Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837306 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1120 Gepost op: 19-01-2007, 22:10:08 »
Na een eerste korte blik heb ik nog niks kunnen vinden. :-\\ Ik hoop het weekend er nog even naar te kijken. Mocht ik een oplossing hebben gevonden, laat ik het hier zeker weten.

Ik moet je geduld nog even op de proef stellen. ;)

Fijn dat je er naar kijkt! Ik ben ondertussen lekker aan het oefenen, wacht maar tot ik weer kan scoren  ::tandpastasmiley::
Keep calm and eat chocolates!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1121 Gepost op: 20-01-2007, 14:16:42 »
Jongens, jongens...

wat een discussie om niks.  ::ohno::

zoals ik t zie, is er een probleem. in IE7 wordt de pagina niet correct weergegeven. dit kan verholpen worden door een simpele update. dit wordt vervolgens gewoon geweigerd?? en de persoon in kwestie wordt vriendelijk verzocht om dan maar een andere browser te gebruiken.... sorry hoor, maar daar kan ik echt niet bij. je kan toch niet zeggen tegen mensen die (om hun eigen redenen) IE7 kiezen als browser, sorry maar dan moet je maar wat anders gebruiken..? dat is discriminatie. en dat mag niet in ons prachtige land. een forum is er voor zijn gebruikers, en een forum moet het voor alle gebruikers mogelijk maken om er fijn te communiceren met zijn of haar medemens. dit mag niet gedwarsboomt worden door iemand die zijn persoonlijke voorkeuren aan iedereen wil opdringen.

het maakt dus niet uit of IE7 nu wel of niet een goede browser is. als we daarover gaan beginnen... mensen gebruiken het, en zolang mensen het gebruiken, moet er rekening mee worden gehouden.  ::jaja::

Tsja, inderdaad wat een discussie om niks!!!
Het is zo jammer dat er nog steeds bezoekers zijn die denken, dat ze met hun vingers kunnen knippen als hen iets niet zint. Vergeten wordt dat deze site, zoals zo vele op het net, gerund wordt door vrijwilligers, die het als hun hobby beschouwen. Vele uurtjes van hun vrije tijd besteden ze om met elkaar een leuke website te maken. Aan die vrije tijd zit een grens.ze kunnen niet altijd alles voor elkaar krijgen, op het moment dat ze dat graag zouden willen.

Iedereen die dit leuk vindt mag  gratis en voor niks  meegenieten van deze hobby. Daarbij voldoen ze niet alleen aan hun eigen wensen voor de site, maar ook, als het past binnen de format van Realitynet, worden er wensen van de bezoekers gehonoreerd. Ik begrijp best dat het niet mooi staat dat het menu niet correct wordt weergegeven, maar is dat zo verschrikkelijk belangrijk? Is daardoor alles waar RN om draait daarom minder leuk? En mag een bezoeker eisen dat dit gefixt wordt. Wordt er voor betaald om een correct gegeven menu te mogen zien? Nee dus..... Ik adviseer  D-Jet en Dragonrider dan ook hun energie niet te verspillen aan een ergernis die er niet toe doet. Dat is zonde van die energie, die je beter kunt gebruiken om andere dingen te doen. Als dat menu echt zo onoverkomelijk is voor jullie is het misschien beter om maar niet meer hier te komen. Hoewel je dan door je ergernis de vele leuke aspecten van RN aan jezelf ontzegd. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1122 Gepost op: 20-01-2007, 18:49:32 »
Fijn dat je er naar kijkt! Ik ben ondertussen lekker aan het oefenen, wacht maar tot ik weer kan scoren  ::tandpastasmiley::
Hij doet het weer goed=!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1123 Gepost op: 20-01-2007, 18:52:00 »
Hij doet het weer goed=!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

en weer iemand die tevreden is ::ok:: ::ok:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1124 Gepost op: 20-01-2007, 19:15:38 »

sweetness, ik ben ook weer tevreden  ::ok::

Heb t ff gefixed, zie bijlage:


Voor de eventuele mensen die t ook werkend willen hebben die moeten t maar even zeggen, maar aan de reacties te zien zullen dat er niet al te veel zijn.  >:D

(oja, het is iig geen update van ie  ::tandpastasmiley::)

byebye ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1125 Gepost op: 20-01-2007, 19:38:52 »
Ik hoef het niet te weten idd, ik haat Micro$oft producten toch al. Maar fijn dat je na al die ophef toch zelf eerst hebt geprobeerd het op te lossen.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1126 Gepost op: 20-01-2007, 20:27:30 »
Hij doet het weer goed=!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ja dat zou eigenlijk niet moeten hoor. ;D

Ik had laatst iets aangepast binnen het Arcade gebeuren en dat zou volgens mij niet moeten uitmaken. Dat deed het blijkbaar toch. Ik heb dat weer terug gedraaid en nu doet ie dus weer. :-\\

Tja, de wegen der techniek zijn soms ondoorgrondelijk. Dat blijkt wel weer. ;D

Veel plezier Swifty met de spelletjes! ::joehoe::
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1127 Gepost op: 23-01-2007, 16:24:16 »
Ik zie het wieisdemol-forim niet meer!  ::oink::

Net nu deenigeechtemol online is!!!  ::oink::

Mollenstreek??  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1128 Gepost op: 23-01-2007, 18:52:12 »
De hoofdpagina werkt op dit moment echt een beetje raar. Hebben meer mensen daar last van?  ???

Ik zie namelijk geen nieuwe berichten, bij de relaxhoek staat bijvoorbeeld:

Citaat
Laatste bericht door Willemson
in Re: Ontdekking van de da...
Gepost op Vandaag om 00:50:52

Terwijl er natuurlijk al lang nieuwe berichten gepost zijn, maar dat zie ik pas als ik op de relaxhoek klik, en dat geldt precies zo voor de andere (sub-)fora.  ??? ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1129 Gepost op: 23-01-2007, 20:43:10 »
Jongens, jongens...

wat een discussie om niks.  ::ohno::
idd,bij mij is dat ook zo. Ik vind dat leuk  :D  naar boven,naar beneden,het volgt steeds he. Das precies mijn virtuele hond,die mij overal volgt  :D  en hop,en hop,omhoog,omlaag  ::tandpastasmiley::  8) 8)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1130 Gepost op: 23-01-2007, 21:18:03 »
Terwijl er natuurlijk al lang nieuwe berichten gepost zijn, maar dat zie ik pas als ik op de relaxhoek klik, en dat geldt precies zo voor de andere (sub-)fora.  ??? ??? ???
Heb je de pagina al eens gerefresht? En, als je weet hoe, je cache geleegd?
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1131 Gepost op: 23-01-2007, 22:36:26 »
Refresh hielp niet, maar nu heb ik alle cookies en overige tijdelijke internetbestanden verwijderd.

Volgens mij doet alles het nu weer goed!!  ::ok::

Wel vreemd, want ik heb hier nooit eerder last van gehad.  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1132 Gepost op: 24-01-2007, 15:29:25 »
Kan door een update komen. Of doordat je cache vrij vol zat.
The British are not impressed.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1133 Gepost op: 28-01-2007, 13:02:55 »
Waaaaaah ik heb een GROOT probleem!! ::oink:: ik heb net InternetExplorer 7 gedownload maar RN doet het voor geen meter meer ::oink:: ik zie bijna geen een plaatje en ook het nieuw tekentje bij die nieuwe berichten weergeeft ie als een wit vlak met rood kruisje, en dan schuift de menublak ook nog eens over de pagina waardoor het menu de hele tijd in het midden van mijn pagina staat, Wie kan mij helpen!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1134 Gepost op: 28-01-2007, 14:01:25 »
Waaaaaah ik heb een GROOT probleem!! ::oink:: ik heb net InternetExplorer 7 gedownload maar RN doet het voor geen meter meer ::oink:: ik zie bijna geen een plaatje en ook het nieuw tekentje bij die nieuwe berichten weergeeft ie als een wit vlak met rood kruisje, en dan schuift de menublak ook nog eens over de pagina waardoor het menu de hele tijd in het midden van mijn pagina staat, Wie kan mij helpen!!!

kijk even in het wat vraag je af topic in de relaxhoek...daar heb ik het net voor je zitten posten...tenminste zoals het bij mij op de computer gaat en ja ik heb ook xp en was ook zo dom om IE 7 te uploaden...wat een grote vergissing ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

WorldExpress

  • Gast
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1135 Gepost op: 30-01-2007, 15:35:24 »
idd,bij mij is dat ook zo. Ik vind dat leuk  :D  naar boven,naar beneden,het volgt steeds he. Das precies mijn virtuele hond,die mij overal volgt  :D  en hop,en hop,omhoog,omlaag  ::tandpastasmiley::  8) 8)
Haha!
Ik stoor me er ook niet zo aan, ik scroll gewoon lekker door als het menuutje in de weg staat ;)
Geduldig wacht ik tot een oplossing :)

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1136 Gepost op: 12-02-2007, 20:30:28 »
Disclaimer: Ik heb niet alle 57 pagina's doorgebladerd, dus sorry als deze bug al gemeld is ;)
Sinds ik IE7 gebruik scrollt de menubalk ongeveer net zo hard naar beneden als dat de pagina naar boven scrollt. Zie plaatje.

Edit: ok, ik was zelfs te lui om de laatste bladzijde te lezen. sorry daarvoor.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2007, 20:32:11 door opaweethetbeter »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1137 Gepost op: 12-02-2007, 21:36:41 »
Disclaimer: Ik heb niet alle 57 pagina's doorgebladerd, dus sorry als deze bug al gemeld is ;)
Sinds ik IE7 gebruik scrollt de menubalk ongeveer net zo hard naar beneden als dat de pagina naar boven scrollt. Zie plaatje.

Edit: ok, ik was zelfs te lui om de laatste bladzijde te lezen. sorry daarvoor.

Het is inderdaad een bekende bug opa. Er zijn daarover al heftige discussies over gevoerd in dit topic. ;D Dragonrider heeft naar eigen zeggen een oplossing daarvoor gevonden. Kan je in dit bericht van hem lezen. Je zou hem misschien kunnen pmmen. Een definitieve oplossing van onze kant laat helaas nog steeds op zich wachten. :-\\

Misschien kan je zijn oplossing dan ook in dit topic vermelden?
« Laatst bewerkt op: 12-02-2007, 21:39:09 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1138 Gepost op: 14-02-2007, 11:30:40 »
oja, ga iig niet zoals hieronder verwezen wordt naar een topic waarin ze zeggen dat je windows systeemherstel moet gaan uitvoeren, want zo een oplossing raakt kant nog wal. Je heb meer kans dat er allemaal problemen bij komen dan dat er verholpen wordt.

kijk even in het wat vraag je af topic in de relaxhoek...daar heb ik het net voor je zitten posten...tenminste zoals het bij mij op de computer gaat en ja ik heb ook xp en was ook zo dom om IE 7 te uploaden...wat een grote vergissing ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1139 Gepost op: 14-02-2007, 11:56:44 »
oja, ga iig niet zoals hieronder verwezen wordt naar een topic waarin ze zeggen dat je windows systeemherstel moet gaan uitvoeren, want zo een oplossing raakt kant nog wal. Je heb meer kans dat er allemaal problemen bij komen dan dat er verholpen wordt.


 ??? :-\\

Ik heb anders nergens meer problemen mee...ik heb IE 7 er weer afgeknald en ga nu gewoon verder met waar ik was gebleven voordat ik IE7 had ge-upload...dus nu mag jij mij vertellen wat er niet goed gaat bij mij...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!