Auteur Topic: Nabespreking: Wie deed wat?  (gelezen 31443 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #80 Gepost op: 8-07-2013, 22:55:19 »
Aww, ik had graag met je samengewerkt hoor, alleen zat ik eerst meteen al in dat verbond met Bjorrn en had ik het idee dat op dat moment een complot met iemand uit een ander team niet nuttig zou zijn. Op het moment dat ik me realiseerde dat dat wel handig zou zijn, bedacht ik me dat iedereen natuurlijk al in allerlei complotten zat en ik met niemand meer kon samenwerken, en daarna sloot ik een verbond met HIDM (waar we allebei niets aan hebben gehad omdat ik er toen uit lag).
Ja, we zaten steeds in andere teams. Maar ik had tot de kwartfinale ook maar twee bondgenoten. Ik moest eerst maar eens zo ver komen, dus ik dacht: die complotten komen dan wel een keer.

Haha vind je dat opmerkelijk? Ik weet typend nooit zo goed wat ik neer moet zetten ;). Heb altijd het geviel alsof het netgens op slaat en dan stop ik er maar weer mee om het te posten.
Dat was een grapje. ;) Maar je bent over het algemeen vrij stil hier op het forum, dus ik vond het wel grappig toen je dat zei.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #81 Gepost op: 8-07-2013, 23:47:31 »
Molière had een paar dingetjes te vertellen  ::rofl:: ik wil wel eens weten wat veel dingetjes inhoudt bij Molière  ::)

En ik ben in t echte leven eigenlijk redelijk stil  ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #82 Gepost op: 8-07-2013, 23:59:09 »
Hier dan nog het eindverslag van degene die de eer verdiend voor het bedenken van het spel. Todd you're awesome ::bravo::

:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #83 Gepost op: 8-07-2013, 23:59:49 »
The making of..
In den beginne..

-Toen het verhaal werd geschreven voor ‘Het Geheim van Gizeh’ was het eigenlijk niet bedoelt om uit te groeien tot een forumspel. Het was een verhaal over een verzonnen spelshow. Pas later (toen ik D*n ontmoette en zijn ‘Survivor’ las) is het idee ontstaan om te kijken of er een forumspel van gemaakt kon worden.

-Het thema van ‘Het Geheim van Gizeh’ is ontstaan toen ik de documentaire ‘The Revelation of The Pyramids’  http://www.youtube.com/watch?v=lrJN3wC2qt0 had bekeken. Ik was erg onder de indruk van deze documentaire en het was het begin van een zoektocht naar de geheimen van Gizeh en de verborgen evenaar. Tot op de dag van vandaag vind ik het leuk om uit te zoeken wat er zo’n 12.000 jaar geleden gebeurd is.

-Bij het schrijven van de afleveringen zocht ik naar een thema voor elke aflevering. Uiteindelijk waren er 12 thema’s en 1 intro-aflevering. Met de 13 afleveringen is het begonnen en vandaar is de spelopbouw samengesteld.

-Het idee om te beginnen met 3 teams komt voornamelijk omdat in ‘Het Geheim van Gizeh’ het getal ‘3’ vaak voorkomt. (Gizeh, Teotihuacán, Xi’an) (Alnitah, Alnilhan en Mintika) (3 pyramides/3 tempels) (driehoek tussen Nazca, Gizeh en het magnetisch Noorden)

-Sommige Easter Eggs zijn tijdens het verhaal bedacht, maar easter eggs zoals ‘In bloed gedoopt zoals ik had gehoopt’ zijn voor het forumspel bedacht.
Het verhaal

-Zoals al gezegd zijn veel (maar niet allemaal)‘geheimen’ van Gizeh letterlijk overgenomen van ‘The Revelation of The Pyramids’. Alleen vond ik de conclusie van de documentaire te negatief. Ik koos voor een zoetere ,romantische conclusie die gebaseerd is op het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=djcJI8NcC2c

-Voor iedereen die verder zoekt naar de geheimen van Gizeh (of de verborgen evenaar) komt geweldige dingen tegen. In het spel zijn enkele onderwerpen onderbelicht, vanwege diverse redenen. Maar voor de mensen die geinteresseerd zijn raad ik voornamelijk; de verdwenen pyramidion, de resonantie van de Kings Chamber, de verborgen evenaar of de oorsprong van Mekka (wat vrij weinig met de Islam te maken heeft.) aan.

-Persoonlijk geloof ik erin dat er vroeger een beschaving leefde die hoger ontwikkeld waren dan wij waren. De ontdekking van het snelheid van het licht in de Grote Piramide en het hele verhaal rondom de resonantie van de Kings Chamber zijn voor mij de belangrijkste aanwijzingen daarvoor. Om dezelfde reden geloof ik ook dat meeteenheden als de meter en tijdeenheden als de seconde al eeuwen bekend zijn.

-Als ooit de geheimen worden erkend, dan bbetekent dat het einde van de evolutie-theorie (want dan was er al een hoogontwikkelde beschaving 12.000 jaar geleden ipv Neaderthalers),  een groot deel van onze geschiedenis (zoals de meeste ‘feiten’ uit de promo), maar ook de meeste religies (het betekent namelijk dat er al veel eerder mensen waren, dan staat geschreven in de Bijbel en de Koran). Dat is ook de voornaamste reden waarom veel historici niet staan te trappelen om ze te erkennen. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat onze kinderen nog steeds geleerd wordt dat de Grote Pyramide een graftombe is.

-Meer sceptisch ben ik over Edgar Cayce, de Hall of Records (de bibliotheek van Atlantis) en Thoth. Maar inmiddels heb ik me er zo in verdiept dat ik ergens wel geloof dat Atlantis heeft bestaan. Dat geldt ook voor Thoth, hij is een vergeten persoon, maar zoals de tekst uit Job laat zien (boven aflevering 13) was hij in de tijd van de Bijbel al bekend.
 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #84 Gepost op: 9-07-2013, 00:00:31 »
The Games

-Omdat het hele verhaal al geschreven was en D*n moest wachten tot ‘Zap’ was afgelopen, hadden we genoeg tijd om spelletjes te bedenken.

-We wilden het spel vooral een tactisch spel maken vol met dilemma’s. ‘Het Vergiftigde Geschenk’ ‘De Veiling’ en ‘De Koffers’ waren daarom bij mij ook favoriet. In dit soort spelletjes krijg je te maken met een dilemma, waardoor een kandidaat goed moet nadenken over zijn tactiek. 

-Het meeste plezier had ik bij het verzinnen van ‘Mario Kart’ en D*n heeft dat ook nog eens heel tof gepresenteerd. Ik ben blij dat dit populaire spel ook zo goed als forumspel uit de verf kwam. Witte Geit was de leukste opdracht om voor te bereiden. Het is erg leuk om op zoek te gaan naar personen die wel bekend zijn, maar lang niet bij iedereen. Ik vond het wel jammer dat veel foto’s via Google Images gevonden werden. Een opdracht als deze is veel leuker als je bv. op Facebook aan mensen moet vragen wie er op de foto’s staan en er een ‘feest van herkenning’ gaat ontstaan.

-De moeilijkste opdracht om te maken was ‘De Bankoverval’. Er kwam veel bij kijken en ik wist niet goed of het idee in mijn hoofd ook overkwam als forumspel. Toen ik het aan D*n probeerde uit te leggen snapte hij er eerst ook niks van.

-Tijdbommen was zo’n spel dat in mijn hoofd beter was dan in het echt. Ten eerste leek het teveel op the Egg Game en ten tweede viel het natuurlijk te verwachten dat iedereen pas op het laatste moment de tijdbommen door ging geven. Dit maakte het tactisch gezien een veel saaier spel dan ik van te voren bedacht had.

-In de Slachtnacht wou ik persé 2 games hebben die pasten bij de Witte Staf en de Zwarte Staf. De opdracht voor de Witte Staf moest gaan om ‘elkaar helpen’ (wat de Witte Staf ook doet) en de andere game moest een harde egoistische game waarbij iedereen voor zichzelf moest gaan. (waar de Zwarte Staf voor staat.) 

-In eerste instantie wisten we niet hoeveel spellen er gespeeld moesten worden in de Onderwereld. Het hing helemaal af van het aantal kandidaten wat mee zou doen. De hele Onderwereld zou ook niet gespeeld zijn als er te weinig kandidaten waren. Gelukkig kon deze extra dimensie aan het spel toch doorgaan.

-De Toto is vlak voor het begin van het spel bedacht. In eerste instantie moesten de Kwartfinalisten gewoon wachten tot de Kwartfinale begon. Alleen zou dit wel heel saai kunnen worden voor sommige Kwartfinalisten. De Kwartfinalist uit Aflevering 2 moest dan bv. wachten tot Aflevering 8 om pas weer in het spel te komen.

-Het was erg grappig om HIDM aan het werk te zien op het forum tijdens zijn ‘Geheimen’-opdracht in de Onderwereld. K@ren en ik hebben hard gelachen toen HIDM bijval kreeg dat Icarly toch wel een hele toffe serie was.

-De Mini-veiling is als laatste opdracht verzonnen. Oorspronkelijk zou dit een opdracht zijn met music-quotes maar zowel ik als K@ren hadden weinig zin om deze opdracht voor te bereiden en uiteindelijk kwam K@ren met het idee voor de mini-veiling.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #85 Gepost op: 9-07-2013, 00:00:47 »
De Filmpjes/De Muziek

-Het meeste werk zat hem misschien nog wel in het maken van de filmpjes. Elk filmpje begint met het maken van een muziekclip waarbij verschillende muziekfragmentjes in elkaar worden gemixt. (zo bestaat bv. het Finale-filmpje uit 5 verschillende muziekfragmentjes) Dan worden de sheets gemaakt voor het filmpje. Voor een kort filmpje voor bv. het Hiernamaals betekent dat al dat er 22 sheets gemaakt moeten worden, maar voor bv. het Finale-filmpje zitten al zo’n 200 sheets/plaatjes. Vervolgens moet er per sheet bepaald worden hoe lang de sheet in beeld moet, want dit moest uiteraard weer gelijk lopen met de muziek. Pas als alles klopt, kan het filmpje pas online.

-Hoewel er ontzettend veel werk in zat, ben ik erg trots op de filmpjes en vooral op de gekozen muziek in de filmpjes.

-Aangezien het zoveel mogelijk op een echt tv-programma moest lijken wou ik ook een intro voor het programma en voor de intro wou ik een nummer wat de theme-song/anthem voor Het Geheim van Gizeh zou worden. Dit was in eerste instantie ‘I love it’ (vanwege het toepasselijke ‘You want me down on earth, but I’m up on Space wat sloeg op Orion) maar dit bleek moeilijk te mixen. Uiteindelijk is het ‘Viva Forever’ geworden waar ook nog eens een goeie danceversie van was en een goeie rock-versie (die op het einde van het Finale-filmpje zit) . Deze was wel goed te mixen en bijna in elk filmpje komt de theme-song dan ook terug. I love it zit nog wel in de promo (die is gemaakt voor het besluit dat Viva Forever de theme song zou worden.)

-Bij het kiezen van muziek is het vaak ook geluk hebben. Het nummer van het Hiernamaals (Air Supply – Goodbye) komt van de Soundtrack van een computerspelletje (Maniac Mansion) maar het paste er erg goed bij en het was qua lengte precies goed. Soms was het heerlijk om een nummer te vinden wat qua sfeer goed paste en waarvan de tekst ook nog klopte (zoals het dreigende en mysterieuze Gravity of Love in het Slachtnacht-filmpje, dat ook nog eens heerlijk gemixt kon worden met de theme-song)

Thoth

-Er werd verondersteld dat mijn identiteit bekend zou maken in Aflevering 13. Maar mijn identiteit blijft geheim. Het past beter bij dit spel dat Thoth het gemaakt heeft dan bv. een Piet of een Kees.  Ik kan in ieder geval zeggen dat ik niet D*n of Fabiann ben, sterker nog ik ben op het forum niet bekend! Ik vond het erg leuk om de mysterieuze Todd/Thoth te spelen en erg leuk om te lezen dat spelers zich afvroegen wie de mysterieuze Todd is. (missie geslaagd)

-De nickname Thoth is niet voor niks. Thoth was de god van de schrijfkunst, de kalender en de wijsheid. Aangezien ik het verhaal schreef,  jullie wijzer heb gemaakt over de geheimen en heb laten zien dat Gizeh eigenlijk een grote klok/kalender is, vond ik het toepasselijk om ‘Thoth’ het spel te laten presenteren.  Maar niet dat ik mezelf als een god zie hoor. ;)

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #86 Gepost op: 9-07-2013, 00:01:22 »
Overig

-D*n en ik baalden allebei enorm van de lijstjes-opdracht. Dat uitgerekend Starlight moest gaan, vonden we erg jammer. Starlight had in onze ogen de 7 kenmerken die nodig waren om dit spel te winnen, helaas dachten haar mede-spelers er anders over. Daarnaast waren Starlight en Next GP de enigen die echt succesvol geheimen ontdekten. Starlight wist zelfs de hieroglieven-opdracht op te lossen voor HIDM zonder de hulpmiddelen!

-Er zaten nog meer verborgen teksten verborgen in de afleveringen. Zo is de verborgen tekst in Aflevering 10 waarmee 2 dolken verdiend konden worden, nooit gevonden.

-Het artikel uit aflevering 11 kwam online terwijl ik 'Het Geheim van Gizeh' schreef. Het was een te mooi cadeautjes om niet in het verhaal te verwerken.

-De winnaar heeft laten zien de 7 kenmerken te bezitten die nodig zijn voor ‘Het Geheim van Gizeh’. Hij speelde (behalve misschien Gizeh Resort- Check Inn) alle spellen fanatiek mee, hij toonde zijn winnaarsmentaliteit door de Onderwereld te winnen, hij toonde aan tactisch te zijn door stiekum dolken te verzamelen, maar ze te bewaren voor het juiste moment. Hij toonde aan intelligent te zijn door de meeste vragen te beantwoorden in de test.  Hij had geluk dat hij een tweede kans  in de Onderwereld. Hij toonde aan sociaal te zijn, omdat bijna alle Kwartfinalisten Stenen gaven aan hem, terwijl hij stiekum toch ook een beetje vals was, omdat hij ook Stenen stal van Go Ahead en Niells. Al met al de terechte winnaar!

-Het Geheim van Gizeh heeft enorm veel tijd gekost. Maar het was superleuk om het verhaal te schrijven, de geheimen te delen met anderen (die hopelijk op zoek gaan naar de waarheid en meer geheimen), het zoeken naar de muziek voor de filmpjes en het bedenken van de spelletjes en de extraatjes (zoals de verborgen aanwijzingen). Maar het was vooral ook superleuk om het niet alleen te doen. D*n en K@ren hebben me geweldig geholpen en hebben ontzettend veel tijd erin gestoken om mee te denken en mee te helpen. Bovendien waren ze geweldige spelleiders. Bedankt! En tenslotte alle kandidaten bedankt voor een geweldige inzet waardoor het spel lekker dynamisch werd! Bedankt en ik ga jullie volgen bij Survivor 2014. (of mocht ik dat nog niet verklappen, D*n?)

Tot snel!

Thoth


Natuurlijkt Thoth ::hug::. Leuk dat je het weer gaat volgen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #87 Gepost op: 9-07-2013, 00:07:25 »
Citaat
K@ren en ik hebben hard gelachen toen HIDM bijval kreeg dat Icarly toch wel een hele toffe serie was.
::schaam::
"hele toffe" heb ik nooit gezegd trouwens, ik heb gezegd dat ik alle afleveringen heb gezien omdat ik ooit begonnen ben met kijken toen ik nog onder de doelgroep viel ::)
Citaat
-D*n en ik baalden allebei enorm van de lijstjes-opdracht. Dat uitgerekend Starlight moest gaan, vonden we erg jammer. Starlight had in onze ogen de 7 kenmerken die nodig waren om dit spel te winnen, helaas dachten haar mede-spelers er anders over. Daarnaast waren Starlight en Next GP de enigen die echt succesvol geheimen ontdekten. Starlight wist zelfs de hieroglieven-opdracht op te lossen voor HIDM zonder de hulpmiddelen!
En dit vind ik dan toch wel weer heel leuk om te horen :)

"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #88 Gepost op: 9-07-2013, 00:09:17 »
En dit vind ik dan toch wel weer heel leuk om te horen :)

Ik vond 't ook leuk om dat te lezen  ;D Toch wel trots op mezelf  :P Nogmaals, bedankt Todd  ::ok::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #89 Gepost op: 9-07-2013, 00:09:57 »
Ik ben in de loop van het spel echt gefascineerd geraakt. R E S P E C T en niets anders voor het maken, verzinnen en uitwerken van zo'n spel! Het was een fascinerend spel, met al die geheimen.

D*N, Doe Todd de groeten van me  ;)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #90 Gepost op: 9-07-2013, 00:10:30 »
::schaam::
"hele toffe" heb ik nooit gezegd trouwens, ik heb gezegd dat ik alle afleveringen heb gezien omdat ik ooit begonnen ben met kijken toen ik nog onder de doelgroep viel ::)
Zeg ik ook altijd ::pinokkio::.

Citaat
En dit vind ik dan toch wel weer heel leuk om te horen :)
We hebben net als Swifty tijdens de opdrachten (volgens Molière) toen meerdere malen vrouwelijke geslachtsdelen rond geslingerd  ::hypocriet:: :-X.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #91 Gepost op: 9-07-2013, 00:14:41 »
Zeg ik ook altijd ::pinokkio::.
We hebben net als Swifty tijdens de opdrachten (volgens Molière) toen meerdere malen vrouwelijke geslachtsdelen rond geslingerd  ::hypocriet:: :-X.
::rofl::

Ohja, de verborgen aanwijzing in aflevering 10 had ik uiteraard ook gevonden, alleen toen lag ik er al uit ::) Het is me een raadsel dat niemand anders die gevonden heeft, want toen ik het bestand opende kwamen er keurige rode spellingscheck-streepjes onder een aantal van de woorden in de witte tekst te staan ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #92 Gepost op: 9-07-2013, 00:30:26 »
Leuk om te lezen dit, Thoth! Echt mooi in mekaar gezet allemaal. ::ok:: Mist Starlight trouwens niet de factor Geluk als ze op zo'n manier wordt uitgeschakeld? :-\\

Molière had een paar dingetjes te vertellen  ::rofl:: ik wil wel eens weten wat veel dingetjes inhoudt bij Molière  ::)
Ja, ik wilde het in eerste instantie kort houden, maar dan werd het allemaal wat vaag. Dus zo werd het wat langer dan de bedoeling was. ::)

Ohja, de verborgen aanwijzing in aflevering 10 had ik uiteraard ook gevonden, alleen toen lag ik er al uit ::) Het is me een raadsel dat niemand anders die gevonden heeft, want toen ik het bestand opende kwamen er keurige rode spellingscheck-streepjes onder een aantal van de woorden in de witte tekst te staan ;D
Dat zie ik ook echt nu pas. :o
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #93 Gepost op: 9-07-2013, 00:36:30 »
Ik heb afl 10 niet gelezen volgens mij, had toen wat tijdgebrek

Ik vond het slachtnacht filmpje trouwens ronduit eng  ::rofl:: :o

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #94 Gepost op: 9-07-2013, 07:43:52 »
Als ik dit laatste eerder had geweten, had ik dat voorstel om Go ahead weg te stemmen natuurlijk nooit gedaan aan LdH. Want het was inderdaad wel smerig, zoals Next zegt. Excuses nog hiervoor, LdH. ::sorry::
Geeft niet hoor ::hug:: Ik vind het al netjes dat ik zover ben gekomen in een spel waarin ik voor mijn gevoel nooit echt lekker heb ingezeten. Enige uitzondering: het wolvenspel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #95 Gepost op: 9-07-2013, 08:17:06 »
::rofl::

Ohja, de verborgen aanwijzing in aflevering 10 had ik uiteraard ook gevonden, alleen toen lag ik er al uit ::) Het is me een raadsel dat niemand anders die gevonden heeft, want toen ik het bestand opende kwamen er keurige rode spellingscheck-streepjes onder een aantal van de woorden in de witte tekst te staan ;D

Ik heb zo vaak bij de (eerdere) afleveringen het hele document geselecteerd omdat ik verwachtte dat er witte tekst zou zijn, maar ik heb het niet gevonden :(

Todd, D*N en K@ren, dankjulliewel voor de hele organisatie van dit fantastische spel ::bravo::

K@ren haalde me over om toch mee te doen, omdat ze het echt een spel voor mij vond, tactisch en puzzels, etc. Helaas heb ik wat dat betreft er niet uit gehaald wat ik in eerdere spellen wel aan tactiek liet zien. Ik denk dat ik toch even een teveel aan spellen heb gehad. Maar ik wou dit mooie spel ook weer niet laten lopen, dus ben toch wel blij dat ik heb meegedaan hoor ;D
Ik weet dat je dit leest K@ren, onze haat-liefde verhouding zal zich ergens vast nog wel blijven afspelen, en stiekem geniet ik er net zoveel van  als jij ;) maar ik word wel steeds nieuwsgieriger naar je!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #96 Gepost op: 13-07-2013, 16:19:10 »
Zo, weer terug uit Turkije.
Was je in turkije?
Ja, vergeten te melden, het was nogal last minute.

Weer erg interessant om dit allemaal terug te lezen.
Blij dat starlight trouw aan mij is gebleven.
Jammer dat Swifty liever niet met mij samen wilde werken,
en mij heeft veraden (maar dat wist ik al)

En het spijt me MM, dat je niks aan mij gehad hebt  ::hug::
Ik kon jou niet in mijn team kiezen, aangezien ik dan weer afspraken met andere zou moeten breken.
Ik dacht dat jij het me sneller zou vergeven,  dus vandaar mijn keuze.
Was wel erg moeilijk voor me om je als het ware te moeten veraden.

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #97 Gepost op: 13-07-2013, 19:04:29 »
Ik miste je al bij big brother us, vandaar :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #98 Gepost op: 13-07-2013, 20:20:33 »
Jammer dat Swifty liever niet met mij samen wilde werken,
en mij heeft veraden (maar dat wist ik al)

Pardon? Waar heb ik je verraden? Ik heb geen enkele dolk daadwerkelijk in je rug gestoken, en ik heb niet tegen je gelogen, ik heb steeds dolken ingezet op de personen waar ik het met jou over had ::)


Maar welkom terug  :D was het leuk?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nabespreking: Wie deed wat?
« Reactie #99 Gepost op: 13-07-2013, 21:51:37 »
Pardon? Waar heb ik je verraden? Ik heb geen enkele dolk daadwerkelijk in je rug gestoken, en ik heb niet tegen je gelogen, ik heb steeds dolken ingezet op de personen waar ik het met jou over had ::)


Maar welkom terug  :D was het leuk?

Tijdens dat hiernamaals dat achteraf niet doorging heb je toch echt een dolk op je ingezet.
Maar dat kan ik je natuurlijk moeilijk kwalijk nemen want je kreeg er ook 2 van mij  ::)

En het was erg leuk in turkije  :)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.