe de eerste dag verliep in MoleBrother!)







« Laatst bewerkt op: 10-09-2003, 17:26:11 door Chriz »

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mole Brother
« Reactie #1 Gepost op: 23-06-2003, 14:47:13 »
Erg leuk! Ik voel me al helemaal thuis in mijn outfit. :)  8)







« Laatst bewerkt op: 23-06-2003, 14:47:52 door Malcolm »

maapie

  • Gast
Re:Mole Brother
« Reactie #2 Gepost op: 23-06-2003, 14:49:57 »
DAT wilde je er dus mee!!








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Mole Brother
« Reactie #3 Gepost op: 23-06-2003, 14:52:06 »
K wilde ook meedoen :'(







Toch bedankt!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #4 Gepost op: 23-06-2003, 14:52:50 »
Cool! :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #5 Gepost op: 23-06-2003, 14:57:49 »
Wat leuk dit Chriz!  :D

Ik ben 'n echte zakenvrouw zo te zien.  8) ;)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #6 Gepost op: 23-06-2003, 15:17:06 »
welke versies van de sims zijn hierop losgelaten?








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mole Brother
« Reactie #7 Gepost op: 23-06-2003, 15:32:25 »
leuk chriz, ben benieuwd wat ze allemaal gaan meemaken...

Citaat
Op het allerlaatste moment wisten mensen als Robbie de bosneger en Cora de Beatlefan het niet te redden

volgens mij ben je A&K vergeten chriz die had heel wat meer stemmen volgens mij....  :-\








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #8 Gepost op: 23-06-2003, 15:47:24 »
8 voor Cora, 7 voor Aak, trouwens Tijgetje had ook 8 stemmen, uiteindelijk is er in 'tsja, wat kies je voor, Tijgetje gekozen.

The Sims I, rijke leven, party en hot date. (allemaal niet orginele versies by the way)








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mole Brother
« Reactie #9 Gepost op: 23-06-2003, 15:48:10 »
Erg leuk! Ik voel me al helemaal thuis in mijn outfit. :)  8)
Heb je er erg lang voor bij de visagie voor moeten zitten dan, Malcolm?








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mole Brother
« Reactie #10 Gepost op: 23-06-2003, 15:56:26 »
8 voor Cora, 7 voor Aak, trouwens Tijgetje had ook 8 stemmen, uiteindelijk is er in 'tsja, wat kies je voor, Tijgetje gekozen.


goeie keuze al zeg ik het zelf!!  ;D ik neem tenminste aan dat een duobaan hier niet van toepassing is....  ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #11 Gepost op: 23-06-2003, 15:59:29 »
Haha grappi!

Hoe Daan eruit ziet!! ;D ;D








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mole Brother
« Reactie #12 Gepost op: 23-06-2003, 16:00:27 »
Te lang in de zon gelegen cker









Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mole Brother
« Reactie #13 Gepost op: 23-06-2003, 16:00:30 »
Haha grappi!

Hoe Daan eruit ziet!! ;D ;D

d**n lijkt een beetje op robbie..  ;D








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mole Brother
« Reactie #14 Gepost op: 23-06-2003, 16:06:46 »
goeie keuze al zeg ik het zelf!!  ;D ik neem tenminste aan dat een duobaan hier niet van toepassing is....  ;D
Ik neem wel een foto van jou het huis mee in, dan ben je er toch nog een beetje... ;)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Mole Brother
« Reactie #15 Gepost op: 23-06-2003, 16:49:45 »
Wat leuk bedacht Chriz! :D Ben benieuwd hoe 't verder met ze gaat...! Pino vink er wel stoer uit zien ;D







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #16 Gepost op: 23-06-2003, 18:21:19 »
ja hè, ik vind dat Pino er het hipst uitziet  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mole Brother
« Reactie #17 Gepost op: 23-06-2003, 19:07:02 »
Ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal!








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #18 Gepost op: 23-06-2003, 19:29:29 »
Naam: Compuart
Nickname: Bob
Leven voor MoleBrother: Compuart woont zijn hele leven al aan het strand. Hij runt daar zijn eigen strandtent. Hij is superfan van Bob Marley en het liefst surft hij de hele dag. Vroeger verdiende hij er zelfs zijn geld mee, maar tegenwoordig houdt hij het bij het runnen van zijn strandtent. Hij doet mee aan MoleBrother, omdat hij met het gewonnen geld de jacht tegen walvissen tegen wil gaan.








« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 19:33:32 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mole Brother
« Reactie #19 Gepost op: 23-06-2003, 19:30:08 »
Naam: Han13
Nickname: Han Solo
Leven voor MoleBrother: Op 13-jarige leeftijd maakte Han13 een bliksemstart als ondernemer door een nieuw wasmiddel op de markt te brengen genaamd 'Kwurgh'. Han13 bleek een neusje voor zaken en werd een wereldberoemde zakenvrouw. Een relatie met Bill Gaatjes maakte haar nog rijker, door alle cadeautjes die Bill voor haar kocht. Han13 is niet erg gediend van hulp en wil alles zelf doen. Vandaar dat men haar al snel Han Solo noemden. Haar sociale leven is er bij ingeschoten en daarom ziet ze MoleBrother als een gouden 'oppurtinity'.  Ze is bijna 's werelds rijke vrouw, door MoleBrother te winnen heeft ze die titel binnen!








« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 19:33:56 door Chriz »