Auteur Topic: Game of Thrones  (gelezen 186937 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #680 Gepost op: 18-07-2017, 14:06:41 »
goed punt in een serie met draken ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Game of Thrones
« Reactie #681 Gepost op: 18-07-2017, 14:13:51 »
Draakjes ::love:: ::love:: ::love::


Man, goede serie is dit toch! ::love::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #682 Gepost op: 18-07-2017, 18:01:33 »
In TV series is niet altijd alles logisch ;)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Game of Thrones
« Reactie #683 Gepost op: 19-07-2017, 13:37:22 »
In TV series is niet altijd alles logisch ;)

In goede series zoals GoT wel ^^
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #684 Gepost op: 24-07-2017, 20:42:45 »
Greyjoy battle 8)
Sansa/Arya Stark reunie binnenkort?
Cersei is gek.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Game of Thrones
« Reactie #685 Gepost op: 24-07-2017, 20:49:20 »
Ik vond deze aflevering echt heftig ::rofl::

Arya en dr wolfje ::love::
Arya die over dr broer hoort  ::love::
Die battle op t einde :o
Yara...? :o
Dany en Jon! Dat zou wel n leuk koppel zijn ^^!
Oh en Sam die even dokter gaat spelen! Zag er echt vies en pijnlijk uit ^^! ;D
Oh en Littlefinger en Jon/Sansa! Heftig
Oeh oeh oeh en Carice die aankwam bij Dany!

en en en en zo veel :o

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Game of Thrones
« Reactie #686 Gepost op: 31-07-2017, 20:48:48 »
Net aflevering drie gezien. Als het zo doorgaat, mag Dani straks bij Jon om hulp gaan zoeken in plaats van andersom. Gaat erg rap zo ineens.
Vanaf seizoen 2 wordt al gespeculeerd dat Dani en Jon samen zullen trouwen. Maar ergens krijg ik steeds meer het idee dat dit te voor de hand liggend is. Bran weet dat Jon eigenlijk ook een Tartaartjegan is. Dus wie weet maakt Jon straks wel aanspraak op de IJzeren troon. En hoe is hij familie van Dani? Neef en nicht? In feite kan het wel. Maar zoals gezegd, ik denk dat dat te veel voor de hand ligt die twee samen. Ik zie Jon nog eerder met vrouwe Mormont verder gaan.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #687 Gepost op: 31-07-2017, 22:04:49 »
Dani is eng.
En Tyrion is niet meer zo slim. Voorlopig Cersei 2 - Tyrion 0.
Ik zat op een Arya/Sansa reunie te wachten, maar Brandon kwam eerst. Prima, straks Arya erbij en als Jon Snow terug is alle Stark kinderen weer bij elkaar.

Ik denk dat het er uiteindelijk op uitdraait dat Jon de baas in het Noorden wordt en Dani in het Zuiden.

Vond t wel opvallend dat Littlefinger tegen Sansa precies zei wat Brandon later zei. Die is nog wel wat van plan, maaf wat. ???

Mooi dat Madame Tyrell in haar laatste worden nog even bekende Geoffrey te hebben vermoord. Mijn favoriete scene vd aflevering.  8)

Ik vond t een toffe aflevering. ::ok::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Game of Thrones
« Reactie #688 Gepost op: 31-07-2017, 22:49:45 »
En hoe is hij familie van Dani? Neef en nicht?

Dany is Jons tante :) Hele toffe aflevering inderdaad, kijk uit naar de Battle of Highgarden volgende week!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Game of Thrones
« Reactie #689 Gepost op: 31-07-2017, 23:05:04 »
Dany is Jons tante :)

Ohja, in dat geval heeft Jon dus het eerste recht op de troon. Dag Dani  ::zwaai::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #690 Gepost op: 8-08-2017, 21:43:39 »
Beetje saaie aflevering, verwachten reünien (Sansa/Ayra/Brandon en John/Theon) enz.

Tot het laatste stuk. Dat was echt vet gaaf ::oink:: En dat dekt niet eens de lading (maar een aantal woorden die ik zou willen gebruiken komt niet door de censuur heen ;))

Supermooi gefilmd (en gemonteerd uiteraard). Draakje die even het halve leger in de fik zet. Bronn die draakje moet aanvallen.  8) En Jamie die achter draakje aangaat - en Tyrion die vanaf de berg z'n broer smeekt om weg te rennen. :\'(

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Game of Thrones
« Reactie #691 Gepost op: 9-08-2017, 11:21:34 »

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik vond het geen saaie aflevering. Ook al was het de kortste aflevering van het seizoen, het was sneller om dan gedacht.
De ontmoetingen zaten er inderdaad wel aan te komen, maar blijft toch wel altijd spannend hoe het zal uitpakken. We naderen immers langzaam aan het einde. Dan komen alle hoofdpersonen na zeven seizoenen weer bij elkaar.
Leuk om te zien ook is hoe Littlefinger langzaam inziet dat hij door de Stark kinderen wordt doorzien. Hij zal binnenkort vast wel met plannetjes komen om ze één voor één uit te schakelen, te beginnen met Arya en Bran.

Raar idee eigenlijk dat we alweer over de helft zijn dit seizoen. Heb het idee dat we nog maar net begonnen zijn. Gelukkig zijn de laatste drie afleveringen extra lang. Twee keer 71 minuten en tot slot een aflevering van 81 minuten.

:)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #692 Gepost op: 10-08-2017, 13:13:00 »
::oink::
 ::respect::
 ::boogie::

wow wow wow  even de laatste 3 afleveringen zitten kijken.
Hoe vies was dat met die Greyscale.
Hoe geweldig die doodscene van Olenna Tyrell
Er zat een LOTR verwijzing in aflevering 3 ::vergroot::
En die aflevering met de draak die even Jamie zijn leger afslacht.
Nee die is niet dood. Een scène ervoor zag Bronn zo'n wit paard. Dus die redt hem weer.
Kost hem weer een kasteel.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #693 Gepost op: 10-08-2017, 18:47:09 »
Nee ik denk het ook niet hoor. Zoals Niuno zegt, hij moet Cersei nog wat vertellen.
Waren ze trouwens nu al bij de bank aangekomen? Want Cersei zit nu de Bank lekker te maken dat het geld eraan komt, maar volgens mij is dat nu allemaal in rook opgegaan.

Maar ik zit wel op een verrassing te wachten van de dood van een belangrijk personage. Ja we hadden Oma Tyrell, maar die rol was relatief klein. Cersei zal op het eind wel dood gaan, de vraag is alleen wie daar verantwoordelijk voor wordt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #694 Gepost op: 10-08-2017, 22:40:24 »
geld was aangekomen in King's landing werd nog gezegd net voordat Dany langs kwam
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #695 Gepost op: 12-08-2017, 12:16:50 »


Wat een episch seizoen  ::oink::
Seizoen 5 en 6 waren iets minder, maar dit seizoen overtreft seizoen 3 en 4  ::respect::

Kings landing
Cersei is heerlijk in deze rol. Leuk die alliantie met Euron, en leuk dat ze Dany wat tegenslagen hebben toe kunnen brengen, was anders wel een te makkelijke overwinning voor Dany geworden  ::jaja::
Benieuwd wat ze met Yara van plan zijn en wat uiteindelijk de rol van de Mountain gaat worden

Dragonstone
Wow. Dat was een stuk sneller Jon en Dany dan gedacht. Dat gedeelte blijft nog voorspelbaar. De end game gaat worden dat Jon en Dany 'winnen'. Hoop nog steeds dat een van de twee sterft  ;D. Voordat ze de oorlog gewonnen hebben.
Melisandre is die nou alweer weg?
En Missandei
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tyrion die Jamie probeerde te redden was zoooo leuk! Hij en Jamie zijn echt mijn favorieten. Hopelijk houden die nog even vol  ::bravo::

Winterfell
Leuk alle Starks weer samen. Het Bran-deel doet me niks. Het Arya deel heeft me ook nooit heel erg geboeid. Vond het eigenlijk wel leuk dat ze eindelijk haar lijst afging. Maar nu toch weer terug in Winterfell.
Hier vooral benieuwd naar Littlefinger, die is duidelijk nog wat van plan.



Oldtown
Sam heeft een leuke rol zo op afstand. Dat Greyscale was inderdaad smerig, en heb niet zoveel met Jorah. Geen idee wat zijn rol verder nog kan zijn in het verhaal. Meestal gaan ze dan dood (Olenna  :\'()

Verder
- Ontzettend blij dat Essos niet meer voorkomt. Nu Dany erover is, wordt het zoveel interessanter!
- Benieuwd hoe Cersei gaat reageren en te weten gaat komen dat Tyrion onschuldig is aan de dood op Joffrey.
- Sowieso benieuwd hoe de Tyrion/Jamie relatie de Tyrion/Dany relatie in de weg gaat zitten.
- De doden komen vast wel een keer. Denk maandag al. De aflevering heet eastwatch. Dus dat zal wel over de wildlings gaan die in het Oosten de muur beschermen tegen de doden.
- Wat zou Theons rol in het geheel nog kunnen worden? Die blijft maar leven. Ze zullen iets voor zijn personage in gedachte hebben neem ik aan? Dany de zee overhelpen was 1, maar wat nu? Had verwacht dat Euron daar een eind aan zou maken.
- Euron vs Jamie is hilarisch
- Wat gaat er met The Hound gebeuren. Die zal het ooit wel tegen The Mountain opnemen toch?
- Wat een serie. Ik wil nog 10 seizoenen  :\'(
« Laatst bewerkt op: 12-08-2017, 12:20:12 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #696 Gepost op: 14-08-2017, 22:16:07 »
Wat een tempo dit seizoen zeg  ::oink::

Davos die in pakweg 30 minuten tijd van Dragonstone naar Kings landing, naar dragonstone en naar the wall gaat....
Daar deden ze andere seizoenen afleveringen lang over voor dat soort acties/afstanden. Ik vind dit leuker, veel minder trage opbouw zo  ::jaja::

Paar hoogtepuntjes
- Gendry is back
- De Jon-Dany romance, en Jorah die daar een beetje moeilijk tussen probeert te doen
- Tyrion en Jamie

Oja en Cersei zwanger, dat is echt niet van Jamie. Wat doet die Qybuirn daar steeds?
Badass Sam, wat gaat die doen?
Jon heeft iets met het draakje, niet gek als je de zoon van Reaghar bent.

Maar het hoogtepuntje was toch weer littlefinger die Arya een loer draait

You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Game of Thrones
« Reactie #697 Gepost op: 14-08-2017, 22:18:16 »
wat Nieky zegt en daarbij nog Arya - Sansa rivaliteit die weer terug is. Het is niet alsof ze beide bijna 10x dood zijn gegaan en blij zijn dat ze elkaar weer hebben.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Game of Thrones
« Reactie #698 Gepost op: 14-08-2017, 22:21:36 »
wat Nieky zegt en daarbij nog Arya - Sansa rivaliteit die weer terug is. Het is niet alsof ze beide bijna 10x dood zijn gegaan en blij zijn dat ze elkaar weer hebben.

Zeker, Littlefinger is bezig om iedereen tegen Jon op te zetten zodat Sansa 'Queen in the North' kan worden.

Irritatiepuntje was wel weer Jon die echt overal held moet gaan spelen en nu weer recht op die doden afloopt in de meest onwaarschijnlijke coalitie ooit.
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Game of Thrones
« Reactie #699 Gepost op: 14-08-2017, 22:45:21 »
Cersei is de mad Queen maar Dany die vader en broer van Sam in de fik steekt is toch .... ::ohno::

Als Sam daar achter komt, gaat ie het niet leuk vinden als er een Jon/Dany alliantie ontstaat.

Tempo gaat idd rap, van hot naar her. Maar kijkt wel lekker zo. :)

Tyrion/Jamie reunie ::love::
Cersei zwanger :o
Littlefinger weer ouderwets sneaky bezig - drie laags dubbelepel. 8)
The Hound is back :D
« Laatst bewerkt op: 14-08-2017, 22:49:09 door Daisy »