Poll

Wie overleeft de explosie in Berlijn niet?

Hadewychisdemol
MollenvangR-Art
D*N
Molière
Miek1999
Loezel
KD.
Maikemeisje
Moni
Lukie4
Mollenmania
Duncton
Swifty
Gupp
PutyourHANSup!
Kaaasje
Iemand anders nl....

Auteur Topic: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0  (gelezen 386491 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2200 Gepost op: 13-08-2017, 21:00:35 »
ga maar naar Groningen..... misschien helpt dat mij herstellen  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2201 Gepost op: 13-08-2017, 22:05:14 »
Leuk geschreven weer Daisy! ::bravo::

Ik ga voor D: nog meer chaos!
2024: wie is de Mol?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2202 Gepost op: 13-08-2017, 22:27:13 »
Oeh, het wordt steeds spannender :o

Voor het vervolg, ga ik voor optie C.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2203 Gepost op: 13-08-2017, 22:33:42 »
C

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2204 Gepost op: 13-08-2017, 23:07:14 »
Wat een aflevering! Veel onthullingen. We zijn er eindelijk achtergekomen dat PutyourHansup! en Gupp de chanteurs zijn. Gupp speelt dus een spectaculaire driedubbelrol. En dorpsagent Lukie is verantwoordelijk voor de spacecake: wie had dat kunnen denken? De diefstal van Lucy en Lama is ontdekt door LdH en Aapje. En Robbie is de baas van Loezel en mij!  :o

Gaat Mollenvanger-MV de deal tekenen?
Dat denk ik niet: het is voor hem toch een vrij beroerde deal. Hij moet er iets beters zien uit te slepen. Misschien heeft hij een advocaat nodig om hem daarmee te helpen?

Laten MaikeMeisje en Moni de spacecake zaak echt rusten?
Misschien niet, maar ze kunnen ook nooit bedenken dat Lukie erachter zit. Ze moeten eens bij de bakkerszaak van Elise langs.

Zitten Black_and_White, FrankLapidus en Silvermaiden op het juiste spoor?
De vorige aflevering dacht ik nog van niet, maar nu dus wel! Want Gupp is wel degelijk betrokken.

Wat wil Gupp nu en hoe groot zijn de problemen van hem en PutyourHANSup!?
Het plan was op zich best geniaal: het geld achterover drukken en dan door de informantendeal alle mogelijke vijanden achter de tralies krijgen, zodat ze veilig zijn. Dat laatste kan nog steeds, maar zonder geld levert het relatief weinig op... Hij moet erachter zien te komen wie er lucht heeft gekregen van hun chantage en geldoverdracht in het park: iemand wist immers dat Niuno daar zou zijn en schoot hem dood.

Wie is Robbieazerty en wat is zijn functie?
De baas van een speciale internationale politiedienst. Interpol ofzo.

Hoe lang houdt Lukie4 het nog vol?
Tot hij zijn auto terug heeft.

Wat is het plan van WouterV en gaat Molcrazy daar in mee?
Ik denk een akkoord met de_witte & co, zodat ze een enorm drugssyndicaat kunnen vormen. Samen moeten ze het de versplinterde organisaties in Borkel en Schaft heel moeilijk kunnen maken. Of, vraag ik me nu af, heeft Team Groningen misschien wel goede banden met de familie Bakker? Misschien hebben ze alleen problemen met Niuno, of met Team LdH.


Kan Duncton de foto voor Starlight en de_witte verbogen houden? En wie staat er nou toch op?

Dat blijft een mysterie.

Kan Loezel Elise aan het praten krijgen of heeft ze daar toch Grasisgroen voor nodig?
Ik hoop toch dat ze Elise op de een of andere manier aan de praat kan krijgen, met of zonder hulp van GiG. Het lijkt erop dat Loezel en ik nog weinig voor elkaar hebben gekregen, dus we zullen eindelijk iets moeten presteren.

En kan LdHmolletje zijn geld terug krijgen?
Hij lijkt me een heel wat geslepener speler dan Lucy en Lama. Samen met zijn dochter Aapje moet hij de andere twee in de val kunnen laten lopen. En dan gaan we misschien eens de meedogenloze kant zien van LdH en Aapje.... Je kunt immers niet zo'n belangrijke drugsbaas worden zonder af en toe je handen vuil te maken. En Aapje moet ook woest zijn dat Lucy haar vertrouwen zo heeft beschaamd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2205 Gepost op: 14-08-2017, 00:06:32 »
Goeie aflevering! Zoveel onthullingen ::bravo::

Gaat Mollenvanger-MV de deal tekenen?
De deal is te slecht dus nee ik zie in geen mogelijkheid dat hij hem tekent. Hij probeert sowieso nog iets eruit te krijgen wat beter is.

Laten MaikeMeisje en Moni de spacecake zaak echt rusten?
Forumpersonages kennende, waarschijnlijk niet. Maar hoe ze ooit bij Lukie gaan uitkomen....geen flauw idee. Dat is toch wel een shocker.

Zitten Black_and_White, FrankLapidus en Silvermaiden op het juiste spoor?
Ja want ze weten dat Gupp er iets mee te maken heeft en dat de persoon in de bosjes niet Gupp kan zijn. Dat was dan uiteraard Putyourhansup!

Wat wil Gupp nu en hoe groot zijn de problemen van hem en PutyourHANSup!?
De problemen zijn best groot zonder geld (wat nu zonder hun weten bij Lucy en Lama is), een barvrouw en twee kinderen die hun achterna zitten (Silvermaiden, frank en BW), de politie die informatie van Gupp wil die hij niet heeft en Putyourhansup die vijanden heeft gemaakt met de schutter door diegene te bedreigen op televisie :P. Nee, deze twee gaan alleen nog maar diepere problemen krijgen ::jaja::.

Wie is Robbieazerty en wat is zijn functie?

Voelt heel erg interpol achtig, en hij is de nieuwe Molcrazy van verhaal 1 ::jaja::.

Hoe lang houdt Lukie4 het nog vol?
Op dag 7 duurde het nog twee dagen voor hij zijn auto terug zou krijgen, we zitten nu in dag 8. Dus volgende aflevering of die aflevering daarna krijgt hij zijn auto waarschijnlijk terug.

Wat is het plan van WouterV en gaat Molcrazy daar in mee?
Samenwerken ::jaja::. Wat KD zegt, als ze sterk staan samen dan maken alle versplinterde partijen geen schijn van kans.

Kan Duncton de foto voor Starlight en de_witte verbogen houden? En wie staat er nou toch op?
Duncton kan wel geheimen houden ::jaja::. Wie erop staat? Misschien herkent Lukie de persoon wel van gezicht maar kan hij diegene niet plaatsen omdat het eigenlijk een man in drag is ::rofl::.

Nee de mogelijkheden zijn uhm niet erg groot maar ook niet duidelijk.

Kan Loezel Elise aan het praten krijgen of heeft ze daar toch Grasisgroen voor nodig?
Loezel lijkt goed om te kunnen gaan met beide dames, ik denk dat ze het wel kan.

En kan LdHmolletje zijn geld terug krijgen?
Ja als ik Lucy was dan zou ik nu een goeie verstop plek zoeken, misschien kunnen Nieky en Tim haar daarmee helpen :P. Maar ze heeft behoorlijk wat geld van probably de grootste drugsbaas van Borkel en Schaft gestolen, met als gevolg dat zijn vriend Niuno nu dood is. Ja nee, Lucy moet dekking zoeken ::jaja::.

Maar de vraag van vandaag is … wat is het idee van D*N?
Het zijn leuke opties maar de enige optie die met het uiteindelijke doel echt helpt is C. Want we hebben het geld niet nodig, we kunnen al weg. Het enige wat nog in de weg staat is dat Mollenvanger vast zit. Dus A is te risky en onlogisch omdat ik blijkbaar al wel geld heb. B ook, want dat gaat ook alleen maar om het geld. En ik zou geen boze LdHmolletje achter me aan willen hebben, die is voor Luus. D is wel typisch D*N, om partijen tegen elkaar op te stoken ::hypocriet::, maar daarbij is ook weer niet het gevolg dat we Mollenvanger vrij kunnen krijgen.

Dus ik stem op C!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2206 Gepost op: 14-08-2017, 00:39:58 »
O ja, ik twijfelde nog, omdat A en B ook leuk waren. Maar je hebt gelijk dat C de enige optie is die MV helpt. En dat is voor HIDM en D*N wel belangrijk.

Dus ik stem ook op C.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2207 Gepost op: 14-08-2017, 01:42:44 »
Maar maar Dennie je moet me wel ff helpen natuurlijk ::hypocriet::
Dus B is beter ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2208 Gepost op: 14-08-2017, 10:02:57 »
ik ga voor C aangezien dat de enige is waar D*N en HIDM persoonlijk iets aan hebben.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2209 Gepost op: 14-08-2017, 10:39:18 »
Ik stem uiteraard ook voor C  ::hypocriet::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2210 Gepost op: 14-08-2017, 11:14:17 »
Ik vind zowel B als C logisch
Ga ik voor B om de stemming wat spannender te maken  ;D
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2211 Gepost op: 14-08-2017, 11:32:46 »
Kan Duncton de foto voor Starlight en de_witte verbogen houden? En wie staat er nou toch op?
Duncton kan wel geheimen houden ::jaja::. Wie erop staat? Misschien herkent Lukie de persoon wel van gezicht maar kan hij diegene niet plaatsen omdat het eigenlijk een man in drag is ::rofl::.

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2212 Gepost op: 14-08-2017, 12:03:13 »
Ik ga voor C, want dan kan MV uit de gevangenis komen  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2213 Gepost op: 14-08-2017, 12:29:09 »
Na een week zowat geen pc te zien ga ik proberen vandaag / morgen alles bij te lezen. Heb een groot deel gemist nu dus benieuwd naar het verloop :D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2214 Gepost op: 14-08-2017, 12:32:58 »
Deze keer is de keuze weer makkelijk: C ::jaja::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2215 Gepost op: 14-08-2017, 12:51:49 »
Een verhelderende aflevering, maar tegelijkertijd nog veel onzekerheden.

D*N had inderdaad al aardig wat geld en hij wil vooral niet wachten. Dus C vind ik wel logisch.

Maar stiekem blijken LdHmolletje en AaPje16 al een ander plan te hebben om D*N's loyaliteit te testen. Lucy was immers ook niet te vertrouwen en ze zeiden dat ze het wel zelf gingen doen. Hierdoor komt D*N juist zelf in de problemen, welke keuze hij ook maakt. (Want eerlijk gaan helpen doet ie sowieso niet.)
« Laatst bewerkt op: 14-08-2017, 12:53:29 door Kaaasje »

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2216 Gepost op: 14-08-2017, 17:03:38 »
C
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2217 Gepost op: 14-08-2017, 18:19:46 »
Dit was een magistrale afleverin ::ok:: ::ok:: ::ok::

Gaat Mollenvanger-MV de deal tekenen?
Die gaat hij uiteindelijk tekenen, omdat er anders nog meer tegen hem gebruikt zal worden. Althans, daar wordt mee gedreigd. Uiteindelijk kiest hij dan toch eieren voor zijn geld.

Laten MaikeMeisje en Moni de spacecake zaak echt rusten?
Nee, dat zullen ze zeker niet gaan doen. Het zijn twee onderzoekende tantes en willen toch weten wie er verantwoordelijk was voor die spacecake op het feest.

Zitten Black_and_White, FrankLapidus en Silvermaiden op het juiste spoor?
Ja, ze kennen de jas. En aangezien Gupp bij het feest was en zijn broer niet is het eenvoudig een-tweetje. Wat ze er dan uiteindelijk mee gaan doen is natuurlijk weer een ander verhaal.

Wat wil Gupp nu en hoe groot zijn de problemen van hem en PutyourHANSup!?
Zijn ultieme doel is de 500.000 Euro die eigenlijk mij en AaPje16 toebehoren te pakken zien te krijgen. Echter, zoals al door anderen gezegd, worden ze van alle kanten achterna gezeten. Uiteindelijk zullen ze alleen maar van de regen in de drup, en dus in heel veel problemen belanden.

Wie is Robbieazerty en wat is zijn functie?
Het zou iets als Interpol of Europol kunnen zijn. Maar wel iemand met ook nog een verborgen agenda.

Hoe lang houdt Lukie4 het nog vol?
Met zijn Smart houdt hij het niet lang meer vol. Als hij nog langer in dat autootje zal moeten rijden is hij in staat om het in de prak te rijden. Alleen vraag ik me af of hij wel zo blij moet zijn als hij zijn eigen auto terug krijgt.

Wat is het plan van WouterV en gaat Molcrazy daar in mee?
WouterV wil zeker samen gaan werken. Hij wil op die manier voet aan de grond in Borkel en Schaft en omgeving zien te krijgen. In eerste instantie zal Molcrazy daar wel mee willen in mee gaan. Hij wil immers ook meer macht. Uiteindelijk zal dit gaan leiden tot een 'oorlog' tussen hen en de bestaande partijen in Borkel en Schaft. Misschien dat de complete familie Bakker, inclusief mijn clan, zo weer samen kunnen gaan komen.

Kan Duncton de foto voor Starlight en de_witte verbogen houden? En wie staat er nou toch op?
Starlight begint wel door te krijgen dat Duncton iets voor haar (en de_witte) verborgen houdt. En dus zal ze op onderzoek uitgaan. En wie erop staat? Het zal vast iemand zijn die Lukie4 in het verleden is tegen gekomen. Of misschien wel iemand die hij op tv heeft gezien en waar hij nog eventjes niet aan denkt.

Kan Loezel Elise aan het praten krijgen of heeft ze daar toch Grasisgroen voor nodig?
Het lijkt erop dat ze het samen heel goed kunnen vinden. Dus zal het Loezel weinig problemen kosten om haar aan het praten te krijgen. Grasisgroen zou hooguit als een soort hulpje kunnen dienen. Om te kijken of Elise wel echt alles vertelt wat ze zou kunnen weten.

En kan LdHmolletje zijn geld terug krijgen?
Het volledige bedrag zal niet meer lukken gezien de uitgaven die Lama1997 heeft gedaan. Maar natuurlijk zal het AaPje16 en mij gaan lukken om ons geld weer terug te krijgen. Op welke manier? Als ze het niet terug geven als we het vriendelijk vragen, dan weten we nog wel wat dingetjes... En hebben we nog wel wat ongure connecties. En AaPje16 zal ook zeker niet zachtzinnig hiermee omgaan. Ze is immers bestolen door haar vriendin Lucy...

Maar de vraag van vandaag is … wat is het idee van D*N?   

C en D lijken me de meest interessante... Maar C is voor HIDM en D*N het enige waar echt zeker voor hun er iets kan inzitten. Maar ja, het maken van een plan, en het goed tot uitwerking brengen van dat plan zijn 2 compleet verschillende zaken. En die tweede zal lastiger blijken dan het maken van het plan. En zal beiden ook verder in de problemen brengen... AaPje16 en ik lusten ze rauw... Oh ja, ook Mollenvanger-MV zal bedrogen uitkomen door dit plan.
Ik kies dus ook optie C!
Ich bin ein Bärliner!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2218 Gepost op: 15-08-2017, 15:53:21 »
 ::oink:: Ik zat dus zeer waarschijnlijk in de bosjes. En nu draag ik ook nog eens hetzelfde regenjack, dat vraagt om moeilijkheden.

C is logisch inderdaad, maar D kan Gupp en mij misschien iets meer uit de problemen helpen, dus ik kies D.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2219 Gepost op: 15-08-2017, 16:02:27 »
Denk dat C goed voor het verhaal is. Niet dat ik Hans het geld niet gun, maar toch.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela