Auteur Topic: Speel online WIDM  (gelezen 7751 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Speel online WIDM
« Gepost op: 29-08-2003, 16:10:41 »
Hallo Molfanaten

Ik heb het initiatief genomen om een online molspel te organiseren. op groups.msn.com/OnlineWIDM kan je het vinden.

Ik heb inmiddels genoeg mensen die mee helpen met opdrachten verzinnen. Ik heb nu nog 10 kandi's nodig. Heb jij genoten van Mol-online en viel je buiten de boot schrijf je dan nu in

De kandi's tot nu toe:

robin...
Nostradamus
Elise_is_de_mol
giorgio

LC






{edit: associaties met "Mol-Online" verwijderd - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 17-09-2003, 20:01:12 door Little_creep »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM-online 2
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2003, 16:34:06 »
Ik wil best meedoen als kandi hoor, ben nu bezig met opdrachten voor CMC 3, dus dit is weer eens wat anders.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:WIDM-online 2
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2003, 17:38:01 »
Nog meer mensen die mee willen doen? De admins bv. Kunnen die kijken hoe ik het met andere mensen het doe

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:WIDM-online 2
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2003, 19:28:56 »
Ik heb nog wel ergens een leuke opdracht (twee zelfs) liggen voor je, ik moet ze even uitwerken, en dan krijg je ze toegestuurd. Als je wil, tenminste. Het zijn pittige rekenopdrachten, maar op zich is er wel uit te komen. Wanneer moet je zew uiterlijk hebben?

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:WIDM-online 2
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2003, 19:33:37 »
Tuurlijk wil ik ze het maakt me niet uit wanneer. Voorlopig heb ik toch nog niet genoeg inschrijvingen.

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:WIDM-online 2
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2003, 21:48:21 »
Ik wil helpen!!!

Jij helpt mij, ik help jou
Toch bedankt!

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:WIDM-online 2
« Reactie #6 Gepost op: 29-08-2003, 22:30:08 »
Lc ik wil wel helpoen, maar kan het niet via deze site, dat wij het gewoon organiseren?
Eindelijk...

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:WIDM-online 2
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2003, 22:59:12 »
Ja dat zou wel handiger zijn.
Toch bedankt!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:WIDM-online 2
« Reactie #8 Gepost op: 30-08-2003, 09:39:21 »
Helaas is dit NIET mogelijk.

Ik heb een pm ontvangen dat de admins willen dat ik alle betrekkingen met WIDM-online intrek. Leuk dat jullie willen helpen. Waarschijnlijk als ik niet van deze site gebruik mag maken zullen de opdrachten in de chat van mijn site gespeelt worden( groups.msn.com/OnlineWIDM ) Ik wacht op een pm of ik gebruik mag maken van de chat van WIDM.

Ik moet een verontschuldiging maken: Sorry admins dat ik gezegd heb dat jullie geen zin hebben om een 2de Mol-online serie te organiseren. Mijn excuses

LC

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Speel online WIDM
« Reactie #9 Gepost op: 30-08-2003, 10:39:23 »
Graag wil ik enige uitleg geven, waarom we LC gevraagd hebben zijn molgerelateerde spel niet te verbinden aan MolOnLine.
Een spel met hoge kwalitiet, waar wij op WIDM voor staan, kost een hoop tijd en een hoop inzet. Als je een spel begint, moet het ook lopen als een trein. Alles moet kloppen. Immers op TV is dat net zo.
De 4 crewleden en ook Compuart en Malcolm zijn hier vorig jaar dag in dag uit mee bezig geweest. Het spel kostte ons veel meer tijd dan we überhaupt maar voor mogelijk hadden gehouden.
Dan krijg je zoiets van (net als Angela Groohuizen ;D)....nu even niet!!!

Nou is het enorm leuk dat er andere mensen zijn die ook een online molspel willen gaan opzetten. Een initiatief wat alleen maar toe te juigen is. Het enige is dat, als dat op deze site gespeeld gaat worden op de manier van MolOnLine er een kwaliteitsvignet op geplakt moet worden. Dat is wat de users van WIDM van ons verwachten. Dat betekent, dat het niet zo maar een vrijblijvend gespeeld spel kan zijn, maar dat de spelers zowel als de kijkers er van op aan moeten kunnen dat iedere week bijvoorbeeld de opdrachten worden gespeeld en dat de executie er altijd  om die en die tijd ook is en ....dat de site zoals die van MolOnLine dagelijks zal moeten worden  bijgehouden.

In geval van dit spel, zijn wij er niet zeker van of LC dat allemaal voor elkaar krijgt, immers hij/zij heeft meerdere sites te onderhouden en dat kost ook veel tijd.. Vandaar onze weigering.

Maar LC heel veel succes toegewenst.





« Laatst bewerkt op: 31-08-2003, 01:30:06 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #10 Gepost op: 30-08-2003, 10:45:05 »
Hartstikke bedankt mapel

Ik weet dat het veel tijd kost dus niks is nog zeker, ik ben net bezig met mijn 2de en zwaarste leerjaar dus misschien kan ik zeggen. STOP! Ik doe het niet maar verplaats het. Waarschijnlijk gaat het gewoon door maar wanneer is niet cker

LC

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #11 Gepost op: 30-08-2003, 10:46:12 »
immers hij/zij heeft meerdere sites te onderhouden en dat kost ook veel tijd.. Vandaar onze wijgering.

Maar LC heel veel succes toegewenst.







Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #12 Gepost op: 30-08-2003, 19:40:47 »
Hopelijk heb ik nog toestemmin om dit forum te gebruiken voor dit(denk het wel anders had malcolm er al een slotje opgezet) Ik heb nog 10 kandi's nodig. Lijkt jou het leuk om het gevoel eens te ervaren schrijf je dan nu in.

LC

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #13 Gepost op: 31-08-2003, 13:40:44 »
Echt niemand meer?

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Speel online WIDM
« Reactie #14 Gepost op: 31-08-2003, 15:43:48 »
Leuk he, op jezelf reageren ;) .

Zoals ik al zei, ik doe toch niet mee. Heb even gekeken wat ik allemaal voor school moet doen en ik denk dat ik het veelste druk krijg met school+stage+sport+huiswerk+werken+CMC 3 dat ik het niet meer trek om dit ook nog te doen.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #15 Gepost op: 31-08-2003, 15:51:01 »
Dan denk ik dat ik het maar ga verplaatsen totdat iedereen wel tijd heeft. Heeft iemand de pik op me of zo en heeft ie alle tot nu toe kandi's een pm gestuurd met deze tekst erin: Doe niet mee met de spelletjes van LC. ? :P

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Speel online WIDM
« Reactie #16 Gepost op: 31-08-2003, 15:58:05 »
das niet waar, maar als je het de komende weken ook alweer met school enzo druk gaat krijgen...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #17 Gepost op: 31-08-2003, 15:59:23 »
Daarom wil ik het nu ook verplaatsen

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Speel online WIDM
« Reactie #18 Gepost op: 31-08-2003, 16:11:35 »
Dan denk ik dat ik het maar ga verplaatsen totdat iedereen wel tijd heeft. Heeft iemand de pik op me of zo en heeft ie alle tot nu toe kandi's een pm gestuurd met deze tekst erin: Doe niet mee met de spelletjes van LC. ? :P
*fluit fluit*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #19 Gepost op: 31-08-2003, 16:22:33 »
Sorry D*a*a*n (of hoe je sterretjes nu weer staan) Wil je ons iets meededelen? ;)