Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 19039 keer)

Offline Rik de Grote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: De biechtstoel
« Reactie #40 Gepost op: 18-09-2013, 16:26:55 »
Zo biechtstoel,

Wat een gekerm hier allemaal. Het ene team weet niet wie Waldo is, het andere team zeurt over 2 personen meer op hun eiland. Man, wees blij dat je 2 man meer hebt. Des te kleiner de kans dat op jou de stemming gaat vallen bij de eilandraad. Maar ja, daar denken die jonkies natuurlijk niet aan.
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline Skye

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Schoonheid zit van buiten
Re: De biechtstoel
« Reactie #41 Gepost op: 18-09-2013, 17:22:02 »
Hoi biechtstoel

Door al die lekkere jongens wil de Waldo niet echt lukken. We zijn al een heel eind, maar toch ik wil wel winnen met ons kampje :)
Wil je met mij op date ?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De biechtstoel
« Reactie #42 Gepost op: 18-09-2013, 18:43:23 »
Psssst: Rik de Grote is het schaduwaccount van D*N  ::jaja::
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Rik de Grote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: De biechtstoel
« Reactie #43 Gepost op: 19-09-2013, 12:34:13 »
Mocht 'ie willen, dan had hij toch echt D*N de Grote ervan gemaakt.
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline SexyMexy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dag schatje, bel me ;-)
Re: De biechtstoel
« Reactie #44 Gepost op: 19-09-2013, 16:11:54 »
Hallo Biechtstoel ::zwaai::

Verdomde Waldo's ::niet-ok::
The Alphamale

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #45 Gepost op: 19-09-2013, 21:23:05 »
Ik ben toch wel erg blij dat ons team niet naar de eilandraad moet. Ik had zelf wel actief meegezocht, maar geen van de Waldo's gevonden. Wellicht zou ik daar toch op afgerekend zijn....
Gelukkig is de sfeer in ons kamp opperbest en kunnen we voorlopig nog met zijn allen door  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De biechtstoel
« Reactie #46 Gepost op: 19-09-2013, 22:17:19 »
Super blij dat ons team niet naar de eilandraad hoeft. heb zelf een paar waldo's gevonden en ook de andere teamleden hebben goed gezoch en gevonden. echt, de samenwerking in ons team is super goed, ben zeer benieuwd wie eruitgestemt gaat worden
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #47 Gepost op: 20-09-2013, 12:13:08 »
De biechtstoel die mijn pm box heet, staat ook weer open voor al jullie tactieken, afspraken, belevingen, gedachtes wie wie is etc. ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rik de Grote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: De biechtstoel
« Reactie #48 Gepost op: 20-09-2013, 13:10:43 »
Hi biechtstoel,

Weet die D*N niet hoe moeilijk het is om de juiste bicht te bedenken? Of verveelt hij zich, dat hij onze bichts wil lezen?
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De biechtstoel
« Reactie #49 Gepost op: 20-09-2013, 13:15:40 »
De biechtstoel die mijn pm box heet, staat ook weer open voor al jullie tactieken, afspraken, belevingen, gedachtes wie wie is etc. ;)

Misschien doet iedereen heel braaf dit jaar en heeft er niemand complotjes en doet Tdietz stiekem toch mee :)
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #50 Gepost op: 20-09-2013, 13:33:25 »
Hi biechtstoel,

Weet die D*N niet hoe moeilijk het is om de juiste bicht te bedenken? Of verveelt hij zich, dat hij onze bichts wil lezen?
Het hoeft geen roman te zijn hoor ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #51 Gepost op: 20-09-2013, 17:12:18 »
Nee, die lees jij denk ik niet zo veel... ::hypocriet::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rik de Grote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: De biechtstoel
« Reactie #52 Gepost op: 21-09-2013, 13:48:37 »
Zo biechtstoel, de spanning begint hier op oranje-eiland toe te nemen. Nieky kijkt voortdurend op een fotootje van een of ander mooi meisje, en heeft de tranen in de ogen. Bob de Bouwer is alleen maar aan het klojen met takken en stenen die hij hier vindt. Verder? Hij doet nauwelijks wat. Mila? Waar die is? Joost mag het weten, en aangezien er gelukkig geen Joost op dit eiland is, weet ik het niet. Hillo is ook heel ner=veus, en volgens mij allerlei scenario's in een schrift aan het schrijven voor een toekomstige film over zijn leven. Zeker nu hij bij zoiets stage mag lopen ziet hij zo'n film helemaal zitten. Abdullah zit de godganse dag op zijn mat te prevelen richting Mekka. Alsof er niks te doen is op dit eiland. Gelukkig kan ik me voor dat geprevel goed aflsuiten, want anders zou je daar echt gek van worden. Dan ons agentje, Floris, die blijkbaar zijn bonnenboekje uit Nederland heeft meegenomen, want iedereen die ook maar iets verkeerd lijkt te doen krijgt van hem een bekeuring; wat een nerveus standje is dat toch. Zelfs de camera- en geluidsmensen geeft hij regelmatig een prent als ze weer eens te dicht bij hem in de buurt kwamen. Dan Daisy. Die vergelijkt dit hele eiland met Canada; ze heeft alle plekken hier vernoemd naar Canadese steden. Wij slapen bijvoorbeeld in Ottawa, en het strand heeft Victoria. Het bos hier direct achter heet dan weer Quebec City. Volgens mij zit ze nog steeds met haar hoofd bij haar vorige vakantie. En dan ik; tja, ik mopper er lekker op los, maar verder? Ik ben natuurlijk de rust zelve.
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline Bente!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'am a Survivor
Re: De biechtstoel
« Reactie #53 Gepost op: 22-09-2013, 10:09:23 »
Aflevering 2 is al weer voorbij, wat gaat het eigenlijk toch weer snel. De vorige opdracht ging lekker en we vonden onze waldo's supersnel mede dankzij ons goede teamwork. wij hadden bijvoorbeeld de Rotterdamse kuip die al bijna gelijk gevonden werd. bij de rest ging het nog wat moeizaam. gelukkig na de hint van D*N vonden we de rest ook snel. een fietser tegenover de Martinitoren. de Kantine van het Verkeerspark in Assen en een fietser bij een Kerk in Zwolle. Ik had ook verwacht dat het veel erger zou zijn op dit eiland maar dat valt gelukkig erg mee. Ik kom hier echt tot mijn rust en die opdrachten zijn gewoon te leuk om waar te zijn  ::tandpastasmiley::
5 kinderen hebben, dat is pas overleven!!

Offline Jay96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Survior: 1 grote belevenis!
Re: De biechtstoel
« Reactie #54 Gepost op: 23-09-2013, 16:42:41 »
Ha Biechtstoel,

Tsjonge,wat ben ik mij aan het verdiepen in boggle. Bepaalde mensen in mijn team zijn heel goed hier in,en daar wil ik natuurlijk niet voor onderdoen. En die code? Ik heb geen iedee wat ik er mee aan moet.  ::ohno::
Ik mag eindelijk meedoen aan  survivorrrrr!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #55 Gepost op: 23-09-2013, 17:36:54 »
Hi biechtstoel,

Wat een leuk spel dat boggle! Alleen loopt het nog niet helemaal zoals zou moeten, maar vanavond zal ik me er nog maar eens een keertje op storten. En die code? Ik heb 0,0 idee wat ik er in hemelsnaam mee aanmoet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rik de Grote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: De biechtstoel
« Reactie #56 Gepost op: 26-09-2013, 12:43:42 »
Ja biechtstoel, Rik de Grote is er weer eens. De afgelopen dagen was het wel verrkete rustig op ons eiland. Maar ja, iedereen zat dan ook gebogen over een of ander kinderspelletje, boggle genaamd. Nooit gedacht dat je daar een complete groep mee stil kan krijgen. Eindelijk eens niet dat gekwek over allerlei onzinnige zaken. Maar goed, het is weer voorbij en vrees ik gedaan met de rust.
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #57 Gepost op: 27-09-2013, 23:04:57 »
Ik dacht toch heel goed in dat spelletje Boggle te zijn en had ook een flinke lijst bij elkaar gesprokkeld. Uit elke boom op het eiland wel één geplukt. Maar een teamgenoot is gewoon dik over mijn puntenaantal heengegaan. Niet goed voor mijn ego  ::ohno::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #58 Gepost op: 27-09-2013, 23:12:42 »
Beste biechtstoel,

Ik kom hier onder de biechtstoel briefjes tegen van kandidaten die op andere eilanden zitten. Ze zijn openlijk een complot aan het smeden om mij eruit te spelen!  :o Wat heb ik misdaan. :(

Gauw maar terug naar Kamp Oranje. Heb dan wel een zeurkous van een partner, hij zegt tenminste waar het op staat.

 ::zwaai::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechtstoel
« Reactie #59 Gepost op: 29-09-2013, 12:18:19 »
Hey biechtstoel,

Ik kom rap even dag zeggen want we moeten dadelijk een multicombospel gaan spelen! ::oink:: Ons eiland biedt enorm veel voedsel aan dus daar hebben we alvast niet over te klagen. Wel hebben we iets speciaals ontdekt tijdens onze laatste expeditie op weg naar het centrum van het eiland. Er staat een soort doolhofachtig iets. Waar dient dat nou weer voor? :-\\ We hebben het nog niet gewaagd om binnen te gaan, stel je voor dat je er niet meer uitgeraakt ... Zouden de andere eilanden ook zo'n labyrint hebben? Is dit door de mens gemaakt? Of heeft de natuur het gecreëerd?

*MC, waar ben je?!

Tijd om te beginnen aan het spel.
Tot later,
Molcrazy
2024: wie is de Mol?