Poll

Wie overleeft de explosie in Berlijn niet?

Hadewychisdemol
MollenvangR-Art
D*N
Molière
Miek1999
Loezel
KD.
Maikemeisje
Moni
Lukie4
Mollenmania
Duncton
Swifty
Gupp
PutyourHANSup!
Kaaasje
Iemand anders nl....

Auteur Topic: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0  (gelezen 384749 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2280 Gepost op: 21-08-2017, 16:15:44 »
Wat een aflevering ::bravo::
En wat een vragen die beantwoord moeten worden.

Dat wordt een lange 'winterstop'
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2281 Gepost op: 21-08-2017, 16:54:55 »
Wat een aflevering ::bravo::
En wat een vragen die beantwoord moeten worden.

Dat wordt een lange 'winterstop'
Dan moeten we maar hopen op een Wintersoap!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2282 Gepost op: 21-08-2017, 17:13:14 »
Wat een aflevering ::bravo::
En wat een vragen die beantwoord moeten worden.

Dat wordt een lange 'winterstop'
Het is inderdaad een magistrale aflevering... Dat wordt duidelijk gaan ontwennen, na al deze mooie afleveringen.

We hebben weer een slachtoffer. R.I.P. LdHmolletje. Heeft hij dit over zichzelf afgeroepen? En wat gaat er met Grasisgroen gebeuren?
Vannacht had ik een visioen: ik ben volgens de meeste vermoord... maar... dat is voorop gezet spel! Ik blijk de nieuwe contactpersoon te zijn geworden van de politie. Ik weet dusdanig veel van de onderwereld in Borkel en Schaft en omgeving dat men mijn expertise graag gebruikt. De omgeving moet denken dat ik er geweest ben, maar ondertussen... Ondertussen zit ik ondergedoken ergens in een warm land. Grasisgroen zal natuurlijk wel gestraft worden. Maar ze zal niet gaan zitten. Voor de omgeving natuurlijk wel, maar in werkelijkheid niet! Wat kunnen nachtelijke visioenen toch mooi zijn!

Een aantal personages heeft een andere richting gekozen. Waar is Mollenmania naartoe? Wat is de_witte met AaPje16 van plan? En krijgen we een nieuwe alliantie tussen Starlight, Duncton en PutyourHANSup!? Kunnen zijn Kaaasje vinden?
Mollenmania is gevlucht naar het zuiden. De_witte wil via AaPje16 achter zien te komen waar ons geld is, en eventuele verdere waardevolle spullen. En een nieuwe alliantie? Misschien een oppervlakkige, maar niet eentje die verdere diepgang krijgen. En nee, zij kunnen zeker Kaaasje niet vinden.

Lucy en Hadewychisdemol hebben een zwaar ongeluk gehad. Gaan ze dit overleven?
Nee, een van beiden zal het niet overleven. En dan vrees ik het meest voor HIDM...

Molcrazy is terug onderweg naar de plek waar hij Spechteke voor het laatst zag. Kan hij iets vinden dat WouterV en hij eerder hebben gemist?
Molcrazy zal vast met zijn speurzin een kleine aanwijzing vinden. Misschien wel eentje die ook hem richting zuiden zal sturen.
ja, ze overleven het wel. MC ontdekt dat Wouter heeft gezorgd dat Spechteke is verdwenen.

KD. en Loezel zijn van Europol. Hebben ze met de arrestatie van WouterV wel gekregen wat ze wilden? Want ze waren toch geïnteresseerd in de familie Bakker en LdHmolletje? Gaan ze nog achter Nieky aan? Waar hangt ie toch uit?
Met de arrestatie van WouterV hebben ze een onverwacht groot succes. De grote baas van het Belgische drugskartel is natuurlijk een veel mooiere vis dan ik zou zijn geweest. Hun interesse voor de familie Bakker en Molletje is zeker nog niet weg, maar wij hadden alleen maar de macht in dit gedeelte van Nederland.
Nieky is gaan vliegen, samen met TimvDons en misschien wel Spechteke. Het zou mij niks verbazen als er in een eventueel volgend seizoen heel wat zal plaats vinden in een zuidelijk land, of misschien wel op een tropisch eiland.

« Laatst bewerkt op: 21-08-2017, 17:15:49 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2283 Gepost op: 21-08-2017, 17:37:31 »
We hebben weer een slachtoffer. R.I.P. LdHmolletje. Heeft hij dit over zichzelf afgeroepen? En wat gaat er met Grasisgroen gebeuren?
Vannacht had ik een visioen: ik ben volgens de meeste vermoord... maar... dat is voorop gezet spel! Ik blijk de nieuwe contactpersoon te zijn geworden van de politie. Ik weet dusdanig veel van de onderwereld in Borkel en Schaft en omgeving dat men mijn expertise graag gebruikt. De omgeving moet denken dat ik er geweest ben, maar ondertussen... Ondertussen zit ik ondergedoken ergens in een warm land. Grasisgroen zal natuurlijk wel gestraft worden. Maar ze zal niet gaan zitten. Voor de omgeving natuurlijk wel, maar in werkelijkheid niet! Wat kunnen nachtelijke visioenen toch mooi zijn.

Ik ben toch bang voor je dat het niet overleefd hebt. De kans dat alles in scene gezet is, vindt ik iets te klein en te onwaarschijnlijk.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2284 Gepost op: 21-08-2017, 17:47:38 »
Ik ben toch bang voor je dat het niet overleefd hebt. De kans dat alles in scene gezet is, vindt ik iets te klein en te onwaarschijnlijk.
Je weet maar nooit... Kijk maar eens naar cliffhangers van GTST ;D En in soaps zijn er wel meer mensen ooit uit de dood opgestaan.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2285 Gepost op: 21-08-2017, 17:48:16 »
 ::bravo:: Heel benieuwd naar vanavond. ::jaja::


Nieky en Tim zaten of zitten achter de drugs aan, Nieky is de enige die weet waar die zich bevindt. Geen idee waar ze nu zijn en wat ze met Spechteke hebben gedaan.

Zou Mollenmania in het verleden misschien ook voor de_witte gewerkt hebben?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2286 Gepost op: 21-08-2017, 17:50:55 »
Wauw wat een heftige aflevering! En het zit nog vol cliffhangers... Ik kan er niet tegen als die niet opgelost zijn voor de stop hoor :(

Spannende aflevering, leuk om te lezen en leuke twist op het einde met aflevering 20 Molduck Mysteries ::ok:: Daisy, zijn de bezuinigingen zo ver doorgevoerd dat ik zelfs geen tv op mijn cel heb? (ik had niet veel beters te doen, dus wel kunnen kijken ;D)

Niet liegen he MVtje ;) jij had het te druk met je ontsnappingsplan. En je moeder zit toch ook in de gevangenis? Werk je soms met haar samen?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2287 Gepost op: 21-08-2017, 19:08:36 »
Nou ja, vrijgesproken is misschien niet helemaal het juiste woord... Ontoerekeningsvatbaar verklaard waardoor ze vrijuit gaat

En dan wordt ze opgesloten in een gesticht waar ze de oude dorpsagent Trialk tegen komt  ::bravo::
Na hun behandeling gaan ze samen ergens op een boerderijtje wonen.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2288 Gepost op: 21-08-2017, 19:37:11 »
Here we go .... de finale seizoen 1! :D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2289 Gepost op: 21-08-2017, 19:46:00 »
Wat een finale. Dat beloofd wat voor volgend seizoen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2290 Gepost op: 21-08-2017, 19:47:47 »
Oh, dus dat zijn ze van plan...  ::vergroot:: maar sowieso laten ze mij zitten en halen ze alleen mama Bakker op ;D en ik denk dat toch Luus verrassend genoeg het slachtoffer is. En waar is Lukie  ::vergroot:: heel erg veel open eindes...
« Laatst bewerkt op: 21-08-2017, 19:55:43 door Mollenvanger-MV »

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2291 Gepost op: 21-08-2017, 19:53:11 »
 ::oink:: ::oink:: ::oink::

Het wordt een hele lange winter



 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Geweldig gedaan weer Daisy. Ik heb weer genoten en wacht nu al in spanning op het 2e seizoen.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2292 Gepost op: 21-08-2017, 20:07:22 »
Zoveel schokkende gebeurtenissen en onthullingen de laatste twee afleveringen ::oink:: Ik kan nu al niet wachten op het 2e seizoen ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2293 Gepost op: 21-08-2017, 20:10:20 »
Een voordeel van de 'winterstop' is dat Nieky en ik bijna een jaar hebben om de tunnel te graven. Dat gaat vast goed komen.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2294 Gepost op: 21-08-2017, 20:26:03 »
Wow wat een cliffhangers!! Spannend!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2295 Gepost op: 21-08-2017, 20:26:43 »
Oh my god  ::oink::

Daisy, dit waren zulke fantastische weken  ::bravo::. Ik heb elke aflevering met zoveel plezier gelezen en verheugde me op de volgende. Wat een verhaal, en dat in 20 afleveringen. Ik kan niet wachten op het volgende seizoen. Bedankt voor dit fantastische verhaal en voor de afgelopen weken!  ::bravo::

Frankje Lapi

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2296 Gepost op: 21-08-2017, 20:28:55 »
Hoor ik nou dat ik dood ben? Protest!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2297 Gepost op: 22-08-2017, 00:02:26 »
Wauw, zo spannend, ik wil niet dat het stopt! Petje af Daisy, echt super! Bedankt voor al die weken amusement ::bravo::

Gupps dubbele dubbelrol speelt hem uiteindelijk parten, net als spechtekes eagerness. Zo dramatisch ook: D*N die tegen HIDM zegt: ga erachteraan! Maar daarmee eigenlijk het leven van zijn vriendje op het spel zet. Ik hou van dat tragische, hoe tragisch ook.

En dan wordt ze opgesloten in een gesticht waar ze de oude dorpsagent Trialk tegen komt  ::bravo::
Na hun behandeling gaan ze samen ergens op een boerderijtje wonen.
::rofl:: ::bravo:: Yes, please!

Oh my god  ::oink::

Daisy, dit waren zulke fantastische weken  ::bravo::. Ik heb elke aflevering met zoveel plezier gelezen en verheugde me op de volgende. Wat een verhaal, en dat in 20 afleveringen. Ik kan niet wachten op het volgende seizoen. Bedankt voor dit fantastische verhaal en voor de afgelopen weken!  ::bravo::


Amen!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2298 Gepost op: 22-08-2017, 09:37:48 »
Een smiley:  ::oink::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2299 Gepost op: 22-08-2017, 11:21:31 »
Dank je wel voor dit fantastische seizoen (die voor mij helaas in mineur lijkt te eindigen, haha; gelukkig is het een soap en kan alles in soaps). Ik heb iedere aflevering met veel plezier gelezen! Nu begint dat weer het aftellen tot het volgende seizoen!

Hoor ik nou dat ik dood ben? Protest!
Ik ken het gevoel...
Ich bin ein Bärliner!