Auteur Topic: Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net  (gelezen 4483 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Gepost op: 10-08-2003, 15:35:25 »
Zoals Han13 al aankondigde in het onderstaande bericht...
.......
Wij hopen jullie allemaal ook in de toekomst te mogen blijven verwelkomen op de site, die in de nabije toekomst misschien wel uitgroeit tot 'n heel netwerk van televisiegerelateerde sites....maar hoe of wat, dat blijft voorlopig nog effe ons geheimpje.  ;)
...heeft de WIDM-crew nieuwe dingen op stapel staan. En hierbij onthullen we ons eerste geheimpje... ;D

We zijn bezig met een nieuwe site, een site over het realityprogramma Expeditie Robinson. In september begint de vierde serie van dit polulaire survival-programma op NET5 en VT4. We zijn op dit moment nog druk bezig met de voorbereidingen om een vergelijkbare site als die van WIDM.com te maken. Voorlopig hebben we een tijdelijke site voor jullie als opwarmertje.
Neem eens een kijkje op de volgende locatie: www.expeditierobinson.net

We hopen jullie binnenkort, net als op deze site, in grote getalen te mogen ontvangen op www.expeditierobinson.net.  8)
« Laatst bewerkt op: 10-08-2003, 15:39:06 door Compuart »
Geniet nooit met mate...

maapie

  • Gast
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #1 Gepost op: 19-08-2003, 22:38:12 »
wanneer begint het precies? ik heb vorig jaar ook gekeken, fantastisch!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #2 Gepost op: 19-08-2003, 22:50:54 »
Ik hoorde van Test dus dat het 15 september van start gaat. Jammer, net in mijn vakantie. Staat dat niet ook ergens op de site zelf? Ik heb het in eerste instantie niet kunnen ontdekken. Maar misschien heb ik een  nieuwe bril nodig? Ik kan alleen ontdekken dathet in september begint, test zegt 15 september, en wie zijn wij om aan test te twijfelen, nietwaar?
« Laatst bewerkt op: 19-08-2003, 22:54:29 door bodejosm43 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #3 Gepost op: 19-08-2003, 23:00:31 »
Staat dat niet ook ergens op de site zelf? Ik heb het in eerste instantie niet kunnen ontdekken. Maar misschien heb ik een  nieuwe bril nodig? Ik kan alleen ontdekken dathet in september begint, test zegt 15 september, en wie zijn wij om aan test te twijfelen, nietwaar?

Wij hebben, als bedenkers van de toekomstige meest succesvolle ER-site, natuurlijk inside informatie.  ::) ;D

De eerste aflevering van ER is op zondag 14 september:)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #4 Gepost op: 20-08-2003, 14:58:50 »
Wij hebben, als bedenkers van de toekomstige meest succesvolle ER-site, natuurlijk inside informatie.  ::) ;D

De eerste aflevering van ER is op zondag 14 september:)
meest succesvolle ER-site ooit.......je vergeet ooit han!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #5 Gepost op: 20-08-2003, 16:19:38 »
Dank je Han, voor deze actuele informatie. Kan ik de eerste aflevering misschien alsnog zien. Dus ik heb nergens overheen gekeken toen ik zei dat ik geen datum kon ontdekken.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #6 Gepost op: 20-08-2003, 16:38:00 »
meest succesvolle ER-site ooit.......je vergeet ooit han!

Ach, wat stom van me. Hoe kon ik dat nu vergeten.  ;D

Dus ik heb nergens overheen gekeken toen ik zei dat ik geen datum kon ontdekken.

Noop, op de officiele site staat nog geen datum vermeld.

Offline Ron

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Een nieuwe site... ExpeditieRobinson.net
« Reactie #7 Gepost op: 8-09-2003, 13:01:46 »
televisie ring...

oscar mag je krijgen van me kijk niet veel tv  op dit moment druk druk maar dit wil ik niet missen..