Auteur Topic: Een grote massa B U G S  (gelezen 837321 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1160 Gepost op: 12-03-2008, 09:42:03 »
Ik moest ook Adobe updaten maar heb deze melding helemaal niet gehad.
The sun came up and reality set in.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1161 Gepost op: 12-03-2008, 15:54:24 »
Op mijn computer (windows XP) start hij (volgens mij sinds gisteren  :-\\) ineens ieder keer Acrobat Reader op als ik op het forum kom. ???

En op de computer beneden (windows Vista) lukte het gisteren helemaal niet om het forum te openen, zo uit mijn hoofd kreeg ik dezelfde melding als Seraphina (of anders in ieder geval iets wat er op leek).

 ??? :-\\ ???
« Laatst bewerkt op: 12-03-2008, 17:50:27 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1162 Gepost op: 12-03-2008, 17:26:26 »
KD bedoelt waarschijnlijk Seraphina in bovenstaand bericht.


Ik heb een andere vraag:

Het is mij nog nooit gelukt om een bericht te vinden via de optie 'ZOEK' in de blauwe balk hierboven.
Als ik een zoekterm invul en klik op zoek, krijg ik altijd:

Unable to access the search deamon.

Ook met geavanceerd zoeken krijg ik deze melding. Is de zoekfunctie niet actief, of gebruik ik 'm niet goed?
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1163 Gepost op: 12-03-2008, 17:51:07 »
KD bedoelt waarschijnlijk Seraphina in bovenstaand bericht.

Eehm, inderdaad, blijkbaar is niet alleen mijn computer in de war...  :-[
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1164 Gepost op: 12-03-2008, 17:56:35 »
Het is mij nog nooit gelukt om een bericht te vinden via de optie 'ZOEK' in de blauwe balk hierboven.
Als ik een zoekterm invul en klik op zoek, krijg ik altijd:

Unable to access the search deamon.

Ook met geavanceerd zoeken krijg ik deze melding. Is de zoekfunctie niet actief, of gebruik ik 'm niet goed?

Klopt hoor... ::jaja:: De zoekfunctie is al een hele tijd uitgeschakeld. Compuart is daar een tijd geleden mee bezig geweest maar niet verder dan dit stadium gekomen. ;D Ik heb hem daar toevallig op de mfd weer eens op aangesproken. Dus hopelijk dat ie daar binnenkort weer eens mee bezig gaat.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1165 Gepost op: 12-03-2008, 18:12:35 »
Ik neem aan dat het een Internet Explorer 7 veiligheidsissue is. ??? (Ik gebruik zelf nog steeds IE6) Ik heb ff gegoogled en vind op deze pagina het één en ander hierover.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik ook geen idee heb waarom een quicktime add-on zou moeten worden gebruikt. ???

Krijg je die waarschuwing op elke willekeurige pagina van RN of op bepaalde?

Sinds vandaag krijg ik steeds als ik op de site + forum kom een activeX control add-on melding, voor de volledigheid:

This website wants to run the following add-on: 'Quicktime' from 'Apple Computer, Inc.'. If you trust the website and the add-on and want to allow it to run, click here...

Nou vertrouw ik de site, en Apple Quicktime. Maar ik klik er niet op, want ik zie geen enkele reden waarom een Quicktime add-on op de site zou moeten lopen.
Overigens heb ik al melding van iemand anders die dit ook ineens heeft.

Ben benieuwd waardoor dat ineens komt  :)

Geniet nooit met mate...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1166 Gepost op: 12-03-2008, 18:27:37 »
Wij werken idd met IE7 en de melding kreeg ik op elke pagina die ik opende binnen RN...op andere sites had ik er geen last van.
Maar bij mij is het dus opgelost door Adobe te updaten :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1167 Gepost op: 12-03-2008, 18:31:18 »
Ik zal de link straks eens bekijken. Heb heel recent een windows update uitgevoerd, dus zou daarmee te maken kunnen hebben.
Ik heb het op elk willekeurige site van het forum en volgens mij ook gewoon WIDM.com. Zal eens kijken of Adobe updaten helpt, maar ik zie de link tussen Quicktime en Adobe niet :D

`t Forum wiebelt bij mij helemaal een beetje nu hihi.

Ik neem aan dat het een Internet Explorer 7 veiligheidsissue is. ??? (Ik gebruik zelf nog steeds IE6) Ik heb ff gegoogled en vind op deze pagina het één en ander hierover.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik ook geen idee heb waarom een quicktime add-on zou moeten worden gebruikt. ???

Krijg je die waarschuwing op elke willekeurige pagina van RN of op bepaalde?

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1168 Gepost op: 2-04-2008, 17:26:48 »
Ik weet het niet hoor, maar RN doet vaag bij mij. Als ik op een knop klik krijg ik 9 vd 10 keer een foutmelding en moet ik nog een keer rammen. En ik heb geen tijd eig voor die onzin ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1169 Gepost op: 2-04-2008, 17:46:37 »
Ik weet het niet hoor, maar RN doet vaag bij mij. Als ik op een knop klik krijg ik 9 vd 10 keer een foutmelding en moet ik nog een keer rammen. En ik heb geen tijd eig voor die onzin ::)

Dat heb ik ook, maar als ik dan nog een keer klik dan lukt het wel ineens.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1170 Gepost op: 2-04-2008, 18:03:42 »
Ik weet het niet hoor, maar RN doet vaag bij mij. Als ik op een knop klik krijg ik 9 vd 10 keer een foutmelding en moet ik nog een keer rammen. En ik heb geen tijd eig voor die onzin ::)
dat begon bij mij gistern al. maar nu is het hier zo goed als over :P
Menno is gek

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1171 Gepost op: 2-04-2008, 18:04:18 »
dat begon bij mij gistern al. maar nu is het hier zo goed als over :P
het is vooral bij PE
Menno is gek

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1172 Gepost op: 2-04-2008, 19:23:22 »
het is vooral bij PE

ja, klopt, en die heb ik als layout, dus heb er errug veel last van ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1173 Gepost op: 2-04-2008, 21:03:32 »
ik word dr helemaal gek van >:D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1174 Gepost op: 4-04-2008, 21:00:01 »
Ik zie mezelf, maar bijvoorbeeld ook Megan offline staan, terwijl we in het nickname-overzicht wel online staan aangegeven.

Heb ik eerder gezien, toen was het een hele tijd weg, en nu werd ik er opnieuw op attent gemaakt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1175 Gepost op: 4-04-2008, 21:01:45 »
Ik zie mezelf, maar bijvoorbeeld ook Megan offline staan, terwijl we in het nickname-overzicht wel online staan aangegeven.

ik was ook offline :) maar als links de onderste niet RN wegklikt, blijft iedereen daarboven ook staan :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1176 Gepost op: 4-04-2008, 21:07:25 »
Je bedoelt dat bij het verversen van de pagina, je eigen nickname bovenaan komt te staan, totdat een ander inlogt, of eveneens ververst?

Dan klopt het nog steeds niet, want het monitortje blijft bij mij off staan, en bij Koekoe straks ook, terwijl ik net een reactie van hem op een pm van mij kreeg......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1177 Gepost op: 4-04-2008, 21:14:03 »
Heb het zelf opgelost, ik had klaarblijkelijk ooit ergens een vinkje weggehaald, waar dat hoorde te staan.


Geen bug, dus.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1178 Gepost op: 7-04-2008, 11:49:41 »
ik word dr helemaal gek van >:D

het is over geloof ik, tenminste op ER, nu nog weer switchen naar PE ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Een grote massa B U G S
« Reactie #1179 Gepost op: 7-04-2008, 14:01:38 »
Voor mijn eigen gemak liet ik het RN wachtwoord opslaan. Echter, iedere keer dat ik op een foru in wil loggen waar ik dat niet sta, laat ik automatisch mijn inloggegevens ''laden'', dus inclusief wachtwoord. Als die mogelijkheid er is, wil ik er uiteraard ook gebruik van kunnen maken, nietwaar?

Toch krijg ik steeds de melding dat de gebruikersnaam of mijn wachtwoord niet correct is, en voer ik het alsnog handmatig in.

Is dit een bug, of zit het in mijn cachegeheugen verkeerd?

Ik bedoel eigenlijk: als ik mijn cachegeheugen eerst leeg zou moeten maken, dan kan ik net zo goed mijn wachtwoord steeds opnieuw intoetsen.....