Auteur Topic: Expeditie Poolcirkel  (gelezen 141168 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #180 Gepost op: 12-01-2015, 22:01:19 »
wat ik al zei. Beide dames (hockeymeisje en zeilmeisje) mogen blijven.
Score was trouwens 8-8.  hockeymeisje had naar huis gemoeten maar oooooooooooooooooooooooooooo wat een verrassing, niemand hoefde naar huis.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #181 Gepost op: 12-01-2015, 22:13:56 »
Had eigenlijk ook niet anders verwacht.  ::rofl::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #182 Gepost op: 12-01-2015, 22:59:47 »
Is het ook nog wel eens leuk?
* Dolfie kijkt niet meer
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #183 Gepost op: 12-01-2015, 23:06:16 »
Ik vind Poolcirkel op zich wel leuk om te kijken.

Dit seizoen weliswaar iets meer omdat mijn wolfje er in zit  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #184 Gepost op: 12-01-2015, 23:12:25 »
Ik vind Poolcirkel op zich wel leuk om te kijken.

Dit seizoen weliswaar iets meer omdat mijn wolfje er in zit  ::rofl::


Opdrachten zijn fysiek zwaar en de kandidaten zijn leuk. Zo'n tonny de Jong is echt beresterk. En dat zeilmeisje vond ik in een ander programma al leuk en nu weer!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #185 Gepost op: 13-01-2015, 00:53:37 »
Vind het ook knap hoe sterk ze mentaal zijn.

En omdat het allemaal sporters zijn deze keer zijn ze ook beter aan elkaar gewaagd.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #186 Gepost op: 13-01-2015, 22:50:40 »
Dit jaar betere, aan elkaar gewaagde deelnemers. Helemaal goed.

Behalve natuurlijk die voetballers, hahahaha..... dat zijn de rappers van Exp. Plcrkl.

Grote bek, overal over klagen, en altijd achteraan.
Uiteindelijk zal het wel iets met intelligentie te maken hebben.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #187 Gepost op: 14-01-2015, 14:58:09 »
Dit jaar betere, aan elkaar gewaagde deelnemers. Helemaal goed.

Behalve natuurlijk die voetballers, hahahaha..... dat zijn de rappers van Exp. Plcrkl.

Grote bek, overal over klagen, en altijd achteraan.
Uiteindelijk zal het wel iets met intelligentie te maken hebben.
Zijn gewoon te verwend. Zitten altijd in goede hotels en worden in de watten gelegd dus die zijn niets gewend  ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #188 Gepost op: 14-01-2015, 15:37:31 »
Wilde ik ook posten ja. Voetballers hoeven in verhouding tot de meeste topsporters, het minste te presteren en krijgen daarvoor de hoogste salarissen. Natuurlijk zijn die minder gewend, dan mensen die evenveel moeten trainen, evenveel wedstrijden moeten doen en daarnaast nog een baan hebben om van rond te komen. Voetballers zijn in het algemeen gewoon watjes, heeft niks met intelligentie te maken, gewoon met de ontwikkeling van de sport.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #189 Gepost op: 14-01-2015, 20:30:17 »
Wilde ik ook posten ja. Voetballers hoeven in verhouding tot de meeste topsporters, het minste te presteren en krijgen daarvoor de hoogste salarissen. Natuurlijk zijn die minder gewend, dan mensen die evenveel moeten trainen, evenveel wedstrijden moeten doen en daarnaast nog een baan hebben om van rond te komen. Voetballers zijn in het algemeen gewoon watjes, heeft niks met intelligentie te maken, gewoon met de ontwikkeling van de sport.

Het eerste deel ben ik helemaal mee eens. Ze hoeven véél minder hard te trainen. Bovendien kunnen ze tijdens een wedstrijd zich verschuilen achter negen andere spelers.

Het heeft echter wel degelijk ook met intelligentie te maken. Want ook op dat vlak kunnen ze zich verschuilen achter negen anderen.
Hun niveau is weinig meer dan de gemene deler van het elftal / groep / trainers & staf, die doorgaans ook weer uit diezelfde voetbalwereld komen.
Daarnaast is het een echte sport van/voor het volk, voor wie studie en opleiding een weinig doorslaggevende rol in het leven spelen. Ik heb zélden een voetballer gezien, die zich voor de camera kon uiten in goed geformuleerde volzinnen.
Het komt doorgaans niet verder dan een verzameling platitudes, terwijl persoonlijke analyses doorgaans om te huilen zijn.
Zelfs op het niveau van een 'topper' als Van Persie en Sneijder.

Niet voor niets vervallen ze tot een abominabel prestatie-niveau, als er niet meer een harde en duidelijke commandant als Van Gaal voor de groep staat.
Onder de mensen-manager Hiddink stort alles weer in, omdat ze nog maar nét hun eigen broek op kunnen helpen. In de kleedkamer loopt een speciale veter-strikker omdat dat al te complex voor hen wordt.
Alles moet voorgekauwd worden; "dit wél doen, pas op, dát niet, zo laat naar bed" enz. En dit op elk niveau in de voetballerij.
Dat heeft dus juíst met intelligentie te maken.

De slimste oplossingen kiezen, krachten verdelen, niet zeuren als het tegen zit....komt allemaal uit de grijze brei tussen de oren.
Als je ziet hoe Tonnie de Jong zaken aanpakt, of Bram Som. Die hoef je geen schema's en opdrachten te geven. Qua discipline, inzicht en zelfstandigheid fietst dat kleine, tengere "zeilmeisje" met 2 vingers in de neus rondjes om deze 2 overbetaalde klaplopers.

Zoals Glen Helder zich belachelijk maakt in zijn emotionele uitbarstingen van onmacht. Dat beweegt zich nog op het niveau van een 15-jarige puber.
John de Wolf, die daar met die steen gaat showbinken, zodat hij die proef verliest, .....te dom om te poepen!
En wat dan overblijft zijn 2 sneue hoopjes, die zich uitputten in excuses.

Zo snel mogelijk afserveren.
 

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #190 Gepost op: 15-01-2015, 20:15:18 »
Glen Helder heeft over de kritiek ook zelf een mening. Dit is door hem zelf gepost op de facebook van expeditie poolcirkel.


Voor de kijkers van poolcirkel wil ik toch even mijn excuus aanbieden voor mijn taalgebruik..ik heb zeker niemand willen beledigen daarmee... Ik heb zeker geen ego zoals sommige mensen denken hahaha... Dan ken je mij dus echt niet....het schelden was op mijzelf maar toch wil ik echt benadrukken dat ik niemand heb willen beledigen van de kijkers door dat getier en gevloek van mij zoals mensen beschrijven...nee ik zal zeker niet alles goed doen in mijn leven en we blijven allemaal mensen.. Ook de mensen die nu wat te klagen hebben over mij in poolcirkel... Hoort er allemaal bij en de mensen die mij kennen weten dat dat mij ook echt geen reet interesseert wat iemand van mij vind als je mij niet kent... De reden dat ik hier wat terug schrijf is omdat ikzelf ook vind dat het wel beetje veel gescheld en getier van mij was maar kwam puur uit frustratie... Dan nog praat ik het niet goed laat dat duidelijk zijn maar zo BEN IK NU EENMAAL... Mogen mensen mij dan prima en mogen mensen mij niet dan ook prima...en dat zeg ik nu nog voor mij doen heel erg netjes... Dus mensen heb lekker je eigen mening wat je van mij vind ik wilde alleen ff zeggen mijn excuus als ik mensen onbewust beledigd heb door hoe ik mijzelf uit.... Dit excuus is alleen voor de mensen die zich gestoord hebben aan mijn gevloek(ik vloek iets eerder dan jan modaal en ik weet dat dat niet goed is) dus mijn excuus daarvoor... Heb je aan iets anders gestoord van mij zoals " popie Jopie of grootsmoel of loser hahahaha daar is mijn excuus zeer zeker niet voor want iedereen is wie hij is en als je me daar voor gaat veroordelen heb ik maar 1 text en die is pleur lekker op en hou je bezig met je eigen fucking leven... Maar ik wil goed afsluiten en nogmaals mijn excuus aanbieden voor schelden in poolcirkel als ik mensen onbewust beledigt heb.. Excuus... Ik ben wie ik ben.... Groetj Glenn Helder
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #191 Gepost op: 16-01-2015, 12:01:56 »
Glen Helder heeft over de kritiek ook zelf een mening......... .. Excuus... Ik ben wie ik ben.... Groetj Glenn Helder


En wat dan overblijft zijn 2 sneue hoopjes, die zich uitputten in excuses.

Zo snel mogelijk afserveren.
 

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #192 Gepost op: 16-01-2015, 23:06:34 »
Van de ene kant netjes dat hij probeert een excuus te maken voor zijn gevloek en getier.

Ik erger me er totaal niet aan maar kan me indenken dat er wel genoeg mensen zijn die dat vreselijk vinden.


Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #193 Gepost op: 18-01-2015, 12:06:12 »
Grappig dat hij een heel excuusbetoog houdt over schelden om vervolgens af te sluiten met:

"pleur lekker op en hou je bezig met je eigen fucking leven... "

 ::rofl::

Het lijkt er op, dat hem door iemand is ingefluisterd, dat het, met bijv. de verkoop van zijn boek, niet zo handig is voor de beeldvorming naar het publiek.

Glen hoort dus bij die groep mensen, die 1, maximaal 2 seconden vooruit kunnen denken, waarna ze erge hoofdpijn krijgen.
Om vervolgens weer met hetzelfde 'niet al te verstandige' gedrag door te denderen.


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #194 Gepost op: 19-01-2015, 20:57:13 »
Niet handig van de heren om de kortste route te kiezen

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #195 Gepost op: 20-01-2015, 14:43:01 »
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen bij deze aflevering. Het was gewoon pure slapstick hoe ze met die paarden reden, liepen en hobbelden, briljant! Erg knap hoe Bram zo goed wist te timen dat die 10 minuten om waren. Ook heb ik nog steeds enorm veel bewondering voor de mentaliteit en kracht van Laura. Ze speelt het spel open en fair, net zoals ze Atlas vorig jaar speelde, knap!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #196 Gepost op: 20-01-2015, 20:53:00 »
Ik vind het ook een hele leuke aflevering qua opdrachten en inderdaad om de opdracht met de paarden heb ik dubbel gelegen. Vooral de opmerkingen van hoe zet ik dat ding uit  ::rofl:: Als over de finish komen en horen dat je met paard eroverheen moet komen om vervolgens kilometers terug te rennen i.p.v. op te geven.

Jammer dat de heren het spel van Laura niet overnemen want daar verdient ze inderdaad heel veel respect mee.

En vindt Miek ook heel knap dat ze gewoon alle pegels vangt.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #197 Gepost op: 21-01-2015, 08:56:16 »
Ook heb ik nog steeds enorm veel bewondering voor de mentaliteit en kracht van Laura. Ze speelt het spel open en fair, net zoals ze Atlas vorig jaar speelde, knap!

Inderdaad siert haar dit.
Echter, daarom gaat ze niet winnen en het bepaalt ook het resultaat voor haar ploeggenoten.

Maar zo heeft Hein Vergeer zichzelf ook geen dienst bewezen door  de punten aan de "sterkste" man, John de Wolf te gunnen.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #198 Gepost op: 28-01-2015, 23:31:15 »
Wel weer opvallend. dat degene met de meeste praatjes het in de broek doet van angst en niet van de brug durft te springen.

Behalve Bram Som vallen mij de mannen nogal tegen.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Poolcirkel
« Reactie #199 Gepost op: 3-02-2015, 21:52:52 »
Ik volg het iedere week en ik vind het leuk  ::bravo::
Alle voetballers zijn zwak, ik heb geen van de 2 iets 'grensverleggends' zien doen ofzo  ::ohno::
 ::ok:: Laura  ::ok:: Tonny  ::ok:: Miek  ::ok:: Bram
Alle 4 sterk, absoluut geen aanstellers. Bleek ook wel bij de zwemproef!
---
Alleen een beetje onbegrijpelijk dat ze Brenda in afl. 1 al naar huis sturen en vervolgens middenin het spel 2x niemand naar huis sturen  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 3-02-2015, 21:54:26 door JPMOL1999 »