Auteur Topic: BN-ers of BV-ers in de reclame  (gelezen 26062 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
BN-ers of BV-ers in de reclame
« Gepost op: 6-08-2013, 19:05:45 »
We kennen natuurlijk allemaal de supermarktreclames met BN-ers, ( C1000: Cas Janssen en Jack Wouterse, Plus: Esmee van Kampen, en AH: Harry Piekema).


Soms zijn deze mensen bij het grote publiek eerder bekend door die commercials dan door hun acteerwerk, dat dan weer wel.

Nu dacht ik, dat het misschien wel leuk was om ook in andere commercials (vooralsnog van dit jaar) te kijken wie er zoal opduikt in een commercial.

Patrick Stoof kennen we natuurlijk allemaal, maar er moeten er nog veel meer zijn.

Zondag in Utrecht vroeg ik me af wie er in die (inmiddels afgezaagde) eland-reclame speelt, en wie het zei weet ik niet meer, maar zou dat Leo Alkemade kunnen zijn? Ik meen dat Elise dat zei, kan ook Daisy zijn geweest.

Hebben julie nog meer ontdekt in recente commercials?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #1 Gepost op: 6-08-2013, 19:08:42 »
We kennen natuurlijk allemaal de supermarktreclames met BN-ers, ( C1000: Cas Janssen en Jack Wouterse, Plus: Esmee van Kampen, en AH: Harry Piekema).


Soms zijn deze mensen bij het grote publiek eerder bekend door die commercials dan door hun acteerwerk, dat dan weer wel.

Nu dacht ik, dat het misschien wel leuk was om ook in andere commercials (vooralsnog van dit jaar) te kijken wie er zoal opduikt in een commercial.

Patrick Stoof kennen we natuurlijk allemaal, maar er moeten er nog veel meer zijn.

Zondag in Utrecht vroeg ik me af wie er in die (inmiddels afgezaagde) eland-reclame speelt, en wie het zei weet ik niet meer, maar zou dat Leo Alkemade kunnen zijn? Ik meen dat Elise dat zei, kan ook Daisy zijn geweest.

Hebben julie nog meer ondekt in recente commercials?

Het is inderdaad Leo in die reclame van de ABN Amro
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #2 Gepost op: 6-08-2013, 19:11:28 »
En de dame kennen we dus als Voetbalvrouw, en heet in het echt Sophie van Oers.

Nooit van die naam gehoord, maar at zegt dus niet veel, ze heeft inmidels wel wat acteerprestaties achter haar naam staan.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #3 Gepost op: 6-08-2013, 19:14:09 »
Het is inderdaad Leo in die reclame van de ABN Amro
Die reclame kan ik niet meer zien. ABN heeft zowel op sport 1, als eurosport als Fox zoveel zendtijd ingekocht, 1 week WK zwemmen, 1 weekend voetbal heb ik m volgens mij meer dan 100x voorbij zien komen..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #4 Gepost op: 6-08-2013, 19:15:20 »
Die reclame kan ik niet meer zien. ABN heeft zowel op sport 1, als eurosport als Fox zoveel zendtijd ingekocht, 1 week WK zwemmen, 1 weekend voetbal heb ik m volgens mij meer dan 100x voorbij zien komen..

Ik word er ook gek van, net als die reclames van Zalando, hoe nou eens op met dat Gegil
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #5 Gepost op: 8-08-2013, 13:59:51 »
Er zijn echt heel veel BN'ers in reclames (BV'ers ken ik over het algemeen niet, dus daar kan ik niet echt over oordelen). Mij vallen ook de stemmen altijd enorm op, bijv. Hadewych Minis voor Kruidvat of Carolien Borgers voor de KPN.

Maar die vrouw naast Leo Alkemade is een actrice? Ik vroeg me de hele tijd al af of dat nou ook echt zijn vriendin zou zijn, juist omdat hij zo'n bekend hoofd heeft en zij (voor mij) totaal niet.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #6 Gepost op: 8-08-2013, 14:14:16 »
Er zijn echt heel veel BN'ers in reclames (BV'ers ken ik over het algemeen niet, dus daar kan ik niet echt over oordelen). Mij vallen ook de stemmen altijd enorm op, bijv. Hadewych Minis voor Kruidvat of Carolien Borgers voor de KPN.

Maar die vrouw naast Leo Alkemade is een actrice? Ik vroeg me de hele tijd al af of dat nou ook echt zijn vriendin zou zijn, juist omdat hij zo'n bekend hoofd heeft en zij (voor mij) totaal niet.

Nooit geweten dat Carolien de reclames van de KPN inspreekt
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #7 Gepost op: 8-08-2013, 14:17:16 »
We kennen natuurlijk allemaal de supermarktreclames met BN-ers, ( C1000: Cas Janssen en Jack Wouterse, Plus: Esmee van Kampen, en AH: Harry Piekema).


Soms zijn deze mensen bij het grote publiek eerder bekend door die commercials dan door hun acteerwerk, dat dan weer wel.

Nu dacht ik, dat het misschien wel leuk was om ook in andere commercials (vooralsnog van dit jaar) te kijken wie er zoal opduikt in een commercial.

Patrick Stoof kennen we natuurlijk allemaal, maar er moeten er nog veel meer zijn.

Zondag in Utrecht vroeg ik me af wie er in die (inmiddels afgezaagde) eland-reclame speelt, en wie het zei weet ik niet meer, maar zou dat Leo Alkemade kunnen zijn? Ik meen dat Elise dat zei, kan ook Daisy zijn geweest.

Hebben julie nog meer ontdekt in recente commercials?

That wasn't me!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #8 Gepost op: 8-08-2013, 15:12:56 »
Hahaha, we gaan gewoon wegstrepen........



OT: Gamma-reclame, ik meen Frits Lambrechts te zien, en heel vaag ook Patrick Martens te herkennen.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #9 Gepost op: 8-08-2013, 15:15:36 »



Maar die vrouw naast Leo Alkemade is een actrice? Ik vroeg me de hele tijd al af of dat nou ook echt zijn vriendin zou zijn, juist omdat hij zo'n bekend hoofd heeft en zij (voor mij) totaal niet.
Zoals inmiddels ontdekt: die vrouw heet Sophie van Oers, en heeft in Voetbalvrouwen gespeeld volgens haar Wiki-pagina. Kijk naar de foto, en je ziet dat ze het inderdaad is.


Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #10 Gepost op: 8-08-2013, 15:18:06 »
Ik maak wel een lijstje met mensen die we hebben gehad

Leo Alkemade       (Abn Amro)
Sophie van Oers    (Abn Amro)
Patrick Stoof      (Telfort)
Carolien Borgers          (KPN stem)
Hadewich Minis            (Kruidvat stem)
Cas Jansen                (C1000)
Jack Wouterse             (C1000)
Esmeé van Kampen          (plus)
Ranomi Kromowijojo        (Auping)
Epke Zonderland           (M-line)
Isa Hoes                  (Ganier)
Kim van Kooten            (Nutrisse)
Marlou van Reijn          (ING)
Ali B                     (T-mobile)
Rick Romeijn (ESO)        (Mediamarkt & Yellobrick  stem)

Laatst bijgewerk 10/9/13
« Laatst bewerkt op: 10-08-2013, 11:57:30 door timvdons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #11 Gepost op: 8-08-2013, 15:22:26 »
Zet Cas Janssen en Jack Wouterse er dan ook maar bij voor C1000
Esmee van Kampen voor de Plus (hoe heet haar vriend in het echt ook weer, hij speelt Edgar)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #12 Gepost op: 9-08-2013, 13:00:46 »
Ik zag gisteren ook een reclame met Isa Hoes voor een of ander huidverzorgingsmiddeltje...
Ich bin ein Bärliner!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #13 Gepost op: 9-08-2013, 15:21:15 »
Ik zag gisteren ook een reclame met Isa Hoes voor een of ander huidverzorgingsmiddeltje...

Ook Kim van Kooten zag ik laatst langskomen in zo'n soort reclame. Ik heb het even nagezocht ze maakt reclame voor Nutrisse. Isa Hoes maakt trouwens reclame voor Garnier.

Sporters maken trouwens ook heel veel reclame (vooral rond de grote sportevenementen). Ik heb oa Epke Zonderland (voor M-line matrassen), Ranomi Kromowidjojo (Auping), Marlou van Reijn (de blade-babe voor ING) gespot.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #14 Gepost op: 9-08-2013, 15:24:53 »
Niet te missen: Ali B. voor T-Mobile.



Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #15 Gepost op: 9-08-2013, 16:15:13 »
Hadewych zong altijd dat liedje over huiselijk geweld ('het houdt niet op, niet vanzelf'), maar dat is nu iemand anders.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #16 Gepost op: 9-08-2013, 18:24:55 »
Hans Klok: Bankgiroloterij kraak de kluis

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #17 Gepost op: 9-08-2013, 18:26:15 »
Hans Klok: Bankgiroloterij kraak de kluis

Dat vind ik zo`n domme en irritante reclame
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #18 Gepost op: 9-08-2013, 18:47:23 »
Dat vind ik zo`n domme en irritante reclame
::jaja:: ik ook

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: BN-ers of BV-ers in de reclame
« Reactie #19 Gepost op: 10-08-2013, 11:30:29 »
Rick Romijn (sidekick van Evers staat op) is de stem van de Mediamarkt EN van Yellowbrick
It's nice to be important, but it's more important to be nice!