Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837325 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #80 Gepost op: 30-07-2003, 10:31:08 »
[nietzondertrots]Die vernieuwde profielweergave heb ik er ingebouwd :D
[/nietzondertrots]
Zo langzamerhand word jij onze Bob Kazan ;D ;)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #81 Gepost op: 30-07-2003, 14:41:23 »
Boven in pagina!! :)

Notice: Undefined index: chat in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Subs.php on line 241







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #82 Gepost op: 30-07-2003, 15:45:36 »
Dit is geen bug ofsjow denk ik,, maar ik ging dusj ff Hans eerste bericht kijken [wat k ook erg koel vind, dat dat kan...] en dat isj deze... ;D [k wist niet dat 't forum al zo oud was! :o laat staan Han zelf...]
« Laatst bewerkt op: 30-07-2003, 15:46:10 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #83 Gepost op: 30-07-2003, 15:48:01 »
[k wist niet dat 't forum al zo oud was! :o laat staan Han zelf...]
ja bij tijd '000000' komt er een datum uit de jaren '70 te staan, zoiets was het toch??

maarre dit is toch niet echt Hans eerste bericht lijkt me :P








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #84 Gepost op: 30-07-2003, 15:48:43 »
Neej goh... :P







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #85 Gepost op: 30-07-2003, 15:50:50 »
Hoi, Ville, je hebt 31 persoonlijke berichten, 0 zijn nieuw.

Klopt nie helemaal, zijn er iig een stuk minder want heb gister een heel aantal weggegooid. Maar blijft nog steeds gewoon doortellen







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #86 Gepost op: 30-07-2003, 20:47:26 »
Hey compuart (The Wizzard of Mole?!) of een ieder die me hierbij helpen kan..?

Ik probeer iets in mijn profiel te wijzigen (bij forumweergave) echter als ik op het wijzig profiel knopje druk krijg ik de volgende melding:

Notice: Undefined index: is_owner in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Profile.php on line 1233
Notice: Undefined index: chat in /home/compuart/domains/wieisdemol.com/public_html/Sources/Subs.php on line 241

Enig idee waar dit aan ligt? Voorheen kon ik eea zonder problemen wijzigen.

Alvast bedankt ;-)







I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #87 Gepost op: 30-07-2003, 21:07:38 »
Hmmm, da's een foutje in de permissies die laatst zijn toegevoegd. Moet dus nog even gefixt worden. Heb'm toegevoegd aan m'n lijstje

Citaat
Dit is geen bug ofsjow denk ik,, maar ik ging dusj ff Hans eerste bericht kijken [wat k ook erg koel vind, dat dat kan...] en dat isj deze...  [k wist niet dat 't forum al zo oud was!  laat staan Han zelf...]
Dat berichtje is met opzet handmatig teruggezet in de tijd, zodat het altijd bovenaan kwam te staan. Geen bug en nee, Han is ook nog niet zo oud dat ze dat meegemaakt heeft ;D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #88 Gepost op: 30-07-2003, 21:21:14 »
Hmmm, da's een foutje in de permissies die laatst zijn toegevoegd. Moet dus nog even gefixt worden. Heb'm toegevoegd aan m'n lijstje

thnx! You' re a star.. (Mollywood?)

Ps Permissies hmm..? Nu al weer gecensureerd.. ;-) Hoe krijg ik het voor elkaar.. en ik maar denken dat ik me goed gedragen had tot dusverre ;-) Parental supervision..?! I'm privy to none plz..







« Laatst bewerkt op: 30-07-2003, 21:25:53 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #89 Gepost op: 30-07-2003, 23:35:01 »
Ik heb nog een leuk bugje ontdekt, denk ik. Als ik in een venster bijv. het huiskamerforum heb staan en ik druk op alles gelezen en ik laat dit venster een tijdje open tot er weer nieuwe brichtjes zijn en ik druk ik ververs in mijn browser, komen er geen blauwe "nieuw" buttons meer in beeld terwijl er dus wel nieuwe berichten zijn. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.







Geniet nooit met mate...

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #90 Gepost op: 31-07-2003, 09:04:46 »
Hai Compuart,

Ik heb een vraag. Ik heb mijn berichtjes verwijderd, de mailbox is leeg zeg maar. Maar als ik inlo staat er gewoon dat ik 2 persoonlijke berichten heb en 0 nieuwe. Hoe kom ik van die melding af?

Groetjes, Robin







« Laatst bewerkt op: 1-08-2003, 10:59:52 door robin... »
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #91 Gepost op: 31-07-2003, 10:21:53 »
Dat gaat om je persoonlijke mailbox, en dat is bij mij hetzelfde. Ik heb een paar berichten minder in mijn mailbox, dan er staat aangegeven, als ik goed heb geteld een verschil van 6. Niet dat het echt stoort, maar die teller is dus een beetje van slag af.

Je ziet dat er persoonlijke berichten staan aangegeven, je gaat kijken, en er is niets. Overigens de teller met nieuwe berichten doet het wel correct, tenminste bij mij.










Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #92 Gepost op: 31-07-2003, 10:26:50 »
ja bij tijd '000000' komt er een datum uit de jaren '70 te staan, zoiets was het toch??

maarre dit is toch niet echt Hans eerste bericht lijkt me :P
Berichten vanuit de beginperiode staan allemaal gedateerd op 1 januari 1970, en als je bij laatste verandering kijkt, zijn die berichten ook allemaal op hetzelfde tijdstip voor het laatst veranderd. Maar op zich is dat geen ramp, tenzij je om de een of andere reden een bericht wil gaan zoeken uit die beginperiode, en je wil als zoek-criterium een bepaalde datum hebben. Dan vind je het bedoelde bericht waarschijnlijk niet meer. Of kun je het dan op een andere manier via de zoekmachine terugvinden (tekst-optie lijkt me het meest voor de hand liggend).









« Laatst bewerkt op: 31-07-2003, 10:29:09 door bodejosm43 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #93 Gepost op: 31-07-2003, 10:48:29 »
Ik heb nog een leuk bugje ontdekt, denk ik. Als ik in een venster bijv. het huiskamerforum heb staan en ik druk op alles gelezen en ik laat dit venster een tijdje open tot er weer nieuwe brichtjes zijn en ik druk ik ververs in mijn browser, komen er geen blauwe "nieuw" buttons meer in beeld terwijl er dus wel nieuwe berichten zijn. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Als je ververst, ververs je je laatste url en in die url staat de actie dat je alles als gelezen wilt markeren. Vandaar :)
Ik heb een vraag. Ik heb mijn berichtjes verwijderd, de mailbox is leeg zeg maar. Maar als ik inlo staat er gewoon dat ik 2 persoonlijke berichten heb en 0 nieuwe. Hoe kom ik van die melding af?
Yep, da's ook nog een bug. Heb'm in m'n todo lijstje staan :)

Berichten vanuit de beginperiode staan allemaal gedateerd op 1 januari 1970, en als je bij laatste verandering kijkt, zijn die berichten ook allemaal op hetzelfde tijdstip voor het laatst veranderd.
(zie m'n vorige reply)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #94 Gepost op: 31-07-2003, 12:24:03 »
Als je ververst, ververs je je laatste url en in die url staat de actie dat je alles als gelezen wilt markeren. Vandaar :)

Ja, ik zie het nu ook staan in de url. Had er even niet opgelet. ;) Dan is het dus geen bug. Toch denk ik het gewenst is dat de situatie zoals ik die beschreef wel zo zou  moeten werken, zoals ik verwachtte. Misschien een ideetje voor een volgende versie? ???







Geniet nooit met mate...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #95 Gepost op: 31-07-2003, 19:43:03 »
hey sinds wanneer staat die link naar de chat er weer op... Ik zit al die tijd al kei moeilijk te doen om daar te komen  :-\







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #96 Gepost op: 31-07-2003, 20:35:17 »
Dan moet je dit forum ook een beetje lezen he...  ;) De aankondiging van die knop heeft in het volgende bericht gestaan: http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4882.msg104146#msg104146







« Laatst bewerkt op: 31-07-2003, 21:17:53 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #97 Gepost op: 31-07-2003, 20:46:29 »
Test, of iemand anders, die nu online is:

Hoe kun je de optie uitzetten, dat je post krijgt, als er een nieu bericht is geplaatst? Ik heb het zelf bij een ander topic, maar dat moet ook, maar hoe zet je die optie uit? Ik heb gezocht, maar kan het niet vinden.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #98 Gepost op: 31-07-2003, 20:54:06 »
Test, of iemand anders, die nu online is:

Hoe kun je de optie uitzetten, dat je post krijgt, als er een nieu bericht is geplaatst? Ik heb het zelf bij een ander topic, maar dat moet ook, maar hoe zet je die optie uit? Ik heb gezocht, maar kan het niet vinden.

Daarvoor moet je naar je profiel gaan en dan op Notification Settings klikken. Daar kan je de aangevinkte topics uitvinken. ;)








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #99 Gepost op: 31-07-2003, 20:54:24 »
Volgens mij kun je dat bij het topic waar je reacties van krijgt uitzetten door in jou post in dat topic op veranderen te klikken en dan is het vierkantje bij Berichten bij reacties aangevinkt en die zet je uit.







Toch bedankt!