Auteur Topic: Fanclub van Robbieazerty  (gelezen 39650 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #200 Gepost op: 3-12-2013, 17:33:13 »
15 april - Een bomaanslag tijdens de marathon van Boston kost het leven aan drie mensen.
bomexplosie bij de marathon van Boston  ::oink::  :(

::oink:: :-\\ Brrrrr

Wtf  ::oink::
Ben blij dat mijn zus niet meer in Boston zit :).

NextGP plaatste een diepzinnige post:
het leven

Jann had er echter geen oog voor na zijn amoureuze nacht:
Afgelopen nacht:  ::love::
Oei, dan ben ik heel benieuwd!

Hadewychisdemol over Sylvia in Sabotage:
Ik bedoelde er vooral mee te zeggen dat ze dus de ambitie heeft om te acteren en het ook nog eens goed kan. Tuurlijk hoeft dit niks te zeggen, maar het viel me toch op. ;)

hillo jureerde de inzendingen van Project Runway in Zap!:
Ik heb ze ook ingestuurd, alleen die van Schulz en KD. ontbreken en het gaat me ook niet meer lukken om die nog te doen ben ik bang.. Dus dan moet of met een gemiddelde gewerkt worden, of mijn inzending volledig genegeerd worden en ter opvulling gebruikt ofzo ;D

Anyway, leuke inzendingen! Mijn winnaar heeft 1 puntje meer dan de nummer 2+3 ;D
Ik heb de laatste ook een kwartier geleden opgestuurd  ::zweet::  ::hyper::
Zo, de hopelijk zwaarste juryopdracht heb ik net verstuurd. :)

Hm, waarom had ik me eigenlijk ook al weer opgegeven als jurylid.. :-\\
Robbieazerty postte ook wat andere kritieken:
mollenvanger22:
Ryan's schoenen zijn top!
plus 3 punten voor het speldje, erg leuk bedacht en zeer actueel
Stropdas met flamingoprint vind ik te voordehandliggend
het is minder gedurfd en toch ietsje meer standaard dan de rest
Ja alle commentaren en alles natuurlijk. Ik laat de jury niet voor niets becommentariëren. :)
::bravo::
Zijn toch wel een paar die de plank mis hebben geslagen ::jaja::.
Wat een werk heeft iedereen er in gestopt! Ik denk dat t weleens heel spannend kan worden wie er uit gaat vliegen!
Mee eens ::jaja::

ben blij dat ik geen jury ben, wat een ontzettend leuke opdracht is dit geworden zeg!
Robbie zal wel ''uitgeteld'' zijn na deze opdracht?  ??? ::)

Molcrazy ging die dag voor antwoord A:
Ik ga voor antwoord A (bron: Wikipedia)

Daisy bevestigt niet mee te doen met Gizeh:
Ik ben wel een vrouw, maar ik laat deze even aan mij voorbij gaan. Ik zal het wel volgen uiteraard, maar dan vanaf de zijlijn. ;)

Lukie4 ontdekt een nieuw topic:
Leuk topic ::oink::
En Hulpdakdekker post er al meteen in:
Ik denk dat ik de band maar moet beginnen - zou toch zonde zijn de albumhoes niet te gebruiken.

Gezien de licht melodramatische hoes neig ik naar een ambiante muziekvariant liggend op de raakvlak van downtempo, electronic en klassiek.


« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 22:32:15 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #201 Gepost op: 3-12-2013, 17:34:49 »
Nieky had alles behalve een fijn weekend achter de rug, maar kreeg gelukkig steun van medeforummers en blijft positief:
Danku danku

De ruzie is wel weer over hoor, even samen huilen kan heel fijn zijn :)
Maartoch was het niet het superweekend waar ik vooraf op hoopte... Maargoed we maken dr deze week wel weer wat moois van  ::ok::


30 april - Troonswisseling in Nederland.
Troonswisseling is een feit!
QUEEN'S DAY, de laatste voorlopig ::zwaai::
Ik neem niet eens de moeite  :P

... iemand die vandaag ook zoveel mogelijk oranje-achtige bezigheden heeft vermeden?
Waarom al de poespas ?
Ik vind het wel wat hebben, die middeleeuwse tradities in deze tijd. Een astronaut en een hoogleraar in de natuurkunde die ook in dit toneelstukje meedoen, ik vind het alleen maar grappig ;D
Raar idee dat we nu een koning hebben.
wat een feest in Amsterdam. Fijn hoor
lang leve de koning, drie vingers in de lucht
regelrecht een van de mooiste dingen die ik ooit op tv heb gezien is dit! Heel sprookjesachtig. Net Game of Thrones ;)

De NOS, wat een geneuzel zeg. Ik dacht even dat ik in koefnoen was beland. Plus alle tweets erover op twitter.  ;D
Ah gelukkig, nog iemand die niet in het oranje post. :)
Dus de eerste reis van het nieuwe koningspaar is naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  ::oink::
Dat was ook mijn  eerste gedachte!
M is van Maxima, draai 'm om heb je de W van willem  ;D

Máxima Swifty wordt geïnterviewd:
Terwijl Lukie A. nadenkt over zijn antwoorden, verwelkom ik onze volgende gast, onze eigen Maxima, Swifty! ::bravo::

:D Mooie combi toch!

Swifty, je wordt op een niet nader te noemen forum, ook wel mevrouw-steekt-met-plezier-een-mes-in-je-rug-en-draait-hem-nog-drie-keer-rond genoemd, wat vind je van deze reputatie?

Ik vind het spijtig, want ik heb al heel lang niet meer zo gespeeld, eigenlijk heb ik dat maar 1x echt gedaan, en de meeste andere spelers vonden dat toen best leuk. Maar een reputatie herstel je blijkbaar niet meer zo snel  :-\\ Mensen waarmee ik heb samengespeeld de laatste 2 jaar zouden volgens mij kunnen bevestigen dat ik echt geen messensteker ben, tenminste niet in ruggen van spelers die zelf niet zo spelen  ::)

Is de schildpad in je avatar tactisch bepaalt zodat de tegenstanders denken dat je sloom bent, terwijl je eigenlijk een sneller motorchick bent? ;D

Ooit googlede ik bij Afbeeldingen op Swifty, en toen kwam ik dit schilderij tegen, van Swifty de schildpad, en ik vond m zo lief  ::love::

Heb je ooit drugs gebruikt?

Alleen alcohol, ik heb zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen  ::trots::

Wat is de mooiste tocht die je hebt gereden met je motor?

Dat moet in de Spaanse Pyreneeën zijn geweest
« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 22:32:28 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #202 Gepost op: 3-12-2013, 17:35:01 »
Bjorrn staat perplex om helemaal iets anders:
Omg, de vraag staat er al een paar uur maar wij reageren bijna tegelijk...

En hillo ook:
Zelfs als jurylid vindt men mij te tactisch  :-[ :\'(

Hulpdakdekker komt terug van vakantie:
slapen ::slaap::



Maar ik ben er weer, dus jullie kunnen ook weer rustig slapen ::ok:: ::zwaai::

ps: man wat koud hier ::ohno::

Miek37 nam een dramatische beslissing:
Sorry mensen, ik heb net al laten weten dat ik stop met jureren omdat ik niet in het spel zit, ik verbleef toen jullie begonnen, de hele maand februari in Thailand en ben er daarna zo ingevallen. Heb alleen gejureerd waar ik voor uit was genodigd en omdat het begin totaal gemist heb realiseer ik me nu dat dat een probleem blijkt te zijn.

Ik laat het verder aan Robby over hoe hij dit beoordeeld.

Veel plezier met het spel nog verder, excuses voor mijn onbegrip! 

 :\'( ::bravo::

Hadewychisdemol deed maar één post:
Frits Sissing


Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #203 Gepost op: 3-12-2013, 18:18:00 »
Dan zal ik ook maar uit de school klappen  :-[

KD. en ik hadden vanaf het begin al van wachtwoord verwisseld, omdat hij het te druk had met in andere landen wonen, dus eigenlijk heb ik Zap gewonnen.

Zo, dat is eruit

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #204 Gepost op: 3-12-2013, 18:22:07 »
En kan je nou geen genoeg van mijn hilarische uitspraken krijgen, word dan HIER lid van mijn fanclub!
Nieky grab a life vest!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #205 Gepost op: 3-12-2013, 18:37:04 »
 ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #206 Gepost op: 3-12-2013, 19:51:51 »
Al die Zap! openbaringen :o. Wat heb ik toch eerlijk gespeeld zeg ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #207 Gepost op: 3-12-2013, 22:13:56 »
Aangezien de jury toch al punten aan't geven is, kan ik al wel verder met mei:

18 mei - Denemarken wint het Eurovisiesongfestival 2013 met het nummer Only Teardrops van Emmelie de Forest.
Perfecte act voor een sanitaire stop.
Dat ze in Griekenland ook kilten dragen? ???
Oh, dit liedje heb ik gebruikt als oefening om mijn Spaanse luistervaardigheden te checken, dus ik kan meezingen ;D

Maar wat vals :o
::rofl:: en die in die jurk dan ook. Wel mooi gedaan vond ik dat al die bliksem in die rok!
Die vrouw van Spanje die de punten geeft kon zeker niet kiezen welk jasje ze aan moest trekken en heeft er toen maar 2 half aangedaan en vastgezet met die riem ;D
compleet onbegrijpelijk voor mij  ::ohno::
Bjorrn vond het allemaal maar niks:
:o Wat is dit
En waarom duurt het zo lang  :o
Mag ik daaraan toevoegen dat het hoewel we allemaal achter laptop, tablet of telefoon zitten ik toch het gevoel heb dat we allemaal gezellig in 1 kamer zitten te kijken :) 

Zap! Is gedaan en iedereen doet alles uit de doeken:
Ik heb het een beetje druk en gun mezelf niet eens de tijd om 5 pagina's rustig door te lezen. Dus ik heb even gescand, dus als ik op sommige dingen niet reageer, sorry :P.
OVer die stem voor D*N en K@ren.
Op dat moment wist ik al dan D*N en KD. veel samenwerkte. Ik wist niet in hoe verre dit verbond ging maar op de molfandag kwam mij hele interessant informatie ter oren. Met de songfestivalopdracht had ik alleen aan KD vertelt welk land is was, verder helemaal niemand. Maar op de een of andere manier wist Elise welk land is was. En dat had ze dan weer niet van KD gehoord, maar van D*N. KD had mij nooit verteld dat hij deze informatie aan D*N door had gespeeld waardoor ik hem een beetje begon te wantrouwen.
Daarbij was het telkens als D*N's naam op kwam om te dwarsbomen of om op te stemmen dat hij dat niet wilde. Hoe graag ik ook met KD naar de finale wilde en hem wilde helpen, D*N was voor mij een gevaar omdat hij naar mijn idee wel heel close met KD. was.

Toen mij gevraagd werd voor D*N te stemmen wilde ik dit wel graag, maar wel alleen als ik zeker wist dat hij zou werken. Eerst leek het met geen mogelijkheid te gaan werken dus had ik netjes op Swifty en Daisy gestemd (lichtelijk met tegenzin, maar het was toch niet alsof ik daar een complot mee had). Toen ik hoorde van Daisy's verdubbelaar heb ik de gok genomen. Ik heb mijn stem veranderd en ik was heel heel gelukkig toen het allemaal lukte :P. D*N is mij in spelletjes bijna altijd te slim af, en hij komt altijd erg ver, dus voor D*N ben ik altijd bang als ik niet samen met hem werk :P.

Robbieazerty leest tijdens het maken van dit overzicht deze post terug en dat is een herinnering voor hem dat ie dat nog altijd moet doen:
::sorry:: ik kan het niet, maar de spelleider kan het aanvragen ;)  dus ik denk dat je een foto van die ryan bosling of zoiets weer moet gaan zoeken
Oh, bij wie vraag ik dat aan? :)
Dan moet ik er meteen ook eentje voor hillo aanvragen voor BBUS.  ::jaja::

D*N had een frisse vakantie:
Ongelofelijk veel ::jaja:: Beetje lekker weer daar d*nneke?
poeh, valt een beetje tegen eigenlijk. Ik had strandweer verwacht maar het is hier maar 17 a 18 graden met wind. Dus ik moet nog even kijken of ik niet teveel korte broeken en slippers heb meegenomen ::)
In afwachting van de terugkomst van D*N gooien we er nog maar eens een reclame tussendoor



Hadewychisdemol gokte wie er na hem zou posten:
::jaja::

AaPje16?
« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 22:33:03 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #208 Gepost op: 3-12-2013, 22:14:07 »
Schulz richt een standbeeld voor mij op:
Welkom terug bij ‘IN DE HOOFDROL’ met Robbie Qwerty, euh Azerty.

- Wat vind je er tot nu toe van, Robbie?
- Geweldig hè, die enthousiaste koppies. Ze zijn echt dol op je.

- Dan nu de kandidaten

- Ksst, Jullie zijn nog niet aan de beurt, We hebben een volgorde , Jullie zitten aan het eind,
Nou vooruit dan maar

- Beste Robbie, hier zijn, omdat ze niet meer te houden zijn, K@ren en Swifty  ::bravo::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wel aardig, maar kan me verder niet echt boeien. Een topje.

En Miek37 moet hartelijk lachen:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/9284/Johan-Fretz/article/detail/3441048/2013/05/14/Johan-Fretz-Ik-weet-het-bijna-zeker-Frans-Weekers-is-de-Mol.dhtml
Citaat
Weekers zegt op een gegeven moment 'Mijn geheugen laat me zelden in de steek', maar als je dat fragment achterstevoren afspeelt, dan hoor je opeens: 'Kom maar hierheen Bulgaren, lekker pinnen!
::rofl::


Maar wat er die dag ook gebeurde…



dit kaarsje is voor een bezoekster van dit forum, die (zo las ik op facebook) nu door een hele zware tijd gaat.  ::hug::
Sterkte  :\'(
Heel veel sterkte! ::hug::
Inderdaad, heel veel sterkte !!!  ::hug::
::hug:: voor wie dat nodig heeft

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #209 Gepost op: 3-12-2013, 22:30:10 »
En dan juni ook maar gelijk:

15 juni - Bij het neerslaan van een demonstratie in het Gezipark in Istanboel, na enkele weken van grootschalige protesten vallen tientallen gewonden.
Ach, het gaat om de weg zelf, niet de bestemming
Ik weet waar het is, nu alleen nog de juiste plek vinden...
Goed bezig!  ::ok::

Maar hét nieuws van de dag was volgens Schulz:
In de Trouw van vandaag:

"Legomensje lacht niet meer"

'Toen het legofiguurtje in 1978 het levenslicht zag, lachte hij altijd.
Begin jaren negentig lachte een kwart van de poppetjes niet meer.
Nu kijkt de helft van de figuurtjes bood, droevig of bang.
Onderzoekers van een Nieuw-Zeelandse universiteit deden deze verontrustende ontdekking nadat ze 3600 poppetjes hadden bekeken.'

(ze hadden ook Dwaas even kunnen bellen)
WOW! Wat heb ik al die tijd gemist?!  :o  Smaakt het ook ergens naar?
Best wel GiG!
Mja, ik had het onderzoek paar dagen geleden toen ik even wat tijd over had snel doorgewerkt.
Werkelijk een heel slecht onderzoek.
Na te lezen hier: http://bartneck.de/publications/2013/agentsWithFaces/bartneckLEGOAgent.pdf


Sowieso logisch dat de proportie lachende gezichtjes over de tijd vermindert.
Dat was de enige versie tot ergens 1990, en hoger dan 100% ga je niet komen. Waarna het dus per definitie afneemt.
En gezien de grafiek [figuur 6 in het artikel] is de proportie alweer 15 jaar globaal stabiel - dus daar kan je niet meer echt van een afname spreken.


Maarja, wat ze eigenlijk wilden onderzoeken werd allemaal niet gevonden - en onderzoekers willen toch iets kunnen hebben aangetoond. ::) ::ohno::



Had eigenlijk beter van Trouw verwacht - waar stond het?

Nieky geeft raad:
pssst lucy. Als je graag iets met kinderen wil doen en geen les wil geven. Misschien pedagogische wetenschappen ? Of iets van logopedie ofzo ? ;)

T zijn maar ideetjes he
Ben ik weer wat wijzer geworden

Het was vrij stil die dag. Dit was bijna de meest inspirerende post, op die van Jann na dan:
1 2 5
Of misschien deze?
2.4.5
« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 22:33:20 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #210 Gepost op: 3-12-2013, 22:30:19 »
D*N is volop bezig met zijn talkshow:
Dan ga ik nu onze tweede dame introduceren,
hoewel ik haar graag plaag, mag ik haar graag, het is niemand minder dan....

Welkom Ibung!

Nogmaals gefeliciteerd met geslaagde zoons ::ok::, Hebben ze al een idee wat ze hierna gaan doen?
- Wat is voor jouw één van de meest memorabele momenten uit je leven tot nu toe? Waarom?
- Wat wou je vroeger toen je klein was worden?
- Wat doe je nu precies voor werk? (verpleging toch?  :))
- Hoe heb je je man ontmoet?

deze kon ik niet laten liggen:


Maikemeisje had het erg druk die week:
Voor de 4e keer deze week ruim zo'n 10u gewerkt. Nu eindelijk weer tijd voor wat sociale contacten.  ::zwaai::

AaPje16 ontdekt iets:
Er is een 'dumb ways to die' app!! Van dat liedje!
Ik ga m nu proberen

Molière vindt Waldo:
Waldo is op de Midway Islands. ;)

En Hadewychisdemol?
Dwergbuffel

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #211 Gepost op: 3-12-2013, 22:31:50 »
En juli:
21 juli - Troonswisseling in België.

XIVe Lodewijk was ook een stuk interessanter
zwaar homo was die
Hij heeft dus met autosport te maken?
??? Zijn ze inderdaad lekker op tijd mee zeg.  ::niet-ok::

Vieffan kijkt die dag echter naar:
stargate SG-1
Dan wordt het nog een zware zomer verder voor jou ;)

Timvdons post in codetaal, hopelijk niet over de nieuwe koning!
D*n,ebay je mijn formulier nog binnen gekrege?

Daisy post aflevering 7 van de Forum Zomersoap en anderen hadden die dag daardoor zware dilemma’s:
Ik ga dit keer voor de meest bizarre optie: A dus!
Ik ga voor optie B, want dat gaat over mij  ;D
Ik twijfel een beetje tussen b en c... maar ik denk dat c toch net iets interessanter is, dus ik ga voor c.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n advocate, dus ik ga voor optie C ;D

Wanneer lig je nou precies uit het spel? Als beide accounts af zijn, of als alleen jouw hoofdaccount af is? (want dan verlies je je schaduwaccount sowieso bij de samensmelting toch?)
Nee, als beide accounts eruit liggen. Als je schaduwaccount de samensmelting haalt dan wisselen we die gewoon weer om met je hoofdaccount ;).
Nieky bedenkt al volop tactieken en strategieën:
Pfffff

Dus ik moet 2 plannetjes bedenken om hillo eruit te spelen :(

Wel leuk idee :)
Maar vooralsnog is het nog niet nodig:
Mijn aanmelding is nog niet de deur uit hoor ;D
Het was vast iedereen wel duidelijk, maar toch maar even: wie met welk schaduwaccount speelt wordt door de spelleiding niet openbaar gemaakt; je kan daar dus anoniem spelen.

Trialk was jarig!
::feest:: ::jarig:: Gefeliciteerd Trialk! ::jarig:: ::feest::
Proficiat Trialk  ::regenboog:: ::regenboog:: ::feest::
« Laatst bewerkt op: 3-12-2013, 22:33:32 door Robbieazerty »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #212 Gepost op: 3-12-2013, 22:32:04 »
En Swifty post de uitslag van de Realitynet Tour de France Pool:
En daar is de EINDSTAND van de

REALITYNET TOUR DE FRANCE POOL 2013!

Felicitaties voor de top 10 :D

10 (12)   KnevelGraus   KG: Biechtvader voor alle dopingzondaren   1524 (met een eindsprintje)
9 (13)   Telminator   Team Thunderstorm - Explosiv   1525 (met een nog iets sterkere eindsprint)
8 (9)   Toupeira   Team Chasse Patat   1527
7 (7)   kolko   Blijf in godsnaam op die fiets!      1568
6 (6)   Molière   De zingende zadelridders   1596
5 (5)   Hulpdak D.   De Wielen Willen Wel   1632
4 (4)   KD.   En Avant - Paris est Magique   1633






 ::ok:: De hele tour in de top drie, en geëindigd op de derde plaats, Go_Ahead! met 1787 punten ::ok::

 ::ok:: ::ok:: De runner-up van deze editie, geëindigd dus op de tweede plaats Nieky met 1877 punten ::ok:: ::ok::

 ::bravo:: ::bravo:: En met flinke overmacht zeer terecht op de eerste plaats Meneer Stefan!  met 2118 punten ::bravo::  ::bravo::

 ::joehoe:: ::joehoe:: De dagwinnaar is geworden MeneerStefan, onze WINNAAR van de TOUR DE FRANCE POOL 2013!  ::joehoe:: ::joehoe::



Benieuwd waar jij bent geëindigd? Kijk dan snel >>> Hier <<<
Pfff, bizar als je zonder verwachtingen begint dan ineens een week lang 5e staat, mikt op een top 10 plek en dan op de laatste dag toch geen top 10 gehaald. Dat is wel zuur :( :P Desondanks is een 12e plek fantastisch, net iets boven de middenmoot zelfs. Na de rode lantaarn en een 34e plek nu 12e ik kan alleen maar blij zijn :) Volgend jaar top 10!

Oja dan vergeet ik nog dat ik een keer de dagwinst pakte, iets waar ik 2 jaar geleden ook maar van kon dromen. Mijn tourpool is geslaagd :)

Dan Aan MeneerStefan, Nieky en Go_ahead gefeliciteerd met de plekken 1, 2 en 3  ::bravo:: De top 10 ook gefeliciteerd en Swifty, Lukie en Test dank voor de organisatie!  ::ok:: ::bravo::

A l'année prochain! (als ik dat nog goed heb onthouden van Frans  ;D)
Zesde, best aardig met maar 3 à 4 goede renners. :) Kan iemand achterhalen hoeveel Ten Dam kostte? Die ben ik namelijk vergeten in m'n overzicht op te nemen en dan kan ik even uitrekenen wat het sterkst mogelijke team is. Vooralsnog is dat het team van de winnaar met Lobato i.p.v. Leezer.

Gefeliciteerd MeneerStefan en bedankt voor het organiseren/bijhouden Test, Swifty en Lukie4. ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #213 Gepost op: 3-12-2013, 22:33:58 »
24 juli - Bij een ernstig spoorwegongeval in de Spaanse stad Santiago de Compostella vallen tientallen doden.
Spanje is het zeker niet... (ik ben daar namelijk nog nooit geweest) Nieky zit aardig in de richting te denken!

Robbie is het meesterbrein, met zijn enge maskertje van de hunger games
::rofl:: geldisgroen tja, soms heb je het nodig, verder zeg ik niets  :-X (sorry hdd)


A graag  :)

Voorbereidingen voor een forumuitje werden gemaakt:
Ik hoop dat ik er weer bij kan zijn.  ::zwaai::

nee.....niet 3 aug. dan heb ik al een BBQ!

4 augustus kan ik ook!  ::cheerleader:: Maar inderdaad, locatie... Als picknicken genoeg is (van mij hoeft het in principe niet veel meer te zijn) moeten we gewoon een goed bereikbaar park of zo vinden  :P
Dan gaan we dus gewoon voor 4 augustus ::ok::.

Next up, is de locatie.
Maxima park? Qua bereikbaarheid, ong 20 minuten lopen van Utrecht Terwijde station.

Of meer richting het centrum (weet niet wat daar qua parken zit)?

Daisy wordt verslagen door Starlight:
Verliest van mij met wordfeud.

Vieffan plaatst maar één post deze dag, maar zo kom ik er nog wel achter dat Heinz en Vieffan me een zeer gewaardeerde molloot noemen. Waarvoor dank! ;) :
Ah. In dat geval geldt zeer gewaardeerde molloot ook ja :). Ik twijfelde er al een beetje aan maar ik kon het bericht zo snel niet vinden.

Swifty ging langs bij de fysio:
eens horen of de fysio op de sportschool iets kan zeggen over mijn pijnlijke been

Hulpdakdekker ontdekt en nieuw spel:
Carcassonne gespeeld - leuk spel zeg :D


(nog nipt gewonnen ook ::hypocriet::)

Maar AaPje16 stemt hem prompt weg:
Vooruit, ik stem HDD!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #214 Gepost op: 3-12-2013, 22:34:29 »
Iets met sport  ::gaap:: :
Eens met Nieky, ook over dat Feyenoord een grote concurrent kan zijn.
Maar ben bang dat Eriksen en Alderweireld zeker verkocht gaan worden en dan ligt het helemaal anders.
Ajax is huizenhoog favoriet dit jaar en als ze geen kampioen worden leveren ze een wanprestatie :p
Huizenhoog? Je bent PSV wel heel erg in een underdogpositie aan het plaatsen... Qua spelers doet PSV echt niet veel onder voor Ajax, zeker mocht Alderweireld weg zou gaan...
Vind ik wel. Compleet nieuwe en onervaren ploeg op Schaars na

En niells ik ben ook voor psv en een club als psv moet absoluut voor de titel gaan maar ajax is op dit moment echt wel een paar tandjes beter. Als Eriksen en Alderweureld verkocjt worden is t een ander verhaal. Maar Psv is zwakker dan vorig jaar. Ajax voorlopig sterker ( bojan en vdhoorn ) erbij. En vorig jaar was ajx al duidelijk beter.

Denk zelfs dat Feyenoord beter is dan PSV en mss wel een grotere concurrent voor Ajax
RESULTS - TUESDAY, 23 JULY, 2013

Gstaad
Singles - First Round
[8] R Bautista Agut (ESP) d [WC] H Laaksonen (SUI) 62 63
D Brands (GER) d [WC] M Chiudinelli (SUI) 63 36 62
V Hanescu (ROU) d [Q] D Brown (GER) 76(6) 62
G Garcia-Lopez (ESP) d A Ungur (ROU) 64 67(2) 61
P Andujar (ESP) d [Q] V Crivoi (ROU) 61 62
F Delbonis (ARG) d T Bellucci (BRA) 75 76(2)
R Haase (NED) d [Q] J Souza (BRA) 64 76(7)
D Gimeno-Traver (ESP) d K De Schepper (FRA) 64 64

Umag
Singles - First Round
[5] T Robredo (ESP) d J Hajek (CZE) 63 62
[6] M Klizan (SVK) d P Lorenzi (ITA) 62 61
[Q] B Kavcic (SLO) d [7] F Mayer (GER) 67(5) 60 75
[8] C Berlocq (ARG) d [Q] J Topic (CRO) 60 61
A Montanes (ESP) d [Q] D Lajovic (SRB) 76(3) 61
G Monfils (FRA) d [WC] M Pavic (CRO) 75 62
V Troicki (SRB) d [WC] A Veic (CRO) 76(6) 61
A Bedene (SLO) d [Q] B Westerhof (NED) 62 62
H Zeballos (ARG) d [WC] B Coric (CRO) 67(5) 64 60
A Haider-Maurer (AUT) d J Vesely (CZE) 64 64

Atlanta
Singles - First Round
[5] Y Lu (TPE) d [Q] K King (USA) 63 75
[7] L Hewitt (AUS) d E Roger-Vasselin (FRA) 64 64
[8] E Donskoy (RUS) d R Ram (USA) 63 64
R Berankis (LTU) d [Q] M Zverev (GER) 76(4) 26 76(8)
S Giraldo (COL) d J Sock (USA) 75 64
D Istomin (UZB) d L Lacko (SVK) 61 63
Graziano Pelle moest dinsdag de training van Feyenoord voortijdig verlaten. De Italiaanse aanvaller van de Rotterdammers ging voor medisch onderzoek naar het ziekenhuis in Levico Terme.

Feyenoord is op trainingskamp in de Noord-Italiaanse plaats. RTV Rijnmond meldt dat Pelle, die vorig seizoen clubtopscorer werd, gehavend het veld verliet. Wat de blessure precies inhoudt is nog niet bekend.

Vermoedelijk gaat het om een knieblessure. "Hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gegaan", meldt een woordvoerder.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #215 Gepost op: 3-12-2013, 22:35:38 »
Zie je , ik zag het allang aankomen bij PSV  ::)
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #216 Gepost op: 3-12-2013, 22:38:54 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #217 Gepost op: 3-12-2013, 22:39:49 »
 ::rofl:: ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #218 Gepost op: 3-12-2013, 23:09:57 »
het valt niet mee he Robbie, al die sportdingen te moeten lezen ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #219 Gepost op: 3-12-2013, 23:26:28 »
Nee  :( ::hug::
Maar ik doe het allemaal voor mijn fans!!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)