Auteur Topic: Utopia  (gelezen 88901 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Utopia
« Reactie #140 Gepost op: 18-03-2014, 23:23:17 »
hmmm wil iemand mij een update geven?

ik heb de eerste 3 weken vrijwel alles gezien en daarna helemaal niks meer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Utopia
« Reactie #141 Gepost op: 18-03-2014, 23:35:09 »
Is het nog niet van de buis gehaald dan? ??? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Utopia
« Reactie #142 Gepost op: 18-03-2014, 23:40:32 »
Waarschijnlijk is de gehele cast inmiddels vervangen, zijm er een stuk of 3 koppeltjes, heel veel ruzie en blijven alleen de stomme mensen over.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Utopia
« Reactie #143 Gepost op: 18-03-2014, 23:48:47 »
Misschien hebben ze ondertussen wel baby's gemaakt, ze gingen toch een samenleving bouwen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #144 Gepost op: 18-03-2014, 23:51:26 »
hmmm wil iemand mij een update geven?

ik heb de eerste 3 weken vrijwel alles gezien en daarna helemaal niks meer.

Mijn ouders kijken heel fanatiek, dus ik krijg er helaas nogal wat van mee:
- Ruud en Billy gaan om de haverklap met elkaar naar bed
- Rienk is verliefd op nieuwkomer Nicolette
- Andrea draait regelmatig door uit liefdesverdriet
- Paul heeft nu twee weken ziekteverlof
- geld blijft lastig, Utopia is al een paar keer bijna failliet geweest en het roken zorgt constant voor ruzies

Dat was het wel weer zo ongeveer, kortom er gebeurt vrijwel niets en ik vraag me serieus af waarom mensen het willen volgen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Utopia
« Reactie #145 Gepost op: 19-03-2014, 06:59:50 »
Is het nog niet van de buis gehaald dan? ??? ::)
kijken nog best veel mensen dagelijks begreep ik.
Mijn ouders kijken heel fanatiek, dus ik krijg er helaas nogal wat van mee:
- Ruud en Billy gaan om de haverklap met elkaar naar bed
- Rienk is verliefd op nieuwkomer Nicolette
- Andrea draait regelmatig door uit liefdesverdriet
- Paul heeft nu twee weken ziekteverlof
- geld blijft lastig, Utopia is al een paar keer bijna failliet geweest en het roken zorgt constant voor ruzies

Dat was het wel weer zo ongeveer, kortom er gebeurt vrijwel niets en ik vraag me serieus af waarom mensen het willen volgen.
Hmmm oké. Rienk verliefd is wel grappig.
Voor de rest ::gaap::
Bedankt jolmolletje
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Utopia
« Reactie #146 Gepost op: 19-03-2014, 16:06:24 »
Ah, bedankt, Jolmolletje. Dat Rienk verliefd is is inderdaad erg grappig!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #147 Gepost op: 19-03-2014, 16:20:24 »
Ik lees net ergens dat de liefde al weer over is bij Nicolette....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Utopia
« Reactie #148 Gepost op: 19-03-2014, 16:23:02 »
Oei, wat zielig voor Rienk...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #149 Gepost op: 20-03-2014, 06:36:35 »
Ze heet Nicoline.  ;)

Ik kijk het nog steeds elke dag en kijk ook regelmatig filmpjes op YouTube voor een completer beeld.

- Ex-militair Jimmy is de vervanger van Lindy die na 2 weken opgaf en filosoof Nicoline is de vervanger van Harold die na 3 weken opgaf.
Elke maand is er eeen nominatieronde. Elke bewoner heeft 3 stemmen uit te delen. Die kun je verdelen of allemaal op één persoon zetten. De livestreamers mogen ook stemmen. De 3 personen met de meeste stemmen daarvan krijgen een zogenaamde elitestem, waardoor de kijker eigenlijk de 16e bewoner is. De 3 personen die in totaal de meeste stemmen hebben, staan genomineerd.
Elke maand kunnen de kijkers ook 3 potentiële nieuwe bewoners stemmen. 2 daarvan gaan met een proefvisum 4 dagen Utopia in en de huidige bewoners stemmen dan een van de twee weg. Degene die mag blijven, beslist welke van de 3 genomineerde Utopianen naar huis moet.
In januari is Peter naar huis gestemd en in februari Hakim. Deze maand staan Andrea (met een overgrote meerderheid van de stemmen), Isabella en Jimmy genomineerd.

- Het is 5 dagen na de eerste kus alweer over tussen Rienk en Nicoline, omdat Rienk niet kan accepteren dat zij niet gelovig is.
- Charlotte loopt de hele dag te eten, maar loopt ook te klagen dat ze aankomt.  ::)
- Aike heeft een rommeltje gemaakt van de boekhouding.
- Charlotte heeft Giorgio zo hard met een bezem op zijn hoofd geslagen, dat hij een snee in z'n hoofd had. En toch is ze niet naar huis gestuurd.
- Rienk drinkt nu ook alcohol tijdens feestjes, terwijl hij in het begin fel tegen alcohol was.
- Billy is verliefd op Ruud, maar hij wil alleen een seksrelatie.
- De zwarte koe is drachtig en Isabella melkt nu bijna elke dag de koeien met een melkmachine.
- Billy is nu het vriendinnetje van Charlotte en samen met Andrea proberen ze Isabella soms weg te pesten (door hun stemmen is Isabella genomineerd). Ze roddelen ook heel veel over iedereen. Karma: de elitestemmen zijn deze maand naar Andrea, Billy en Charlotte gegaan.
- Vanessa kookt nog steeds elke dag. Ze heeft een huiskamer"restaurant" waar ze de gasten kapotgekookte groenten, glazige aardappels en zwarte pannenkoeken voorzet.

- Andrea is geen leuke vrouw gebleken. Toen haar dochter een jaar of 6 was, is ze met een andere man voor 10 jaar vertrokken naar Bonaire, zonder haar dochter. Dochter haat haar (begrijpelijk).
Ze liegt overal over: dat ze dokterassistente en masseuse is, wat ze allebei niet is. Dat ze een stuk grond heeft waar ze groenten verbouwt, terwijl ze een volkstuintje heeft waar bijna niks van af komt. Dat haar ouders rijk waren. Ze heeft Ruud Diazepam gegeven en zei dat het Paracetamol was en toen ze daar op aangesproken werd door Isabella, ontkende ze alles en keerde ze zich tegen haar.
Na een confrontatie met Rienk en Nicoline op de akker, besloot ze dat ze haar massagehutje mídden op de akker wilde. Ze mochten tegen betaling kleding van Humana sorteren en toen heeft Andrea heeft veel kleding achtover gedrukt. Humana heeft de samenwerking dan ook stopgezet.
Haar vriend van 82 (Anton) heeft gezondheidsproblemen. Ze mocht een paar uur naar hem toe, heeft het toen beloofd om bij hem te blijven, maar is gewoon terug naar Utopia gegaan. Hij heeft voor niks 3 uur zitten wachten op haar. Vorige week was hij in Utopia om al haar leugens te ontkrachten en sindsdien zien alle inwoners eindelijk hoe ze echt is.

Het is een heel boekwerk geworden.  :P
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 06:40:45 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Utopia
« Reactie #150 Gepost op: 21-03-2014, 13:13:24 »
Zoiets is toch al een kwart eeuw op televisie?

Onder de naam Goede Tijden, Slechte Tijden?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #151 Gepost op: 21-03-2014, 15:35:15 »
... sindsdien zien alle inwoners eindelijk hoe ze echt is.

Alleen nog lang niet alle bewoners hebben door hoe ze echt is. Billy en Charlotte en in minder mate Aike (en misschien vergeet ik er een paar) hebben nog steeds alle begrip voor haar, terwijl ze (Andrea) toch van alles geflikt heeft, zoals je beschrijft. Volgens mij is ze behoorlijk gestoord en iig hard toe aan een psychiater. Daarbij snapt ze volgens mij ook helemaal niet waarom bewoners zich van haar keren. Zelfinzicht is ver te zoeken bij haar. :-X
Geniet nooit met mate...

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Utopia
« Reactie #152 Gepost op: 21-03-2014, 16:12:20 »
Ik volg het ook nog steeds. Vind het eigk wel leuk xd

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #153 Gepost op: 24-03-2014, 12:32:10 »
Zoiets is toch al een kwart eeuw op televisie?

Onder de naam Goede Tijden, Slechte Tijden?
::ohno::
GTST is helemaal nep, dit maar deels.

Alleen nog lang niet alle bewoners hebben door hoe ze echt is. Billy en Charlotte en in minder mate Aike (en misschien vergeet ik er een paar) hebben nog steeds alle begrip voor haar, terwijl ze (Andrea) toch van alles geflikt heeft, zoals je beschrijft. Volgens mij is ze behoorlijk gestoord en iig hard toe aan een psychiater. Daarbij snapt ze volgens mij ook helemaal niet waarom bewoners zich van haar keren. Zelfinzicht is ver te zoeken bij haar. :-X
Billy en Charlotte hebben dan ook de verstandelijke vermogens van een fruitvliegje.
Aike houdt haar mening meestal heel sluw voor zich.

Het is weer aan tussen Rienk en Nicoline.
Er zit nu een achterbaks kreng in dat haar dochter van 9 bij haar ouders heeft achtergelaten.  ::niet-ok::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #154 Gepost op: 24-03-2014, 15:41:05 »
Vandaag spannend wie er uit moet. Hoop toch echt Andrea, maar met die nieuwe bewoner (Robin) gaat het volgens mij nog spannend worden, wie er weg moet...
Geniet nooit met mate...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Utopia
« Reactie #155 Gepost op: 24-03-2014, 19:17:45 »
Vandaag spannend wie er uit moet. Hoop toch echt Andrea, maar met die nieuwe bewoner (Robin) gaat het volgens mij nog spannend worden, wie er weg moet...

Het is Jimmy geworden hoopte ook op Andrea maar, vind Utopia niet zo leuk meer kijk meestal alleen soms even op de site.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #156 Gepost op: 24-03-2014, 21:52:56 »
Er is een ware rel rond een deel van de kijkers ontstaan. Robin (de nieuwe bewoonster) die moet bepalen welke huidige bewoner Utopia moet verlaten zou zich versproken hebben en hebben verteld dat ze de opdracht vanuit de productie heeft meegekregen dat ze Jimmie eruit moest stemmen terwijl ze zelf liever Andrea eruit wilde stemmen. Het regent nu afmeldingen van mensen die een paspoort hebben en ook mensen die wilde komen eten, naar de biomarkt wilde komen etc. zeggen af. Het lijkt enorme chaos te worden. ::rofl::

John de Mol denkt de kijkers voor de gek te kunnen houden, maar heeft de reacries van zijn kjjkers een beetje onderschat. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #157 Gepost op: 25-03-2014, 10:41:41 »
Megabitch Robin mag wat mij betreft meteen weer vertrekken.  >:(
Hoe moet het nou met de elitestemmen volgende maand? Zoveel sollicitanten: Charlotte, Billy, Ruud, Robin, Vanessa, Joey, Giorgio, Andrea, Laura. Ik stem voor 6 elitestemmen i.p.v. 3.  8)

Paul komt definitief niet meer terug. Hij heeft waarschijnlijk een blaasverlamming en zal nooit meer zelfstandig kunnen plassen. Dat wordt wat met die bouwopdrachten, nu Jimmy ook weg is.
Let the chaos ensue.  >:D
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Utopia
« Reactie #158 Gepost op: 25-03-2014, 10:54:24 »
Er is een ware rel rond een deel van de kijkers ontstaan. Robin (de nieuwe bewoonster) die moet bepalen welke huidige bewoner Utopia moet verlaten zou zich versproken hebben en hebben verteld dat ze de opdracht vanuit de productie heeft meegekregen dat ze Jimmie eruit moest stemmen terwijl ze zelf liever Andrea eruit wilde stemmen. Het regent nu afmeldingen van mensen die een paspoort hebben en ook mensen die wilde komen eten, naar de biomarkt wilde komen etc. zeggen af. Het lijkt enorme chaos te worden. ::rofl::

John de Mol denkt de kijkers voor de gek te kunnen houden, maar heeft de reacries van zijn kjjkers een beetje onderschat. ::)

 :o  ach, maar tja, had het kunnen verwachten ::)  Ik heb nu ook eens een paar afleveringen gekeken... wat een raar programma! :P Ik vind Rienk wel leuk en zijn vriendinnetje ook.
...maar soms even niet :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Utopia
« Reactie #159 Gepost op: 25-03-2014, 14:35:13 »
:o  ach, maar tja, had het kunnen verwachten ::)  Ik heb nu ook eens een paar afleveringen gekeken... wat een raar programma! :P Ik vind Rienk wel leuk en zijn vriendinnetje ook.

Rienk probeert zijn geloof aan zijn vriendinnetje op te dringen. ::niet-ok:: Verder is hij te idealistisch imho. Maar hij blijft iig wel met beide (blote) voeten op de grond staan. :P
Geniet nooit met mate...