Auteur Topic: Fanclub van Pjotr  (gelezen 34703 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #200 Gepost op: 5-12-2013, 16:52:51 »
Ik stem op Lukie4...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #201 Gepost op: 5-12-2013, 17:36:47 »
Thanks, ik wil daar overigens nog wel iets over kwijt:
- Ik heb niets tegen mensen die Rob heten hoor. Ik zat gewoon met een Rob in de klas die ik totaal niet leuk vond (was een pestkop) en vandaar toen mijn aversie, maar dat heb ik niet met andere mensen die Rob heten.
- Het woord in de laatste regel dat met een Y begint had ik eigenlijk niet mogen posten. Ik weet dat dit woord veel betekent voor Pjotr en om het dan in dit topic te posten is niet netjes, maar ik stond er op dat moment ook totaal niet bij stil, omdath et woord mij zelf niet veel zegt. Ik heb echter wel respect voor Pjotr en zijn geloof daarover en biedt bij deze dan ook mijn excuses aan dat ik het in zijn fanclub gepost heb. (had dit privé ook al wel gedaan, maar wou het hier toch ook even rechtzetten)
Wij hebben er al over gepraat (nouja via Facebook dan) en ik begrijp en respecteer zijn mening. Het valt waarschijnlijk totaal niet te vergelijken, maar ik neem woorden als "mietje" of "jeanet" in België (of de veel viezere verbasteringen die ervan bestaan), ook altijd kwalijk. Sinds ons gesprek ben ik me er dan ook veel meer van bewust en let ik er hard op.

 :D Overigens had ik de versie met een G nog veel erger gevonden. Maar mooi dat je het ook hier neer zet. ::bravo::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #202 Gepost op: 6-12-2013, 10:53:32 »
De eindstand:

Jann: 4 stemmen
Robbie: 3 stemmen
Nieky: 3 stemmen
Lukie4: 2 stem
Hillo: 3 stemmen

Aangezien er 3 personen met 3 stemmen zijn heb ik besloten om dan maar 4 mensen door te laten gaan naar de volgende ronde. In die ronde zullen er dus 2 mensen afvallen. Helaas moeten we dus afscheid nemen van Lukie4. ::zwaaisip::

De nieuwe opdracht:

Maak bijvoorbeeld via http://www.mijnquiz.nl/ een quiz over Realitynet/je favoriete Realityserie(s) met minimaal 10 vragen! De links van de quiz plaats je hier in het topic. De 2 leukste/beste quizzen gaan door naar de volgende ronde! Het plaatsen van de quiz kan t/m dinsdag 20:00.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #203 Gepost op: 6-12-2013, 10:54:44 »
De winnaar hiervan krijgt toch wel een titel onder zijn naam?

Lijkt me wel leuk ja.  ::jaja::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #204 Gepost op: 6-12-2013, 11:07:20 »
Het geheel van forumverkiezingen [leukste / beste / knapste / spammigste poster etc] is eerder naar voren gekomen.
Maar zulke verkiezingen zijn zelden een goed idee - dus toen ook geen doorgang gevonden.

Zulke spelletjes hebben hun plaats in een overkoepelend forumspel - maar er moet niet via een ondertitel legitimiteit aan worden gegeven.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #205 Gepost op: 6-12-2013, 18:34:38 »
wat hdd zegt
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #206 Gepost op: 6-12-2013, 18:47:38 »
mee eens

en ik vind het eigenlijk best veel gevraagd van de andere kandidaten, survivor vraagt al zoveel inzet...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #207 Gepost op: 6-12-2013, 18:48:44 »
HDD verwoordt precies wat ik denk ::ok::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #208 Gepost op: 6-12-2013, 20:50:49 »
Ik dacht wel: Als mensen het nu heel leuk vinden doe ik het volgend jaar buiten Survivor om,gewoon als losstaand spel. Maar dat idee laat ik dan ook maar varen denk ik.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2013, 20:54:25 door Pjotr1992 »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #209 Gepost op: 6-12-2013, 23:20:54 »
pjotr het idee is leuk hoor, zeker in het kader van het thema maar ik had zelf ook een beetje het idee van pffff nu dit ook nog. Vandaar mijn gedichtje die al wat cynisch was.

Een forumverkiezing levert vaak wat ongewenste bijverschijnselen op.
Ik bedoel hoe kun je het werk van Schulz en D*n vergelijken in dit spel met het werk wat HDD aan al zijn posts wijdt en hoe kun je dat vergelijken met het werk wat Test allemaal achter de schermen doet en hoe kun je dat vergelijken met het verwijderen en bannen van spambots dat Dolfie doet en dat weer met de forumsoap en quiz van daisy en zo kan ik nog wel even door gaan. Iedereen is hier voor zijn plezier en niet om de beste te zijn.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #210 Gepost op: 6-12-2013, 23:39:10 »
Mijn opmerking over een titel was maar een grapje, maar wat je hierboven zegt klopt niet echt met dit spel van Pjotr. Je hoeft niet zomaar een naam te noemen op basis van je eigen mening over de beste forummer, maar naar aanleiding van opdrachtjes die de presentator geeft. Op zo'n manier kan je wel een spel organiseren, weet niet of het dan Mr / Miss RN zou moeten heten, maar als het wel die naam krijgt, dan dient dat gewoon op een andere manier te worden geïnterpreteerd als hierboven geschetst.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #211 Gepost op: 6-12-2013, 23:43:53 »
En daarbij. Iedereen weet al dat ik de knapste ben  ::)
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #212 Gepost op: 6-12-2013, 23:45:50 »
En daarbij. Iedereen weet al dat ik de knapste ben  ::)
Tis dat ik niet meedoe ::). ik was gediskwalificeerd omdat het niet eerlijk zou zijn als ik mee zou doen ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #213 Gepost op: 6-12-2013, 23:54:18 »
Mijn opmerking over een titel was maar een grapje, maar wat je hierboven zegt klopt niet echt met dit spel van Pjotr. Je hoeft niet zomaar een naam te noemen op basis van je eigen mening over de beste forummer, maar naar aanleiding van opdrachtjes die de presentator geeft. Op zo'n manier kan je wel een spel organiseren, weet niet of het dan Mr / Miss RN zou moeten heten, maar als het wel die naam krijgt, dan dient dat gewoon op een andere manier te worden geïnterpreteerd als hierboven geschetst.

Eens. Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje jammer dat dat erbij gehaald wordt. Lijkt me ook nergens voor nodig. En over het eerdere berichtje van zoveel: Ik probeerde de opdrachten juist extra klein te houden om het behapbaar voor iedereen te houden. Ik had ook: Ontwerp dit en dit hier neer kunnen zetten maar dan weet ik zeker dat 3 kwart al afvalt. Jammer dat het dan alsnog als "te veel" bestempeld wordt. Trouwens,deze week was in vergelijking met een week waarin je nachten wakker moet blijven of de gekste touren uit moet halen voor foto"s helemaal zo druk niet dus dat valt allemaal wel mee.

Sowieso vind ik het jammer dat deze discussie nu weer een deel van dit topic bestrijkt.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #214 Gepost op: 6-12-2013, 23:55:16 »
 ::hug::

En gezellig verder praten dan maar?

*Nieky rent weg
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #215 Gepost op: 7-12-2013, 00:14:57 »
Achja, het was gewoon een vrij iets. Wie er geen zin in heeft, post niets en krijgt bijgevolg waarschijnlijk ook geen stemmen. Niks MOET. Toch?

Er sterven mensen van de honger, armoede en andere dingen, dus laten we vooral niet al te moeilijk doen over een mini-opdracht in een fanclub waar het de bedoeling was iets leuks te organiseren om fans te winnen. Pjotr heeft niemand verplicht deel te nemen.

Ik zal van't weekend es kijken of ik tijd vind om een quiz te maken.  ::ok::

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Fanclub van Pjotr
« Reactie #216 Gepost op: 7-12-2013, 01:10:53 »
Wat Robbie zegt ::jaja:: Nergens voor nodig om daar zoveel ophef over te maken lijkt me, het is niet zo dat de Mister RN gelijk staat als beste lid ever. Dan zou ik met mijn 10 posts in 10 jaar geen kans moeten maken :P
Nieky grab a life vest!