Auteur Topic: Gouden Televizierring 2003!!!  (gelezen 20807 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2003, 11:26:29 »
Dat heb ik ook vorig jaar weleens gezien, maar dat vond ik zo flauw. Een beetje de kindjes lekker maken. Je had dan 'Sinterklaasweer' of zoiets en dat zei Dieuwetje Blok met een stalen gezicht: 'Vannacht gaat het heel hard vriezen en sneeuwen, maar morgenvroeg als jullie wakker worden is alles alweer weggesmolten' Wat een bitch! Kindjes een beetje onterecht teleurstellen met sneeuw! (maar Sinterklaas in Sesamstraat roeleert wel!)

nou chriz ik kan je wel vertellen, dat het voor kinderen echt heel geweldig is hoor (en daar gaat t tenslotten om toch?  ::))
mijn zoontje(4) heeft tot ongeveer mei gevraagd wanneer sinterklaas journaal weer kwam, nu begint het ook alweer te leven bij hem (dankzei dat prachtige speelgoedboek van intertoys natuurlijk  :-\ ;D)
ik heb dus op sinterklaar journaal gestemd als leukste kinderprogramma, omdat het gewoon mega indruk maakt op de kinderen. (en daardoor weer erg leuk is voor ouders..........behalve als diewertje begint te roepen dat IEDEREEN vanavond iets in zn schoen krijgt  :-\)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2003, 11:41:16 »
Het Sinterklaasjournaal was wel leuk altijd. Het enige probleem met dat programma was dat er op FoxKids ook een sinterklaasprogramma kwam en dat die verhalen extreem door elkaar heen liepen. Was op de ene zender Sinterklaas zoek, kwam die op de andere zender gewoon vertellen dat hij een nieuwe mijter had gekocht. Dat vond ik altijd jammer. Ze hadden beter moeten coördineren.  :-\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Timss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2003, 13:02:42 »
Een tip voor dit jaar

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2003, 20:11:00 »
blaat dat Sinterklaas alleen maar een slechte acteur is, blaat

Nu ga je te ver! Sinterklaas is een supervent! ;)
Maar we hadden het over de televisierring.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2003, 21:52:39 »
Maar dat is helemaal geen uitspraak van mijzelf, klik maar eens hier

Eigenlijk zou je dan meteen het juiste bericht moeten krijgen, maar klik eens in dat topic op pagina 3.

Chriz heeft het ironisch bedoeld, maar het komt van hem, dus  ;D ;D ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 6-09-2003, 22:05:33 door bodejosm43 »

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #25 Gepost op: 8-09-2003, 09:52:51 »
o, dan is het goed. Kom niet aan Bram als sint hoor.... ;)
ik zie met angst en beven op tegen de tijd dat Bram besluit ermee te stoppen en er een of andere impostor voor sinterklaas zal moeten doorgaan... :-X
Kunnen ze het wat mij betreft net zo goed meteen afschaffen.

Dus even een pleidooi: Bram, blijf het asjeblieft nog heeeeeeeeeel lang doen!!!!! (indien mogelijk natuurlijk)
 :D
we're back :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #26 Gepost op: 8-09-2003, 09:59:02 »
Bram dan maar voordragen voor een buiten-categorie bij de Televizierring? Gewoon omdat iedereen weet dat het Bram is, en niemand dat erg vindt? Mijn stem zou hij meteen krijgen als die categorie er zou komen.

Dit lijkt offtopic te gaan, maar het gaat weldegelijk over de Televizierring (zij het over een van de neven-categorieën, maar dat mag de pret niet drukken :o ::)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2003, 13:09:06 »
Hallo iedereen!

Voor de zekerheid nog eventjes een herinnering vanwege het feit dat er vanaf vandaag 9 september t/m 19 september op ANGELA GROOTHUIZEN gestemd kan worden voor de zilveren televisiester/televisievrouw van het jaar 2003 op www.televizierring.nl Angela verdient het. Massaal stemmen dus! We rekenen op jullie!

Alvast reuze bedankt namens,
La Groothuizen Fansite (www.lagroothuizen.nl)
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2003, 15:06:06 »
Ik heb al mn bekenden opgetrommeld ook hun emailadres hier even voor in te zetten!

De meeste mensen kennen die hele televizierring niet, dus willen best hun code even naar jou doormailen zodat jij die kan gebruiken om op Angela en widm te stemmen; er wordt toch geen enkele reclame oid naar het ingevulde adres gestuurd. Dus kijk iedereen even lief aan en je mag vast hun adressen ook wel invullen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2003, 20:25:48 »
Is dat technisch mogelijk dan? Ik dacht dat er ter controle ook een ip-adres werd meegestuurd. Het zal wel aan mij liggen hoor, als het zou werken zou ik het ook meteen doen, al zullen fans van andere BN'ers op een soortgelijk idee kunnen komen, en dan heb je er dus niet veel aan. Het idee erachter blijft echter aardig.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #30 Gepost op: 11-09-2003, 12:55:44 »
Ik heb op Angela gestemd!! ;D

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #31 Gepost op: 11-09-2003, 19:21:42 »
Jazeker is het technisch mogelijk Jos (kheb iig nog geen foutmelding oid gekregen), alleen schijnen hotmailadressen hier niet voor te werken?! Hebben jullie hier ook last van??

(Ik heb zelf geen hotmail maar veel van al die ingeschakelde bekenden dus wel.)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #32 Gepost op: 11-09-2003, 20:47:45 »
Bij mij werkte het ook niet met Hotmail, maar ik heb toen m'n mailadres van school gebruikt en dat lukte wel. Misschien willen ze voorkomen dat heel veel mensen 10.000 hotmailadressen aan gaan maken om zo te stemmen? Zou ik wel slim vinden.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #33 Gepost op: 11-09-2003, 21:40:23 »
Zoals ik in de bar al schreef, kun je wel gewoon stemmen met je hotmailadres. Gewoon dat lege berichtje dat je terug krijgt doorsturen naar 'n ander emailadres (en misschien werkt 't ook als je 't naar 't zelfde hotmailadres stuurt) en dan komt 't mailtje met de code in 't attachement van die doorgestuurde mail te staan. Weet je dus toch je code en kun je toch gewoon stemmen.  :)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #34 Gepost op: 12-09-2003, 20:36:41 »
Hallo iedereen!

Naast internet is het nu ook mogelijk te stemmen via telefoon of SMS.
Check voor meer info de AVRO Bode of Televizier, of de nieuwspagina van www.lagroothuizen.nl

Tevens bereikte ons heden middag het bericht dat Angela Groothuizen het Gouden Televizierring Gala ook live gaat presenteren!

Groeten!
La Groothuizen Fansite Team :)
« Laatst bewerkt op: 12-09-2003, 20:39:22 door After The Silence »
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #35 Gepost op: 12-09-2003, 23:49:30 »
Tevens bereikte ons heden middag het bericht dat Angela Groothuizen het Gouden Televizierring Gala ook live gaat presenteren!
wat raar! Wat als ze dan zelf wint? "En de beste Televisievrouw is... euh... ben ikzelf...!" ::) ???

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #36 Gepost op: 12-09-2003, 23:55:50 »
dan wint ze hem expres misschien niet
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #37 Gepost op: 12-09-2003, 23:59:18 »
 >:( >:( >:(
Natuurlijk wint ze wel! Angela moet winnen! We zitten toch niet voor niets massaal op dr te stemmen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #38 Gepost op: 13-09-2003, 00:01:39 »
Wie gaat er daadwerkelijk naar het Gala toe? Als er kaarten beschikbaar komen, is het misschien een leuk idee om samen iets af te spreken?

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #39 Gepost op: 17-09-2003, 11:58:45 »
Voor de mensen die nog niet gestemd hebben, hebben nog t/m 19 september de kans (dus t/m a.s. vrijdag) om te stemmen op Angela Groothuizen voor de titel "Televisievrouw van het jaar 2003" op www.televizierring.nl. Natuurlijk kan dit ook via de telefoon of sms. Kijk voor meer info op onze nieuwspagina. We hebben echt zoveel mogelijk stemmen nodig, dus benut zoveel mogelijk opties om dit te bereiken, d.m.v. familie, kennissen, vrienden, collega's etc. etc.
aan te sporen om ook hun stem uit te brengen op Angela. Vergeet niet dat Angela dit jaar bijna alweer 12,5/13 jaar AVRO-presentatrice is, dus.....zou de titel "Televisievrouw van het jaar 2003" daarom een dubbele kroon op haar
werk van de afgelopen jaren zijn. Ooit begon zij bij de AVRO met "de Uitdaging" en in de loop der jaren heeft zij steeds meer programma's mogen presenteren en zich steeds verder ontwikkeld als presentatrice. En dat
presenteren doet ze verdraaid GOED!!! Deze vakvrouw heeft een dergelijke titel dus zeerzeker verdiend! STEMMEN DUS!!!

Overigens begint 23 september a.s. de stemronde voor De Gouden Televizier Ring, zodat we weer kunnen gaan stemmen voor "Wie is de mol?"!!!!

We rekenen op jullie! Alvast bedankt!

La Groothuizen Fansite Team
www.lagroothuizen.nl :-*
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."