Auteur Topic: Nabespreking: Wie deed wat?  (gelezen 31582 keer)

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #60 Gepost op: 6-07-2013, 22:17:11 »
Nja je werd steeds stiller over de mail, dus mijn gevoel zij wel dat er iets niet klopte, maar dat wilde ik niet geloven... ::) jij paste te goed in mijn verschillende meesterplannen  :P
Ananas

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #61 Gepost op: 8-07-2013, 10:46:21 »
Juist, dus het was hier toch Lucy die geen dolken had ingezet... dacht ik al ::vergroot:: En dan kreeg ik dus voor die Egg Game wel een pm van haar of ik haar ei zou willen doorgeven, want zij had me tenslotte gered bij het laatste hiernamaals door Bjorrn in de richting van Jann te sturen (niet wetend dat Bjorrn en ik een complot hadden en dat hij sowieso op Jann zou stemmen ;D), en stug volhouden dat zij wel haar dolken had ingezet. Ja hoor Lucy, daar geloofde ik dus al helemaal niets van, alleen ben ik iets te aardig aangelegd en heb ik wel je ei doorgegeven ::)

Echt interessant om dit allemaal achteraf terug te lezen ;D

Sorry ::sorry::
Ik had een mooie tactiek van mensen tegen elkaar uitspelen en zelf geen dolken inzetten ::)
Op zich werkte het.. Alleen toen kwam die egg-game xD
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #62 Gepost op: 8-07-2013, 10:58:31 »
Lucy, dat ik je ei brak was trouwens écht per ongeluk  ;)

En sorry Lucy en Silvermaiden voor het verpesten van jullie complot :P ik vertrouwde Niells gewoon niet

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #63 Gepost op: 8-07-2013, 11:04:11 »
en het was zo'n aardige jongen die Niells. Raar hoor dat je die niet vertrouwde.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #64 Gepost op: 8-07-2013, 11:10:02 »
Als ik 'm vertrouwde had ik er nu uitgelegen ::fluit::  ::zwaai::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #65 Gepost op: 8-07-2013, 11:17:14 »
Lucy, dat ik je ei brak was trouwens écht per ongeluk  ;)

En sorry Lucy en Silvermaiden voor het verpesten van jullie complot :P ik vertrouwde Niells gewoon niet

Haha, dat weet ik toch ;)
Anders had ik je mn ei toch ook niet nog eens gegeven :P

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #66 Gepost op: 8-07-2013, 11:23:42 »
Lucy, dat ik je ei brak was trouwens écht per ongeluk  ;)

En sorry Lucy en Silvermaiden voor het verpesten van jullie complot :P ik vertrouwde Niells gewoon niet

Ach kan gebeuren ;).

Die lijstjes vind ik grappig om terug te zien. Valt me op dat ik laag sta bij fanatisme en winnaarsmentaliteit. Met dit spel klopt dat wel, aangezien ik geen idee had wat te verwachten haha. Maar als ik normaal een spel doe of ook met sporten trouwens wil ik altijd winnen en ben ik heel fanatiek  :-X ::schaam::.

Vond het trouwens een leuk spel om aan mee te doen, al was het maar kort. Ik vond het ook erg leuk om het van de zijlijn te volgen en ben heel blij dat HIDM gewonnen heeft :). Helemaal vanuit de Onderwereld als kampioen gekroond worden  ::jaja::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #67 Gepost op: 8-07-2013, 12:04:07 »
Sorry ::sorry::
Ik had een mooie tactiek van mensen tegen elkaar uitspelen en zelf geen dolken inzetten ::)
Op zich werkte het.. Alleen toen kwam die egg-game xD
Haha, zoiets dacht ik al... je zorgde er nog bijna voor dat Bjorrn en ik elkaar niet meer vertrouwden ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #68 Gepost op: 8-07-2013, 12:07:26 »
en het was zo'n aardige jongen die Niells. Raar hoor dat je die niet vertrouwde.
::rofl::

Vond het trouwens een leuk spel om aan mee te doen, al was het maar kort. Ik vond het ook erg leuk om het van de zijlijn te volgen en ben heel blij dat HIDM gewonnen heeft :). Helemaal vanuit de Onderwereld als kampioen gekroond worden  ::jaja::
Gelukkig maar ::ok::. Ja het Tanja scenario van ER is hier ook populair geworden haha. Bij Survivor won Ycaris die op het afvallerseiland begonnen was en hier wint HIDM die in de voorronde naar de onderwereld wordt gestuurd. Toeval?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #69 Gepost op: 8-07-2013, 13:40:43 »
Vond het trouwens een leuk spel om aan mee te doen, al was het maar kort. Ik vond het ook erg leuk om het van de zijlijn te volgen en ben heel blij dat HIDM gewonnen heeft :). Helemaal vanuit de Onderwereld als kampioen gekroond worden  ::jaja::
::hug::

En ik denk dat het bij dit spel gewoon toeval was. Ik durf best wel te stellen dat als ik bij die check inn opdracht niet had opgegeven, dat ik dan niet had gewonnen. Want op sommige punten heb ik daar echt geluk mee gehad, die Gouden Staf bijvoorbeeld.

En wat Survivor betreft, dat heb ik destijds niet gevolgd. Maar voor zover ik weet was de winnaar daar bepaald dmv een stemming, dus dat lijkt me dan geen toeval. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #70 Gepost op: 8-07-2013, 14:09:32 »
LdHmolletje had inmiddels bijna meer dolken dan autofolders.

 ::rofl::

ja, jann had de teamindeling perfect gemaakt. Ik zat bij mijn maatje Next, en toen wilden we een teamcomplot met Jann,Go ahead en Moliere... En 4 van ons hebben het ook ver geschopt :)

Ja, misschien had ik die teamindeling iets té perfect gemaakt, aangezien ik niet echt wat aan een complot heb als al mijn complotgenoten al in de kwartfinale zitten en ik nog niet  ::) Moliére zat na de shuffle in het andere team en dan had ik nog wel Swifty (hoewel ik ook niet weet in hoeverre ze mij geholpen zou hebben, gezien de stemming ervoor waar ze zowel Bjorrn als mij bedolkte), maar zij ging ook op het laatste moment naar het tegenteam. En waarom ik Bjorrn op zijn woord geloofde dat hij Starlight eruit zou stemmen met als motto 'altijd de sterkste eruit' weet ik ook eigenlijk niet. Hadden we een week eerder naar het Hiernamaals gegaan, dan had Bjorrn eruit gelegen, als ik me het goed herinner en had ik dit spel natuurlijk gewonnen uiteindelijk.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #71 Gepost op: 8-07-2013, 19:52:37 »
Swifty (hoewel ik ook niet weet in hoeverre ze mij geholpen zou hebben, gezien de stemming ervoor waar ze zowel Bjorrn als mij bedolkte)

Ik bedacht me dat dit de enige manier was waarop ik me aan mijn woord hield, ik had beiden beloofd de ander te steken ::sorry::

Bij ons was het echt een probleem dat Bjorrn en Bassteijns heel enthousiast alle complotgenoten in 1 team gingen zetten, waardoor we bij een eventueel hiernamaals wel zouden moeten backstabben. Was niet zo handig :P maar ja, ik was een lang weekend weg tijdens de check-inn (die Bas prima voor mij ook deed) en het maken van de eerste verbondjes (waarbij Bas voorstelde Bjorrn te nemen, wat niet mijn eerste keuze zou zijn geweest heel eerlijk gezegd...) en tijdens het maken van de teamindeling waardoor ik dus Bjorrn ook niet kon overtuigen dat het beter was als een complotgenoot in een ander team zou zitten ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #72 Gepost op: 8-07-2013, 20:53:10 »
Ik zou hier nog mijn verhaal doen, maar ik zie dat het belangrijkste eigenlijk al door Next is gezegd. En MM heeft mijn pm over zijn uitschakeling ook doorgestuurd, dus dat hoef ik ook niet meer uit te leggen. Nog een aantal toevoegingen:
1. Ik had in het begin een samenwerking met Silvermaiden, maar dat heeft helaas weinig opgeleverd behalve leuk contact en een extra steen voor mij. Oh, en ze vertelde me nog iets opmerkelijks: in het echt praat ze een stuk meer dan hier op het forum. ::jaja::
2. Go ahead was de enige met wie ik vóór de kwartfinale verder een samenwerking had. Hij gaf me ook allerlei info over zijn bondgenoten en weet ik wat nog meer, terwijl ik hem vrijwel niks vertelde en het allemaal wel best vond. :)
3. Ik probeerde in de eerste teamopdracht heel sneaky een kwartfinaleplek te bemachtigen, maar gokte helaas verkeerd. Go ahead stelde namelijk voor om Nieky naar de kwartfinale te loodsen toen die 1 persoon goed had geraden, maar ik had er ook al 1 goed geraden. :-\\ Dus ik probeerde daar een stokje voor te steken en was wel benieuwd of het team (en dan vooral Go ahead) mij ook naar de kwartfinale wilde helpen. Maar helaas gokte ik bij nog 2 opties over Van Persie i.p.v. Van Bommel en zat sNieky op het vinkentouw. >:( Als straf heb ik Go ahead 3 dolken gegeven in het hiernamaals dat gelukkig voor mij niet doorging. :o (Jann, Nieky en vooral Next ::zweep:: ::zweep:: ::zweep::)
4. Ik wist van Go ahead dat ik bij de tweede teamopdracht een voetbalvraag kreeg. Volgens hem dacht blijkbaar iemand uit dat team dat ik geen verstand heb van voetbal. ???
5. Ik kwam er pas na een aantal afleveringen achter dat er ook een Word-document onder het filmpje gekoppeld zat. ::schaam::
6. Het fanatisme van Go ahead en Swifty neemt extreme vormen aan. Go ahead heeft circa 584 pm's verstuurd in de eerste teamopdracht en bedacht daarbij de gekste vragen en Swifty raakte tijdens De Bankoverval in behoorlijke paniek toen ze haar raadsel nog moest oplossen en K@ren offline dreigde te gaan. Ze begon hier en daar ook verbaal te smijten met vrouwelijke geslachtsdelen. :o
7. Ik begon blijkbaar met slechts 1 dolk aan de kwartfinale zonder dat ik dat wist. :-\\
8. Nadat Next de samenwerking met 5 had opgezet, heb ik de overgebleven Alnilhan-leden afzonderlijk voorgesteld om een samenwerking met 4 op te zetten. Ze zagen dit allemaal zitten, dus heb ik maar een Alnilhan-samenwerking opgezet. Vervolgens realiseerde ik me dat Go ahead door zijn speelwijze weleens veel stenen zou kunnen krijgen en heb ik Nieky en Next een samenwerking met 3 voorgesteld en Go ahead voor de halve finale weg te stemmen, waarmee ze ook akkoord gingen. Dit was volgens mij allemaal nog vóór de eerste individuele opdracht, maar het was toen al een jannboel in de communicatie. :P
9. Bij het bommenspel heb ik de betrouwbaarheid van Nieky en Next even getest. Ze hebben me fantastisch geholpen aan de winst en 5 dolken, dus dat zat wel snor. :) Het spannendste moment was eigenlijk toen ik een bepaalde bom op een tijdstip moest doorgeven waarop ik mijn ogen nauwelijks open kon krijgen. Maar wonder boven wonder is dit gelukt. 8)
10. Vóór De Wolf vroeg HIDM mij op aanraden van Silvermaiden (waarvoor nog dank ::ok::) om samen te werken. Dit liep alleen direct in de soep. ::rofl:: HIDM had bij de eerste vraag als laatste gepost en vroeg mij een half uur voordat de wolf naar buiten kwam om nog even om en om te posten. In eerste instantie vertrouwde ik dit niet, maar uiteindelijk heb ik toch maar gepost want ik ging die opdracht toch niet voor dolken. Mijn strategie was namelijk om niet te gevaarlijk te worden en ik dacht toen al 10 dolken te hebben. HIDM had echter beloofd om direct na mij te posten en stuurde zo ongeveer om de minuut een pm, maar toen ik net had gepost zag ik hem zijn avatar aanpassen en stuurde hij mij eerst een pm om pas twee minuten na de deadline zelf te posten. :-X Dus ik kon hem niet echt meer vertrouwen en heb toen de samenwerking maar verbroken. Kwam me eigenlijk ook wel goed uit, want ik werkte inmiddels met bijna iedereen samen. HIDM heeft inmiddels al zo'n honderd keer gezegd dat het een ongelukje was, dus dat geloof ik dan maar. En hij probeerde mijn vertrouwen op allerlei manieren terug te winnen door mij o.a. voor te stellen om info te geven over de stenen van Go ahead en Niells, dus ik wist mooi wie die had. ::jaja::
11. Ik kwam er vóór het eerste hiernamaals in de kwartfinale achter dat ik blijkbaar 6 dolken had i.p.v. 10. ::schaam::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #73 Gepost op: 8-07-2013, 20:53:46 »
Deel 2:

12. Bij het eerste hiernamaals in de kwartfinale was het kiezen tussen LdH en Swifty. Ik wilde toen Swifty vooral weg hebben omdat ik haar als bedreiging zag om de samenwerking tussen Nieky, Next en mij uit elkaar te drijven. Daarnaast ging ze voor koffer 1 en daardoor kon HIDM niet weggestemd worden als Go ahead nog in het spel zat. Dat laatste maakte mij verder niet zoveel uit, maar door Nieky en Next te overtuigen om op Swifty te stemmen zou Go ahead mij alleen maar meer vertrouwen. En ik zat ondertussen ook rustig mee te denken in al zijn plannetjes. :P
13. Tijdens de Geit kon ik twee plaatjes niet vinden. De eerste naam gaf Go ahead mij en om niet te laten blijken dat ik de plaatjes via Google afbeeldingen zat te zoeken :-X, vroeg ik ook wat andere namen aan hem. Hij gaf me toen ook een verkeerde naam, dus ik begon hem een beetje te wantrouwen. :-\\ En toen ik zei dat ik nog één van de 100 namen nodig had (maar deze eigenlijk al wist), wilde hij in ruil voor deze naam alle 100 namen hebben. Ja ammehoela, Go ahead. ::rofl:: Daarna wilde hij in ruil voor het aantal namen dat hij mij had gegeven hetzelfde aantal namen van mij terugkrijgen. Dus toen heb ik de laatste serie maar offline gedaan en de enige die ik niet kon vinden aan Next gevraagd, die me mooi het antwoord gaf. In eerste instantie had ik trouwens die knakker van Faithless fout ingestuurd omdat ik iets te snel had gezocht op Wikipedia. Dat was zowaar één van de weinigen die ik echt kende.
14. Er was vrijwel geen communicatie in de samenwerking met 5, maar LdH kwam elke keer trouw terug als er een hiernamaals aanbrak. Ook toen we nog met z'n zessen over waren, vroeg hij of we al wisten op wie we gingen stemmen. ::rofl::
15. Bij de Geit wilde ik voorkomen dat Go ahead immuniteit zou krijgen, omdat ik a.d.h.v. de teksten onder de koffers dacht dat er alleen nog één hiernamaals was na de test. Ik was ook niet helemaal wakker toen. ::slaap:: Aanvankelijk wilden we dus op Go ahead stemmen en stelde ik aan LdH rustig het plan voor om met ons mee te stemmen, maar hij reageerde daar niet op en speelde even later de staf van Next weg. Kort voor de deadline vertelde Next me dat hij van D*N had gehoord dat er nog een hiernamaals was, dus toen besloten we toch om LdH weg te stemmen vanwege zijn enorme hoeveelheid dolken. Als ik dit laatste eerder had geweten, had ik dat voorstel om Go ahead weg te stemmen natuurlijk nooit gedaan aan LdH. Want het was inderdaad wel smerig, zoals Next zegt. Excuses nog hiervoor, LdH. ::sorry::
16. In Mario Kart heb ik Nieky en Next voorgesteld om Go ahead eruit te werken zodat hij geen immuniteit kon halen en even later ook om HIDM dat spel uit te werken. Doordat Nieky niks aan HIDM wilde geven, hoefde ik ook niks aan Go ahead te geven. Dus dat kwam me wel goed uit. :)
17. Bij de exit van Go ahead heb ik geen enkele dolk ingezet. ::trots:: Next had al vrij vroeg 4 dolken ingezet op Go ahead, dus die wist al hoe laat het was. Vervolgens vroeg Go ahead me om in te zetten op Nieky, maar ik had toch echt geen dolken meer. Vermoedelijk was hij zijn telraam kwijt, want ik had eerder nog aan hem doorgegeven hoeveel dolken ik had en hij wist hoeveel ik telkens had ingezet. Speciaal voor Go ahead: 6-3-3=0. ::jaja:: Ik was nog wel even bang dat sNieky op mij ging inzetten (en niet onterecht blijkbaar ::zweep::), maar ik heb hem toen maar een steen beloofd die ik overigens nooit heb gegeven. Toen Go ahead eruit lag, heb ik het hele verhaal maar gelijk opgebiecht omdat ik het lullig zou vinden als hij zijn stenen aan mij zou doorgeven. Ironisch is dat ik ze uiteindelijk allemaal wel heb gekregen.
18. Vóór het maken van de test had ik de afleveringen alleen even vluchtig doorgelezen. ::schaam:: Ik dacht dat steeds later wel te doen, maar dat heeft me uiteindelijk heel wat tijd gekost bij het maken van de test. Ik kwam er ook toen pas achter waar die 2 dolken verborgen zaten. ;D
19. Ik dacht dat het geheim van Gizeh zou zijn dat D*N eigenlijk Todd heet, hier regelmatig foto's van z'n neefje plaatst en een hele grote neger is die op vrouwen valt.
20. Ik vond het jammer dat ik geen enkele keer heb kunnen samenwerken met Starlight. :( We hebben elkaar het hele spel niet eens één pm gestuurd.
21. Ik flik zulke kunstjes als bij Go ahead natuurlijk alleen bij hem. Ik wilde natuurlijk wel een eerlijke finale en het dit was ergens ook heel verleidelijk om te doen. :P Als ik het spel had gewonnen, had ik het denk ik zelfs nog leuker gevonden om Go ahead op deze manier in de maling te hebben genomen dan dat ik zou hebben gewonnen.
22. Ik ben zeer betrouwbaar. ::jaja::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #74 Gepost op: 8-07-2013, 20:54:17 »
En dit paste er niet meer bij:
Nou goed, dat was het wel. Ik deed eigenlijk alleen mee om eens te kijken hoe ver ik het zou schoppen in zo'n spel en heb tijdens het spel en vooral tijdens het maken van de test heel veel waardering gekregen voor D*N. Ik vind het echt knap dat je op zo'n leeftijd zo'n spel in elkaar weet te zetten. ::respect::
@D*N: Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen voor dit spel en hoeveel tijd heeft het je gekost om het allemaal in elkaar te zetten? En ik weet niet of ik weer te vluchtig heb gelezen, maar ik kan het nergens vinden: wat was de volledige tekst die op de stenen stond? ::nieuwsgierig::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #75 Gepost op: 8-07-2013, 21:25:41 »
Aan het einde van de biechten wordt er met het geheim afgesloten ;). Maar hier is ie nog een keer:

Het geheim:
Gizeh is een mysterieuze plek op aarde, die verbonden is met vele plekken op de wereld. Gizeh ligt op de verborgen evenaar, met het magnetisch noorden als noordpool. Gizeh staat in contact met Paaseiland, Nazca, Angkor Watt, en nog veel meer bijzondere plekken op de Aarde. Daarnaast is Gizeh een klok met de Sfinx als wijzer. Een klok die elke 25,827 jaar rond gaat als het hart van de geheimzinnige Sfinx in 1 lijn komt met Regulus, de meest heldere ster in het sterrenbeeld Leeuw, is de klok helemaal rond geweest . De 3 piramides van Gizeh staan in de Orion-Formatie, net zoals pyramides in Theotihuacan, in Mexico en Xi’An in China. De grote pyramide wijst ons de weg in de sterren naar de plek waar onze planeet geboren is net onder Alnitah, Alnilhan en Mintika in de Orion-nevel. Nu weet jij het geheim van Gizeh. Gefeliciteerd jij bent de winnaar !

Erg leuk om te lezen hoe je het spel hebt beleefd Molière ::bravo::.
19. Ik dacht dat het geheim van Gizeh zou zijn dat D*N eigenlijk Todd heet, hier regelmatig foto's van z'n neefje plaatst en een hele grote neger is die op vrouwen valt.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Dat was wel hilarisch geweest ;D.

En dit paste er niet meer bij:
Nou goed, dat was het wel. Ik deed eigenlijk alleen mee om eens te kijken hoe ver ik het zou schoppen in zo'n spel en heb tijdens het spel en vooral tijdens het maken van de test heel veel waardering gekregen voor D*N. Ik vind het echt knap dat je op zo'n leeftijd zo'n spel in elkaar weet te zetten. ::respect::
Bedankt ::hug::. En hopelijk dit najaar weer *hint hint*
@D*N: Hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen voor dit spel en hoeveel tijd heeft het je gekost om het allemaal in elkaar te zetten?
Ik heb niet alle eer verdient, want Todd was degene met het idee. En ja Todd is een echt persoon, hoewel er blijkbaar nog steeds mensen zijn die dit niet geloven ::). Zonder hem was er waarschijnlijk wel wat minder diepgang omdat ik me nooit zo heb verdiept in de piramides. Uiteindelijk heb ik er dus ook veel van geleerd ::ok::.

Ongeveer nadat Survivor vorig jaar was afgelopen werd ik door Todd benaderd om dit spel te gaan doen. Ik had in eerste instantie geen zin om zo'n groot spel te gaan doen, misschien ook omdat ik net survivor achter de rug had. Maar het idee was te goed om niet te doen en toen zijn we aan de slag gegaan ;). Uiteindelijk ben ik erg blij dat Todd mij benaderd heeft om samen te werken en dat ik dit uiteindelijk toch heb gedaan ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #76 Gepost op: 8-07-2013, 22:13:06 »
Aan het einde van de biechten wordt er met het geheim afgesloten ;). Maar hier is ie nog een keer:

Het geheim:
Gizeh is een mysterieuze plek op aarde, die verbonden is met vele plekken op de wereld. Gizeh ligt op de verborgen evenaar, met het magnetisch noorden als noordpool. Gizeh staat in contact met Paaseiland, Nazca, Angkor Watt, en nog veel meer bijzondere plekken op de Aarde. Daarnaast is Gizeh een klok met de Sfinx als wijzer. Een klok die elke 25,827 jaar rond gaat als het hart van de geheimzinnige Sfinx in 1 lijn komt met Regulus, de meest heldere ster in het sterrenbeeld Leeuw, is de klok helemaal rond geweest . De 3 piramides van Gizeh staan in de Orion-Formatie, net zoals pyramides in Theotihuacan, in Mexico en Xi’An in China. De grote pyramide wijst ons de weg in de sterren naar de plek waar onze planeet geboren is net onder Alnitah, Alnilhan en Mintika in de Orion-nevel. Nu weet jij het geheim van Gizeh. Gefeliciteerd jij bent de winnaar !
Aha, thanks! :) Het waren ook zo veel posts achter mekaar.

Ik heb niet alle eer verdient, want Todd was degene met het idee. En ja Todd is een echt persoon, hoewel er blijkbaar nog steeds mensen zijn die dit niet geloven ::). Zonder hem was er waarschijnlijk wel wat minder diepgang omdat ik me nooit zo heb verdiept in de piramides. Uiteindelijk heb ik er dus ook veel van geleerd ::ok::.

Ongeveer nadat Survivor vorig jaar was afgelopen werd ik door Todd benaderd om dit spel te gaan doen. Ik had in eerste instantie geen zin om zo'n groot spel te gaan doen, misschien ook omdat ik net survivor achter de rug had. Maar het idee was te goed om niet te doen en toen zijn we aan de slag gegaan ;). Uiteindelijk ben ik erg blij dat Todd mij benaderd heeft om samen te werken en dat ik dit uiteindelijk toch heb gedaan ::jaja::.
Pfoe, wat een werk! En ik vergat Todd inderdaad. ::respect:: Maar nu zijn we natuurlijk wel benieuwd waarom Todd zich hier niet onder zijn eigen naam op het forum meldt. ::)
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #77 Gepost op: 8-07-2013, 22:22:30 »
20. Ik vond het jammer dat ik geen enkele keer heb kunnen samenwerken met Starlight. :( We hebben elkaar het hele spel niet eens één pm gestuurd.
Aww, ik had graag met je samengewerkt hoor, alleen zat ik eerst meteen al in dat verbond met Bjorrn en had ik het idee dat op dat moment een complot met iemand uit een ander team niet nuttig zou zijn. Op het moment dat ik me realiseerde dat dat wel handig zou zijn, bedacht ik me dat iedereen natuurlijk al in allerlei complotten zat en ik met niemand meer kon samenwerken, en daarna sloot ik een verbond met HIDM (waar we allebei niets aan hebben gehad omdat ik er toen uit lag).
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #78 Gepost op: 8-07-2013, 22:39:58 »
Ik zou hier nog mijn verhaal doen, maar ik zie dat het belangrijkste eigenlijk al door Next is gezegd. En MM heeft mijn pm over zijn uitschakeling ook doorgestuurd, dus dat hoef ik ook niet meer uit te leggen. Nog een aantal toevoegingen:
1. Ik had in het begin een samenwerking met Silvermaiden, maar dat heeft helaas weinig opgeleverd behalve leuk contact en een extra steen voor mij. Oh, en ze vertelde me nog iets opmerkelijks: in het echt praat ze een stuk meer dan hier op het forum. ::jaja::

10. Vóór De Wolf vroeg HIDM mij op aanraden van Silvermaiden (waarvoor nog dank ::ok::) om samen te werken.

Haha vind je dat opmerkelijk? Ik weet typend nooit zo goed wat ik neer moet zetten ;). Heb altijd het geviel alsof het netgens op slaat en dan stop ik er maar weer mee om het te posten.

En wat betreft punt 10. You're welcome :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #79 Gepost op: 8-07-2013, 22:45:13 »
Ze is dus het tegenovergesteld van mij, ik ben in real life rustiger dan ik hier ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human