Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
373 gasten en 15 vaste bezoekers (hulpdakdekker, FrankLapidus, Starlight, Loezel, Mollenmania, Swifty, Bodejos, de_witte, edwin0102, Mollenvanger-MV, Tristan, Nieky, Heinz, sylvana81, TimvDons)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Realitynet Songfestival
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
1 Oktober
The Amazing Race 2: Schrijf je nu in!
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10]
  Print  
Auteur Topic: Realitynet's Song Contest Helsinki 2017  (gelezen 10879 keer)
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Geslacht: Man

Babbelt maar wat

« Antwoord #180 Gepost op: 19.09.2017, 10:16:01 »

Dan vind ik het nog steeds een rare opmerking.

Top.
Kunnen we nu weer verder? Of zet het in pm voort, want momenteel wordt het een beetje als een dood paard door laag water trekken, en daar wordt niemand blij van. Want dat is super onhygiŽnisch.
Also, dat is kwalijk voor de leefomgeving van Lukies overgewichtkikker.. die in het geniep een bewegend gifje is ipv een stilstaand plaatje. Het is een gifkikker Verbaasd

ohja: sidenote, ik heb wel wat beters te doen dan clips kijken - dus dat gaat bij mij geen punten opleveren. En ook geen minpunten, dus voor mij mag je best een stilstaande albumhoesafbeelding hebben Duimen omhoog!

Oke, dat kan. Ik zal in het vervolg maar niet meer reageren dan..  Lips Sealed
Ah, top, zelfs MV is het met me eens dat dit onderwerp volledig oninteressant is geworden. Duimen omhoog!

Ik wil me bij deze distantiŽren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

TAR Host

« Antwoord #181 Gepost op: 19.09.2017, 13:48:05 »

Dit ben ik als jurylid van mijn nationale songfestival:

I'm young and in love
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #182 Gepost op: 19.09.2017, 15:07:53 »

Ik ben wel benieuwd wat anderen hier van vinden. Gaan jullie de ingestuurde liedjes met of zonder clip beluisteren? En letten jullie op de clip bij het kiezen van je eigen nummer?
Ik probeer voor mijn eigen inzending wel altijd een videoclip te hebben. Bij de beoordeling houd ik er niet heel veel rekening mee. Meestal krijgen de liedjes die ik na een paar keer luisteren nog steeds leuk vind, de meeste punten van mij.

Overigens laat ik iedereen helemaal vrij hoe ze de liedjes beoordelen. Sommigen kennen punten toe voor bepaalde onderdelen. De introtekst en de videoclip kunnen dan ook een van deze onderdelen zijn.

Eventuele (onbewuste) complotjes worden aan het einde van het songfestival altijd bekendgemaakt.

Geef je nu op voor Realitynet's Song Contest Helsinki 2017!
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #183 Gepost op: 19.09.2017, 17:01:05 »

Had ik eindelijk een nummer waar wel een leuk element in zat, zie ik dat dat liedje al eens heel hoog is geŽindigd hier in dit songfestival Grin
Maar ik geloof dat ik mijn inzending gevonden heb Cheesy

Keep calm and eat chocolate
Brtdm

ბრთდმ

« Antwoord #184 Gepost op: 19.09.2017, 17:12:28 »

Ik denk dat ik er inmiddels uit ben. De artiest heeft al meerdere malen meegedaan aan de nationale verkiezingen van het songfestival. Maar nooit aan de echte 'Europese' variant. Ik vindt dat hij daarom wel een internationaal podium verdient hier.

Ik ben benieuwd met welk lied iedereen komt aanzetten. Eerst nog even wachten...

ლოეს ჰავერქორთ ის თხუნელა!
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #185 Gepost op: 19.09.2017, 17:16:19 »

Ik kijk bij mijn eigen inzending altijd (dit is m'n derde keer, maar okť) wel naar het totaalplaatje, dus inderdaad een gezellige introtekst, interessante clip, maar bovenal moet de muziek, de zang en eventuele extra's gewoon ťcht wel on point zijn.
Die andere dingen zijn leuk om er extra bij te hebben en wanneer een lied een minder leuk introtekstje heeft of een minder leuke clip zal ik daar uiteraard geen minpunten voor geven, maar bij liedjes die helemaal 'af' zijn op alle gebieden die ik beoordeel ben ik opzich wel geneigd om eerder pluspunten te geven. Andersom (bij leuke clip en fantastische introtekst, maar een lied die echt vreselijk is, geef ik natuurlijk ook gewoon 0 punten: zo simpel is het) Ik geef namelijk ook per categorie punten en natuurlijk zijn zang en muziek de allerbelangrijkste, maarja, net als met het tv-songfestival vind ik persoonlijk de act wel een toffe extra die het geheel in potentie net iets op kŠn heffen.

In the end denk ik dat het vooral gaat om welk liedje het beste is: welk liedje blijft het langst of meeste in je hoofd doordenderen en vind je gewoon het leukste om nogmaals te beluisteren. Als precies dŠt in een liedje zit zonder introtekst en met zwart beeld, dan heeft dat liedje die extra's gewoon helemaal niet nodig en stijgt hij lekker omhoog in mijn punten! Denk dat we elkaar daarin ook mogen vertrouwen, dat het uiteindelijk gewoon zeker wel om het liedje gaat.
En hoe meer spelers, hoe meer smaak, hoe verschillender de punten. May the best (that's me) win! Trots Liegbeest

Liefde Bravo!

WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Duncton

« Antwoord #186 Gepost op: 19.09.2017, 17:46:50 »

Also, dat is kwalijk voor de leefomgeving van Lukies overgewichtkikker.. die in het geniep een bewegend gifje is ipv een stilstaand plaatje. Het is een gifkikker Verbaasd

Hilarisch

Ik let er wel een beetje op bij het zoeken. Als ik kan kiezen tussen twee even sterke liedjes die ik even goed vind, waarvan er een een clip heeft en de ander niet, kies ik waarschijnlijk voor de eerste.

Qua beoordeling inderdaad wat Gupp zegt Duimen omhoog!. Ik beoordeel het liedje, maar een leuke aankleding kan zorgen dat ik wat positiever tegenover een inzending sta. Ik ga me daar niet voor afsluiten. Het scheelt denk ik maximaal hier en daar een puntje.

If I was a haircut would you wear a hat?
Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #187 Gepost op: 19.09.2017, 17:52:12 »

Qua beoordeling inderdaad wat Gupp zegt Duimen omhoog!. Ik beoordeel het liedje, maar een leuke aankleding kan zorgen dat ik wat positiever tegenover een inzending sta. Ik ga me daar niet voor afsluiten. Het scheelt denk ik maximaal hier en daar een puntje.

Hmm... ik ben liedjes tegengekomen met in de clips van die dames.... Hoeveel mannen doen er eigenlijk mee met dit songfestival schijnheiligerd

Keep calm and eat chocolate
grasisgroen

« Antwoord #188 Gepost op: 19.09.2017, 18:40:10 »

De eerste keer dat ik de liedjes beluister bekijk ik ook de clips, veel te leuk om te zien en natuurlijk beÔnvloedt dat wel een beetje. Daarna hoop ik dat er een afspeellijst komt  schijnheiligerd en dan wordt duidelijk welke liedjes leuk blijven en welke niet.

...maar soms even niet
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #189 Gepost op: 19.09.2017, 18:44:49 »

dank hdd voor de opmerkingen over het dode paard en de woordspeling van de gifkikker Hilarisch briljant

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Lucy

Life is like theatre <3

« Antwoord #190 Gepost op: Gisteren om 16:46:25 »

Hmm... ik ben liedjes tegengekomen met in de clips van die dames.... Hoeveel mannen doen er eigenlijk mee met dit songfestival schijnheiligerd

Hilarisch

Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan... en terug!
Duncton

« Antwoord #191 Gepost op: Gisteren om 17:51:11 »

Alleen jammer dat nummers die bij dat soort clips horen vaak zelf ook niet veel om het lijf hebben.

Dus daar scoor je dan weer geen punten mee. Tongue

Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #192 Gepost op: Gisteren om 18:25:51 »

moet het geluid aan ?  #dtv

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Duncton

« Antwoord #193 Gepost op: Gisteren om 18:34:54 »

Goed punt. Duimen omhoog!

putyourHANSup!

Al Aaf!

« Antwoord #194 Gepost op: Gisteren om 20:42:04 »

Goed punt. Duimen omhoog!
Of geen punt! Grin Liegbeest

dank hdd voor de opmerkingen over het dode paard en de woordspeling van de gifkikker Hilarisch briljant
Dit ^ En ook Duncton is grappig Hilarisch
Alleen jammer dat nummers die bij dat soort clips horen vaak zelf ook niet veel om het lijf hebben.

Ik hou zeker rekening met introtekst en clip, net wat Gupp zegt. Die kunnen een meerwaarde zijn en soms net dat puntje verschil maken. Maar ik zal er geen punten voor aftrekken als die twee aspecten minder zijn, want het gaat uiteindelijk om het liedje.
Pagina's: 1 ... 7 8 9 [10]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005