Auteur Topic: Speel online WIDM  (gelezen 7746 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #20 Gepost op: 15-09-2003, 20:21:55 »
Ondanks dat ik gemerkt heb dat sommige mensen het niet leuk vinden dat de regels worden veranderd(maak dat wat uit dan? er doet niemand mee), Ga ik dit toch doen.

Ik heb gemerkt dat veel mensen NIET op een bepaald tijdstip online kunnen zijn. Dus wil ik vragen: Doen er meer mensen mee als ik zeg dat je niet op een speciaal moment online hoeft te zijn, maar er wel een deadline is?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Speel online WIDM
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2003, 07:06:24 »
dan zou ik wel mee willen doen als kandidaat
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2003, 12:57:40 »
Dus als ik het goed heb heb ik nu deze kandi's:

robin...
Nostradamus
Elise_is_de_mol

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Speel online WIDM
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2003, 19:53:42 »
count me in!
Eindelijk...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #24 Gepost op: 18-09-2003, 19:38:30 »
helaas, Ik kan niet meer kandi's vinden. Daarom kap ik er mee. Online WIDM gaat niet door. In plaats daarvan komt er iets anders. Wat? Ja dat is ff geheim, ik heb een idee maar dat is nog niet zeker, Als jullie nog bezwaren hebben, Zet het hier neer maar over een paar dagen doe ik hier een slotje op

LC
« Laatst bewerkt op: 18-09-2003, 19:41:03 door Little_creep »

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Speel online WIDM
« Reactie #25 Gepost op: 19-09-2003, 09:14:48 »
Okee...

Vervelend voor je! Maar ik ben benieuwd wat je nu van plan bent dan en ik hoop echt voor je dat je dan meer succes hebt!
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Speel online WIDM
« Reactie #26 Gepost op: 19-09-2003, 18:50:57 »
helaas, Ik kan niet meer kandi's vinden. Daarom kap ik er mee. Online WIDM gaat niet door. In plaats daarvan komt er iets anders. Wat? Ja dat is ff geheim, ik heb een idee maar dat is nog niet zeker, Als jullie nog bezwaren hebben, Zet het hier neer maar over een paar dagen doe ik hier een slotje op


Ik vind het ook vervelend voor je en ik hoop dat iets heel leuks is wat je hebt bedacht!! Ik heb er geen bezwaar tegen
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Speel online WIDM
« Reactie #27 Gepost op: 19-09-2003, 19:32:58 »
Ok ik ga er een slotje op doen, Misschien komen jullie vanavond nog te weten wat ik van plan ben.