Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837430 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #340 Gepost op: 16-09-2003, 08:53:23 »
Mag ik hier ook even een compiment neer zetten? Ik was net op het forum van expeditie Robinson... nou dat ziet er geweldig uit, is natuurlijk exact het zelfde forum als dit... maar wat een prachtige kleuren!! Echt gaaf!!
Goed gedaan...  :D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #341 Gepost op: 16-09-2003, 10:48:23 »
ik kan ook niet op de chat komen, constant no channel. komt dat ook door opera?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #342 Gepost op: 17-09-2003, 06:58:00 »
ik kon gister de hele avond niet op het forum komen
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #343 Gepost op: 17-09-2003, 08:05:44 »
kon op niks van realitynet.nl komen

was allemaal onbereikbaar gister

en hier kan ik dus de bugs kwijt had ze al persoonlijk gemailt

bug 1
als iemand in zijn profiel zijn msn messingeradress  heb ingevult en je klikt er op komt er %40 in de link testaan naar het msnmessinger profiel in plaats van een @

bug 2
als ik als gast rond kijk worden de links soms zo aangepast dat het niet meer werkt phpsessid wordt dan als file gezien
hier onder een voorbeeld dat ik tegen kwam

http://www.expeditierobinson.net/PHPSESSID,7a5299937f6c991e383ed220bc768a17/amp/board,26

« Laatst bewerkt op: 17-09-2003, 08:16:45 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #344 Gepost op: 17-09-2003, 11:55:21 »
ik kan nog steeds niet op de chat, ook niet met IE.  :-\

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #345 Gepost op: 17-09-2003, 13:06:07 »
Ik kan wel op de chat komen maar kan mijn naa niet veranderen

De pagina ziet er ook zo vaag uit *flits* Screenshot

excuses voor het slechte beeld

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #346 Gepost op: 17-09-2003, 13:25:26 »
chat doet het wel LC. zodra je binnen bent als 'naam' dit invoeren:  /nick LittleCreep 

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #347 Gepost op: 19-09-2003, 17:50:40 »
de kalender doet het niet
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #348 Gepost op: 20-09-2003, 20:06:58 »
Ik kan geen posts verwijderen

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #349 Gepost op: 20-09-2003, 23:09:33 »
Als ik op het knopje "registreren" druk op ER krijg ik de volgende waarschuwing in beeld:

Warning: file(./agreement.txt): failed to open stream: No such file or directory in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Register.php on line 48
Warning: implode(): Bad arguments. in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Register.php on line 48
Geniet nooit met mate...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #350 Gepost op: 22-09-2003, 15:37:24 »
Ik typte een reactie op de SM-org, drukte op verzenden, kreeg het topic weer (m'n reactie stond er wel in) en bovenin stond dit:

Notice: Undefined index: gender in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 480
Notice: Undefined index: gender in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 480
Notice: Undefined index: avatar in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 486
Notice: Undefined index: usertitle in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 508
Notice: Undefined index: gender in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 516
Notice: Undefined index: ICQ in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 525
Notice: Undefined index: AIM in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 530
Notice: Undefined index: YIM in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 535
Notice: Undefined index: MSN in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 540
Notice: Undefined index: posts in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 545
Notice: Undefined index: posts in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 545
Notice: Undefined index: ID_ATTACH in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 548
Notice: Undefined index: isOnline in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 558
Notice: Undefined index: lngfile in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 559
Notice: Undefined index: posts in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 564
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 564
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 567
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 572
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 583
Notice: Undefined index: in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 583

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #351 Gepost op: 23-09-2003, 13:25:37 »
Ik typte een reactie op de SM-org, drukte op verzenden, kreeg het topic weer (m'n reactie stond er wel in) en bovenin stond dit:

Notice: Undefined index: gender in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 480
Notice: Undefined index: gender in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 480
Notice: Undefined index: avatar in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 486
Notice: Undefined index: usertitle in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 508
Notice: Undefined index: gender in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 516
Notice: Undefined index: ICQ in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 525
Notice: Undefined index: AIM in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 530
Notice: Undefined index: YIM in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 535
Notice: Undefined index: MSN in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 540
Notice: Undefined index: posts in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 545
Notice: Undefined index: posts in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 545
Notice: Undefined index: ID_ATTACH in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 548
Notice: Undefined index: isOnline in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 558
Notice: Undefined index: lngfile in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 559
Notice: Undefined index: posts in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 564
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 564
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 567
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 572
Notice: Undefined index: ID_GROUP in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 583
Notice: Undefined index: in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Load.php on line 583


jeetje ze heeft de geheime code gekraakt jongens... :o :o

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #352 Gepost op: 23-09-2003, 18:26:56 »
Goed gedaan Annuh, en helemaal zonder typfouten? Knap hoor.

Die kalender doet het trouwens nog steeds niet

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #353 Gepost op: 24-09-2003, 23:24:40 »
IK kan niet op de chat komen van exp Robinson... is dat tijdelijk?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #354 Gepost op: 25-09-2003, 00:51:01 »
Inderdaad ik kom ook  niet op de ER chat,hopelijk is dit snel opgelost. ???

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #355 Gepost op: 25-09-2003, 09:41:52 »
 8)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #356 Gepost op: 25-09-2003, 17:45:02 »
kwam die avatar ons al niet eerder bekend voor? ???
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #357 Gepost op: 26-09-2003, 10:56:19 »
Via de compacte interface (bovenste link) kom ik ook niet op de chat. Met het uitgebreide interface (onderst link) kom ik er wel op.  :o
Geniet nooit met mate...

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #358 Gepost op: 26-09-2003, 11:04:58 »
Maar dat lukt mij ook niet, dus daarom wil ik graag weten of en wanneer die compacte interface het weer doet.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #359 Gepost op: 26-09-2003, 11:30:33 »
Ik heb geen idee Robin wanneer je wel weer via die links op de chat kan. Ik denk dat het voornamelijk aan de server(s) ligt waarop de chat draait en daar hebben wij helaas weinig invloed op.  ::)
Geniet nooit met mate...