Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837265 keer)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #260 Gepost op: 1-09-2003, 09:29:42 »
Wie de schoen past, trekke hem aan zal ik maar zeggen...
Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

  • Gast
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #261 Gepost op: 1-09-2003, 13:17:17 »
is dat nieuw, dat je de topics op slot kan zetten??

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #262 Gepost op: 1-09-2003, 14:50:05 »
Dat was me ook al opgevallen. Het zijn de topics die je zelf geopend hebt, die je ook op slot kunt zetten. Of dat nu de bedoeling is of niet: het is wel handig, soms.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #263 Gepost op: 1-09-2003, 16:33:39 »
Ik zou eigenlijk nog steeds graag bijlages toe willen voegen af en toe. Maar als ik dan op Additional Options klik vernieuwt de pagina waarin ik m'n antwoord wil typen.

maapie

  • Gast
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #264 Gepost op: 1-09-2003, 18:24:01 »
ja dat was bij mij ook zo, echt zonde, want ik had een heel stuk getypt met foto's erbij enzo, in het foto topic.....

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #265 Gepost op: 2-09-2003, 09:12:46 »
Zijn jullie nu echt anti-mac geworden ofzo? Als ik op de pc zit dan kan ik gewoon op de site komen, als ik achter de mac zit kan dat niet. Ik kom wel in de index en in het mobrotopic maar dan heb je het wel gehad ook. Totdat ik me uitlog en dan kan ik meestal wel in de huiskamer. Ik kan trouwens wel reageren op berichten die in het recente berichten info center staan ??? maar dus alleen op die berichten, de rest niet :-X
 
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #266 Gepost op: 2-09-2003, 09:48:18 »
Let op: gewijzigd bericht. Hier stond eerst een link voor Mac-gebruikers, die het niet deed zoals ik verwachtte. Met dank aan TEST heb ik hier iets anders gevonden, dat echter hetzelfde effect zou moeten hebben.

Hier staan zowel betaalde als freeware-programma's op, die een MAC-gebruiker met "communicatie-problemen" verder zouden kunnen helpen.

Onderstaande link heeft echter betrekking op het oplossen van communicatieproblemen op het gebied van chatten, maar er staan wellicht ook andere links op, die het probleem zou kunnen oplossen waar jij mee te maken hebt. Kijk me er niet op aan als het niet werkt, je zult zelf even kunnen kijken welke link je precies moet hebben. Ik weet niet precies welke versie van het besturingssysteem jij op je MAC hebt staan, daar hangt het volgens mij ook vanaf welk programma je moet hebben. Net zoals er verschillende hulpprogramma's zijn voor bijvoorbeeld Windows 98, Millennium, 2000 en XP.

Ik zet het juist hier, zo kunnen andere MACgebruikers er ook hun voordeel mee doen. Let wel: bij de ene werkt het, bij de andere dus niet. Ik wil je geen valse hoop geven.


http://mac.tucows.com/communications_irc_default.html
« Laatst bewerkt op: 3-09-2003, 10:15:40 door bodejosm43 »

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #267 Gepost op: 2-09-2003, 10:12:31 »
Mijn motto is altijd geweest: stuur mij een Mac op en ik maak de site compatible voor de Mac... ;)

Tot nu toe heeft echter nog niemand aan die oproep gehoor gegeven ;D

Maar serieus, ik zou werkelijk niet weten waarom een ander platvorm de toegang tot specifieke forums zou blokkeren en dan ook nog alleeen als ingelogde gebruiker :-\
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #268 Gepost op: 2-09-2003, 10:23:57 »
Mijn motto is altijd geweest: stuur mij een Mac op en ik maak de site compatible voor de Mac... ;)

Tot nu toe heeft echter nog niemand aan die oproep gehoor gegeven ;D


een big-mac ook goed??  ;D

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #269 Gepost op: 2-09-2003, 10:44:56 »
Ik zal morgen ofzo dat downloaden wat jos zei en dan hoor je het nog of de site het dan wel goed doet of niet.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #270 Gepost op: 2-09-2003, 11:42:32 »
Ik hoop dat het voor je werkt Tijgertje, maar kijk me er niet op aan als jouw Mac tegensputtert, want ook onder de MAC's blijken weer hele aparte apparaten te zijn.

Net zoals Compuart al zei: het simpele feit dat jij een Mac hebt zou niet de oorzaak mogen zijn dat sommige dingen bij jou niet werken. Maar dan vraag ik me af waarom ze op die download-site dan wel die link zetten voor Mac-gebruikers. Daar moet dan toch een reden voor zijn, lijkt me. Succes ermee in elk geval.

Vraag ik me toch af waar die netscape-knop in het infocenter gebleven is, die zat daar toch ook niet voor Jan met de relatief korte achternaam?
« Laatst bewerkt op: 2-09-2003, 11:44:08 door bodejosm43 »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #271 Gepost op: 2-09-2003, 12:58:04 »
waarom blijven de berichtentellers steken op een ander getal?
Nog steeds
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #272 Gepost op: 2-09-2003, 13:20:22 »
Vraag ik me toch af waar die netscape-knop in het infocenter gebleven is, die zat daar toch ook niet voor Jan met de relatief korte achternaam?
Klopt, maar de software die achter deze site zit heb ik volledig herschreven, dus de browserknoppen zouden ook opnieuw moeten worden toegevoegd. Echter, de menu's zouden met praktisch elke moderne browser compatible moeten zijn. Het enige waarvoor dan eventueel een knop zou moeten komen is om de javascript gebaseerde menu's te vervangen door een pure html-versie (zoals dat vroeger ging met de meest rechtse knop).
waarom blijven de berichtentellers steken op een ander getal?
Nog steeds
Zou moeten werken als het goed is... :-\
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #273 Gepost op: 2-09-2003, 14:48:12 »
echt niet als je in je profiel kijkt en dan onder profiel info laat berichten zien klikt dan zie ik een heel ander getal dan er staat als ik dit bericht post
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #274 Gepost op: 2-09-2003, 14:49:01 »
Ik heb een vraag...

In mijn profiel staat dat ik 141 berichten heb verstuurd, maar doordat de teller is blijven hangen heb ik er nu maar 106. Kan ik dat veranderen?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #275 Gepost op: 2-09-2003, 17:03:06 »
Ik vind het vreemd dat usernamen in geel groter lijken dan ik groen.

Verder wilde ik dit met een bijlage verduidelijken, maar als ik op 'additional options' klik, refreshed hij deze pagina alleen ???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #276 Gepost op: 2-09-2003, 22:26:18 »
Let op: gewijzigd bericht





 Het enige waarvoor dan eventueel een knop zou moeten komen is om de javascript gebaseerde menu's te vervangen door een pure html-versie

Dit is dus waar het bij MAC's vaak vastloopt ( het gekke is, dat het bij de ene perfect loopt, en bij de ander voor geen meter). De hulpprogramma's voor de Mac die via Tucows  te vinden  zijn, zijn met name bedoeld voor IRC (lees voor het gemak maar even een Chat-"protocol", hoewel dat niet de juiste vertaling is). Maar het lijkt me sterk dat daar niet ook hulpprogramma's te vinden zijn die de andere communicatieproblemen op kunnen lossen.

 Er zijn er overigens verschillende: betaalde en kosteloze varianten. Volgens mij zijn die kosteloze even goed als die betaalde scripts. Zie het als een servicepack, zoals die te downloaden zijn voor Windows.

Ik heb te weinig verstand van computers om te kunnen zeggen: dit en dit zou moeten werken. Had  ik dat wel, dan zou ik zelf een een dergelijk programma hebben geschreven. Zolang fabrikanten halsstarrig vast blijven houden aan hun eigen systeem (MAC tegenover PC), zullen er ook communicatieproblemen blijven bestaan. Hoewel die laatste toch nagenoeg tot het verleden zullen behoren. Ooit is er een machine op de markt gebracht die zowel de MAC als de PC-technologie aan boord had. Volgens mij is dat nou niet bepaald een succes geworden.

Maar om wereldwijd 1 systeem als DE standaard te gaan invoeren, dat is onmogelijk: want welk van de twee zou het dan moeten worden?
« Laatst bewerkt op: 3-09-2003, 10:42:09 door bodejosm43 »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #277 Gepost op: 3-09-2003, 15:37:56 »
Linux.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #278 Gepost op: 3-09-2003, 15:49:09 »
D*A*A*N beetje kort van stof vandaag ;D

Maar het zou wel wat zijn zeg: twee systemen die elkaar in de wielen rijden, uiteindelijk laten opgaan in 1 wereldwijd systeem. Welke van de twee? Dan maar geen van beide. D*A*A*N, jij moet de politiek in gaan, kunnen ze daar in Den Haag nog wat van leren.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #279 Gepost op: 3-09-2003, 15:51:10 »
he bah, nee... de politiek. Ik vind gewoon dat Linux, er eigenlijk geen belang bij heeft als ze wereldwijd hét netwerk worden. Dus is dat het handigste lijkt mij.
Take a glorious bite out of the whole world