Auteur Topic: Aflevering 14: Halve Finale!  (gelezen 25240 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #140 Gepost op: 25-12-2013, 11:36:25 »
ja mij benaderen was zeker geen optie ;)

leuk om te lezen allemaal. Ik ga nog eens hard over mijn stem nadenken.
Lukie4 eruit stemmen kwam nogal snel ter sprake, dat streelt enigszins het ego aan de andere kant vind ik het ook heel zielig voor mezelf :(

Daisy heeft mij flink geholpen in het begin.
Nieky was ook wel een maatje.
Hillo weigert ieder contact.

Wie zijn idee was het eigenlijk om op Lukie4 te gaan?

Na kerst ga ik graag op jou stemming uitgebreider in ;). Ging nu inderdaad snel voorbij maar je was toch wel een verhaal apart :p

Het was in ieder geval een idee van mij en hillo ::sorry:: weet niet exact wie er eerst mee kwam maar we waren zegmaar de opties aan t bekijken samen en doordat er een soort complot was met pjotr en robbie leek dat een mooi moment jou eruit te stemmen en toch de meerderheid dik te behouden. Dus kwamen er denk ik samen mee waarna ik Daisy heb overgehaald.
You'll never walk alone

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #141 Gepost op: 25-12-2013, 11:58:54 »
Het was in ieder geval een idee van mij en hillo ::sorry:: weet niet exact wie er eerst mee kwam maar we waren zegmaar de opties aan t bekijken samen en doordat er een soort complot was met pjotr en robbie leek dat een mooi moment jou eruit te stemmen en toch de meerderheid dik te behouden. Dus kwamen er denk ik samen mee waarna ik Daisy heb overgehaald.

Ik wilde Lukie er liever in houden want die kon eventueel later wel weerwerk bieden aan hillo bv ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #142 Gepost op: 25-12-2013, 12:00:12 »
er lopen twee dezelfde dingen, in 2 topics ;D


en goede revanche t.o.v. vorig jaar ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #143 Gepost op: 25-12-2013, 12:29:00 »
Ik zou hier graag twee vragen willen stellen aan andere Survivors indien ze willen beantwoorden:

- Robbie, hoe sterk was jouw contact met hillo? Hillo beweerde zelf dat hij nauwelijks contact met jou had wat ik niet echt geloofwaardig vond.

- Jann, je speelt het spel vaak onvoorspelbaar, zo nu ook weer. Waarom besloot je eerst in mijn voordeel te stemmen (en MC/Sjoerd op het eiland te houden) en de ronde nadien tegen mij te stemmen? Dat vond ik echt een gekke move.
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #144 Gepost op: 25-12-2013, 12:41:27 »
- Robbie, hoe sterk was jouw contact met hillo? Hillo beweerde zelf dat hij nauwelijks contact met jou had wat ik niet echt geloofwaardig vond.

Tot de samensmelting heb ik zo goed als geen contact gehad met hillo. Aanvankelijk wel, maar toen kwamen we op andere eilanden terecht. Vanaf de samensmelting kwam het wel wat meer op gang en naar het einde toe was het wel veel meer. Dus ik denk dat het heel erg afhangt van de datum wanneer hillo zei dat wij nauwelijks contact hadden. Sowieso stuur ik volgens mij niet zoveel pm's als sommige anderen dat doen in dit soort spellen. Waardoor het eigenlijk wel vaak duidelijk is dat ik niet met jou samen werk, als je geen bericht van mij krijgt... tactiek herzien volgende keer. :)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #145 Gepost op: 25-12-2013, 12:47:40 »
Hmm, enigszins verbazend toch ::jaja:: Dank voor je antwoord! ::ok::

Nu we toch bezig zijn nog eentje:

- LdH, niet dat het op zich veel uitmaakt maar waardoor besloot je tijdens de laatste eilandraad op mij te stemmen ipv op Nieky? Als superpuzzelaar was Nieky toch een grotere concurrent voor je?
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #146 Gepost op: 25-12-2013, 12:58:12 »
Ik zou hier graag twee vragen willen stellen aan andere Survivors indien ze willen beantwoorden:

- Robbie, hoe sterk was jouw contact met hillo? Hillo beweerde zelf dat hij nauwelijks contact met jou had wat ik niet echt geloofwaardig vond.

Als ik hier ook even op mag ingaan, maar misschien kan dat beter in het finaletopic? Ik neem 'm even mee daarnaartoe!
Nieky grab a life vest!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #147 Gepost op: 25-12-2013, 13:13:32 »
Als ik hier ook even op mag ingaan, maar misschien kan dat beter in het finaletopic? Ik neem 'm even mee daarnaartoe!

Is goed ::jaja::

Nog een vraagje voor Robbie:

- van wie had jij de naam van het Powerplayerscomplot gehoord?
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #148 Gepost op: 25-12-2013, 13:24:46 »
Volgens mij was dat catshee.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #149 Gepost op: 25-12-2013, 13:32:08 »
Volgens mij was dat catshee.

Ow okee ::ok::

Catshee, ik heb een vraagje voor jou ::tandpastasmiley::

- van wie had jij de naam Powerplayers vernomen?
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #150 Gepost op: 25-12-2013, 14:08:44 »
Ik denk serieus dat dit toeval was want ik heb nooit bewust iets verteld over de powerplayers :P Robbie kwam op een gegeven moment met het voorstel om wat powerplayers weg te stemmen, maar ik denk dat hij gewoon de term vanuit de reality shows heeft? Of ik moet me versproken hebben een keer, maar dan was dat echt per ongeluk ;D
Nieky grab a life vest!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #151 Gepost op: 25-12-2013, 17:02:42 »
Er zijn inderdaad wat mensen die hele rare moves hebben gemaakt. Jann, Ldhmolletje, Ycaris.

Jann zijn gewissel was erg raar, achteraf gezien had hij ook beter bij zijn eerste complot kunnen blijven, dan had hij de samensmelting nog kunnen halen.

Ldhmolletje stemde raar omdat hij niet tegen de powerplayers inging maar juist precies deed wat ze wouden. Waardoor hij zelf geen enkele kans meer maakte op een finale (via normale weg).

Ycaris maakte ook een rare move bij de herindeling. Die mocht kiezen naar welk kamp ze wou en koos precies het kamp waar haar eerste account is weggestemd om vervolgens ook met haar andere account weggestemd te worden.

Er zijn er vast nog meer :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #152 Gepost op: 25-12-2013, 17:15:53 »
Ja, had jij dit verwacht in het begin Dennis, dat Hillo en ik het zouden volhouden ? ::)

En MC heeft zijn zin  ::ok:: , 3 powerplayers ( zo heette het complot ) in de finale, alleen zelf niet  ::hug::
Ik had niet verwacht dat dit zou gebeuren in het begin. Mijn voorspelling was dat het tot de samensmelting goed zou gaan en er dan gebackstabbed zou worden. Daarnaast werd Lukie4 al snel naar het moeras gestuurd en die gaf ik een hele goeie kans om via het moeras de finale te halen. Toen uiteindelijk Catshee eruit ging werd het me duidelijk dat de kans groot zou zijn dat dit zou gaan gebeuren. Ik dacht dat alleen Robbie het nog zou kunnen verpesten voor jullie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #153 Gepost op: 25-12-2013, 19:57:36 »
Gefeliciteerd Hillo! ::bravo::


En wat een proef zeg! :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #154 Gepost op: 25-12-2013, 21:56:08 »
- Jann, je speelt het spel vaak onvoorspelbaar, zo nu ook weer. Waarom besloot je eerst in mijn voordeel te stemmen (en MC/Sjoerd op het eiland te houden) en de ronde nadien tegen mij te stemmen? Dat vond ik echt een gekke move.

Ik heb niet voor niets biechten geschreven en de openbaarmaking daarvan zal niet lang meer op zich laten wachten, dus nog even geduld aub.
(Daarnaast zou ik zelf terug moeten zoeken wat mijn precieze beweegredenen ook al weer waren, dus dat maakt het ook wat makkelijker voor mij)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #155 Gepost op: 25-12-2013, 21:59:44 »
Volgens mij was Jann er ook maar half met zijn hoofd bij deze keer maar dat kan mijn indruk zijn.

Dat is wel altijd in ieder geval mijn geval geweest. Best fanatiek in spellen, maar in dit geval niet zo geweldig mijn best gedaan. Noortje reageerde een paar keer niet expres dom (moet ik nu stemmen?). En soms wat makkelijk met een opdracht (opdracht boot (die ik trouwens niet goed gejureerd vond :P want die van ons was echt het beste) maar die stond dus al geknutseld in mijn klas ::schaam::.

Ik was namelijk niet van plan om mee te doen, maar ben op het laatste moment toch maar ingesprongen. Dus erg tevreden met de achtste plek. ik ben ook niet van het bijhouden van allerlei dingen. Daar is Daisy bijvoorbeeld heel goed in, die wist alle ballenvragen uit de chat voor mij :) ::ok::
Dat zou een reden zijn om op haar te stemmen ::hypocriet::

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #156 Gepost op: 26-12-2013, 16:40:01 »
Ow okee ::ok::

Catshee, ik heb een vraagje voor jou ::tandpastasmiley::

- van wie had jij de naam Powerplayers vernomen?

Ik dacht eerst aan een powerkoppel: Nieky en hillo, maar ik heb er daarna in mijn paranoia (en omdat ik het leuker en overtuigender vond klinken voor mijn berichtje aan Pjobbie) een powertrio van gemaakt. Ik wist echter niet dat het een powerkwartet was met twee powerkoppels in dat kwartet die zichzelf de Powerplayers noemde. Het toont wel aan dat de naam powerplayers niet erg origineel was :P Powerrangers was misschien leuker geweest?


Erg veel leuke gifs van zie ik nu.

Daar zijn jullie dan wel weer met wat weinig voor... Ik wou dat ik mijn verbondjes namen had gegeven :(




Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #157 Gepost op: 26-12-2013, 19:35:19 »
En dan was jij die rooie geweest zeker? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #158 Gepost op: 26-12-2013, 21:36:40 »
En dan was jij die rooie geweest zeker? ::rofl::

Nee nee, vroegah...
wilde iedereen de zwarte zijn.

Of we crosste rond op onze fietsjes als de:



Waarbij iedereen die met die robotarm wilde zijn.

Ah, de nostalgische waarde van kinderseries ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 14: Halve Finale!
« Reactie #159 Gepost op: 26-12-2013, 22:41:10 »
vroeger ::)

hoe oud is catshee?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.