Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837421 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1060 Gepost op: 1-01-2007, 21:28:48 »
::rofl:: ::rofl::

wooow, wat goed zijn wij 8) ::)
  ::rofl:: §ç°%£*¨%*"§ 69 (hier zit een geheime code in verwerkt dat enkel Megan kent  ::jaja:: )

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1061 Gepost op: 1-01-2007, 21:48:27 »
Klopt. Ik heb inmiddels het adres daarvan aangepast, dus die zouden het weer moeten doen als het goed is.
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1062 Gepost op: 4-01-2007, 23:01:02 »
Realitynet is geweldig snel, volhouden zo! ::ok:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1063 Gepost op: 6-01-2007, 11:14:13 »
Is het niet mogelijk om ff een tijdelijke oplossing te verzinnen ivm dat menu dat over de hele pagina gaat chillen in ie 7. Bijvoorbeeld even een simpel frame bovenaan waar het menu in staan. Gewoon tijdelijk totdat er een defenitieve oplossingen gevonden is, t begint namelijk behoorlijk irritant te worden ::ohno::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1064 Gepost op: 6-01-2007, 12:03:57 »
Als het je zo irriteert, raad ik je aan een andere browser te proberen. (bv. Firefox, Mozilla of Opera) IE7 is namelijk de enige browser die deze problemen geeft. En dan kan je het natuurlijk wel allemaal lekker op ons bordje leggen, maar je zou er zelf ook wat aan kunnen doen. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1065 Gepost op: 6-01-2007, 13:01:26 »
 ::ohno::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1066 Gepost op: 7-01-2007, 02:27:05 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1067 Gepost op: 7-01-2007, 13:06:12 »
*zoekt diagonaal schuddende smiley*

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1068 Gepost op: 7-01-2007, 16:07:28 »
je kunt niet zoeken

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1069 Gepost op: 7-01-2007, 18:50:42 »
Ik heb steeds de PE-layout, ook al heb ik hem ingesteld op de normale lay-out.. zelfs toen ik de WIDM-layout had ingesteld, had ik nog steeds de layout van PE :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1070 Gepost op: 7-01-2007, 22:54:06 »
Ik heb steeds de PE-layout, ook al heb ik hem ingesteld op de normale lay-out.. zelfs toen ik de WIDM-layout had ingesteld, had ik nog steeds de layout van PE :-\\

Had ik ook, je moet bij je profiel niet kiezen voor 'Lay-out voorkeuren' maar voor 'Realitynet voorkeuren'. Toen was het bij mij opgelost :)
The sun came up and reality set in.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1071 Gepost op: 8-01-2007, 13:23:48 »
Had ik ook, je moet bij je profiel niet kiezen voor 'Lay-out voorkeuren' maar voor 'Realitynet voorkeuren'. Toen was het bij mij opgelost :)
oooh is dat het hem, dankje!  ::bravo::
I'm a real big goblin..

WorldExpress

  • Gast
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1072 Gepost op: 12-01-2007, 01:37:28 »
Als het je zo irriteert, raad ik je aan een andere browser te proberen. (bv. Firefox, Mozilla of Opera) IE7 is namelijk de enige browser die deze problemen geeft. En dan kan je het natuurlijk wel allemaal lekker op ons bordje leggen, maar je zou er zelf ook wat aan kunnen doen. ::jaja::
't Is niet zo 'klanten'-trekkend!

Hoewel ik er aan gewend ben :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1073 Gepost op: 12-01-2007, 01:47:04 »
Blijkbaar zijn klantafstotende dingen heel klantentrekkend, want bijna iedereen gebruikt nog steeds Microsoft-troep.
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1074 Gepost op: 12-01-2007, 11:43:43 »
Feit blijft dat veel mensen ie7 gebruiken, of gaan gebruiken. En je kan gewoon niet ervan uitgaan dat gebruikers speciaal voor dit forum een xtra browser gaan installeren of zelfs een appel gaan kopen.... Want als ie 7 zo slecht zou zijn waarom doen alle andere sites het dan wel gewoon. Maak het dan in ieder geval zo dat als de browser ie 7 herkend wordt er een een of ander tijdelijk menuutje komt en dat er iig niet zo'n ding over alle tekst gaat bewegen. Zo moeilijk kan dat nou ook weer niet zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1075 Gepost op: 12-01-2007, 12:59:51 »
Tja, dat vind ik toch de omgekeerde wereld. Microsoft brengt een ondeugdelijk product de wereld in en webmasters worden erop aangekeken en moeten hun code maar aanpassen aan de nukken van Bill. Uiteraard zou het ook niet het probleem van de gebruiker moeten zijn, maar helaas komt het erop neer dat alleen deze twee partijen het probleem kunnen verhelpen. En nu heb je webmasters die het wel leuk vinden om hacks te zoeken voor hun code, maar je zult er genoeg vinden die zeggen: "mijn code klopt, als jouw browser het niet goed weergeeft, neem je maar een ander." Sterker nog, er zijn sites die IE gebruikers de toegang weigeren.
Dus dit is een probleem waar we nooit uitkomen. Gebruikers vinden dat webmasters zich suf moeten werken om andermans fouten goed te maken en webmasters vinden dat gebruikers een browser moeten gebruiken die dingen weergeeft zoals het hoort.
The British are not impressed.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1076 Gepost op: 12-01-2007, 14:19:23 »
zo moeilijk hoefd t allemaal niet te zijn... ik helemaal de code doorspitten  ::vergroot::

zie hetvolgende staan:

   <!-- ULTIMATE DROP DOWN MENU Version 4.1 by Brothercake -->
   <!-- http://www.udm4.com/ -->

ik naar die site gaan. Zie staan dat er inmiddels versie 4.5 is.

Citaat
Latest Update
Thursday 11th May 2006

This version is a big change in terms of browser and device support.
Version 4.5:
adds support for IE7 (Beta 2 or later)

En als je dan nagaat dat die update van 11 mei vorig jaar is dan lijkt t me niet te veel gevraagd om die update er even overheen te gooien.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1077 Gepost op: 12-01-2007, 19:51:44 »
Helaas zijn er een (hele) hoop aanpassingen gemaakt ten opzichte van de oorspronkelijke UDM versie. Niet alleen het menu, maar ook het contentbeheersysteem maken gebruik van het script. Implementatie van de nieuwste versie staat op m'n todo, maar wanneer ik het af heb, kan ik op het moment nog niet zeggen (druk druk druk ;))
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1078 Gepost op: 13-01-2007, 12:11:07 »
nouja, helaas...? het zou meer iets moeten zijn van jippie: een update. Want je gebruikers hebben er baat bij als er nieuwe updates komen en jijzelf ook omdat ook lekken(wat hackers gebruiken) met updates verholpen worden. Het is dan ook verstandig om het updaten gewoon bij te houden.

Maar ik wacht geduldig  ::)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1079 Gepost op: 13-01-2007, 15:00:23 »
Nou ja, het probleem zit hem dus meer in het feit dat het menu iets anders is dan deze CMS en dat er dus voor implementatie ervan (veel) code aangepast moet worden en dat dat een teringklus is. En hacken via het menu lijkt me niet echt reëel.
The British are not impressed.