Auteur Topic: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.  (gelezen 152713 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #80 Gepost op: 4-09-2013, 20:41:10 »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #81 Gepost op: 9-09-2013, 21:03:18 »
Jeetje. Wat vind ik inge vervelend!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #82 Gepost op: 9-09-2013, 21:06:28 »
Jeetje. Wat vind ik inge vervelend!

Heel erg vervelend ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #83 Gepost op: 9-09-2013, 21:23:45 »
Pff,wat erger ik me kapot aan haar... En dan in plaats van in het andere team een beetje anders te gaan doen blijft ze zo irritant.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #84 Gepost op: 9-09-2013, 21:24:03 »
Jeetje wat valt Inge me tegen in dit programma. Ik vond haar altijd wel sympathiek. Maar alsjeblieft zeg. Omdat iemand net steeds gecommandeerd wil worden en een eigen mening heeft, is het meteen een kut Marokkaan, die geen respect heeft voor vrouwen. Pff. Kijk eerst eens in de spiegel zeg. Werkelijk waar iedereen had wel commentaar op haar. Ik denk dat nog nooit in een realityserie met BN'ers iemand zo onsympathiek is overkomen. Ik vond Mimoun juist een teamplayer die goed let op de zwakste schakel in het team en die goed motiveert.
Al zijn er volgende week dus weer spanningen in het team. En volgende week voor het eerst iemand weggestuurd, ik ben benieuwd...
En Inge gaat er denk ik volgende week achter komen dat ook Marokkaanse vrouwen een eigen mening hebben. Haha go Maryam. Superleuk dat ze meedoet.  ::ok::

En trouwens (voormalig) team Inge, wat een slechte wissel zeg.  :-X Tennminste goed, dat ze Inge kwijt zijn, maar dan ruil je toch niet voor Ron?

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #85 Gepost op: 9-09-2013, 21:35:16 »
En trouwens (voormalig) team Inge, wat een slechte wissel zeg.  :-X Tennminste goed, dat ze Inge kwijt zijn, maar dan ruil je toch niet voor Ron?

Als Inge dat geregeld heeft, is dat wel slim gespeeld. Zelf naar het sterkste team en daar de zwakste speler weghalen. Maar wat is zij erg! Denk/hoop dat dat nog wel tegen haar gaat werken (was zij in WIDM nou ook al zo? Kan me dat totaal niet herinneren).

Op dit moment lijkt het soms meer op een klucht dan een avonturenprogramma. Toen Johnny het vertrek van Inge al begon te beschrijven als het verlost zijn van de wortel van het kwaad, heb ik me echt af zitten vragen waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. ::ohno::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #86 Gepost op: 9-09-2013, 21:40:13 »
Renate Verbaan had zeker problemen met Inge.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #87 Gepost op: 9-09-2013, 21:47:29 »
Bij de Mol is me dat niet zo opgevallen. Denk dat ze er nu heel erg de nadruk op leggen bij de montage. Bij de Mol zou dat minder waardevol geweest zijn, want wat heb je aam een bloedirritante mol. Daarbij denk ik dat ze nu ook vooral zo irritant overkomt, omdat ze heel erg graag wil winnen en ze gewoon over fanatiek is. Enneh... dat was ze bij de mol natuurlijk niet.  ;D

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #88 Gepost op: 9-09-2013, 21:53:52 »
Ja, dat is ook waar. Dan moet ze zich maar een beetje op de achtergrond gaan houden en het fanatiek zijn aan anderen overlaten. :P

Nou ja, gelukkig zitten er nog genoeg kandidaten in die wel leuk zijn. Ben ook benieuwd hoe Maryam het gaat doen. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #89 Gepost op: 9-09-2013, 21:59:07 »
Wel apart, want met interviews en andere dingen die ik van Inge, buiten spelvorm om, vond ik haar altijd wel een sympathieke vrouw. Zal wel aan het fanatieke liggen, en dat dat botst met andere fanatiekelingen. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #90 Gepost op: 9-09-2013, 22:00:32 »
dit was niet meer alleen "fanatiek".
Dit was onbeschoft en (in mijn ogen) walgelijk gedrag.

Aan de andere kant...... slim gespeeld, ze zit nu in het winnende team.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #91 Gepost op: 9-09-2013, 22:02:28 »
Ja, dat heeft ze ook maar 5x duidelijk gemaakt in het programma.  ::) ;D

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #92 Gepost op: 9-09-2013, 22:12:54 »
Leuke aflevering! Inge is erg irritant ja...
Maar dat lopen wordt irritant. Weer zijwegen met bonussen...
Wat betreft de groepsanning, het woord zegt het al, ik vind het leuker als dat er is, alléen bij wie is de mol hoort dat niet (daarbij vullen 3 opdrachten een uur TV en nu 2 opdrachten en moet het overige deel ook leuk zijn)
Mij betreft leuk programma!
Blij met Maryam en Mariana!
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #93 Gepost op: 9-09-2013, 23:37:46 »
Ik vond Inge bij WIDM ook al onuitstaanbaar én met afstand de slechtste mol allertijden. Maar nu slaat het echt alles. Haar opmerkingen over Mimoun zijn racistisch en volkomen misplaatst. ::niet-ok:: Wat een verschrikkelijk arrogant mens.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #94 Gepost op: 10-09-2013, 08:26:34 »
Leuke aflevering, dat zeker, maar ook ik erger me verschrikkelijk aan Inge. Hopelijk gaat zij zichzelf nog tegen komen...

Misschien trouwens dat het voor team Johnny beter is om volgende keer meteen door te lopen zonder zijwegen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #95 Gepost op: 10-09-2013, 08:58:10 »
Inge valt mij (in deze afl.) idd ook vies tegen maar ik vind Mimoun toch ook echt bloedirrirant! Wie mij daarentegen dan weer heel erg meevalt is Kraaykamp, ik lach me rot om zijn droge analyses tussendoor!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #96 Gepost op: 10-09-2013, 10:49:12 »
Ik weet niet meer echt wat ik van Atlas moet vinden. Ik ben verbouwereerd door wat er gisteren allemaal langskwam. Inge ging echt ver over de schreef met haar opmerking over Mimoun. Het is onbeschoft en ronduit kwetsend om te zeggen dat al je vooroordelen over Marokkanen waar bleken te zijn. Dat ze vervelende etterbakjes zijn en geen respect hebben voor vrouwen. Voor zover ik het heb kunnen zien heeft Mimoun wél respect voor vrouwen en is hij een echte teamspeler. Hij heeft van Inge geen enkele kans gekregen om een positieve bijdrage te doen aan het team. Voor mijn gevoel ligt het probleem niet bij Mimoun maar bij Inge, die zoals Johnny terecht opmerkt met helemaal niemand door een deur kon. Ik ben verbaasd dat de AVRO deze echt kwetsende opmerkingen in het programma heeft gemonteerd. Hiermee beschadigen ze niet alleen Inge en Mimoun, maar ook het hele programma. Ook Iris laat zich niet zo tactisch uit over Marokkanen ('dit is de eerste keer dat ik met een Marokkaan hand in hand loop', waarom zeg je dat? Geen wonder dat Mimoun even niet wist waar hij het moest zoeken).

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #97 Gepost op: 10-09-2013, 14:08:28 »
Helemaal mee eens, jolmolletje! Die opmerking van Iris was inderdaad nogal gek: waarom steeds maar weer beginnen over het Marokkaan-zijn van Mimoun? Daarnaast waren er hier en daar nog verschillende redelijk 'foute' opmerkingen over het land en de cultuur, vooral door kandidaten maar ook wel door Lauren Verster.

Al met al vind ik dat ze Marokko en de Marokkanen wel op een heel vreemde manier neerzetten in dit programma.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #98 Gepost op: 10-09-2013, 16:53:47 »
Ik heb af en toe het idee naar een soort 1 april grap te zitten kijken. Dat er op het eind een achter de schermen aflevering komt, waarbij blijkt dat het allemaal maar gespeeld is.
Maar ik vrees dat een aantal mensen echt zo onsympathiek is.

Inge valt mij (in deze afl.) idd ook vies tegen maar ik vind Mimoun toch ook echt bloedirrirant! Wie mij daarentegen dan weer heel erg meevalt is Kraaykamp, ik lach me rot om zijn droge analyses tussendoor!
Ik vind hem ook heel grappig, maar de aflevering met het kompas zal me nog lang bijblijven....  :(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #99 Gepost op: 10-09-2013, 17:23:32 »
Ik heb af en toe het idee naar een soort 1 april grap te zitten kijken. Dat er op het eind een achter de schermen aflevering komt, waarbij blijkt dat het allemaal maar gespeeld is.

Tja, ik vind het ook heel vreemd. In potentie is het een heel leuk programma. Die mensen doen opdrachten in een prachtig land: okee, het is warm en dat maakt alles wat zwaarder, maar waarom doen ze allemaal zo naar en vijandig? ???

Aan de ene kant zou dat kunnen komen doordat ze vrij veel ego's bij elkaar hebben gezet. Maar ik krijg eigenlijk vooral heel sterk de indruk dat de negativiteit voor een groot deel door Inge komt. ::niet-ok:: Buiten dat zij zich heel vervelend gedraagt, zijn alle andere kandidaten haar zo zat dat ze zich op hun beurt ook irritant gaan gedragen:

- Mimoun komt verder op mij over als een behoorlijk relaxte en sympathieke gast, ::ok:: maar hij is enorm geïrriteerd geraakt door Inge;
- Johnny is in zijn commentaren steeds heel grappig en luchtig, ;D maar werd inderdaad wat vervelend met dat kompas. Dat gaf hij zelf overigens wel direct toe. EN voor een deel was dat ook nog wel te begrijpen: hij had bijvoorbeeld wel een punt dat het geen zin had om dat kompas uit handen te geven, omdat je je positie moest kennen om er echt iets mee te kunnen.
- Iris had nu een gekke opmerking over Mimoun, is een waardeloze kandidaat (zolang zij in het spel zit zal haar team alles verliezen), maar verder niet onaardig. Toch werd ze direct als stront behandeld door Inge ('ik zou jou natuurlijk best willen inwisselen', aflevering 1). :-\\
- Ymke vind ik ook echt onuitstaanbaar, ontzettend nep. ::niet-ok::
- Robert liet zich wat onsympathiek uit over Inge. Maar gezien de reacties van alle anderen over haar, had hij daar ook wel gelijk in.
- Laura doet soms ook vrij arrogant en was aan het begin van aflevering 3 zinloos aan het bitchen over Gaby (dat ze niet zou weten wat die kon toevoegen). Misschien denkt ze dat dat erbij hoort, maar dit is niet 'Echte Meisjes'.
- Gaby, Darryl en Ron zijn tot nu toe heel rustig en sympathiek. :)
« Laatst bewerkt op: 10-09-2013, 17:25:19 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.