Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837260 keer)

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1020 Gepost op: 10-11-2006, 19:41:03 »
bug met ie 7.0.5730.11

check bijlage

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1021 Gepost op: 10-11-2006, 19:47:57 »
bug met ie 7.0.5730.11

check bijlage

Vraag is nu natuurlijk of dit een bug van RealityNet is of van IE 7... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1022 Gepost op: 10-11-2006, 21:59:54 »
Ik gok van IE. Gebruik dan ook een èchte computer met een èchte browser.
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1023 Gepost op: 12-11-2006, 11:27:13 »
i dont agree, ie 7.0 is niet slechter dan firefox of een andere browser, niet dat ze niet alle functies gejat hebben though... En over het feit waar de fout ligt: Je kan niet van elke gebruiker verwachten dat ze firefox gebruiken en op den duur gaan er veel meer mensen over van ie 6 naar ie 7 en om dan je gebruikers te vriend te houden lijkt t me toch handig als alles het gewoon in elke browser doet.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1024 Gepost op: 12-11-2006, 13:16:12 »
i dont agree, ie 7.0 is niet slechter dan firefox of een andere browser, niet dat ze niet alle functies gejat hebben though... En over het feit waar de fout ligt: Je kan niet van elke gebruiker verwachten dat ze firefox gebruiken en op den duur gaan er veel meer mensen over van ie 6 naar ie 7 en om dan je gebruikers te vriend te houden lijkt t me toch handig als alles het gewoon in elke browser doet.

Daedalus heeft een Mac en alle Mac gebruikers zeggen dat. :P

Hoe goed of slecht een browser is, zou je kunnen bepalen door te bepalen hoe goed men zich aan de W3C standaarden houdt. Aangezien IE nogal de neiging heeft dit minder te doen en zijn eigen standaarden te creëren, zou je kunnen zeggen dat IE een minder goede browser is.

Maar IE is veel gebruikt dus we zullen helaas wel moeten aanpassen. :-\\
Geniet nooit met mate...

WorldExpress

  • Gast
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1025 Gepost op: 4-12-2006, 17:07:25 »
Het menuutje staat er bij mij niet helemaal goed soms. Ik gebruik IE 6.0

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1026 Gepost op: 7-12-2006, 16:44:53 »
Ha, die vormgeving komt mij bekend voor, dat heb ik ook vaker. Maar het weerhoudt me niet om die dingen op te zoeken, die ik wil. Je vindt ze alleen op een andere plek dan waar ze horen te staan. Dacht al dat het aan mijn computer lag, maar zo te zien, toch niet.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1027 Gepost op: 7-12-2006, 17:32:49 »
Ja, de software voor het menu zou eigenlijk geupdate moeten worden om deze fouten (inclusief het goed weergeven bij IE7) te herstellen. Probleem is alleen dat die software nogal geintegreerd zit met de hele site. Dus het duurt nog eevn voor dit gedaan is.
Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1028 Gepost op: 7-12-2006, 18:29:31 »
wees blij dat je uberhaupt dat balkje nog hebt.. bij mij boven op de computer heb ik helemaal geen balkje... dat menu staat onderaan de site helemaal uitgewerkt, maar dat ligt waarschijnlijk aan java-script? Die is van mijn computer verdwenen en ik krijg hem ook niet terug  :-\\ :-\\ ::niet-ok::
I'm a real big goblin..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1029 Gepost op: 7-12-2006, 19:00:12 »
wees blij dat je uberhaupt dat balkje nog hebt.. bij mij boven op de computer heb ik helemaal geen balkje... dat menu staat onderaan de site helemaal uitgewerkt, maar dat ligt waarschijnlijk aan java-script? Die is van mijn computer verdwenen en ik krijg hem ook niet terug  :-\\ :-\\ ::niet-ok::

Dan staat waarschijnlijk het toestaan van Javascript uit in je browser. Dit wordt soms uitgezet door mensen omdat het een bepaald beveiligingsrisico met zich meebrengt.

Kijk maar eens op deze pagina hoe je die weer kan aanzetten.
Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1030 Gepost op: 7-12-2006, 21:44:06 »
Dan staat waarschijnlijk het toestaan van Javascript uit in je browser. Dit wordt soms uitgezet door mensen omdat het een bepaald beveiligingsrisico met zich meebrengt.

Kijk maar eens op deze pagina hoe je die weer kan aanzetten.
Dankje, maar ik heb al 85 keer gekeken of hij uitstond, hij staat echter al die tijd al aan... beetje raar. Het is ook een computer waar ooit windows 97 opstond hoor, daar niet van, dus dat zegt ook wel wat over de ouderdom ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1031 Gepost op: 14-12-2006, 18:50:33 »
ik weet niet of mijn vraag in dit topic thuishoort,(van het technische gedeelte ken ik helemaal niets  ::dom:: ),ofwel zitten nog mensen met dit probleem en is het reeds ergens gepost? Maar sinds die kerstversiering op RN staat, kan ik enkel op de homepage.als ik m'n "muispijltje" op Interactie hou,gebeurt er niets? dan moet ik er terug uit,terug op RN,en steeds lukt het de 2é keer dan wel??

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1032 Gepost op: 14-12-2006, 18:52:31 »
ik weet niet of mijn vraag in dit topic thuishoort,(van het technische gedeelte ken ik helemaal niets  ::dom:: ),ofwel zitten nog mensen met dit probleem en is het reeds ergens gepost? Maar sinds die kerstversiering op RN staat, kan ik enkel op de homepage.als ik m'n "muispijltje" op Interactie hou,gebeurt er niets? dan moet ik er terug uit,terug op RN,en steeds lukt het de 2é keer dan wel??

 ::zwaai:: ::zwaai:: Hier precies hetzelfde  :) , dacht dat het aan mij lag  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1033 Gepost op: 14-12-2006, 19:00:38 »
::zwaai:: ::zwaai:: Hier precies hetzelfde  :) , dacht dat het aan mij lag  :)
Haha wat een vlug antwoord  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Met mijn oud bakje zou ik ook gedacht hebben dat het aan mij lag,maar mij nieuwe Pc is zo vlug,dat ik dit nog niet eens getypt heb,en het staat er reeds op,das vlug he?  ::tandpastasmiley::
Nee,serieus,Dankje Guikie ik ben blijkbaar niet de enige,dus er scheelt niets aan mijn PC.  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1034 Gepost op: 14-12-2006, 20:22:37 »
ik weet niet of mijn vraag in dit topic thuishoort,(van het technische gedeelte ken ik helemaal niets  ::dom:: ),ofwel zitten nog mensen met dit probleem en is het reeds ergens gepost? Maar sinds die kerstversiering op RN staat, kan ik enkel op de homepage.als ik m'n "muispijltje" op Interactie hou,gebeurt er niets? dan moet ik er terug uit,terug op RN,en steeds lukt het de 2é keer dan wel??

Ik heb een idee waar het aan ligt, maar weet alleen nog geen oplossing. Wat je voorlopig kan doen als je er last van hebt, is je scherm even verversen via het knopje in je browser of via het drukken op F5. Ik zal kijken wat ik er aan kan doen.
« Laatst bewerkt op: 14-12-2006, 21:47:06 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1035 Gepost op: 14-12-2006, 21:47:43 »
Hee, dat had ik soms ook.. alleen bij mij was dan de internetsite niet geladen, maar dit bleeef maar duren, dus ik ben toen naar het forum gegaan via de link "forum" midden op de pagina.
Dat was bij mij dan de homepage dus.
en dit is wel op een gewone pc, niet uit het jaar 0

edit: mijn pc is atm heeeel langzaam, zo erg dat ik rn opnieuw moest opstarten... maar de homepage deed het nu wel  ::jaja:: ::jaja::

edit2: nu ik rn opnieuw opstart, krijgt hij de homepage weer niet helemaal geladen, waardoor dat balkje het niet doet  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 14-12-2006, 22:12:06 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1036 Gepost op: 14-12-2006, 21:51:30 »
ik weet niet of mijn vraag in dit topic thuishoort,(van het technische gedeelte ken ik helemaal niets  ::dom:: ),ofwel zitten nog mensen met dit probleem en is het reeds ergens gepost? Maar sinds die kerstversiering op RN staat, kan ik enkel op de homepage.als ik m'n "muispijltje" op Interactie hou,gebeurt er niets? dan moet ik er terug uit,terug op RN,en steeds lukt het de 2é keer dan wel??

Ik heb het probleem ook en sinds een paar dagen dus ook vanaf dat de kerst lay-out erop staat. Bij mij laad de pagina zich ook niet helemaal (het blijft maar duren) en ik moet telkens op vernieuwen klikken en dan doet het menutje bovenin het wel...... ???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1037 Gepost op: 15-12-2006, 17:48:27 »
Ik heb een idee waar het aan ligt, maar weet alleen nog geen oplossing. Wat je voorlopig kan doen als je er last van hebt, is je scherm even verversen via het knopje in je browser of via het drukken op F5. Ik zal kijken wat ik er aan kan doen.
Thanx Test  ::ok:: Helemaal geen probleem hoor,als het steeds de 2e lukt,dan is het een maar een kleine moeite. Ik wist niet of het enkel aan mij lag,ofdat er nog mensen met dit "probleempje" zaten.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1038 Gepost op: 28-12-2006, 22:24:36 »
Het is geen bug, maar ik wou het toch even melden.

Maar er staat een spelfout bij De Ontvangsthal. :P
Waarschijnlijk moet het zijn forumMers ipv. forumers :P

Wat ben ik aan het mierenn**ken :-X

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1039 Gepost op: 28-12-2006, 23:35:10 »
Het is geen bug, maar ik wou het toch even melden.

Maar er staat een spelfout bij De Ontvangsthal. :P
Waarschijnlijk moet het zijn forumMers ipv. forumers :P

Wat ben ik aan het mierenn**ken :-X


weet je.. kom zo vaak taalfouten tegen.. als ik daar iedere keer iets van zou zeggen had ik er een dagtaak aan. En een forum extra om alles te melden. Als het heel ernstig of storend is pm ik diegene even, zodat hij of zij het kan verbeteren.
er was eens......