Auteur Topic: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera  (gelezen 38678 keer)

Offline MR-Brain

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #20 Gepost op: 3-02-2013, 18:06:36 »
Hi biechtstoel,

In plaats van een heel verhaal wil ik jullie onderstaande clip laten zien. Die beschrijft het beste de afgelopen nachten.


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #21 Gepost op: 3-02-2013, 18:12:55 »
Hee biechtstoel,

Het is meteen spannend en het is pas net begonnen.
Blijkbaar is er midden in de nacht een opdracht geweest, maar daar heb ik blijkbaar doorheen geslapen.
Ik werd heel vroeg gewekt door een paar kandidaten in paniek
en ik heb dus maar snel de opdracht voltooid.
Daarna wilde ik al snel een hutje bouwen met bassteijns.
Bassie en ik hadden als een van de eerste ons hutje klaar.
Maar een kwartier later stortte het al in en ik was bassie ookal kwijt.
Toen de andere dat zagen rende ze allemaal op me af met stokjes.
Ik koos KD omdat hij mij zo goed had begeleid op kelapa.
Ook kozen we ldh die zielig in een hoekje met een stuk touw was aant spelen.
Nu ga ik weer lekker slapen in mijn hutje en hopen dat de naakte D*N niet binnenkomt.
We hebben de welkommat in ieder geval weggehaald.

Doeidoei  ::zwaai::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #22 Gepost op: 3-02-2013, 21:16:55 »
Beste biechthut,

Volgens mij werkt mijn stripact goed, de kijkcijfers schieten omhoog ::ok::. Daar zitten we dan in een hutje midden op een onbewoond eiland. Samen met Schulz en Swifty ( :o). Bij Survivor hadden Schulz en ik nog aparte kamers, maar nu merk je dus waarom. Schulz snurkt zo hard dat Ycaris haar neusapen er niet van kunnen slapen. Ondertussen kijkt Swifty me verschrikt aan alsof ik zo dronken ben dat ik geïnteresseerd wordt in milfen ;D. In ieder geval ben ik blij dat we in Expeditie Robinson zitten. Hier kan ik mijn goddelijke lichaam nog showen, als we bijvoorbeeld in wie is de mol zitten zal dat ietwat  zijn ( maar misschien niet ongewenst ::wenkbrauw::).

Nou ik denk dat ik moet stoppen. Ycaris maakt een gebaar naar me en kijkt daar niet zo vrolijk bij ;D.

Even opgezocht wat 'milf' betekent... Ik hoop niet dat deze biechten uitgezonden worden...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #23 Gepost op: 3-02-2013, 21:23:00 »
Mja, ik vrees dat je moeder gelijk heeft: dit forum heeft een uitermate schadelijke invloed op je :(

Then again - je leert tenminste wel af en toe wat ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #24 Gepost op: 3-02-2013, 21:26:22 »
Mja, ik vrees dat je moeder gelijk heeft: dit forum heeft een uitermate schadelijke invloed op je :(

Then again - je leert tenminste wel af en toe wat ::hypocriet::
Heuj, hoe ken jij mijn moeder?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #25 Gepost op: 3-02-2013, 21:32:06 »
Oww Mijdrechtsemol, zoek maar geen dingen op die je op het forum hoort van D*N ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #26 Gepost op: 3-02-2013, 21:36:05 »
Heuj, hoe ken jij mijn moeder?

Ik sprak jouw moeder gisteren ook nog en ze heeft me beloofd dat je koste wat het kost niet tegen mij mag stemmen, anders krijg je huisarrest.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #27 Gepost op: 3-02-2013, 21:40:16 »
KD.

1. Ik heb al huisarrest tot woensdag
2. Ik heb al gestemd
3. Mijn moeder weet niet dat ik forumlid ben

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #28 Gepost op: 3-02-2013, 21:43:10 »
KD.

1. Ik heb al huisarrest tot woensdag
2. Ik heb al gestemd
3. Mijn moeder weet niet dat ik forumlid ben

1. O o, wat heb je geflikt?
2. Als je netjes op mij hebt gestemd is dat geen probleem.
3. Oeps, dan ben ik bang dat ik je geheim heb verklapt! :o
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #29 Gepost op: 3-02-2013, 21:47:44 »
1. Vanwege griepje binnen blijven m.u.v. school, en had brutaal gedaan ofsoo- weet ik het.
2. Ik heb op Ernst-Paul gestemd natuurlijk.
3. En bedankt hè

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #30 Gepost op: 3-02-2013, 22:09:53 »
Heuj, hoe ken jij mijn moeder?

Wel, dat is vrij eenvoudig mijn beste Watson.
Je postte onlangs:

Pssst...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De voornaamste bezigheid van moeders, in tegenstelling tot die van vaders, is zich zorgen maken om hun kroost.

De rest volgt van nature uit bovenstaande observaties.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MR-Brain

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2013, 14:09:45 »
Dit zegt het eigenlijk wel hoe ik me vandaag voel op het eiland.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2013, 15:07:18 »
Beste biechtstoel,

Allereerst wil ik Robbieqwerty bedanken om mij in de jury op te nemen, maar ik moet toch even het één en ander kwijt over mijn medejuryleden. Gisteravond brak namelijk de pleuris uit in jurykamer. Terwijl grasisgroen en ik rustig een boek zaten te lezen, kregen hillo en Nieky opeens ruzie om de afstandsbediening. Hillo had gehoord dat er een naakte jongeman op RTL93 te zien was en wilde op dat kanaal afstemmen, maar Nieky wilde dit koste wat het kost voorkomen om zich zijn grootste nachtmerrie te besparen.

Door al het geruzie had niemand door dat de piepjonge lemmyfan396 om een hoekje was komen kijken en de kamer binnen was gekropen. Maar toen hij zijn blokkendoos omkieperde, waren de rapen natuurlijk gaar. Nieky en hillo grepen hun kans en de blokken vlogen door de kamer. Vervolgens raakte één van de blokken NextGP, die aan de andere kant van de kamer zijn zoveelste Simon Cowell-imitatie voor de spiegel stond te oefenen, en mengde ook hij zich in het gevecht.

Uiteindelijk hebben grasisgroen en ik de ruzie met wat behulp van de brave Bubbles, die gelukkig haar bellenblaas even aan de kant wilde leggen, kunnen sussen door alle blokken te verzamelen. Het is te hopen dat Miek37 wat eerder van vakantie terugkeert, want op deze manier wordt het een zware opgave om dit zooitje ongeregeld met z'n tweeën in het gareel te houden en ondertussen alle programma's te volgen.

Resteert mij enkel nog te zeggen dat ik alle kandidaten veel succes en plezier wens met dit spel.

Cordialement,
Molière
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline lemmyfan396

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am a man who walks alone...
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2013, 16:35:39 »
Beste biechtstoel,

Allereerst wil ik Robbieqwerty bedanken om mij in de jury op te nemen, maar ik moet toch even het één en ander kwijt over mijn medejuryleden. Gisteravond brak namelijk de pleuris uit in jurykamer. Terwijl grasisgroen en ik rustig een boek zaten te lezen, kregen hillo en Nieky opeens ruzie om de afstandsbediening. Hillo had gehoord dat er een naakte jongeman op RTL93 te zien was en wilde op dat kanaal afstemmen, maar Nieky wilde dit koste wat het kost voorkomen om zich zijn grootste nachtmerrie te besparen.

Door al het geruzie had niemand door dat de piepjonge lemmyfan396 om een hoekje was komen kijken en de kamer binnen was gekropen. Maar toen hij zijn blokkendoos omkieperde, waren de rapen natuurlijk gaar. Nieky en hillo grepen hun kans en de blokken vlogen door de kamer. Vervolgens raakte één van de blokken NextGP, die aan de andere kant van de kamer zijn zoveelste Simon Cowell-imitatie voor de spiegel stond te oefenen, en mengde ook hij zich in het gevecht.

Uiteindelijk hebben grasisgroen en ik de ruzie met wat behulp van de brave Bubbles, die gelukkig haar bellenblaas even aan de kant wilde leggen, kunnen sussen door alle blokken te verzamelen. Het is te hopen dat Miek37 wat eerder van vakantie terugkeert, want op deze manier wordt het een zware opgave om dit zooitje ongeregeld met z'n tweeën in het gareel te houden en ondertussen alle programma's te volgen.

Resteert mij enkel nog te zeggen dat ik alle kandidaten veel succes en plezier wens met dit spel.

Cordialement,
Molière

Helaas bestaat een Wii-U niet uit zoveel delen dat het een blokkendoos is c:
Zij die denken hier iets interessants te lezen,groeten u!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2013, 18:44:13 »
Whahahahaha, geweldig! ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #35 Gepost op: 4-02-2013, 18:58:56 »
Helaas bestaat een Wii-U niet uit zoveel delen dat het een blokkendoos is c:
Hm, hoe kwamen Nieky en hillo dan aan die blokken? ???
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #36 Gepost op: 4-02-2013, 19:25:51 »
Vandaag was een lange dag wachten op de uitslag. Inmiddels is het 7 uur geweest en kan er niks meer veranderen. Ben zeer benieuwd wie er vandaag al naar huis moeten. Ik hoop dat Ernst Paul nog even blijft, daar heb ik al leuk contact mee en ik denk dat die mij in komende series nog goed kan helpen :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #37 Gepost op: 4-02-2013, 19:35:47 »
Beste biechthut,

Ik praat even heel zachtjes hoor, want ik heb het idee dat er hier soms toch stiekem meegeluisterd wordt. Vooral MijdrechtseMol zie ik hier maar al te vaak rondsluipen en -kruipen en dan zie ik hem regelmatig in zijn vuistje gniffelen. Zou die jongen al wel te horen hebben gekregen dat de biechthut een plek is om je verhaal kwijt te kunnen voor alléén de camera. En het publiek thuis dan natuurlijk.

Nou ja, zo een spannende dingen zullen hier waarschijnlijk toch niet verteld worden. Dat D*N naakt over het eiland rent dat weten we nu allemaal wel en volgens mij zijn er toch niet zo heel veel complotjes. Ik vind iedereen in ieder geval opvallend open en niet eenkennig met elkaar omgaan. Gelukkig maar. Hebben de mensen zich misschien toch iets aangetrokken van Lukie's opmerking na het vorige spel dat al die complotjes de dood in de pot van de spellen is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #38 Gepost op: 4-02-2013, 20:15:29 »
Lieve biechtstoel,

Vandaag weer eens lopen spioneren. Hoorde Ycaris mij een gluurder noemen.

Biechtstoel, zou het verboden zijn om iemand om te brengen?

Groeten

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Biechthut/Dagboekkamer/Biechtcamera
« Reactie #39 Gepost op: 4-02-2013, 20:19:39 »
Hee biechtstoel,

Loop je een beetje te spioneren en kom je derachter dat Mijdrechtsemol mensen wil ombrengen.
Ik ga me nu weer verstoppen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.