Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 838199 keer)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #280 Gepost op: 3-09-2003, 16:19:27 »
he bah, nee... de politiek. Ik vind gewoon dat Linux, er eigenlijk geen belang bij heeft als ze wereldwijd hét netwerk worden. Dus is dat het handigste lijkt mij.

tis daarnaast ook nog eens het beste systeem...
we're back :(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #281 Gepost op: 3-09-2003, 16:38:11 »
ja, maar wek het minst gebruiksvriendelijke systeem... je moet daadwerkelijk iets van compu's afweten :o
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #282 Gepost op: 3-09-2003, 17:36:47 »
We dwalen af ::)  (kdoe het ff voor Malcolm)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #283 Gepost op: 3-09-2003, 20:24:27 »
Het bestaat toch niet dat er ineens geen BUGS meer zijn he? Tot vandaag had ik geen problemen met het toevoegen van bijlages, vandaag kreeg ik ook ineens een paar keer een ongevraagde reset formulier voor mijn neus.

« Laatst bewerkt op: 4-09-2003, 19:32:49 door bodejosm43 »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #284 Gepost op: 3-09-2003, 21:10:21 »
vreemde dingen gebeuren hier de laatste tijd
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #285 Gepost op: 3-09-2003, 23:25:33 »
Ik wil Compuart en iedereen trouwens die er aan heeft meegewerkt vriendelijk bedanken voor het feit dat ik weer bijlages toe kan voegen!
 :-* :-* :-* :-* :-*

Alleen nu weet ik niet meer welke bijlage's ik ammel toe wilde voegen...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #286 Gepost op: 4-09-2003, 12:28:58 »
He, ik kan ook weer bijlages toevoegen. Geweldig!  ;D

Ik heb nog wel een nieuwe bug ontdekt, denk ik. Als ik door de site navigeer doe ik dat vaak via het openen van nieuwe vensters. Dus als ik bv de button "Nieuw" tegenkom, klik ik daar met mijn rechtermuisknop op en open dan een nieuw window. Ik kom dan bij het eerste nog niet gelezen bericht uit, maar als ik mijn venster dan maximaliseer, door te dubbelklikken op de bovenkant van het venster, dan kom ik opeens bovenaan de pagina uit en niet in de buurt van het nog niet gelezen bericht uit. Dat was volgens mij eerder niet het geval.
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #287 Gepost op: 4-09-2003, 12:32:25 »
He, ik kan ook weer bijlages toevoegen. Geweldig!  ;D

Ik heb nog wel een nieuwe bug ontdekt, denk ik. Als ik door de site navigeer doe ik dat vaak via het openen van nieuwe vensters. Dus als ik bv de button "Nieuw" tegenkom, klik ik daar met mijn rechtermuisknop op en open dan een nieuw window. Ik kom dan bij het eerste nog niet gelezen bericht uit, maar als ik mijn venster dan maximaliseer, door te dubbelklikken op de bovenkant van het venster, dan kom ik opeens bovenaan de pagina uit en niet in de buurt van het nog niet gelezen bericht uit. Dat was volgens mij eerder niet het geval.

je moet ook niet zo ingewikkeld doen..  ::)  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #288 Gepost op: 4-09-2003, 12:41:06 »
Iets soortgelijks gebeurde met de pagina's. Als je in de kolom ''laatste bericht'' klikte op dat laatste bericht, kom je vaak enkele pagina's daarvóór uit, en dan wil je reageren, en zie je eigenlijk pas te laat dat er alweer wat pagina's bijgekomen zijn. Dit gebeurt uiteraard vooral bij de super-topics als de molshoop, de smorg en het smoelenboek (om de nieuwe naam maar eens te gebruiken).

PS: bij mij doen de bijlages het ook weer zoals de bedoeling is.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #289 Gepost op: 4-09-2003, 12:41:24 »
Ik heb nog wel een nieuwe bug ontdekt, denk ik. Als ik door de site navigeer doe ik dat vaak via het openen van nieuwe vensters. Dus als ik bv de button "Nieuw" tegenkom, klik ik daar met mijn rechtermuisknop op en open dan een nieuw window. Ik kom dan bij het eerste nog niet gelezen bericht uit, maar als ik mijn venster dan maximaliseer, door te dubbelklikken op de bovenkant van het venster, dan kom ik opeens bovenaan de pagina uit en niet in de buurt van het nog niet gelezen bericht uit. Dat was volgens mij eerder niet het geval.
Klopt. Als de pagina een andere grootte krijgt, wordt de pagina herladen. Dit heeft te maken met het menu aan de bovenkant.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #290 Gepost op: 4-09-2003, 14:49:43 »
Dat had ik ook door. das vervelend als je even je scherm een beetje aanpast...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #291 Gepost op: 4-09-2003, 17:37:33 »
Hoe kan het dat het forum wat vaag doet? In plaats van bv de Huiskamer in een nieuwe pagina wordt geopend staat het onder de lijst met forums. Heeft dit te maken met ER?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #292 Gepost op: 4-09-2003, 17:47:16 »
Dat is dus inderdaad de reden, LC, het forum wordt momenteel overgezet naar ER, dat is dus geen Bug, maar een tijdelijk ongemak. Het gekke is, dat het kennelijk bij iedeeen verschillend is. Ik sprak straks met iemand die wel gewoon in de huiskamer kon komen, terwijl anderen daar weer grote moeite mee hebben.

Gewoon even afwachten, berichten lopen niet weg. Het is alleen jammer als je je een ongeluk hebt getypt, en je berichtje wordt gevolgd door een foutmelding. Kun je je tekst opnieuw gaan verzinnen.


Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #293 Gepost op: 4-09-2003, 17:57:35 »
OK, het was even peentjes zweten om alles weer op z'n pootjes te krijgen, maar volgens mij doet alles weer zoals het zou moeten. Bedankt voor de IM's allemaal. Die zorgen er in elk geval voor dat ik wakker blijf ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #294 Gepost op: 5-09-2003, 11:47:16 »
De topics die ik open, doen het perfect, alleen: als ik het Molshoop-topic open, komt dit niet goed op het scherm te staan. Hoe kan het dat alleen dit topic raar doet, en alle andere (alle andere topics die ik heb geopend, bedoel ik daarmee) op een normale manier op het scherm komen? Dit is trouwens in beide lay-outs het geval, dat maakt dus geen verschil.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #295 Gepost op: 5-09-2003, 11:59:34 »
Dat probleem heb ik ook Jos, Zal zo wel weer over zijn.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #296 Gepost op: 5-09-2003, 14:18:56 »
Klopt. Als de pagina een andere grootte krijgt, wordt de pagina herladen.
owww, dus daar lag het aan dat mijn mega-pm opeens weg was ::) :(. Naja, weet ik dat iig...

Kan ik er iets aan doen dat de site zo langzaam laadt tegenwoordig, of gaat dat vanzelf over, of ligt dat aan mn mac...?

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #297 Gepost op: 5-09-2003, 14:25:32 »
Nog over de het Bar probleem. Het is alleen op pagina 590 of zo, het zijn er ook zoveel.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #298 Gepost op: 5-09-2003, 14:29:52 »
Als dat werkelijk het probleem is, ik betwijfel het eerlijkgezegd, zou het een idee zijn om de bar een opvolger te geven. Ik heb eerder het idee dat het aan de bijlages ligt, die misschien een ietsje te groot zijn. Maar daar ben ik ook niet 100 procent van overtuigd. Als het probleem hem in de bijlages zit, en vooral aan de grootte van de bijlages: geen bijlages meer toevoegen die te groot zijn.

Wel vreemd, de bijlages die ik heb toegevoegd op pagina 590 zijn niet groter dan de gemiddelde foto. Ik heb dus eerlijkgezegd geen idee waar het dan WEL aan ligt
« Laatst bewerkt op: 5-09-2003, 14:36:24 door bodejosm43 »

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #299 Gepost op: 5-09-2003, 14:37:41 »
en die van mij zijn nog kleiner