Auteur Topic: Lukie4, D*N en Daisy de eersten die een jaar van hun leven aan RN gegeven hebben  (gelezen 31075 keer)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
 ::bravo:: Gefeliciteerd Daisy.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Klasse! ::bravo::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
welkom welkom :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline B&W

  • Forumlid
Gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Bijzondere club. Ik heb me altijd afgevraagd welke tijd precies wordt meegeteld. Met andere woorden: hoe het systeem die online-tijd berekent, die meetelt voor dit, toch wel bijzondere, klassement.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Gefeliciteerd Daisy ::bravo::

Bijzondere club. Ik heb me altijd afgevraagd welke tijd precies wordt meegeteld. Met andere woorden: hoe het systeem die online-tijd berekent, die meetelt voor dit, toch wel bijzondere, klassement.
Volgens mij gewoon dezelfde tijd als je ook in "nu online" staat. Als je 15 minuten inactief bent geweest kom je op offline te staan, ook als je bent ingelogd en RN nog open hebt staan.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Ik vind het een knappe prestatie.

Zelf zit ik nu (als ik de voorloper van RN niet mee tel) ruim 16 jaar op dit forum. Totaal 161 dagen bijeen gesprokkeld met het online zijn. Dat is dus 10 dagen per jaar, oftewel 240 uur per 12 maanden, oftewel 20 uur per maand oftewel 40 minuten per dag. Dit is gemiddeld, vaak genoeg ben ik veel langer online en vaak genoeg ben ik ook weer een tijdje weg.

Daarom is het juist zo knap hoe sommigen hier, na bv 5 jaar al de 365 klaar kunnen hebben. Dat komt neer op zo'n 5 uur per dag niet alleen online zijn, maar vooral ook veel klikken om de 15 minuten inactiviteit te voorkomen. Brrrrrr.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Gefeliciteerd Daisy!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline B&W

  • Forumlid
Ik vind het een knappe prestatie.

Zelf zit ik nu (als ik de voorloper van RN niet mee tel) ruim 16 jaar op dit forum. Totaal 161 dagen bijeen gesprokkeld met het online zijn. Dat is dus 10 dagen per jaar, oftewel 240 uur per 12 maanden, oftewel 20 uur per maand oftewel 40 minuten per dag. Dit is gemiddeld, vaak genoeg ben ik veel langer online en vaak genoeg ben ik ook weer een tijdje weg.

Daarom is het juist zo knap hoe sommigen hier, na bv 5 jaar al de 365 klaar kunnen hebben. Dat komt neer op zo'n 5 uur per dag niet alleen online zijn, maar vooral ook veel klikken om de 15 minuten inactiviteit te voorkomen. Brrrrrr.
Ja, haha. Ik zit nu een jaar en een stuk of 3 maanden en heb nu een tijd van 12 dagen, 22 uren en 53 minuten.
Dan zou ik er nu nog iets van 20 jaar over moeten doen om een jaar te halen  ::rofl::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
gefeliciteerd daisy ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Gefeliciteerd Daisy! ::bravo::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Lekker bezig Daisy! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Daarom is het juist zo knap hoe sommigen hier, na bv 5 jaar al de 365 klaar kunnen hebben. Dat komt neer op zo'n 5 uur per dag niet alleen online zijn, maar vooral ook veel klikken om de 15 minuten inactiviteit te voorkomen. Brrrrrr.

Met soggen gaat het juist als een malle.
Dan ga je net weer bezig, en ergens na een kwartiertje of half uurtje klik je weereens, jezelf afleidend, of er in de tussentijd iets op het forum is gebeurd. En dan ga je weer even bezig, hopelijk, en dan ververs je de pagina weer..

Als iemand na 5 minuten inactiviteit al niet meer werd meegeteld, ipv 15, dan zouden de tijden veel korter zijn :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik ben benieuwd hoe ver ik al sta.
Dat onderweg telkens inloggen moet toch iets opleveren dacht ik zo ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Gefeliciteerd  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Gefeliciteerd, Daisy!

Ik ben nog niet eens halverwege dat jaar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Ik ben benieuwd hoe ver ik al sta.
Dat onderweg telkens inloggen moet toch iets opleveren dacht ik zo ::hypocriet::
Dat kan je zien bij je profiel -> statistieken

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Daarom is het juist zo knap hoe sommigen hier, na bv 5 jaar al de 365 klaar kunnen hebben. Dat komt neer op zo'n 5 uur per dag niet alleen online zijn, maar vooral ook veel klikken om de 15 minuten inactiviteit te voorkomen. Brrrrrr.
Hey! Wil je nou zeggen dat Lukie en ik een probleem hebben?  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
 ::rofl::

Dank voor de felicitaties. ::bravo::