Auteur Topic: Gouden Televizierring 2003!!!  (gelezen 20806 keer)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Gouden Televizierring 2003!!!
« Gepost op: 4-09-2003, 13:54:42 »
Hallo iedereen!

Eindelijk is het zover. 24 oktober a.s. wordt het Gouden Televizierring Gala live uitgezonden bij de AVRO om 21.05 uur op Ned.2.
De vernieuwde website van www.televizierring.nl is reeds online!
Vanaf 9 september is het mogelijk om te stemmen voor de beste televizievrouw van het jaar!
Het zou natuurlijk te gek zijn wanneer we Angela Groothuizen hierin een handje kunnen helpen.
Check voor meer info de televizierring website of de nieuwspagina op www.lagroothuizen.nl

Groeten!
La Groothuizen Fansite Team
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2003, 13:55:29 »
Ik zal stemmen  ;) ;D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2003, 14:53:17 »
Natuurlijk staat ook mijn keuze al vast, dat motto hier onder mijn berichtjes staat daar immers niet voor niets. Zoals de site al zegt: je kunt pas in de laatste week van september op het programma van je keuze stemmen, maar er zijn ook nog andere categorieën, waarbij de stemming eerder wordt gehouden.

Je kunt je uiteraard nu al inschrijven, waarna je een wachtwoord krijgt waarmee je direct op de categorie van de week kan stemmen.

Laten we ervan uitgaan dat het dit keer dan eindelijk raak is: na enkele keren mis gegrepen te hebben, zou het nu dan toch eens moeten lukken. Het is alleen te hopen dat, als het WEER niet lukt, de ring naar een ander klasse programma gaat. Ik moet er niet aan denken dat de makers van Idols met die eer gaan strijken.

Ach, wat doe ik moeilijk: Angela gaat gewoon winnen, hier is alvast een extra trofee.
« Laatst bewerkt op: 4-09-2003, 22:20:36 door bodejosm43 »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2003, 14:54:08 »
Mijn stem staat ook al vast, ze is en blijft een vakmens!! :) 8) 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2003, 20:18:20 »
En die van mij natuurlijk ook. Angela moet maar winnen ;) hebben ze tenminste een goede reden om nog een jaar WIDM te doen! En mocht Angela niet genoeg stemmen hebben, bij ons op school hebben ze ik geloof 250 pc's staan waarmee ik allemaal kan gaan stemmen ;D .




Eej, m'n rechterboxje doet het niet meer...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #5 Gepost op: 4-09-2003, 21:35:47 »
Kunnen we ook weer op  'de mol' als beste tv-programma stemmen of is er al een soort van voorselectie.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #6 Gepost op: 4-09-2003, 22:00:45 »
Je kan ook zelf programma's toevoegen, dus dan doen we dat met z'n allen. Ik wilde trouwens op het jeugdjournaal stemmen als kinderprogramma, maar ik moest me eerst aanmelden. Dus ik aanmelden. Ze zouden een code sturen naar m'n email. Maar ik kreeg alleen maar een leeg mailtje, en dat tot 2 keer toe... vaaag.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #7 Gepost op: 4-09-2003, 22:18:24 »
Je mag mijn code wel even lenen. Toevallig heb ik op het kindersongfestival gestemd, omdat ik dacht dat dat een programma was dat Angela gepresenteerd had. Maar als ik het goed begrepen heb gaat ze dat nog presenteren, dus het is mogelijk dat nu mijn stem in die categorie naar de verkeerde is gegaan. Maakt niet zoveel uit, het gaat straks om WIDM.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2003, 12:09:10 »
Ik krijg ook alleen maar een leeg scherm ???

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2003, 13:18:42 »
Ik kreeg ook alleen maar een leeg scherm, maar als ik straks eenmaal mag stemmen op de jeugdprogramma's... Mijn stem gaat zeker naar Gemma Glitter...  ;D
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2003, 13:44:36 »
Ik heb nu wel kunnen stemmen, ik heb het mailtje naar een ander adres laten sturen dan hotmail, toen werkte het wel.

Hup Jeugdjournaal! ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2003, 17:08:57 »
Ik ben na lang twijfelen toch voor 'Sesamstraat' gegaan. Ik moet helaas zeggen dat ik er maar weinig van ken en dat terwijl ik toch best veel kinderprogramma's kijk. Ik ken alleen de eeuwige 3: Klokhuis, jeugdjournaal en Sesamstraat en Buya en Zigzag weleens gezien, maar de rest  ??? 

Btw: Presenteert Peter R.de Vries Mirakel en wat is het voor een programma? Kindermisdrijven?

maapie

  • Gast
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #12 Gepost op: 5-09-2003, 19:01:53 »
haha nee Chriz

Herman Boon en Rebecca Bijker presenteren het, en het is een EO programma over kinderen met problemen, of die hun verhaal gewoon willen vertellen, bijvoorbeeld pesten, gescheiden ouders, hackers, een verlamming in je been enz.enz.

Ik vind het wel een goed programma, ik heb er dan ook op gestemd

dit is hun site

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #13 Gepost op: 5-09-2003, 22:26:43 »
Mirakel is inderdaad een goed programma, ik kijk het ook redelijk vaak als ik tijd heb etc. Maar toch vind ik het jeugdjournaal ook heel goed, omdat ze daar zelfs hele erge dingen goed kunnen uitleggen. En ik keek het vroeger echt iedere dag (daarna moest ik naar bed) en ik vond het helemaal geweldig.
Sesamstraat vind ik achteruit gegaan zijn. Het wordt steeds minder leuk, in vergelijking met 15 jaar geleden ofzo. Wat ik wel nog steeds super vind, is Sinterklaas in Sesamstraat, dat kijk ik echt vanaf m'n 4e ofzo al ieder jaar. Zelfs nu nog :) ik zoek het op in de gids en ik ga voor de tv zitten. Verder zijn Bassie en Adriaan nu veelste oud geworden ;)

maapie

  • Gast
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #14 Gepost op: 5-09-2003, 22:32:28 »
Sinterklaas in Sesamstraat is idd cool! ;D (Voor zover je het 'cool ' kan noemen ;) )

Heeft iemand van jullie Purk al in actie gezien??

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #15 Gepost op: 5-09-2003, 22:59:20 »
Ik heb me zojuist met al mijn 3 emailadressen aangemeld bij de televizierringsite, plus nog eens met 3 adressen van mijn ouders. Das dan toch weer mooi 6 stemmen voor Angela en widm straks!

aha, nog iemand die Sinterklaas cool vindt ;-) :p

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #16 Gepost op: 5-09-2003, 23:50:06 »
ik heb me aangemeld en ga straks natuurlijk voor angela stemmen en voor WIDM.
maar bij de kinderprogramma's zat er maar eentje bij waar ik zelf naar kijk en dat is het sinterklaasjournaal, en daar is dan ook mijn stem naar uitgegaan.
een heel goed en leuk programma, vol humor!
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #17 Gepost op: 6-09-2003, 10:43:36 »
Dat heb ik ook vorig jaar weleens gezien, maar dat vond ik zo flauw. Een beetje de kindjes lekker maken. Je had dan 'Sinterklaasweer' of zoiets en dat zei Dieuwetje Blok met een stalen gezicht: 'Vannacht gaat het heel hard vriezen en sneeuwen, maar morgenvroeg als jullie wakker worden is alles alweer weggesmolten' Wat een bitch! Kindjes een beetje onterecht teleurstellen met sneeuw! (maar Sinterklaas in Sesamstraat roeleert wel!)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2003, 10:54:02 »
Dat komt waarschijnlijk, omdat jij niet meer in Sinterklaas gelooft, Chriz, en Daantje17 volgens mij nog wel. Wel goed van je dat je eerder dit jaar hebt ontdekt dat Sinterklaas alleen maar een slechte acteur is, maar je moet dat natuurlijk niet verder gaan vertellen. Er zijn genoeg forummers die nog wel geloven dat hij echt is. ::)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2003, 11:04:02 »
Nee hoor! De redactie van dat programma was gewoon dope. Sinterklaas himself treft geen blaam. Ik vind Sinterklaas trouwens helemaal geen slecht acteur en Bram van der Vlugt (toch?) ook niet.  8)