Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
Realitynet, Tossbot
Nu online
442 gasten en 41 vaste bezoekers (Hulpmol, LdHmolletje, clld, theluckyboatman, DRenziboy, Tristan, Hans97, Amethyst, Nick_Theunis, Miss Marvel, Jayq, Newbie2, Convans, egem, m0lmuis, josien35, MoleBuster, spechteke, Starlight, Niuno, Påc, sopske, Shenzi26, molecula, B&W, Marisa, Brtdm, Tarbozan, D*N, pindaatje, Kaaasje, Lama1997, mollaat, Vangu Vegro, AnnabelN, Doltaro, hetoord, Mootje78, Orphen89, AaPje16, Lonneke*L)
RealityTV vandaag
Celebrity Big Brother US
Aflevering 8 - CBS 02:00
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
Wie is de Mol? Pool
Doe nu mee!
Wie is de Mol Onderschriften spel
Schrijf je nu in!
Ranking the Forummers
Nu bezig!
RN-wedkantoor Olympische winterspelen
Vanaf 1 Maart
RN Songfestival: Inschrijven
Vanaf 1 Maart
Wie is de Mol Online 2018: Inschrijven
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  
Auteur Topic: Boer zoekt vrouw 2014  (gelezen 33097 keer)
Dolfie

Geslacht: Vrouw

aardig zijn kost niets!

« Gepost op: 7.09.2013, 11:23:54 »

A.s. zondag start Boer zoekt vrouw gaat internationaal.....

Gezien de geringe belangstelling de laatste keer voor dit programma, heeft de crew van RN besloten om niet meer met een apart board van start te gaan, maar met een apart topic, ondergebracht in een nieuwe rubriek: "Realityseries met maar één topic".
« Laatste verandering: 2.09.2014, 18:45:20 door Lukie4,
Reden: Nieuw seizoen, nieuwe titel
»

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.
Dolfie

aardig zijn kost niets!

« Antwoord #1 Gepost op: 8.09.2013, 20:47:07 »

Daar gaan we dan.... Ik hoop wel dat ze gaan ondertitelen want ik versta nog niet zoveel van de boer uit Denemarken Droevig

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.
Lukie4
Forum Moderator

Geslacht: Man

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #2 Gepost op: 8.09.2013, 21:14:32 »

Jan (29 jaar) uit Canada met een kippenbedrijf, de hele familie woont ook in Canada.
Johan (49 jaar) uit Denemarken met een gemengd (koeien en akkerbouw) bedrijf. Hij heeft heeft al 20 jaar niets aan zijn huis gedaan en kookt nooit.
Aletta (43 jaar) uit Bonaire heeft een geitenboerderij en mist wat ruimtelijk inzicht. Wel een geweldige locatie en bijzonder mens.
Jos (24 jaar) heeft in de Dordogne een melkveehouderij. Hij doet dat samen met zijn broer.
Wim (53 jaar) zit in Tanzania en hij woont echt heel erg mooi. Hij is farmmanager bij zijn zus. En hij heeft al een dochter.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Test
Actief Lid

« Antwoord #3 Gepost op: 8.09.2013, 22:37:09 »

Daar gaan we dan.... Ik hoop wel dat ze gaan ondertitelen want ik versta nog niet zoveel van de boer uit Denemarken Droevig

Dat was toch die Brabander die heel binnensmonds praat? Die id inderdaad lastig te verstaan.

Dit keer dus maar keuze uit 4 boeren en een boerin. Je moet wel redelijk van eenzaamheid houden. Ik hoop dat degene die zich opgeven dat goed beseffen.

Lijkt me wel een leuke serie worden. Volmondig Ja

Geniet nooit met mate...
joligmolletje

« Antwoord #4 Gepost op: 9.09.2013, 20:25:02 »

Leuk dat Boer zoekt vrouw weer is begonnen! Maar wat was het allemaal sombertjes zeg, alsof we er als kijkers vooral van bewust moeten zijn dat boer zijn in het buitenland niet altijd rozengeur en maneschijn is. We zagen zo onderhand meer negatieve elementen van de boeren dan positieve, wat ik erg jammer vind want volgens mij waren er zeker wel leuke boeren bij. De enige waar ik zelf mijn twijfels bij had was Wim, die zegt op zoek te zijn naar een spontane vrouw die de discussie durft aan te gaan, maar dit niet echt lijkt te accepteren van Yvon. En zijn boerenbedrijf, tja met 80 werknemers is het gevoel er bij mij toch niet helemaal. Al is de locatie werkelijk waar schitterend (al was dat bij allemaal wel).
Miek37

« Antwoord #5 Gepost op: 18.09.2013, 16:54:07 »

Oeps, zietut nu pas.. notificatie aanzet.  Love
Schulz

« Antwoord #6 Gepost op: 8.12.2013, 21:33:13 »

wat een leuke Aletta  Volmondig Ja

en bij Jan's gesprekken kroop ik toch afentoe wel onder de bank

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Schulz

« Antwoord #7 Gepost op: 9.12.2013, 08:35:47 »

Ben ik de enige die kijkt  Huh

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
TimvDons

It's a plane

« Antwoord #8 Gepost op: 9.12.2013, 08:43:29 »

ik ben bang van wel schulz

We must use time wisely and forever realise that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela
joligmolletje

« Antwoord #9 Gepost op: 9.12.2013, 10:19:59 »

Ben ik de enige die kijkt  Huh

Nee hoor, ik heb ook gekeken.

Eigenlijk is mijn mening niet zo veranderd ten op zichte van enkele maanden geleden. Wim vind ik nog steeds een beetje een rare man. Ik snap dan ook echt niet dat er meer dan 300 vrouwen voor hem hebben geschreven, zou dat dan puur de romantiek van wonen in Afrika zijn? Wel sneu voor die eerste vrouw trouwens, zij was zo zeker van haar zaak en dan kiest hij haar niet!

Aletta begin ik steeds leuker te vinden, vooral hoe ze zo droog zegt 'ik zoek ook wat diepgang, voor geitjes zorgen en naar het strand, tja'. Ik weet alleen niet of ze haar ware liefde gaat vinden; ze lijkt nog niet helemaal te weten wat ze in een man zoekt.

Jan heeft trouwens allemaal leuke meiden uitgezocht voor zijn groepsdate, ik ben benieuwd wat dat gaat worden!

Vond iemand anders het trouwens opvallend dat de aflevering wel erg ingekrompen is? Waar we normaal twee uitzendingen vullen met brieven lezen en dan nog eens twee met de speeddates, zit alles nu in 2 afleveringen. Al na een kwartier begon de eerste speeddate! Ik dacht echt even, 'huh nu al?'.
grasisgroen

« Antwoord #10 Gepost op: 10.12.2013, 17:45:54 »

Ik heb ook gekeken , maar heb het begin gemist.Misschien dat ik er daardoor nog niet helemaal inzit. Ja, ik vond het ook vreemd en een beetje jammer dat het nu ineens zo snel ging. O, en nu begon ik me ook (pas?  Grin)een beetje aan Yvon te ergeren  Undecided

...maar soms even niet
Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #11 Gepost op: 10.12.2013, 17:56:58 »

Test is ook fan, maar verlegen Wink

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Schulz

« Antwoord #12 Gepost op: 10.12.2013, 18:00:12 »

Die ene speeddate bij jan die uit Canada gekomen was. Die vond ik toch zo ontroerend. hoopte toch zo dat jan daar voor zou kiezen.

Test
Actief Lid

« Antwoord #13 Gepost op: 19.12.2013, 22:28:50 »

Test is ook fan, maar verlegen Wink

Of ik heb er nog niet zoveel over te melden.  Tongue

Nou ja, nu ik toch bezig ben...

Jan vind ik maar een stille en snap niet wat die vrouwen in hem zien. Zeker een leuke vrouw als Judith kan toch wel wat beters krijgen Lips Sealed

Aletta, tja die heeft toch wel een aardig muurtje om zich heen gebouwd als het om mannen gaat. Wordt moeilijk voor een toekomstig partner dat muurtje af te breken. Je ziet wel in haar keuzes dat ze voor de rustiger, niet macho mannen gaat.

Geniet nooit met mate...
Schulz

« Antwoord #14 Gepost op: 7.01.2014, 19:06:09 »

Wim; beetje slavendrijver. Dat wordt niks. De ene gaat weg en de andere gaat IJmuiden niet uit en de derde praat veel te veel voor Wim.

Aletta wil helemaal geen vriend, vlg mij

Van Johen vraag ik me af hoe het financieel er voor staat

Jos heeft ook rare hobbies

Jan die vaalt op die rooie. Dat zit wel goed.

Schulz

« Antwoord #15 Gepost op: 26.01.2014, 17:45:49 »

hyperdepieper...

Zal Jan Judith nog kunnen overhalen en wat beslist Jos?HuhHuhHuhHuhHuh?

kei-spannend vanavond

Swifty
Actief Lid
Aanspreekpunt Expeditie Robinson, Winnaar pool ER 2009 en 2015

« Antwoord #16 Gepost op: 27.01.2014, 08:13:17 »

En toen stond Jan met lege handen....

Jos heeft goeie keuze gemaakt denk ik Volmondig Ja

En die Johan, wat schattig Grin maar mij zou hij ermee hebben weggejaagd Tongue

Keep calm and eat chocolate
Miek37

« Antwoord #17 Gepost op: 27.01.2014, 19:40:57 »

Leuke afl.! Iedereen heeft de in mijn optiek juiste keuze gemaakt voor zichzelf, maar mensen wat was dat goooooooor toen die koe begon te schijten terwijl ze in de stal zaten te eten!   Hilarisch
Test
Actief Lid

« Antwoord #18 Gepost op: 27.01.2014, 21:32:47 »

En toen stond Jan met lege handen....

Het is vast een aardige vent, maar ik vroeg me af wat die vrouwen uberhaupt in hem zagen. Roll Eyes

Geniet nooit met mate...
Schulz

« Antwoord #19 Gepost op: 29.01.2014, 09:30:28 »

Het is vast een aardige vent, maar ik vroeg me af wat die vrouwen uberhaupt in hem zagen. Roll Eyes
heel even dacht ik: hij komt los en laat zien wat er nog meer in zit. Maar dat viel niet mee.

En idd allemaal juiste keuzes. leuk hoor dit jaar.

Maar ben wel erg benieuwd bij Aletta...

En Wim dat wordt het beide niet...

Pagina's: [1] 2 3 4
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005