Auteur Topic: Aflevering 2: De vraag  (gelezen 22973 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2: De vraag
« Reactie #100 Gepost op: 19-05-2013, 23:43:58 »
Knap dat je wist zeg  ::ok::
Met dank aan Next. :)

Niet perse moeilijk.. Lucy weet gewoon niks over sport ::)
Ik had hem in de groep gegooid, maar kreeg pas antwoord toen ik al weg was.. en toen ging er dus een dag overheen ;)
Ah oke. Maar ik denk dat de sportkenners onder ons dit ook niet hadden geweten.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2: De vraag
« Reactie #101 Gepost op: 20-05-2013, 15:20:26 »
Gefeliciteerd Nextgp!
Ich bin ein Bärliner!

Offline DrunkBanana

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can't touch this :P
Re: Aflevering 2: De vraag
« Reactie #102 Gepost op: 20-05-2013, 15:21:55 »
Lol late reactie  ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 2: De vraag
« Reactie #103 Gepost op: 20-05-2013, 15:22:29 »
Tja, ik ben pas nu weer online...
Ich bin ein Bärliner!

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Aflevering 2: De vraag
« Reactie #104 Gepost op: 1-06-2013, 13:25:27 »
Dit waren de vragen van de kandidaten voor wie het nog leuk vindt om te puzzelen. Vooral die van Starlight bleek erg lastig.  :)

De vraag van:
Alnitah:
Lucy (ingeleverd door Silvermaiden):
Wie heeft de eerste versie van Summertime gezongen?
Niells:
Van wie is de uitspraak dat de europese filosofie nog het best gekarikatuurd kan worden als een aantal voetnoten bij het werk van een griekse filosoof?
Silvermaiden:
Galileo Galilei had iets ontdekt wat tot een grote controversie leidde. Wat was dit? ( Graag de officiële term en de uitleg)
De Mijdrechtse Mol:
Mijn vraag: Onder andere Gwen, Cameron en Alejandro komen nog eens terug op TV om tegen elkaar te strijden als de Heldhaftige Hamsters en de Gemene Gieren. Maar in welk programma?


Alnilhan:
Jann:
Mijn vraag is: welk land heeft als enige ter wereld twee (levende) staatshoofden?
Molière:
Welke wielrenner werd ooit uit de Giro d'Italia gezet nadat hij een klap had uitgedeeld aan een toeschouwer?
Go Ahead:
Hoe heette het tijdschrift van de internationale gemeenschap die bijeenkomsten organiseerde om het onderwijs te verbeteren? Deze internationale gemeenschap, waar beroemde onderwijsvernieuwers lid van waren, bestaat tegenwoordig helaas niet meer!
NextGP:
De volgende afbeelding is van een soort beeld. Ik wil niet de stijl weten, maar de algemene benaming voor dit soort beelden.


Mintika:
Bassteijns (ingeleverd door Swifty):
Welke zangeres is groot fan van Iron Maiden en werkte voor hem achter de schermen?
Bjorrn:
Welke voetbalcompetitie, bestaande uit meer dan 40 clubs, vind in zijn geheel plaats in één stad?
LdHmolletje:
Welk 'model' heeft de omgekeerde naam gekregen van zijn oprichter?
Starlight:
De vraag die ik heb bedacht is "Welk Nintendospelletje heeft een level dat ook de naam is van een ambient/instrumentaal project van een bekende artiest?". Het antwoord is Wave Race 64 (en.wikipedia.org/wiki/Wave_Race_64 en nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nintendo_64-spellen).
Swifty:
Welke dichter werd sterk beïnvloed door de Boerenoorlogen?