Auteur Topic: 'Wie is de Mol?' in de Donald Duck  (gelezen 12552 keer)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #40 Gepost op: 19-08-2003, 20:52:46 »
Volg jij "Wie is de eend" niet?
Toch bedankt!

maapie

  • Gast
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #41 Gepost op: 19-08-2003, 21:05:45 »
oke oke ik geef me al over aan deze onzin.  ;)

maapie

  • Gast
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #42 Gepost op: 19-08-2003, 21:07:05 »
Ik verdenk Kwik zwaar. is het jullie niet opgevallen hoe verdacht hij zich gedroeg bij de lolly opdracht? ook is hij het hele spel door niet goed aanwezig, hij gaat vaak weg uit de groep!

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #43 Gepost op: 20-08-2003, 21:32:57 »
Die met het blauwe petje is niet kwik (dat heb ik ook altijd gedacht), maar die met het groene petje is kwak...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #44 Gepost op: 20-08-2003, 21:42:36 »
oke oke ik geef me al over aan deze onzin.  ;)
Je hebt onzin en onzin he? Dit is onzin in het kwadraat, en dat maakt het dan weer leuk, hoop ik.

Ik ben trouwens benieuwd,  op welk bedrag de winnaar kan rekenen, misschien en deel van de inhoud van het pakhuis van oom Dagobert?

Krijgen we ook muzikale hints, en komt er een poll? Dit moeten we net zo serieus benaderen als WIDM, neem ik aan. Toch?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #45 Gepost op: 21-08-2003, 07:56:59 »
Krijgen we ook muzikale hints, en komt er een poll? Dit moeten we net zo serieus benaderen als WIDM, neem ik aan. Toch?

Laten we er een heel nieuw board voor openen
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #46 Gepost op: 21-08-2003, 13:26:10 »
Helaas kan ik nog geen poll adden (werkt nog niet) anders had ik dat zeker gedaan  ;D

Offline Timss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #47 Gepost op: 21-08-2003, 16:29:45 »
Dat is toch wel een teken dat wie is de mol heeel erg bekent is in Nederland als het al in de Donald Duck komt.

maapie

  • Gast
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #48 Gepost op: 21-08-2003, 17:20:15 »
ja, dat is wel zo. normaal is het altijd de eendmixshow met henny duckman ofzo, echt zo'n 'klassiek' programma. dat widm er nu in staat is een goed teken!

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #49 Gepost op: 22-08-2003, 11:37:24 »
nog 3 afleveringen te gaan, volgende week viel Katrien af. Ik vond haar het spel ook niet goed spelen, ze lette niet op en was veel teveel met Guus bezig wat weer tot irritaties leidde van Donald die er de aflevering ervoor uitging
Toch bedankt!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #50 Gepost op: 22-08-2003, 15:53:56 »
nog 3 afleveringen te gaan, volgende week viel Katrien af. Ik vond haar het spel ook niet goed spelen, ze lette niet op en was veel teveel met Guus bezig wat weer tot irritaties leidde van Donald die er de aflevering ervoor uitging
Heb jij de DD van VOLGENDE week dan al? Lopen ze in Doetinchem misschien een week vóór op de rest van Nederland? Dan moeten ze het gebied waar je woont voortaan maar de VOORhoek gaan noemen. Altijd handig om het nieuws enzo een week op voorhand al te weten.

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #51 Gepost op: 22-08-2003, 21:55:38 »
The molgrapevine fluisterde de Clarabella Koe volgende week in de arena staat tegenover een stier. Het schijnt spectaculair te worden (volgens de eendsiders).

Nb is het niet tijd voor een topic voor hen die zich stierlijk vervelen? ;-)
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

maapie

  • Gast
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #52 Gepost op: 22-08-2003, 22:19:15 »
ja graag :) hoe zullen we het noemen? het stierlijk verveel topic? het chat topic? het niks te doen hebben topic? het kletskoek topic?

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #53 Gepost op: 22-08-2003, 23:56:08 »
Ik vind trouwens wel dat er verdacht veel sluikreclame van Unilever in voorkomt. Ik denk dus (nee ik weet het zeker) dat Knor te eend is. Bij de lollyopdracht zag je ook duidelijk dat hij de laatste wegmoffelde. En eenden kunnen zwemmen en knor niet dus die blijft even drijven en zinkt dan.... jawel net als... hoe heette dat gevaarte ook alweer?!

 ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #54 Gepost op: 23-08-2003, 00:05:38 »
Knor.. jaaa denk ik ook.. minus de k en een beetje husselen.. wat krijg je dan..?! ... ;D

ps misschien bouwt ie ook wel zo'n mooi vlot ?!  ;D
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #55 Gepost op: 23-08-2003, 00:07:15 »
aha zie je wel... en toch is hij de mol!!!
Ik wist het.

ps Knor is toch die knutselaar met die tuinbroek?

« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 00:24:20 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #56 Gepost op: 23-08-2003, 00:29:12 »
Ja ik dacht het ook ja.. we hebben nog niet eerder een knutselaar als Mol gehad.. verdacht imho!

Zou er iets zitten in :Gamma - twee mm'en, dus knor, daar staat geen m in, knor is de mol ?!!!!)

Bovendien had ging hij ineens midden in die tekenopdracht zijn potlood slijpen en kwam toen terug met eentje die heel licht tekende ..
Daarnaast heeft hij volgens mij ook die blaasopdracht gesaboteerd (hij had toch best een stenen huis kunnen bouwen in plaats van een houten?!!)
En waarom had hij met die stier ineens een knalrode tuinbroek aan???

I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #57 Gepost op: 23-08-2003, 00:34:18 »
Verrek die stier daar heb ik helemaal niet op gelet.
Trouwens die muziekale hint bij Schiffers in week 1 was toch Money Blues van Bob Dylan? Nou ik dacht dat dat op Dagobert sloeg, maar die is er al uit, dus is er wat anders mee...

The answer my friend.... aha! Zie jij hem ook?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #58 Gepost op: 23-08-2003, 00:45:00 »
...! En wat te denken van het gesprek in dat huisje, waar Knor het gesprek ineens heel subtiel bracht op... de Bay of Pigs..!!! Ik vond dat al wat raar vooral omdat het eigenlijk nergens op sloeg in verband met het gesprek dat over vegetariers en advocaten ging?! Sloeg werkelijk nergens op!

En dan de manier waarop Knor op een avond uit Animal Farm voorlas...

En de hint naar Bright Lights, Big City..??!! jaja..

En wat te denken van de schiffers hint van vorige week, het liedje van the Carpenters?!

Trouwens volgens mij was hij helemaal niet verdwaald bij het zoeken naar die metro! hij als huisbouwer zou niet weten hoe straatnummering werkt en blokjes omlopen?! En volgens mij las ik ergens dat hij een jaar au pair heeft gezeten in het bois de boulogne, dus Frans spreekt hij ook heus wel@!



« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 00:48:13 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re:'Wie is de Mol?' in de Donald Duck
« Reactie #59 Gepost op: 23-08-2003, 02:29:33 »
Aha!! Is jullie dat ook opgevallen?

Waar ik vooral mijn vraagtekens bij had is hoe knor wist, voor hij hier naar gevraagd had, dat een van de andere kandidaten een vrijstelling kon verdienen met dat waarheid of liegen? Waarom begon hij zo te stotteren toen hij zogenaamd zat te liegen? Dat zou Guus Geluk toch meteen doorhebben?
Volgens mij heeft hij de kluit ook belazerd in dat bos, trouwens, door net te doen alsof hij die wolf niet zag en regelrecht in de val te lopen. Hij had immers een verrekijker bij zich en toch zag hij het niet..?En die portofoon werkte ook niet?

Bovendien het getal 3.. iedereen weet dat timmerlieden iets met dat getal hebben. Daarnaast: 3 biggen, 3 verschillende huizen bouwen, 3 maal niezen in het bos..etc.
« Laatst bewerkt op: 23-08-2003, 02:31:24 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you