Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 838144 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #380 Gepost op: 28-09-2003, 16:04:11 »
dat klopt. Waarom lijkt het maar zo dat telkens als één probleem is opgelost, een ander probleem boven komt drijven?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #381 Gepost op: 28-09-2003, 16:11:17 »
Dat komt omdat deze versie voortdurend de laatste ontwikkelversie van SMF heeft. Telkens als er nieuwe features worden geprogrammeerd komen er weer nieuwe bugs bij. Omdat dit een van de enige draaiende installaties ter wereld is, krijgen we dus ook als eerste alle bugs over ons heen...  :o
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #382 Gepost op: 28-09-2003, 16:25:15 »
IEMAND moet het haasje zijn, wacht dit forum ermee totdat alles naar behoren werkt, is een ander wel het slachtoffer, niets aan te doen, helaas.

Maar ik heb ook nog twee meldingen: ze zijn beide al eens doorgegeven, ze leken gefixt te zijn, maar het gaat weer fout: de privemessages teller geeft bij het totaal wel het juiste aantal aan, maar heeft moeite om de nieuwe berichten juist aan te geven.

Probleem 2: als je op de blauwe nieuw-knop klikt, zou je minimaal op de juiste pagina moeten uitkomen. Dat is lang niet altijd het geval, helaas.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #383 Gepost op: 28-09-2003, 16:49:25 »
Als ik ergens heb gepost en daarna zijn er een of meerdere nieuwe posts bijgekomen, en ik klik op de nieuw-knop, kom ik bij m'n eerste bericht uit.
Ook als ik ergens post, kom ik in plaats van bij m'n eigen bericht, bij het bovenste bericht van de pagina aan.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #384 Gepost op: 29-09-2003, 21:03:22 »
Als ik op "Thema voorkeuren" in mijn profiel klik komt er in beeld:

Er is een fout opgetreden !

Sessie-check fout. Probeer het nog een keer.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #385 Gepost op: 3-10-2003, 18:58:08 »
Bijlages willen niet goed laden. Is al het tweede berichtje waarbij mij dat overkomt. Bestand laadt maar voor de helft, en verandert dan in wat vage strepen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #386 Gepost op: 3-10-2003, 19:52:10 »
Heb je daar bijlages bij? Ik had dat gisteren ook, en toen heb ik eerst de bijlage apart verwijderd, en vervolgens het tekstgedeelte, toen lukte het wel. Maar het moet natuurlijk op een andere manier kunnen.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #387 Gepost op: 3-10-2003, 19:57:26 »
Kan gewoon helemaal niet verwijderen, tenminste in de Relaxhoek enz

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #388 Gepost op: 4-10-2003, 01:35:21 »
Op dit moment; als je het 'bericht icoon' veranderd gebeurt het volgende: alles wat je tot dan toe hebt geschreven wordt gewist, en tot overmaat van ramp verandert het bericht icoon ook nieteens!

Nu lukt het na 2x weer wel....

Ik had eerder ook toen ik 'voeg citaat toe' aanklikte het bericht gewist werd, maar gaat nu ineens ook weer goed.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #389 Gepost op: 5-10-2003, 20:10:57 »
de chat indicator is niet up to date  :o
en het nieuws in het infocenter (bv vecht tegen kanker) link naar een pagina die niet (meer) bestaat
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #390 Gepost op: 7-10-2003, 20:50:10 »
Als ik een eenvoudige zoekterm ingeef, valt het me op, dat de berichten die worden gevonden, niet meer in chronologische volgorde staan. Lastig, als je de oorsprong van een bepaalde theorie (in dit geval in de vragen-serie, wat weet jij van het forum) aan het opzoeken bent.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #391 Gepost op: 8-10-2003, 11:38:24 »
Als ik een eenvoudige zoekterm ingeef, valt het me op, dat de berichten die worden gevonden, niet meer in chronologische volgorde staan. Lastig, als je de oorsprong van een bepaalde theorie (in dit geval in de vragen-serie, wat weet jij van het forum) aan het opzoeken bent.

dat is geen bug jos, dat doen we express om het jou moeilijk te maken....  :P :P ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #392 Gepost op: 8-10-2003, 15:17:12 »
Ik had ook geen andere reactie verwacht van jou ;), maar het blijkt dus te kloppen, dat die functie niet helemaal doet, waarvoor die is uitgevonden? Ik kan me voorstellen, dat de chronologische functie er  niet voor niets is, en dat die dus niet alleen bedoeld kan zijn voor een kwis.


[size=16]N[/size]
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 21:47:00 door bodejosm43 »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #393 Gepost op: 9-10-2003, 10:50:05 »
Notice: Undefined variable: perm in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Security.php on line 195
Warning: array_diff(): Argument #1 is not an array in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Security.php on line 195
Notice: Undefined variable: perm in /home/compuart/domains/realitynet.nl/public_html/Sources/Security.php on line 195



Als ik een nieuw topic wil openen. Dat lukt dan trouwens wel, maar ik krijg dit dan dus te zien.

EDIT: als je een bericht plaatst, kom je nog steeds niet bij je eigen bericht uit, maar bovenaan de pagina.
« Laatst bewerkt op: 9-10-2003, 10:51:43 door Annuh »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #394 Gepost op: 9-10-2003, 12:58:58 »
Kunnen aub al die verplaatste topics helemaal verwijderd worden uit de huuskamer?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #395 Gepost op: 9-10-2003, 13:10:52 »
ik denk dat iedereen eerst de kans moet hebben gehad om te zien dat ze verplaatst zijn.....daarna zakken ze vanzelf wel weg.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #396 Gepost op: 9-10-2003, 13:59:45 »
Kunnen aub al die verplaatste topics helemaal verwijderd worden uit de huuskamer?

gewoon veel oude topics omhoog halen uit de huiskamer ;D dan gaan ze vanzelf weg.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #397 Gepost op: 9-10-2003, 14:06:46 »
ik denk dat iedereen eerst de kans moet hebben gehad om te zien dat ze verplaatst zijn.....daarna zakken ze vanzelf wel weg.

Ze moeten idd nog effe blijven staan, want anders zijn users ineens bepaalde topics kwijt. Nu kan iedereen effe zien waarheen ze verplaatst zijn en dan zullen we de redirect-topics, zoals die zo mooi heten  ;) , wel verwijderen als ze nog niet ver genoeg gezakt zijn.  :)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #398 Gepost op: 12-10-2003, 14:29:16 »
De Knop waarmee je je eigen topics kan sluiten/openen is weg  ???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een grote massa B U G S
« Reactie #399 Gepost op: 12-10-2003, 18:03:12 »
Die functie was eigenlijk juist 'n bug en die is inmiddels gefixt waardoor 't nu niet meer mogelijk is om 'n topic, die je zelf geopend hebt, weer te sluiten.