Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
331 gasten en 1 vaste bezoeker (Starlight)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: BN-ers of BV-ers in de reclame  (gelezen 15552 keer)
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017
Offline Offline

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #20 Gepost op: 11.08.2013, 12:38:33 »

Zit Candy Dulfer niet in de nieuwe reclame van Rivella?
Gelogd

Ich bin ein Bärliner!
Daisy
Global Moderator
*****
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #21 Gepost op: 11.08.2013, 12:42:43 »

BN'ers in reclame's? Dat zijn er zoveel

- Gerald Joling voor de Remia
- Peer Mascini in de Melkunie reclame (nog zo gezegd geen bommetje!)
- Half bekend Nederland destijds voor die energie maatschappij (Frans Bauer bijv.)
- Robijn doet de was bij ...

Met een beetje nadenk en zoekwerk zit half bekend Nederland wel ergens in.
Gelogd

Bodejos
Offline Offline

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Antwoord #22 Gepost op: 11.08.2013, 21:07:11 »

Yep, volledig mee eens. Alleen: wie doet wanneer in welke reclame mee, geen enkele reclame heeft het eeuwige leven. De campagne met onder meer Harry Piekema even buiten beschouwing gelaten. Hoewel dat om de zoveel weken ook weer nieuwe spotjes zijn.

Maar inderdaad: zo'n beetje iedereen die je niet in een van de Realityseries ziet, duikt op in een commercial....

Mijn bedoeling met dit topic is: hoe snel ''spot'' de gemiddelde kijker de acteur of actrice..
Gelogd

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
joligmolletje
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #23 Gepost op: 12.08.2013, 10:50:07 »

Yep, volledig mee eens. Alleen: wie doet wanneer in welke reclame mee, geen enkele reclame heeft het eeuwige leven. De campagne met onder meer Harry Piekema even buiten beschouwing gelaten. Hoewel dat om de zoveel weken ook weer nieuwe spotjes zijn.

Maar inderdaad: zo'n beetje iedereen die je niet in een van de Realityseries ziet, duikt op in een commercial....

Mijn bedoeling met dit topic is: hoe snel ''spot'' de gemiddelde kijker de acteur of actrice..

Harry Piekema vind ik eigenlijk geen goed voorbeeld. In zijn contracten staat dat hij geen enkele acteerklus ernaast mag doen en ook geen interviews mag geven. Erg veel heeft hij dus niet aan zijn bekendheid. Daarnaast is het ook niet dat we nu naar de AH gaan omdat Piekema iets aanprijst, terwijl dit wel is waarom andere BN-ers in reclames zitten; dwz je koopt een bepaald middeltje omdat Isa Hoes het aanprijst.

Hoe spot de gemiddelde kijker een acteur/actrice? In mijn geval enorm snel; op de een of andere manier herken ik acteurs altijd snel en erger ik me er ook aan als ik ze eenmaal heb herkend. Net zo irritant vind ik het als ik stemmen van voice-overs herken.
Gelogd
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017
Offline Offline

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #24 Gepost op: 12.08.2013, 12:38:34 »

Harry Piekema is inderdaad niet direct het goede voorbeeld. Hij is immers toch pas bekend geworden door zijn spotjes voor AH? Voorheen kende ik hem in ieder geval niet.
Gelogd

Ich bin ein Bärliner!
Bodejos
Offline Offline

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Antwoord #25 Gepost op: 12.08.2013, 12:47:21 »

Klopt inderdaad. Ook ik kende hem niet, maar daarom plaatste ik hem ook in een aparte categorie.
Gelogd

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
grasisgroen
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #26 Gepost op: 16.08.2013, 11:08:23 »

Oehoe-Eehee - Nielson zingt in de ING-reclame
Gelogd

...maar soms even niet
Tristan
Global Moderator
*****
Offline Offline

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #27 Gepost op: 17.08.2013, 13:13:14 »

Dorien Haan maakt reclame voor de Keukenkampioen
Gelogd

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Lukie4
Global Moderator
*****
winnaar WIDM-pool 2018
Offline Offline

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #28 Gepost op: 17.08.2013, 13:14:41 »

En ondertussen maken wij reclame voor alle bovengenoemde bedrijven
conclusie :  reclame werkt
conclusie : bekende koppen in reclame werkt nog beter
Gelogd

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Bodejos
Offline Offline

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Antwoord #29 Gepost op: 17.08.2013, 18:17:01 »

Haha, dat had ik mezelf ook gerealiseerd. Tegelijk dacht ik: door de veelheid aan optredens van BN-ers in die reclames, worden er zoveel merken genoemd, dat het in feite niet meer uitmaakt. Geen enkel merk krijgt een voorkeursbehandeling, zogezegd (wat mij betreft).


Het werkt voor mij net als bij de Publieke Omroep: noem je 1 merk, moet je er meerdere noemen, dan kost het de omroep niets.....
Gelogd

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Cynneke
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #30 Gepost op: 18.08.2013, 10:16:21 »

Maar de vraag is... ga je nu ook speciaal naar zo'n winkel omdat ze een BN'er in hun reclame hebben?


Ik niet in elk geval. Wat dat betreft ben ik een echte zeeuw en vergelijk heel erg prijzen. Ik zal niet zomaar naar zo'n winkel gaan of een abonnement afsluiten omdat er een BN'er in de reclame zit.
Gelogd

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.
Dolfie
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

aardig zijn kost niets!

« Antwoord #31 Gepost op: 18.08.2013, 11:19:53 »

Maar de vraag is... ga je nu ook speciaal naar zo'n winkel omdat ze een BN'er in hun reclame hebben?


Ik niet in elk geval. Wat dat betreft ben ik een echte zeeuw en vergelijk heel erg prijzen. Ik zal niet zomaar naar zo'n winkel gaan of een abonnement afsluiten omdat er een BN'er in de reclame zit.

Duimen omhoog! hier nog zo'n zeeuw Smiley
Gelogd

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017
Offline Offline

Geslacht: Man

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #32 Gepost op: 18.08.2013, 12:55:49 »

Duimen omhoog! hier nog zo'n zeeuw Smiley
Ook Twentse Zuidhollanders vergelijken de prijs!
Gelogd

Ich bin ein Bärliner!
Tristan
Global Moderator
*****
Offline Offline

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #33 Gepost op: 18.08.2013, 17:12:08 »

Ook Twentse Zuidhollanders vergelijken de prijs!
En dat geldt ook voor Zuid-Hollanders die in Noord-Holland geboren zijn Wink
Gelogd

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Bodejos
Offline Offline

Geslacht: Man

De quote van het jaar

« Antwoord #34 Gepost op: 18.08.2013, 23:51:28 »

Maar de vraag is... ga je nu ook speciaal naar zo'n winkel omdat ze een BN'er in hun reclame hebben?

Nee hoor. Sterker nog: sommige reclames werken bij mij averechts. Als ik bijvoorbeeld via google informatie heb opgevraagd over (ik zeg maar iets) een bepaalde vakantiebestemming, dat heb ik de neiging om de touroperator die het eerste komt met een banner, als ik naar een andere site ga, te boycotten. Zo werkt het bij mij ook met commercials met BN-ers. Als iets me niet aanstaat, koop ik het product niet.

Het gat me met het topic dus meer om het spotten en herkennen zelf....
Gelogd

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
Bakkertje
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #35 Gepost op: 19.08.2013, 08:27:35 »

En dat geldt ook voor Zuid-Hollanders die in Noord-Holland geboren zijn Wink

En dat geldt ook voor een flevolandse die in friesland is geboren Grin

Voor mij maakt het geen verschil of een bn-er een product aanprijst......ik kijk naar de kwaliteit en de  prijs van een product . Ik ben wat dat betreft een echte huismerkafnemer:-)
Gelogd

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
Tristan
Global Moderator
*****
Offline Offline

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #36 Gepost op: 19.08.2013, 18:03:17 »


Voor mij maakt het geen verschil of een bn-er een product aanprijst......ik kijk naar de kwaliteit en de  prijs van een product . Ik ben wat dat betreft een echte huismerkafnemer:-)
En zoals Thomas van Luyn in de radiocommercials van de Lidl zegt: het is dezelfde hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs
Gelogd

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Cynneke
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #37 Gepost op: 19.08.2013, 18:34:08 »

Voor mij maakt het geen verschil of een bn-er een product aanprijst......ik kijk naar de kwaliteit en de  prijs van een product . Ik ben wat dat betreft een echte huismerkafnemer:-)

Jeps.. ik ook ;-)
Ik neem bij AH ook graag Euroshopper (of nu: AH Basic Tongue), maar als ik weet dat de kwaliteit niet goed is, neem ik het niet. Zo is de fusili erg goed (en spotgoedkoop), en bijv. ook de chocoladepasta. Maar de pindakaas is echt niet lekker, dus dat neem ik gewoon AH merk Cheesy
A-merken sla ik altijd in als ze in de 1 + 1 gratis zijn omdat ze dan flink goedkoper zijn dat het B-merk Tongue
Gelogd

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.
Bakkertje
Offline Offline

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #38 Gepost op: 19.08.2013, 20:24:26 »

En zoals Thomas van Luyn in de radiocommercials van de Lidl zegt: het is dezelfde hoogste kwaliteit tegen de laagste prijs

En zo is het Volmondig Ja
Gelogd

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
Tristan
Global Moderator
*****
Offline Offline

Geslacht: Man

Niet mokken... of toch wel?

« Antwoord #39 Gepost op: 20.08.2013, 22:12:34 »

Yora Rienstra en Humberto Tan in de commercials van de Rabobank
Gelogd

It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
 
Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005
Powered by SMF 1.1 RC3 - CVS 20060827 | SMF © 2001-2006, Lewis Media
Pagina opgebouwd in 0.234 seconden met 19 queries.