Auteur Topic: Fanclub van Daisy  (gelezen 43109 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #340 Gepost op: 18-12-2013, 09:28:22 »
Op een donkere kerstavond zat aapje weer in een boom. Met ballen en een piek had ze haar haar versierd. Ze had advies gevraagd aan TimvDons omdat hij zoveel verstand had van ballen en een klein beetje verstand had van versieren van meisjes. Alleen moest Tim nog eerst zijn moeder helpen met het bereiden van een Ajax-taart voor zijn mede-forummer Lukie, die het niets vond. Hij gaf daarom de taart door aan Bjornn, die daar heel erg blij mee was. De taart smaakte zo zoet dat Bjorrn kiespijn kreeg en buikpijn en diarree. O o, tijd om Schulz te bezoeken. Schulz besloot om de zuster te bellen. Althans dat was het plan van Schulz; maar zijn kokosfoon was helaas spoorloos ... Zelfs zijn vriendje D*N wist geen raad en zocht daarom hulp bij scenarioschrijfster Daisy! Die zat met kerstmuts op bij Dolfie een kopje koffie te drinken, ook al lust ze dat alleen met veel melk. Dolfie liet de melk overkoken, waardoor haar gloednieuwe parketvloer helemaal wit zag van de melk. In paniek belde ze maar een hulpdakdekker. Maar deze wou een aanbetaling van €3000,-, waardoor Daisy geen kerstinkopen kon doen. Het Leger des Heils was ondertussen nieuwe geweren en ammunitie aan het testen op konijntjes en dat vond LdHmolletje helemaal niet erg, aangezien hij altijd al zijn konijntjes wilde testen op kogelresistentie. Hij trainde ze om Kerstliedjes te zingen, maar dat lukte alleen met hulp van Ycaris de neusapen trainster van Sesamstraat. Iedere avond weer ging het licht uit en gordijnen ontworpen door Swifty werden met volle overtuiging gesloten. Dan komt een als hippe kerstman verklede Test om de hoek kijken. M@ri@nne schrok zich een hoedje, want zij wist niet dat Test bijbeunde als Kerstman en dat de crisis blijkbaar ook bij de rendieren had toegeslagen. Daarom moest Nieky in rendieroutfit in zijn eentje de slee voortrekken, met daarop vastgebonden de geschrokken M@ri@nne. Helaas kon zij hierdoor niet alle pakjes bezorgen
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #341 Gepost op: 18-12-2013, 20:16:48 »
Op een donkere kerstavond zat aapje weer in een boom. Met ballen en een piek had ze haar haar versierd. Ze had advies gevraagd aan TimvDons omdat hij zoveel verstand had van ballen en een klein beetje verstand had van versieren van meisjes. Alleen moest Tim nog eerst zijn moeder helpen met het bereiden van een Ajax-taart voor zijn mede-forummer Lukie, die het niets vond. Hij gaf daarom de taart door aan Bjornn, die daar heel erg blij mee was. De taart smaakte zo zoet dat Bjorrn kiespijn kreeg en buikpijn en diarree. O o, tijd om Schulz te bezoeken. Schulz besloot om de zuster te bellen. Althans dat was het plan van Schulz; maar zijn kokosfoon was helaas spoorloos ... Zelfs zijn vriendje D*N wist geen raad en zocht daarom hulp bij scenarioschrijfster Daisy! Die zat met kerstmuts op bij Dolfie een kopje koffie te drinken, ook al lust ze dat alleen met veel melk. Dolfie liet de melk overkoken, waardoor haar gloednieuwe parketvloer helemaal wit zag van de melk. In paniek belde ze maar een hulpdakdekker. Maar deze wou een aanbetaling van €3000,-, waardoor Daisy geen kerstinkopen kon doen. Het Leger des Heils was ondertussen nieuwe geweren en ammunitie aan het testen op konijntjes en dat vond LdHmolletje helemaal niet erg, aangezien hij altijd al zijn konijntjes wilde testen op kogelresistentie. Hij trainde ze om Kerstliedjes te zingen, maar dat lukte alleen met hulp van Ycaris de neusapen trainster van Sesamstraat. Iedere avond weer ging het licht uit en gordijnen ontworpen door Swifty werden met volle overtuiging gesloten. Dan komt een als hippe kerstman verklede Test om de hoek kijken. M@ri@nne schrok zich een hoedje, want zij wist niet dat Test bijbeunde als Kerstman en dat de crisis blijkbaar ook bij de rendieren had toegeslagen. Daarom moest Nieky in rendieroutfit in zijn eentje de slee voortrekken, met daarop vastgebonden de geschrokken M@ri@nne. Helaas kon zij hierdoor niet alle pakjes bezorgen bij Daisy en Dolfie, dus

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #342 Gepost op: 20-12-2013, 22:59:10 »
---------- NIEUWSBERICHT -----------

Lieve fanclubleden, juryleden en andere belangstellenden van dit topic.

Het is de laatste spelronde van het Moeras. Ik wil iedereen die lid geworden is van deze fanclub gedurende dit spel bedanken voor hun steun en tevens iedereen bedanken die gedurende de 2e spelfase heeft meegedaan in één of meerdere activiteiten. Mede dankzij jullie is mijn fanclub zo'n succes worden. Ontzettend bedankt! ::bravo::

Ik sta met 1 been de finale en ik zou graag ook met m'n andere been in de finale geraken. Daarom wil ik jullie nog om één gunst willen vragen. Om de finale te halen moet ik 3 opdrachten spelen. Twee zal ik helemaal zelf moeten doen, maar bij ééntje kunnen jullie helpen. Jullie zouden mij echt een enorm plezier doen met een stem in deze poll. Dat zou ik echt helemaal super vinden. ::bravo::

En het is nog steeds mogelijk om lid te worden van deze fanclub. Ook dat zou ik heel erg tof vinden.  ::joehoe::

Laten we het kerstverhaal proberen af te maken en hopelijk kunnen we het verhaal doortrekken tot aan de finale, waar ik hopelijk in mee mag spelen.

::zwaai::

------ EINDE BERICHT ------

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #343 Gepost op: 20-12-2013, 23:02:02 »
ik heb al gestemd hoor ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #344 Gepost op: 20-12-2013, 23:04:11 »
 ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #345 Gepost op: 20-12-2013, 23:34:12 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #346 Gepost op: 20-12-2013, 23:48:57 »
Ow je hebt op Ldh gestemd. Nou wegwezen dan.  :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #347 Gepost op: 20-12-2013, 23:50:21 »
;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #348 Gepost op: 21-12-2013, 12:46:55 »
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #349 Gepost op: 22-12-2013, 12:59:36 »
Succes, Daisy!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Noortje15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • i wanna marrie you
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #350 Gepost op: 22-12-2013, 18:27:24 »
ik heb ook gestemd hoor ::zwaai::
papa vindt survivor ook een leuk spel, mama wil even overleg met de jury.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #351 Gepost op: 22-12-2013, 18:28:13 »
Op LdH?

Offline Noortje15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • i wanna marrie you
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #352 Gepost op: 22-12-2013, 18:30:21 »
op de enige vrouw natuurlijk :-*
papa vindt survivor ook een leuk spel, mama wil even overleg met de jury.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #353 Gepost op: 22-12-2013, 18:31:27 »
Nou dan zal ik de kerstman influisteren of ie misschien een 1D CD onder kerstboom heeft voor je. ;)

Offline Noortje15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • i wanna marrie you
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #354 Gepost op: 22-12-2013, 18:31:53 »
je bent the best woman ever ::bravo::
papa vindt survivor ook een leuk spel, mama wil even overleg met de jury.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Fanclub van Daisy
« Reactie #355 Gepost op: 22-12-2013, 19:29:50 »
En ik hoorde vanmiddag nog dat Noortje aan diarree was overleden ::oink::
* Dolfie snapt er niks meer van
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.