Poll

Wie is je favo jurylid?

Bubbles
7 (8.4%)
Go-ahead
10 (12%)
grasisgroen
12 (14.5%)
hillo
9 (10.8%)
lemmyfan396
6 (7.2%)
Miek37
8 (9.6%)
Molière
12 (14.5%)
NextGP
9 (10.8%)
Nieky
10 (12%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: Favo jurylid  (gelezen 14963 keer)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #40 Gepost op: 29-04-2013, 12:49:56 »
Ja, dat maakt al die stemmen op jou nog onbegrijpelijker. Je hebt niet eens het hele spel meegedaan en ik heb je zelfs nog moeten voorstellen om jurylid te worden. :-X

Dus nu moet ik op de knieën om jou daarvoor te bedanken  :-X?
Ananas

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #41 Gepost op: 29-04-2013, 12:53:13 »
Dus nu moet ik op de knieën om jou daarvoor te bedanken  :-X?
Nou, dat is ook weer wat overdreven, maar een stem op mij zou wel netjes zijn. Overigens kan ik jouw vakje niet aanvinken in de poll. ???
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #42 Gepost op: 29-04-2013, 12:54:06 »
maar ik vind dat dus een beetje kortzichtig  :-X
Jij noemt het kortzichtig, ik noem het logisch. Ik vind het namelijk erg lastig om een jurylid dat duidelijk een andere smaak heeft dan ik, als favo jurylid te bestempelen...

OT: Ik mis Robbie himself in de poll. :(
🜃

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #43 Gepost op: 29-04-2013, 13:22:41 »
Jij noemt het kortzichtig, ik noem het logisch. Ik vind het namelijk erg lastig om een jurylid dat duidelijk een andere smaak heeft dan ik, als favo jurylid te bestempelen...

OT: Ik mis Robbie himself in de poll. :(

Goed punt Fabiann! Het schept inderdaad een band als je dezelfde smaak hebt, zelfde humor of wat dan ook. Dus ik snap wat je bedoelt. Anderzijds is de taak van de jury om zo objectief mogelijk te jureren. Wat voor mij betekent dat je als jurylid ook consequent moet zijn. Geef je bij de 1 aan dat je een onderdeel goed, mooi, fout of lelijk vindt dan moet die dat ook bij een ander zeggen.
Op het moment dat je dus alleen kijkt naar zijn beoordeling van jou wat heel positief kan zijn maar buitenproportioneel dan zou jij zijn partijdigheid dus kunnen missen.

Verder zei K@ren bijvoorbeeld dat ze Moliere dankbaar was voor de lift .. nja als bij wijze van spreken dat al een stem waard is (wat gelukkig niet zo was  >:D), omdat ze daarmee was geholpen vind ik dat een beetje kortzichtig.
Net als bij D*N voor het krijgen van een stem dat hij er dan 1 terug moet geven.  Wat voor mij is het dus niet per se zo dat voor wat hoort wat. Je moet ook alleen kunnen geven of nemen.
Wat mij brengt op de kwestie van Moliere die vindt dat hij een stem verdient, omdat hij samen met GiG mij graag bij de jury wilde hebben  ::)...  leer eerst maar de kunst van het geven  >:D
NB: Daarbij moet ik ook toegeven dat ik zelf ook wel eens kortzichtig ben ::hypocriet:: en het dus verder niet een verwijt is, maar meer een mening!

Bij de jurering van situaties, modellen of kledingstukken kom je inderdaad wel achter iemands smaak en kun je dat al dan niet waarderen.
Ananas

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #44 Gepost op: 29-04-2013, 13:47:07 »
Ja maar er zijn 5 juryleden die me hebben geholpen met kijkcijferstemmen/BBUK stemmen, dus die verdienen sowieso een stem terug :P.

:o


Hoe weet jij dat!

Arme K@ren, gewoon weggestemd omdat D*N de jury heeft omgekocht bij BB UK...  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Favo jurylid
« Reactie #45 Gepost op: 29-04-2013, 13:48:46 »
Jij was anders ook niet braaf, met je stemmen verzamelen ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #46 Gepost op: 29-04-2013, 13:51:48 »
De kijkcijfersoproep? Dat was eenmalig in t openbaar, en eenmalig in privé en daarmee ontdekte ik per ongeluk net dat jij meerdere mensen zo ronselde ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Favo jurylid
« Reactie #47 Gepost op: 29-04-2013, 13:55:47 »
jaja, dat zeggen ze allemaal ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Favo jurylid
« Reactie #48 Gepost op: 29-04-2013, 13:58:46 »
Jij noemt het kortzichtig, ik noem het logisch. Ik vind het namelijk erg lastig om een jurylid dat duidelijk een andere smaak heeft dan ik, als favo jurylid te bestempelen...

OT: Ik mis Robbie himself in de poll. :(

Maar deze theorie gaat ook niet helemaal op. Ik was bijvoorbeeld anti-Swifty in The Apprentice, maar stemde haar wel als winnaar bij Project Runway. Daar stemde ik Vieffan weer naar huis, hoewel ik elke week oa haar een stem gaf in de kijkcijfers. Zo kan ik voor iedereen wel wat bedenken waar ik de ene keer positief was en de andere keer juist niet. Maw: objectief jureren zorgt er als het goed is voor dat je nooit op één lijn zit met een kandidaat...

Nou, hij in ieder geval niet ::).

Ahw, je weet wel beter toch Denny? Ik ben altijd fan van jou, behalve als ik zelf ook meespeel en jij me target! ::jaja:: ::bravo::
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Favo jurylid
« Reactie #49 Gepost op: 29-04-2013, 14:03:24 »
Ahw, je weet wel beter toch Denny? Ik ben altijd fan van jou, behalve als ik zelf ook meespeel en jij me target! ::jaja:: ::bravo::
::hug:: Ik heb ook nog niet gestemd, want ik weet het nog steeds niet ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Favo jurylid
« Reactie #50 Gepost op: 29-04-2013, 15:14:33 »
tis wel spannend ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #51 Gepost op: 29-04-2013, 15:56:49 »
OT: Ik mis Robbie himself in de poll. :(
Ja, maar dan was de poll natuurlijk lang niet meer zo spannend geweest als nu.

Wat mij brengt op de kwestie van Moliere die vindt dat hij een stem verdient, omdat hij samen met GiG mij graag bij de jury wilde hebben  ::)...  leer eerst maar de kunst van het geven  >:D
Hm, de kunst van het geven. Vooruit, ik zal hier ook eens stemmen dan. :)

Mijn favoriet is natuurlijk grasisgroen, een hele lieve, leuke forumster met een mooi gevoel voor humor. ::jaja:: En verder stem ik op Bubbles, omdat ik haar enorm schattig vind ::regenboog::, en Nieky en NextGP, omdat ik dat twee toffe gasten vind. ::ok:: Hillo vind ik ook een mooie vogel, maar daar stem ik uit tactische overwegingen niet op. Dat heb ik immers van hem geleerd. En lemmyfan694, Miek37 en Go ahead hebben net even iets te weinig gedaan voor een stem.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Favo jurylid
« Reactie #52 Gepost op: 29-04-2013, 18:09:15 »
Dankjewel voor de stemmen mensen, al vind ik jury zijn geen wedstrijd  :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #53 Gepost op: 29-04-2013, 18:45:52 »
Wat lief  :-*
...maar soms even niet :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #54 Gepost op: 29-04-2013, 18:58:18 »
Dankjewel voor de stemmen mensen, al vind ik jury zijn geen wedstrijd  :P

 ::ok::

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #55 Gepost op: 29-04-2013, 20:42:58 »
Hm, de kunst van het geven. Vooruit, ik zal hier ook eens stemmen dan. :)

 ::ok::

Ik heb zelf geen favoriet jurylid. Ik heb dan ook op iedereen gestemd behalve mijzelf. Achteraf gezien had ik dat misschien wel moeten doen, want de enige die in de buurt komt van het ideale jurylid in mijn ogen dat ben ikzelf natuurlijk  :P; hier en daar had ik wel wat beter kunnen doen maar ja... van fouten kan ik alleen maar leren  ::)

De reden waarom ik op iedereen gestemd heb is omdat ze het ook prima zonder mij af hadden gekund. Verder denk ik dat ieder op een eigen manier er het meeste uithaalt en ook iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft. Zo heeft Grasisgroen echt verstand van mode en is zij iemand die rechtvaardigheid hoog in het vaandel heeft staan wat ik echt waardeer. Zo heb ik genoten van de opmerkingen van Hillo bij the apprentice waarbij hij de deelnemers even in hun hemd zette en liet blijken dat hij kennis heeft op het gebied van social media die niemand anders binnen Zap heeft. En ik durf te wedden dat alle andere juryleden ook hun kwaliteiten hebben, maar om die te kunnen onderschrijven is het handig om diegene eerst te leren kennen en aangezien dat weinig gebeurd is, behalve dan regelmatig met Grasisgroen vind ik het lastig om de overige juryleden te beoordelen. Ik weet ook nog wel wat positieve punten van een niet-nader-te-noemen-jurylid maar om een niet-nader-te-noemen-reden zal ik dat niet doen  ::) :P
Ananas

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favo jurylid
« Reactie #56 Gepost op: 29-04-2013, 21:46:56 »
pssst  go_ahead: Ik heb geen verstand meer van mode, volg het allang niet meer op de voet, maar doe nog even net alsof...  ;)  ;)
...maar soms even niet :)

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Favo jurylid
« Reactie #57 Gepost op: 30-04-2013, 09:41:08 »
Zelfs als jurylid vindt men mij te tactisch  :-[ :\'(
Nieky grab a life vest!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favo jurylid
« Reactie #58 Gepost op: 30-04-2013, 10:41:13 »
Zelfs als jurylid vindt men mij te tactisch  :-[ :\'(

 ::hug:: Wie heeft er gezegd TE tactisch? Of überhaupt tactisch? Ik zeg alleen dat je op een bepaald gebied meer kennis hebt dan de rest en dat waardeer ik alleen maar, dus als je het al als tactisch beschouwd dan is het alles behalve te tactisch. Ik vind het gaaf :D!
Ananas