Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837317 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1040 Gepost op: 29-12-2006, 12:53:43 »
Maar niet in jullie eigen teksten neem ik aan?

Tinuz doelde volgens mij op:

De Ontvangsthal
Nieuwe forumers kunnen hier op een hartelijk welkom rekenen en zichzelf voorstellen.


;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1041 Gepost op: 29-12-2006, 12:56:01 »
Maar niet in jullie eigen teksten neem ik aan?

Tinuz doelde volgens mij op:

De Ontvangsthal
Nieuwe forumers kunnen hier op een hartelijk welkom rekenen en zichzelf voorstellen.


;)

Ja. Dat bedoelde ik. :)

Bedankt D**N ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1042 Gepost op: 29-12-2006, 16:40:39 »
Deze discussie komt me bekend voor. Volgens mij zijn we er toen op uitgekomen dat het allebei kan. ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1043 Gepost op: 29-12-2006, 18:11:24 »
Maar niet in jullie eigen teksten neem ik aan?

Vanwaar dit cynisme? ???

Wat Tinuzzz bedoelde was wel duidelijk hoor. Misschien moet je de reactie van Stormpie nog maar eens goed lezen om de bedoeling van haar reactie eruit te halen. ::vergroot::
Geniet nooit met mate...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1044 Gepost op: 29-12-2006, 22:07:57 »
Vanwaar dit cynisme? ???

Geen cynisme :) Ik dacht uit Stormpie's reactie op te maken dat ze dacht dat het ging over een tekst van een user in een post. En dat liet ze dan staan. "Maar niet in jullie eigen teksten neem ik aan?" was dus bedoeld om aan te geven dat het over een tekst van jullie ging, waarvan ik het logisch vind dat je hem wel zou verbeteren.

Misschien moet je de reactie van Stormpie nog maar eens goed lezen om de bedoeling van haar reactie eruit te halen. ::vergroot::
Sorry, maar ik blijf eruit opmaken dat ze het had over posts van users. Zal wel aan mij liggen :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1045 Gepost op: 29-12-2006, 23:29:15 »
Geen cynisme :) Ik dacht uit Stormpie's reactie op te maken dat ze dacht dat het ging over een tekst van een user in een post. En dat liet ze dan staan. "Maar niet in jullie eigen teksten neem ik aan?" was dus bedoeld om aan te geven dat het over een tekst van jullie ging, waarvan ik het logisch vind dat je hem wel zou verbeteren.

Ok, dan heb je verkeerd begrepen.

Dat zou misschien logisch zijn maar het is niet fout. Zoals Daisy al aangaf is die discussie er al eens geweest. Beide schrijfwijzes kan. Dus we laten het lekker zoals het is. :P
« Laatst bewerkt op: 29-12-2006, 23:33:09 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1046 Gepost op: 30-12-2006, 04:12:55 »
Beide schrijfwijzes kan.
Dat is meervoud en zou dus 'kunnen' moeten zijn :P
The British are not impressed.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1047 Gepost op: 30-12-2006, 08:46:21 »
Wat iedereen uit mijn tekst mag opmaken is dat ik opmerkingen over vermeende, al dan niet storende, tikfouten graag via pm gemeld zie. Wie die fouten gemaakt heeft doet niet ter zake.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1048 Gepost op: 1-01-2007, 10:00:58 »
waarom moest ik vandaag terug inloggen en zijn m'n laatste posts "riebbedebie"  ???

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1049 Gepost op: 1-01-2007, 10:41:04 »
en mijn PM's van gisteren zowel in als uit,staan nu in een soort Thais dialect,ik wist niet dat ik dat kon  ::tandpastasmiley:: (jij spreekt het ook vloeiend he schat  ;) ::rofl:: )

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1050 Gepost op: 1-01-2007, 11:51:21 »
Is de site nog steeds 'in de overgang'?  :)  ???

Ik kan niet meer via de gebruikelijke link bij 'favorieten' het forum openen, in plaats daarvan heb ik nu de site gegoogled, de link gevolgd naar www.realitynet.nl, ingelogd, op mijn profiel geklikt, vervolgens op 'toon alle berichten geklikt' en daarna een link naar het forum aangeklikt...

Dat zou makkelijker moeten kunnen, of niet soms?  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1051 Gepost op: 1-01-2007, 12:12:24 »
Is de site nog steeds 'in de overgang'?  :)  ???

Ik kan niet meer via de gebruikelijke link bij 'favorieten' het forum openen, in plaats daarvan heb ik nu de site gegoogled, de link gevolgd naar www.realitynet.nl, ingelogd, op mijn profiel geklikt, vervolgens op 'toon alle berichten geklikt' en daarna een link naar het forum aangeklikt...

Dat zou makkelijker moeten kunnen, of niet soms?  ;D

Dat klopt, ik kan ook niet in de site komen via www.realitynet.org.
Maar ik gebruik nu http://208.116.50.174/forum/index.php
Dat lukt wel.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1052 Gepost op: 1-01-2007, 12:31:09 »
Er wordt hard gewerkt op de site klaar te maken voor Wie Is De Mol. Op dit moment is de bereikbaarheid dus iets minder (via .org lukt het niet), maar er wordt aan gewerkt. ::ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1053 Gepost op: 1-01-2007, 12:32:37 »
Er wordt hard gewerkt op de site klaar te maken voor Wie Is De Mol. Op dit moment is de bereikbaarheid dus iets minder (via .org lukt het niet), maar er wordt aan gewerkt. ::ok::

Ok ::ok::
Veel succes.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1054 Gepost op: 1-01-2007, 18:25:10 »
Oke, ik dacht ook al, waar is RN gebleven ::) :P ;D

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1055 Gepost op: 1-01-2007, 18:39:27 »
We zijn inmiddels verhuisd naar een andere server. Hopelijk zijn de snelheidsverbeteringen merkbaar. Hoewel de verhuizing redelijk goed gegaan is, is er iets fout gegaan bij de verhuizing van de .org domeinen (realitynet.org, pekingexpress.org, idolsweb.org). Hieraan wordt gewerkt door de domeinregistreerder. Hopelijk is dit zo snel mogelijk verholpen en kunnen de .org sites snel weer de lucht in.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1056 Gepost op: 1-01-2007, 19:13:51 »
We zijn inmiddels verhuisd naar een andere server. Hopelijk zijn de snelheidsverbeteringen merkbaar. Hoewel de verhuizing redelijk goed gegaan is, is er iets fout gegaan bij de verhuizing van de .org domeinen (realitynet.org, pekingexpress.org, idolsweb.org). Hieraan wordt gewerkt door de domeinregistreerder. Hopelijk is dit zo snel mogelijk verholpen en kunnen de .org sites snel weer de lucht in.
doen daarom de plaatjes het nog niet?

Wel goed gedaan trouwens, de site is nu vrij snel  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 1-01-2007, 19:21:58 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1057 Gepost op: 1-01-2007, 19:48:28 »
en mijn PM's van gisteren zowel in als uit,staan nu in een soort Thais dialect,ik wist niet dat ik dat kon  ::tandpastasmiley:: (jij spreekt het ook vloeiend he schat  ;) ::rofl:: )

 ::rofl:: ::rofl::

wooow, wat goed zijn wij 8) ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1058 Gepost op: 1-01-2007, 19:51:16 »
We zijn inmiddels verhuisd naar een andere server. Hopelijk zijn de snelheidsverbeteringen merkbaar. Hoewel de verhuizing redelijk goed gegaan is, is er iets fout gegaan bij de verhuizing van de .org domeinen (realitynet.org, pekingexpress.org, idolsweb.org). Hieraan wordt gewerkt door de domeinregistreerder. Hopelijk is dit zo snel mogelijk verholpen en kunnen de .org sites snel weer de lucht in.

Het is inderdaad een hele erge verbetering ::ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1059 Gepost op: 1-01-2007, 20:58:48 »
doen daarom de plaatjes het nog niet?
Klopt. Ik heb inmiddels het adres daarvan aangepast, dus die zouden het weer moeten doen als het goed is.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.