Auteur Topic: Gouden Televizierring 2003!!!  (gelezen 20804 keer)

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #60 Gepost op: 7-10-2003, 03:48:13 »
Dat is een ramp! Weer geen Televizierring voor Wie is de mol?!
Waarom deze programma's! Idols was te verwachten (vindt het zelf vreselijk), maar Hart in aktie en Life and Cooking!
Het kan mij eerlijk gezegd weinig schelen wie die ring krijgt, ik gun het ze geen van 3-en. Ik kan zo een hele lijst maken met programma's die er meer recht op hebben.  >:(

Zo dat is er uit!
Wie is de mol? op voor de Televizierring 2005!!!!

Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #61 Gepost op: 7-10-2003, 07:19:00 »
Met Hart in aktie als concurrent kon ik nog wel leven, maar de andere twee programma's zijn gewoon echte pulp. Die hadden beter genomineerd kunnen worden voor de gouden afval-emmer.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2003, 18:36:07 door bodejosm43 »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #62 Gepost op: 7-10-2003, 09:41:44 »
Ik vind Idols en Life & Cooking juist heel erg leuk om naar te kijken, terwijl ik niet naar Hart in Aktie kijk. Ik vind Wendy een topmens hoor, maar dat programma hoeft niet zo van mij... Maar: ik vind niet dat deze programma's genomineerd moesten worden voor de Telvisierring. Er zijn veel betere programma's op de tv...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #63 Gepost op: 7-10-2003, 10:39:21 »
#$*((*$##@^ ik heb nota bene 50 keer zitten stemmen!! >:( :'( aaaaaarghhhh %$E*%@#

wat een rotdagen, 3 achter elkaar... nou ik ga dus absoluut niet meer kijken... :( :( :(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #64 Gepost op: 7-10-2003, 10:42:10 »
Erg jammer dat WIDM niet genomineerd is, maar ik had 't wel 'n beetje verwacht. Idols, Hart in actie en Life&Cooking zijn toch meer programma's voor 'n breder publiek als WIDM. 't zijn allemaal zogenoemde 'feel good'-programma's, waarbij je verder niet zo veel hoeft na te denken. En dit vinden nu eenmaal veel Nederlanders fijn in 'n programma. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 't ook wel leuk vind om dit soort programma's te kijken.

'Hart in actie' vind ik trouwens eigenlijk gewoon 'n kopie van 't programma 'De uitdaging' van onze Angela van vroeger. 't concept is eigenlijk precies 't zelfde, alleen wordt er iets meer aandacht besteed aan 't emotionele verhaal van de mensen waarvoor er iets gedaan wordt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #65 Gepost op: 7-10-2003, 13:15:31 »
Om die laatste reden kon ik met hart in actie nog wel leven, hoewel ik niet direct een verband legde tussen beide programma's. Het aardige van de Uitdaging toen, was dat er echt een tijdslimiet was. Natuurlijk was alles achter de schermen een beetje voorgekookt. Dat heb ik toen gehoord van mensen die hebben meegedaan aan het bouwen van een fietstunneltje in/bij Rothem-Meerssen.

De aardigheid zat hem erin: krijgt Angela het klaar om het gestelde doel binnen de aangegeven tijdslimiet te bereiken. Ze was zichtbaar teleurgesteld als de uitdaging (op zijn beurt ook weer een kopie van The Challenge, met ene Annika uit Schotland) niet was gehaald.

Neemt niet weg dat er toch voor ieder soort programma een publiek blijkt te zijn. Jammer dat WIDM dit keer niet tot de genomineerden behoort. Terwijl dat toch twee keer gelukt is. Kopspijkers is in feite ook geen massa-produkt, en toch slaagde het team er vorig jaar in, die Ring te winnen. Dus het hoeft niet zozeer aan de aard van het programma te liggen.

Niet getreurd, 2004 slaan we over, 2005: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laten we optimistisch blijven.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #66 Gepost op: 7-10-2003, 13:19:28 »
Er klopt gewoon iets niet, Life and Cooking en Hart in Actie welke dwaas gaat daar nu op stemmen. Het is al eens eerder gezegd, maar het klopt gewoon echt niet  :-\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #67 Gepost op: 7-10-2003, 13:20:31 »
Kopspijkers is in feite ook geen massa-produkt, en toch slaagde het team er vorig jaar in, die Ring te winnen.

Geen massa-produkt?  :o  't programma haalde afgelopen zaterdag anders wel 3 miljoen kijkers! Dan lijkt 't me toch dat Kopspijkers wel 'n groot en divers publiek heeft.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #68 Gepost op: 7-10-2003, 15:05:00 »
Heb je gelijk in Han, maar mijn definitie voor ''geen massaprodukt'' is eigenlijk meer: met INHOUD.

Niet dat ik iemand die graag Idols of life & Cooking  niet voor vol aan zie, maar daar gaat het niet om. Ze zullen best ''ontspannings-televisie'' opleveren, en daar is ook niets mis mee, maar mijn soort programma's zijn het niet. Ik heb het een paar keer gezien, en het boeit me niet lang genoeg om er meer dan een paar minuten naar te kijken. Zodra ik mijn afstandsbediening ongebruikt laat, boeit het programma me, anders zap ik weg. Kan het verder ook niet helpen.

En ook hier speelt persoonlijke voorkeur opnieuw een rol: ja hoor, smaken verschillen, en dat is maar goed ook. Anders zou het echt een grijze eenheidsworst op tv worden. NU heb je tenminste nog wat te kiezen. hoewel ook daar de meningen over verdeeld zijn, natuurlijk....

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #69 Gepost op: 7-10-2003, 17:38:09 »
De televisierring was dit jaar al op voorhand vergeven. er is geen programma wat zoveel kritiek heeft gehad en waar de uitersten dus pro en contra zo groot waren als idols.


Tijdens het programma ging het in vele , zo niet alle , lagen vd bevolking over Jim, jamai hind, etc. Het gaat er dus niet om of jij, ik en wij het goed vinden, het gaat erom wat de doorsnee van het nederlandse publiek goed vindt. Daarom kan ik zeker leven met idols(hoewel ik er zelf weinig aan vond) , life and cooking is ook een product dat veel bekijks trekt(zeker vanwege de combinatie irene en carlo), hart in aktie is een tranentrekker en mede daarom genomineerd.

Mijn keuze zou het zeker niet zijn, maar ik kan ermee leven(zelfs als widm-fan). Alleen had ik liever hart in aktie zien vervangen worden door een programma met wat meer amusementswaarde dan enkel de traan van ontroering.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #70 Gepost op: 7-10-2003, 19:51:53 »
De televisierring was dit jaar al op voorhand vergeven. er is geen programma wat zoveel kritiek heeft gehad en waar de uitersten dus pro en contra zo groot waren als idols.


Tijdens het programma ging het in vele , zo niet alle , lagen vd bevolking over Jim, jamai hind, etc. Het gaat er dus niet om of jij, ik en wij het goed vinden, het gaat erom wat de doorsnee van het nederlandse publiek goed vindt. Daarom kan ik zeker leven met idols(hoewel ik er zelf weinig aan vond) , life and cooking is ook een product dat veel bekijks trekt(zeker vanwege de combinatie irene en carlo), hart in aktie is een tranentrekker en mede daarom genomineerd.

Mijn keuze zou het zeker niet zijn, maar ik kan ermee leven(zelfs als widm-fan). Alleen had ik liever hart in aktie zien vervangen worden door een programma met wat meer amusementswaarde dan enkel de traan van ontroering.


Als dat zou was, kun je gewoon de drie programma's met de meeste kijkcijfers nemen. Het is gewoon 'humbug' Idols is totaal niks Nederlands aan, maar gekopieerd, Live & Cooking wordt letterlijk in elkaar geflansd en is een grote 'ons-kent-ons'-show waarin de helft van de tijd de andere programma's van Carlo en Irene worden gepromoot en Hart in Actie is wel mooi gemaakt, maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord. Ik kan me niet voorstellen dat het bij iemand aanslaat. Zo vaag allemaal!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #71 Gepost op: 8-10-2003, 15:39:51 »
 >:( tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssss  >:(Ik ben ZWAAR teleurgesteld in het nederlandse publiek.  Niet eens een nominatie! Volgende keer moet het Angela's Wie is de mol gaan heten, dan staat het bovenaan, misschien dat dat helpt. Aan ons heeft het niet gelegen.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #72 Gepost op: 8-10-2003, 15:44:12 »
Idols is totaal niks Nederlands aan, maar gekopieerd,

dat geldt toch ook voor WIDM?
ik ben het wel met je eens overigens.
we're back :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #73 Gepost op: 24-10-2003, 22:33:52 »


GOUDEN               ******************
 TELEVIZIER-RING      ******************
 ***************************************
          ******************************
                                       
 Het programma Hart in Aktie van SBS 6 
 heeft de Gouden TeleVizier-Ring 2003  
 gewonnen.                             
                                       
 De enige publieksprijs voor           
 televisieprogramma's kende drie       
 genomineerden:het SBS 6-programma Hart
 in aktie en de RTL 4-programma's Idols
 en Life & Cooking.                    
                                       
 De prijs werd voor de 38ste keer      
 uitgereikt tijdens het Gouden         
 TeleVizier-Ring Gala 2003,dat         
 rechtstreeks door de AVRO vanuit de   
 Heineken Music Hall in Amsterdam werd 
 uitgezonden.                          
 ***************************************

Bron: NOS-teletekst Pagina 314



Wendy van Dijk: Van Harte

Het is gelukkig NIET Idols geworden!
« Laatst bewerkt op: 24-10-2003, 22:40:08 door bodejosm43 »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #74 Gepost op: 24-10-2003, 22:36:16 »
Inderdaad... ik vond het al met al een erg leuk gala (I love Nova... heb echt dubbel gelegen). Toch nog veel Angela gezien. Wel een beetje raar dat Carlo Boshard en Irene Moors zoveel in beeld kwamen, zoveel nominaties had en dan maar blijven roepen dat het een rotavond was voor ze... ::) Ook erg leuk om te zien dat Wendy de ring alweer kwijt was... geen Lord of the Ring blijkbaar...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #75 Gepost op: 24-10-2003, 23:27:26 »
wendy, gefeliciteerd hoor met de ring!

maarre...... waar was chris?? hij zat niet aan je tafeltje ;D
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #76 Gepost op: 25-10-2003, 09:39:35 »
Wendy, van harte ik kun het je.


Toch leuk dat we zoveel Angela hebben gezien, kheb van haar genoten. Het jammere van het Gala was dat niemand echt wist wat er komen ging(in de zaal dan he) en het aplaus daardoor minder enthousiast was.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #77 Gepost op: 25-10-2003, 11:18:36 »
Toen Wendy ging opnoemen aan wie ze dit te danken had, was ik echt bnieuwd of ze Xander ging noemen.  ;D


maar voor de rest is de Televizierring natuurlijk grote bullshit. De tv-hit van het jaar is natuurlijk gwoon Idols. Hart in actie is volgens mij bedoeld als tv-ophulling gemaakt met een low-budget. Je kon het ook wel zien, het was Wendy met een heleboel studentenmeisjes en drie nichten die het programma in elkaar draaien. Ik hoor echt HELEMAAL NIEMAND OVER HART IN ACTIE. Sterker nog 'Amanda' heeft hier zelfs een topic en 'Hart in Actie' niet, klopt gwoon ergens niet.

Dan de 'Gouden Stuiver', vond ik erg jammer, kweet niet wat Fox Kids Top 20 is, maar het leek een beetje op een goedkope vorm van Telekids (wat is er top 20 aan?). Na ja, die Kim-Lian was er heel blij mee en dat vond ik dan wel weer leuk om te zien.

Voor de rest was het eigenlijk de grote Carlo en Ireneshow, ze hebben met zijn 2-en echt de hele show naar zich toe getrokken en dan ook nog lullig doen als iemand anders wint: 'We hebben een kutavond!' Nou, leuk hoor voor degene die wel wint.  :-\ 

(Btw: Angela Witzier?? Wat heeft die dan voor speciaals gedaan dit jaar? Of kijken er echt nog mensen naar 10 voor taal?  :-\ )

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Gouden Televizierring 2003!!!
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2003, 20:48:17 »
Het is niet alleen Tien voor Taal, waar Anita Witzier co-presentatrice is naast Marcel Vanthilt, ze doet ook Hints, ze doet ook Memories. Je kan van genoemde programma's zeggen wat je wil, maar Anita is op meerdere terreinen actief.

Het is met alle programma's: je kunt er een uitgesproken fan van zijn, een geïnteresseerde kijker misschien: maar het hangt een beetje van de gasten af of een uitzending leuk wordt, of niet.