Poll

Wie wint de 4e forumquiz?

Bakkertje
0 (0%)
Cynneke
0 (0%)
Fabiann
2 (11.8%)
Grasisgroen
0 (0%)
Hulpdakdekker
0 (0%)
Jann
1 (5.9%)
LdHmolletje
0 (0%)
Loezel
1 (5.9%)
Lucy-3a
0 (0%)
Lukie4
1 (5.9%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molbelg
0 (0%)
Molcrazy
0 (0%)
Molière
5 (29.4%)
Mollenvanger-MV
1 (5.9%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
3 (17.6%)
Niuno
1 (5.9%)
Starlight
0 (0%)
Stormpie
0 (0%)
Swifty
2 (11.8%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4  (gelezen 132354 keer)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #900 Gepost op: 26-01-2014, 01:30:38 »
Ook even een toelichting op mijn vragen en wie mij het beste kent :)

Vraag 1 - Hoogtepunt
Tot mijn verbazing hadden best veel mensen goed dat ik naar Malta ben geweest deze zomer. Helaas ook een paar mensen die dachten dat ik na hard werken alsnog over ben gegaan naar mijn examenjaar... Oké, ik zit weliswaar in mijn examenjaar, maar niemand heeft het over hard werken gehad hè Niek? ::)

Vraag 2 - Dieptepunt
Niemand had goed dat ik door omstandigheden een eens goede vriend verloren ben. Was ook een moeilijke, had niet verwacht dat die geraden zou worden. Wel een aantal keer het overlijden van mijn oma of het leren autorijden. Dat laatste had zowaar nog gekund ook, maar de enige oma die ik verloren ben dat is alweer meer dan 5 jaar terug, de rest leeft allemaal nog gelukkig!

Vraag 3 - Forummoment
Nee, lieve mensen, ik heb dit jaar niet aan mijn eerste forumspel meegedaan... Ik ben dan misschien tussendoor even afwezig geweest, maar was er toch wel bij hoor, bij de Virtual Mole 3 :D Wat ik dit jaar wel ontdekt heb op het forum is de chat maar dat hadden alleen Loezel en Ycaris goed. Gokje? Of beredeneerd?

Vraag 4 - Ongeoorloofde vraag
Hier wist ik zoals meer mensen niet zo goed wat ik in moest vullen en nee, het feit dat ik af en toe in de chat te vinden ben betekent niet dat ik dan meteen denk aan vragen naar iemands seksleven :p Wat hebben we toch weer een goed beeld van mij hier... Gelukkig hadden Jann en Ycaris deze wel goed geraden ::ok::

Vraag 5 - Wie kent mij het best
Heel veel mensen hadden wel goed dat D*N mij volgend mij het beste zou kennen, alleen lang niet altijd de goede motivatie erbij. Dat was ook een kwestie van gokken vaak maar toch. Er waren 4 mensen die hem wel helemaal goed hadden!

Vraag 6 - Ontdekking
Deze vraag was een weggevertje dacht ik zelf, en er waren dan ook maar liefst 9 mensen die hem goed hadden. Had meer kunnen zijn als jullie een beetje opgelet hadden :p Ik heb namelijk regelmatig iets gezegd over scouting: kampen, zaterdagochtend vroeg op, vrijdagavond standaard niet online etc. Toch waren er mensen die Imagine Dragons, wat best gekund had, of Wie is de Mol? aan mij koppelden... (WIDM volg al wel langer dan vandaag hoor ;D )

Vraag 7 - Nummer
Tsja, niet gek dat veel mensen het nummer van LdHmolletje, Any Dream Will Do, aan mij koppelen, het is immers uit een musical ;) Maar zo obvious ben ik nou ook weer niet, alhoewel ik er later achter kwam dat in de titel van mijn nummer de naam zit van de musical die ik in D*N's Talkshow als favoriet genoemd heb ::schaam:: Gelukkig hadden alleen Starlight en MC dit door of ze hebben goed gegokt :p
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #901 Gepost op: 26-01-2014, 01:30:55 »
Vraag 8 - Muziekinstrument
Heeeeeeel vaak piano en ook een paar keer gitaar en zelfs harp ??? Wat moet ik in vredesnaam met een harp aan, geef mij maar een dwarsfluit! Goed geraden, Starlight ::bravo:: Mijn moeder speelt dwarsfluit dus wilde ik dat ook altijd. Heb ik dan ook 9 jaar les in gehad en doe het nu nog steeds af en toe. Hoewel ik een aantal mensen gelijk moet geven wat de gitaar betreft, dat doe ik ook :)

Vraag 9 - Pannenkoek
Ghehe ::) Deze had niemand goed... Vaak iets met chocola en ijs mij mij geplaatst maar ik heb toch liever iets hartigs. Met ketchup, want ik eet alles met ketchup en dat is heel raar ik weet het maar ik vind het lekker ::hypocriet::

Vraag 10 - Beschuitje eten
Waarom sommige mensen hier Kinga Ban bij mij neerzetten is me een raadsel maar goed... Zoals Daisy al zei, het was niet D*N die Jesper had ingevuld, maar ikke. Dat was overigens voor 29 december ;D Het was niet in me opgekomen dat een bekend persoon ook zou kunnen en om nou een random naam te noemen die niemand iets zegt, dat leek me ook niet zo zinvol dus aangezien D*N bezig was mij aan Jesper te koppelen dacht ik, ach waarom niet, leuk toch ::tandpastasmiley::

Vraag 11 - Engste ervaring
Hier rekende ik eigenlijk niet op goede antwoorden, maar Jann en Ycaris overtroffen mijn verwachting (alweer). Deze hangt samen met mijn dieptepunt, wat ook niemand wist dus niet gek dat niet veel mensen deze goed hadden. En nee, ik ben nog nooit uit een skilift gevallen ::ohno:: Ik snap best dat jullie die foto in het smoelenboek associëren met de skilift maar als skileraar val je natuurlijk niet uit de lift mensen  ;D

Vraag 12 - Wens voor 2014
Clichévraag geeft cliché antwoorden, zo ook bij mij. Lof voor Mollenvanger en LdH, die deze zowaar goed (gegokt?) hadden... Ik zag een paar keer de wens met ::hug:: op het einde en die over kinderen met honger, maar dat was ik niet. Hoewel beide prima gekund hadden, daar niet van. Maar goed dit was sowieso een beetje een gokvraag ;)

Anyway, mijn ontdekking was dus het makkelijkst te raden, en het moeilijkst (op de pannenkoek na) vonden jullie mijn dieptepunt. Maar wie kent mij nou eigenlijk het beste?

Er waren maar 7 mensen die niets over mij wisten, wat ik niet heel veel vind voor zo'n eerste quiz. Dat waren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

1 vraag goed hadden
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

2 goed:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Degenen die drie goede antwoorden over mij wisten te geven waren
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het op een na meest (4 goed) wist
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En het allermeest wist
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik heb ook nog even gekeken wie ik het beste kende en dat was duidelijk HIDM van wie ik er 6 goed had, gevolgd door D*N (3 goed) :)

Zo, en nu is het tijd om te gaan slapen  ::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #902 Gepost op: 26-01-2014, 10:22:50 »

Cynneke
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::
Ik kom niet op veel plekken op het forum en doe aan weinig spelletjes mee (daarom ook mijn antwoord dat niemand van de forummers mij het beste kende en daarin was ik uitgegaan van deelnemers van deze quiz... anders was het uiteraard Lise geweest, want die kent me als de spreekwoordelijke broekzak :P) dus ik heb niets van koppeltjes e.d. meegekregen.
Mijn antwoord was ook gewoon een gok, zoals het grootste deel van de quiz ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #903 Gepost op: 26-01-2014, 13:07:07 »
5. LdHmolletje, omdat ie zoveel tijd hier doorbrengt. Maar dat viel nogal tegen :p
Dus toch jij. Ik dacht al: het is of Swifty of jij. Verkeerd gegokt. Ik heb overigens dit jaar, in tegenstelling tot vorige jaar, niet veel antwoorden opgezocht.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #904 Gepost op: 26-01-2014, 14:51:38 »
7. Ozzy Osbourne - Dreamer
Niet echt één van mijn favoriete nummers, maar ik ben een dromer van de buitencategorie. Knap dat sommigen dat aan mij hebben gelinkt. Of was dat puur gokwerk?

11. Canopy Tour boven Tikal
Op enorme hoogte via een kabel van de ene boomtop naar de andere boomtop. En dan stond je daar met z'n allen op een gammel plankje. Pfff, nooit meer. :o Dit was trouwens ook een weggevertje. Als je even opzoekt waar Tikal ligt, kom je in Guatemala uit en ik heb hier al eens gepost dat ik daar een aantal jaren geleden ben geweest. Nog best veel mensen hadden dit goed. Oh, en Next, Starlight en Stormpie: ik ben geen watje! >:( Vraag maar aan Ycaris hoe eng Canopying is.

Bij de titel Dreamer dacht ik meteen aan jou. Denk dat je ooit in het verleden jezelf ongeveer zo hebt beschreven. Je muziekvoorkeur is vaak ook wat aan de dromerige kant, dacht ik.
Dat van Guatemala vermoedde ik omdat je me zo goed wist te verbeteren toen ik het over een Guatemaltesk/Guatemaltisch/Guatemaliceus meisje had. ;)

Ik zie het, ja. Je denkt dat ik een beschuitje wil eten met Madeleine Stowe. Die is bijna net zo oud als m'n moeder. :-X

Next valt blijkbaar wel op Milfs  ::)

Waar ik trouwens nog wel benieuwd naar ben is waarom zoveel mensen mij aan dat liedje One Drop van Plumb hadden gekoppeld? Het zat er wel 6 keer tussen :o

Op wiki werd o.a. beschreven dat de zangeres ook in de christelijke hoek zit of zat. Volgens mijn mentale archieflade over jou heb jij ook iets met het geloof.

Jann en Lucy
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Vond ik wel bij de Ghandi-stijl van jou horen. Nergens om heen draaien, alles open op tafel.

Oh, en voor de statistiekfreaks (wie mij het beste kent):
- 0 goed: Next, Bakkertje, MC en Niuno
- 1 goed: Cynneke, Fabiann, Loezel, LdH, Molbelg, MaikeMeisje, Swifty, Lucy en Ycaris
- 2 goed: Gig, Lukie, MV
- 3 goed: Nieky, Molière, Stormpie, Starlight, HDD  ::ok::
- 12 goed ( :o) -
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #905 Gepost op: 26-01-2014, 14:59:45 »
Next valt blijkbaar wel op Milfs  ::)
Oh, dat had ik nog helemaal niet gezien ::rofl::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #906 Gepost op: 27-01-2014, 10:07:03 »
10. Silvermaiden
Ehm ja, wat zal ik hier eens op zeggen? Nou ja, Silvermaiden is gewoon heel lief. ::jaja:: En met bekende mensen hoef ik geen beschuitje te eten.

 :) ::bloos::

Het verbaast me eigenlijk dat vrij weinig mensen dit antwoord aan mij hebben gelinkt, want wij waren toch een duo in Gizeh.

Ik zat er zo kort in dat iedereen dat alweer vergeten was  ;).

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #907 Gepost op: 27-01-2014, 18:48:31 »
 ;D
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #908 Gepost op: 27-01-2014, 21:30:37 »
woow.. Jann was de enige die mijn liedje goed had!!
er was eens......

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #909 Gepost op: 29-01-2014, 15:21:30 »
Wat leuk om de mensen hun eigen antwoorden nog even te zien becommentarieren. Dat heb ik dus zelf ook maar even gedaan. Voor wie geinteresseerd is.

1.   Verrassend veel mensen wisten dat ik naar Italie op vakantie ben geweest. Naar mijn weten heb ik dit op het forum niet gemeld. Zijn dan toch mijn familieleden uitgehoord  8)?
Opmerkelijk waren de antwoorden van Cynneke en Bakkertje. Cyneke ziet mij al rondlopen met mijn tweede kleinzoon (ik zal dochter van 14 zeggen dat ze haast moet maken  ;)) en Bakkertje dacht dat mijn werkdagen in Amsterdam telkens weer een hoogtepunt zijn  ;D!

2.   Mijn dieptepunt heb ik hier nooit genoemd maar werd toch door NextGp en Starlight geweten/geraden. Mijn moeder heeft in september een herseninfarct gehad met verschillende uitvalverschijnselen als gevolg. Gelukkig gaat het steeds beter met haar, maar de schrik zit er goed in en helemaal de oude zal ze niet meer worden  :(.

3.   Molcrazy zat er bij alle vragen wat mijn persoontje betreft het meest naast en ook hier was hij de enige die niet wist dat ik een spelletjesdag bij mij thuis heb gehouden. Het grappigste is dat zijn antwoord niet fouter had kunnen zijn: een geslaagd tegencomplot  ::rofl::! Molcrazy: bij Zap lag ik er als één van de eerste uit en bij Survivor als allereerste!

4.   Hier had ik zeer onorigineel de vraag van Hidm (Wie van het forum zou je wel doen?) ingevuld. Hdd en Maikmeisjes dachten dat mijn antwoord was:  Wat is jouw favoriete liedje? (simpelweg omdat ik niet kan kiezen). Vond ik eigenlijk wel treffend, omdat ik inderdaad een enorme twijfelkont ben.  Gig koppelde mij aan de vraag over de BH-maat, wat ik grote onzin vind: in de lingeriewinkel geef ik het antwoord op die vraag zonder omwegen aan de verkoopster.

5.   Ik dacht dat D*N mij het beste zou kennen. O.a. door mijn inschrijvingsformulieren en biechten. Inmiddels heeft hij zelfs een nachtje bij me gelogeerd en ik denk dat hij nu n nog een stuk meer weet over mijn karakter! Veel mensen hadden dit wel min of meer goed ingeschat, maar soms net niet het goede antwoord.
Molbelg dacht dat ik Trialk irl kende en maar liefst vijf mensen dachten dat Gig wel veel van mijn zou weten. Helaas: zij had maar twee antwoorden goed. Nu wist ik nog minder van haar hoor: helemaal niets!  ::schaam::

6.   Mijn ontdekking van het jaar had ik destijds in het ontdekkingstopic gepost en dit wisten dan ook 7 mensen  ::ok::.

7.   Ik dacht dat het liedje een weggevertje zou zijn. Een Ycarisje doen is immers een begrip aan het worden op het forum. Maar niemand raadde dat ‘Ik ben altijd net te laat’ door mij ingezonden was. Toch is het echt zo dat ik al heel wat treinen voor mijn neus heb zien wegrijden en de bieb is ook al aardig rijk geworden van mijn boetes  ::schaam::. En ja: ooit moest ik op het afvallerseiland beginnen omdat ik me erg laat inschreef voor een spel. 
Wel hadden vier mensen ‘Te laat’ van Doe Maar ingevuld. Bijna goed dus.

8.   Ik ben bijzonder a-muzikaal, maar ik zou het heel leuk vinden om een instrument te spelen wat je makkelijk ergens mee naar toe kan nemen en dat je die dan bij een gezellig avondje kampvuur tevoorschijn tovert . En de mondharmonica heeft gewoon iets romantisch: I’m a poor lonesome cowgirl .

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #910 Gepost op: 29-01-2014, 15:44:06 »
9.   Afgelopen voorjaar ben ik met de kinderen naar het strand geweest en daarna naar een pannenkoekenhuis alwaar ik een heerlijke pannenkoek met rosti, ui en champignons heb gegeten. Sowieso grijp ik de gelegenheid om champignons te eten altijd graag aan, omdat mijn gezinsgenoten gruwen van ‘die schimmels’  :P.

10.    Bij deze vraag werd later toegevoegd dat het leuk zou zijn om mensen van het forum in te vullen, dus zo heb ik hem ook opgevat. Waarom Schulz? Ik heb een tijdje geleden veel met hem ge-pm’d, waarbij we onder andere een potje schaak hebben gespeeld. Mijn echte bord klopte al gauw niet meer met het virtuele en ik heb dan ook jammerlijk verloren. Het lijkt me leuk een real life potje te spelen, eventueel onder het genot van een beschuitje. Op de spelletjesmiddag kon ik dit natuurlijk niet zeggen! Tegenwoordig speel ik  trouwens wordfeud met hem.
Jann zou ik ook in Nederland nog wel eens willen ontmoeten. Ik vind zijn humor geweldig  ::rofl::!

11.   Op vakantie in Costa Rica heb ik een cannopy-tour gedaan. Van boomtop naar boomtop roetsjen met een snelle kabelbaan en dan maar hopen dat je stopt voor je tegen de boom aan knalt. Door het bergachtige landschap zat je soms 60meter hoog. Het was superleuk, maar de nacht erna heb ik heel slecht geslapen….
Fabian had het bijna goed, maar zat in de verkeerde regio. Paintbal vind ik alleen maar supergaaf Ldhm; kom maar op met die ballen! Ik heb inderdaad wel eens een baan opgezegd voor ik een nieuwe had, maar dat was gewoon echt de beste beslissing en dankzij een vent met een goed salaris gelukkig ook verantwoord. Het gevolg is wel dat ik nu voor het tweede jaar als invaller voor de klas sta en zo komen we bij de laatste vraag.

12.   Weer een vaste baan, met een klas waar ik zelf de scepter mag zwaaien! Swifty en HDD hebben me zoiets horen zeggen op de spelletjesmiddag, maar volgens mij heb ik ook wel eens dingen in die richting gezegd hier op het forum.

Ik vond het invullen van de quiz een heidens karwei en weet niet of ik hier volgend jaar nog een keer zin in heb. Mocht ik wel weer mee doen, dan hoop ik op meer concrete antwoorden. Het lijkt er op dat sommige mensen expres een vaag of ontwijkend antwoord geven, omdat het anders te duidelijk zou zijn. Je ziet elk jaar aan de scores dat dat best meevalt. En het is toch juist leuk om te zien dat men van sommige forummers echt iets af weet en van andere niet!?

Het lezen van commentaren vond ik het leukste onderdeel. Juist omdat ik hierbij echt een inkijkje krijg in het leven en denken van mijn geliefde medeforummers ::hug::

Tot slot wil ik nog even Daisy bedanken. Het moet echt een giga-werk zijn om alles te verwerken. Super dat je doet  ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #911 Gepost op: 29-01-2014, 15:48:36 »
Ik probeer het wel redelijk concreet in te vullen altijd
Maar ben het daar wel mee eens. Of bijvoorbeeld dat Daisy geen onderscheid maakt tussen wel of geen uitroepteken.

Maar in mijn geval kon ik bijvoorbeeld nog niet opschrijven dat ik Survivor gewonnen had, omdat ik dat toen nog niet wist :P
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #912 Gepost op: 29-01-2014, 16:49:04 »
10.    Bij deze vraag werd later toegevoegd dat het leuk zou zijn om mensen van het forum in te vullen, dus zo heb ik hem ook opgevat. Waarom Schulz? Ik heb een tijdje geleden veel met hem ge-pm’d, waarbij we onder andere een potje schaak hebben gespeeld. Mijn echte bord klopte al gauw niet meer met het virtuele en ik heb dan ook jammerlijk verloren. Het lijkt me leuk een real life potje te spelen, eventueel onder het genot van een beschuitje.

Je kan een site als gameknot gebruiken, hoef je niet zelf je positie te onthouden :P

Heb vorig jaar tegen een vriend gespeeld, weliswaar per mail maar steeds de gehele partij en een diagrammetje meesturen zodat we nooit verkeerd zaten. :)

Mocht ik wel weer mee doen, dan hoop ik op meer concrete antwoorden. Het lijkt er op dat sommige mensen expres een vaag of ontwijkend antwoord geven, omdat het anders te duidelijk zou zijn. Je ziet elk jaar aan de scores dat dat best meevalt. En het is toch juist leuk om te zien dat men van sommige forummers echt iets af weet en van andere niet!?

Mja exact.

Ben een paarmaal [vnl bij eerste 2 vragen] wat vaag geweest omdat ik mn preciezere identiteit nog wat meer tot de spelletjesdag wilde bewaren; en ik dacht eigenlijk dat de uitslag eerder dan dat zou zijn [maarja, vervolgens zijn allemaal mensen, ik inclu, te laat en loopt alles uit ;D]

Maar dat bezwaar, van die paar vragen, is voor een volgend jaar uit de weg geruimd, dus dan verwacht ik dat iedereen me perfect kent ::tandpastasmiley::
Hoewelll het kan zijn dat ik wat cryptische antwoorden blijf houden - maar dat is inherent aan m'n schrijfstijl ;)


Vice versa, als ik ooit ergens hard had geroepen dat een bepaalde film/muzieknummer/spel/kanariesoort de BESTE OOIT is, het vervolgens wordt gevraagd dan antwoord ik dat ook wel onomwonden (even aangenomen dat ik dezelfde mening aangedaan bleef). Dan je eigenlijke nummer 2 gaan noemen is dan m.i. niet kosjer

ps: Ik heb geen voorkeur wat betreft kanaries.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #913 Gepost op: 29-01-2014, 17:05:47 »
Ycaris,
Die kleinzoonvraag vond ik heel lastig. Ik wist dat ik hem aan een volwassen iemand moest geven, dus een deel van de scholieren en studenten kon ik al afstrepen ;-)
Later volgens mij op het forum gelezen dat het HDD moest zijn... tja... you win some, you lose some ;)

Overigens lees ik niet op veel plekken hier, en ik heb niets teruggezocht, dus ik mis veel aan info  ::rofl::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #914 Gepost op: 29-01-2014, 18:19:23 »
Nee, dat meldde Janneman vrolijk, dus dat moet je automatisch met een vaatje zout nemen ;D


Kleinzoon was van Stormpie, behalve als ik heel mis zit.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #915 Gepost op: 29-01-2014, 18:50:08 »
Oooh okee, die had ik weer ergens anders aan gekoppeld geloof ik :P

Moet eigenlijk veel vaker de relaxhoek in de gaten houden  ::regenboog::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #916 Gepost op: 29-01-2014, 19:05:50 »
Ik vond het invullen van de quiz een heidens karwei en weet niet of ik hier volgend jaar nog een keer zin in heb. Mocht ik wel weer mee doen, dan hoop ik op meer concrete antwoorden. Het lijkt er op dat sommige mensen expres een vaag of ontwijkend antwoord geven, omdat het anders te duidelijk zou zijn.

Klopt, dat vond ik ook soms. Maar soms wil je niet altijd alles kwijt hier op het forum en blijf je daarom bij vage omschrijvingen, zoals ik soms heb gedaan   :) Maar bij mij waren andere antwoorden dan ook weer vrij duidelijk voor de meeste  ::hypocriet::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #917 Gepost op: 29-01-2014, 22:07:56 »
Dat concrete was inderdaad best lastig af en toe, maar ik heb zelf ook gewoon zoiets van tjaa mijn dieptepunt is niet per se geheim of zo maar het is nou ook weer niet zo dat ik zin heb om dat soort dingen openbaar op een forum te plaatsen als je begrijpt wat ik bedoel.. Kijk stel iemand zou er persoonlijk naar vragen, al is het per pm, dan ben ik eigenlijk altijd heel open maar zó openbaar ging me net iets te ver ::) (mijn engste ervaring hing hier overigens mee samen)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #918 Gepost op: 29-01-2014, 23:30:45 »
Ik moet eerst eens een nieuwe pc voordat ik op alles goed kan reageren ::)

Maar een beginnetje:

go-ahead:

  Ik en het drumstel   ?! En waarom niet wereldvrede bij mij  ?

Drummers zijn een apart slag  :P

Ycaris: die bh-maatvraag heb ik gewoon maar bij een vrouw geplaatst, dat leek me wel logisch. Bij wie hoort ie eigenlijk?  :D

Ik ben benieuwd wie ik het best ken en wie mij het best kent...
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #919 Gepost op: 29-01-2014, 23:33:43 »
Wie jij het beste kent lijkt me duidelijk ::)


Ik had nog even snel gecheckt, en ik had niet heel veel bij jou goed :( ::sorry::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.